Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Dünyanın en saçma toplumuyuz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
144
Cevap
2
Favori
43.196
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Dünyanın en saçma toplumuyuz
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    319 Mesaj
    En üst edit: Özürlü kelimesini hatalı kullandığım için kırdığım ve üzdüğüm herkesten özür dilerim. Yapmış olduğum hatanın farkındayım ve üzgünüm.



    Bilmeyenler için lavuk:

    Gereksiz konuşan (kimse). 2. Önemsiz konular üzerinde fazlaca duran, hareketleri ve sözlerinde meymenet olmayan (kimse).





    KONUYU OKUYUP ANLAMADAN YORUM YAZAN HÖDÜKLER IÇIN EDIT: Arkadaşlar ürünü satın aldıktan sonra mağazanın dışına çıkarmadan açıp kontrol edebilir, deneyebilir. Satın almadan ürünleri tek tek açıp deneyemez önce bunu algılayıp böyle devam etmelisiniz. Ek olarak, hangi şirkette neden çalıştığımı bilmeden oradan çıkmalısın adamım diyen üstün zekalıları pistten alalım, sakin.



    Ülkenin büyük bir teknoloji şirketinde satış uzmanı olarak çalışıyorum. Mağazaya gelen insanlar üzerinde koruma kilidi olmasına rağmen ürünü kopartıp oradan çıkartıyor, kutu üzerinde koruma bandı olmasına rağmen onu söküp ürünü çıkartıyor. Bu yaptığının yanlış olduğunu söyleyince tribe giriyor.



    Dün yaşadığım olayı anlatayım.



    Saat:11.30 ve 12.00 arası



    Olay: Kapalı kutu ürünü açıp denemek isteyen lavuk müşteri.



    B: BEN

    L: LAVUK Müşteri



    ** lavuk müşteri kutuyu açmaya yeltenir **

    B: Beyefendi açmayın, bu ürünün üzerinde koruma bandı var ürünü bu şekilde açarsanız bunu müşteriye sıfır olarak satamam, aynı zamanda prosedürümüz gereği ürünün başına bir şey gelirse sorumlusu benim ve zarar bana yansıtılır açmanıza izin verdiğim için.

    L: Ne demek açamam? Ürün eğer kırıksa veya bozuksa neden alayım? Ürünü açayım, deneyeyim bakayım alayım. Eğer düşerse parasını öderim.

    B: Üzgünüm prosedür bu şekilde, üzerinde koruma bantı olan ürünleri bu şekilde açıp deneyemez, kontrol edemezsiniz.

    L: Sen cins misin kardeşim?

    B: Evet cinsim.

    L: Açtırmıyor musun şimdi?

    B: Siz markete gittiğiniz de çikolatanın paketini açıp tadına bakıp öyle mi alıyorsunuz? Eğer ürün bozuksa değişim yapılır bu şekilde ürünleri açma hakkınız yok.

    L: Seni dövmemek için şuanda kendimi zor tutuyorum.

    B: Kendinizi tutmanıza gerek yok, gelebilirsiniz fark etmez benim için.



    Sonra lavuk arkasını dönüp tıpış tıpış gitti, 20 dakika sonra geldi ürünü satın aldı. Bir mağazadan bir ürün alıyorsanız kesinlikle çok iyi kontrol edin açılmış ürünleri size satabilirler. Böyle salak bir toplumla yaşıyoruz, alışveriş yapmayı bile bilmeyen.



    Welcome to arabbia



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vartolu Saadettin -- 19 Eylül 2019; 10:21:48 >



    _____________________________




  • L: Kutuyu açayım sağlamsa satın alırım
    S: Ödedikten sonra kutuyu açıp kontrol edebilirsiniz
    L: Kasa ne tarafta ?
    S: Şu girişte ->>>
    (L ürünü satın aldıktan sonra kutuyu açar)
    L: Kırık çıktı !?
    S: Yetkili servise göndermemiz gerek. Bir aya kadar gelir.
    L: Kırık çıktı işte ne servisi ne garantisi 1?
    S: Prosedür hede hödö...

    Buradaki Lavuk benim, mağaza teknosa, yıl 2006, ürün mp3 player. Yaşanmış hikaye.

    Edit : Sonrasında garantiye gitti, geldi, bir daha gitti, bir daha geldi bozuk çıktı aldığım günden 6 ay sonra iadesini alabilmiştim.
    Edit : Bak burada herkes müşteri. İstatistiksel olarak 3-5 satış danışmanı 80 milyona özürlü dedi diye özürlü olacak değiliz. 80 milyon kişinin bir avuç satış danışmanı hakkında ne düşündüğüne, memnuniyetine bakmak gerek. Bugün müşteriye lavuk diyorsun, öğretmen olsan öğrenciye/veliye diyeceksin, memur olsan vatandaşa diyeceksin...
    Edit : Satın alındıktan sonra kutusu açılıpta bozuk çıkan ürünü için "sen kutusunu deforme etmişin ben bunu kime satayım" diyen zihniyet, bozuk malı başkasına itelemenin peşinde olan zihniyettir. Üretici tarafından yazayım, bütün ürünler tek tek veya rastgele bazıları kontrol edilse bile her ürünün bozuk çıkma ihtimali vardır, diyelim bu oran mp3 player için 10% dur. Üretici distribütörün satın aldığı 100 ürün için 110 ürün gönderir, bu zaten ürün maliyetine dahil edilmiştir. Birebir değişim yapılabilmesi için. Mağazalardan geri dönen ayıplı mallar distribütöre gider. Distribütör bunları ya üreticiye iade eder ve üretici onları bir serviste tamir ettirip tekrar kutulattırır (Refurbish) yada bunu distribütör yapar. Çok kısa önceki bir Refurbished rezaleti için aşağıdaki linke bakabilirsiniz
    https://forum.donanimhaber.com/aman-dikkat-hepsiburada-araciligiyla-dolandirildim-ss-li-one-cikaralim-lutfen--140045360
    Burada belki distribütör büyük mağazalara yedek ürünleri peşin yolluyordur ve mağaza aç gözlülüğünden onları da satmak istiyordur. Belki distribütörle farklı anlaşması vardır. O kısım hakkında net bilgim yok. Satış danışmanlarına yapılan baskı ve müşteriye uygulanan yıldırma politikası yanlış. Satış danışmanı kendine dikte edilen prosedürü uyguluyor. Onun ekmek parasına garezim yok, benim garezim yanlış olan sisteme.
    Yüzbinlerce lira verilip alınan otomobillerin 300-500km gitmeden çekiciye vurulduğunuda gördük:
    https://forum.donanimhaber.com/sifir-aracta-dsg-arizasi--123258816-2
    Türkiye'de ki satış politikası yanlış. Müşteri değil, satıcıyı koruyan bir politika.

    Mağazana günde 100 müşteri geliyorsa 3-5 tanesi sinir bozucu cahil olabilir, haklısın lakin o 3-5 kişiye bakarak tüm toplumu özürlü görmen saçma bir abartı oldu.

    35 yaş üzerinde okuma yazması olmayanlar var. Karşılaştığı her insan dolandırıcı zannedenler bunlar olur genellikle.

    Kişi tamamen kendi menfaatini düşünüyor. Yaptığı bir şeyin bir başkasını zora sokacağını düşünemiyor.
    Ne satın alacağına televizyona bakarak karar veren orta çağ insanları bunlar.
    Eğitim vermeden önce insanın kendini nasıl eğitecegini öğretmek gerekiyor, o eğitimi de sadece aile verebiliyor. Çocuğunu sokağa salıp orada büyüten eski nesillerin mahsulleri.

    Ben de o teknoloji mağazalarındaki satış elemanlarına uyuz oluyorum. Adam sıfır diye bana birinin kullanıp iade ettiği touchpadi bozuk üstüne bir de adamın Windowsa emaili ile şifre koymuş laptopu sattı. Gittim ellimiz de yok başka mağazada da yok dediler. Paramı da iade edemiyceklerini ancak değerince başka bir ürün alabileceğimi söylediler. Tehtid hakaret çirkeflik yaparak başka mağazadan getirttim. Siz iyi bişeymişsiniz gibi bir de millete b*k atmayın.

    Günlük yaşama katılan insanların beyinsiz olduğu tarafımca sabittir ve birçok vaka ile deneyimlenmiştir

    Toplamda 5 yıl büyük alışveriş mağazalarında satış danışmanlığından başlayıp mağaza müdürü olarak çalıştım. Buradan yaşadıklarımı yazsam bağdata yol olur. Toplum olarak tıpkı dediğin gibi özürlü geldik özürlü gideceğiz.

    anteplee35 kullanıcısına yanıt
    @anteplee35 demiş ki;

    Mesajı Yerinde Gör

    Hayırdır ? Elektronik şans işi diyerek tombala mı oynuyoruz ? Kapısından çıkmadan bozuk olduğu gözle görülen malın neresini savunuyorsun ? Bana don ile örnek veriyor.

    Ayıplı mal ile sonradan çıkan arızanın arasındaki farkı bilmediğin gibi insanlara hitap etmeyi de bilmiyorsun.

  • Çavuş
    65 Mesaj
    35 yaş üzerinde okuma yazması olmayanlar var. Karşılaştığı her insan dolandırıcı zannedenler bunlar olur genellikle.



    Kişi tamamen kendi menfaatini düşünüyor. Yaptığı bir şeyin bir başkasını zora sokacağını düşünemiyor.

    Ne satın alacağına televizyona bakarak karar veren orta çağ insanları bunlar.

    Eğitim vermeden önce insanın kendini nasıl eğitecegini öğretmek gerekiyor, o eğitimi de sadece aile verebiliyor. Çocuğunu sokağa salıp orada büyüten eski nesillerin mahsulleri.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    3617 Mesaj
    Günlük yaşama katılan insanların beyinsiz olduğu tarafımca sabittir ve birçok vaka ile deneyimlenmiştir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zodion -- 17 Eylül 2019; 3:47:18 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    319 Mesaj
    O kadar ilginç olaylar yaşanıyor anlatsam kitap olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2057 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vartolu Saadettin

    O kadar ilginç olaylar yaşanıyor anlatsam kitap olur.
    anlat hocam
    _____________________________
    Naughty Rotten Rhymer
  • Yüzbaşı
    328 Mesaj
    Avrupa da herhangi bir elektronik urun aldiginda once orada acarlar sagini solunu gosterirler sistemi acarlar vs ki ilk seferde cikan sorunlarin ustesinden gelinmek icin. Bir kac kez paketinden sifir cikan urunler de sorun yasadim ve tekrar uzak mesafeye goturdum ve degistirmeleri test etmeleri vs zaman aldi. Bence uygulanan yontem avrupada ki gibi olmali.

    Urunde problem yoksa paketi acmadan getiriyorsan geri aliniyor bu bizim memlekette de var lakin her satici paketi acma vs olayini soylemiyor.

    Bir duzeltme dunyanin en ozurlu toplumu da degiliz genellemeler yanlistir. Daha beterleri de var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Takayashi -- 17 Eylül 2019; 11:4:41 >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    435 Mesaj
    O değilde adama yolu vermişsin moruk



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    Mağazana günde 100 müşteri geliyorsa 3-5 tanesi sinir bozucu cahil olabilir, haklısın lakin o 3-5 kişiye bakarak tüm toplumu özürlü görmen saçma bir abartı oldu.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    30 Mesaj
    İnsanlarla uğraşan meslekler zor ya gerçekten



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    319 Mesaj

    Evet ödemeyi yaptıktan sonra ürünü açarsanız ve 24 saat içerisinde üründe bir sorun tespit ederseniz koşulsuz değişim yapabiliriz. Sorun satın almadıkları ürünler de mesela kişisel kullanım ürünü olan kulaklıkları açıp denemek istiyorlar. Avrupada da böyle mi?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Takayashi kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    319 Mesaj

    100 kişiden 80 tanesi böyle olmasa genelleme yapmazdım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    november27 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    253 Mesaj

    Aziz nesinden sonra yüzde %30 zammı geldi.Bunu da mı zam!!



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Eisenmate kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    324 Mesaj

    %60'ı %90'a çıkarınca %30 mu artış oluyor? Bak örneksin işte.

    %50 zam geldi.
    |
    |
    Ucan Hollandalı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    216 Mesaj
    "YAŞAM, SADECE BİRKAÇ UYGULAMAYA GEÇİRİLEBİLİR GİRİŞİ BULUNAN BİR TİYATRO SALONUDUR. Victor Hugo



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Software Developer

    Katılım zamanı: 20 Aralık 2008
  • Yüzbaşı
    328 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Vartolu Saadettin

    Evet ödemeyi yaptıktan sonra ürünü açarsanız ve 24 saat içerisinde üründe bir sorun tespit ederseniz koşulsuz değişim yapabiliriz. Sorun satın almadıkları ürünler de mesela kişisel kullanım ürünü olan kulaklıkları açıp denemek istiyorlar. Avrupada da böyle mi?

    Alıntıları Göster
    Herhangi bir urunden kastim sarf malzemesi vs degildi elbette. Satin alinmadan acamazlar.
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    Özürlü toplummuş muş muş. Yine 3-4 kişiyle içinden çıktığı topluma hakaretler.



    Fiyatını ödedikten sonra danışmaya giderek denenmesi uygun olur. Şirketin öyle işlemesi gerekir. Siz bunu açıklmadan sanki satmak istemiyormuşsunuz gibi bir hava var. Tmm karşındaki de seviyesiz konuşmuş da sen de adamın sinirlerini daha da arttırmışsın. Tripli çalışan



    Go to europa. I dont care.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Teğmen
    144 Mesaj
    Toplamda 5 yıl büyük alışveriş mağazalarında satış danışmanlığından başlayıp mağaza müdürü olarak çalıştım. Buradan yaşadıklarımı yazsam bağdata yol olur. Toplum olarak tıpkı dediğin gibi özürlü geldik özürlü gideceğiz.
    _____________________________
    Alfa Kurt'u yanında uluyanlar değil, ne kadar güçlü uluduğu belirler.
  • Yarbay
    3617 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Eisenmate

    %60'ı %90'a çıkarınca %30 mu artış oluyor? Bak örneksin işte.

    %50 zam geldi.

    Alıntıları Göster
    Adam boş bulundu,oranında yazmayı unuttu diye hemen salak ilan etmeler

    Seni gibi çakma entellektüel seni

    İnadına iki l ile yazdım
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    özürlü yazarak kibar davranmışsın.böyle konular da aklıma hep aziz nesin gelir.adam 1000 yıllık tespit yapmış..
    |
    |
    _____________________________
    bourne730
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal
son dakika
üniversite
google reklamları
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,391
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.