Şimdi Ara

Dünyanın en saçma toplumuyuz (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
151
Cevap
1
Favori
44.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
212 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • katılıyorum, bir keresinde avmde sıra bekliyorum, aradan konuşmalar falan geliyor , atm bozulmuş falan.
    söktüler içini açtılar, birisi kağıt parayı buruşturup atm ye atmış.

    diyecek söz bulamadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • urunune gore degisir

    mesela adam tv alcaktir paketli urun simdi bu urun nasil ozellikleri nedir yazar ustunde ama kisi bakmak ister bunun icin teshir urunler vardir acip bakilabilecek nasil diye

    kirigi hurdasi icinde nakliyeden kaynakli sistemden kaynakli olabilir

    satis temsilcilerinin satis yapabilmesi icin musteriyi rahatlatarak konusmasi elzemdir musteri zaten bilmedigi bir urunu satin aliyor ve haliyle guvenemiyor

    bunun icin iade ve degisim surelerinin nazikce belirtilmesi gerekir
    son olara kisisel tavsiyem
    musteriyle 2 li diyaloga girmemeniz sizin yararinizaniza olacaktir
    iyi satislar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zig47 -- 17 Eylül 2019; 16:52:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pilosopo kullanıcısına yanıt
    Kusura bakma ama siz sokakta söylediğinizde dayak yiyeceğiniz lafları personellere söyleyemezsiniz. Eğer siz saygısız tutum ile yaklaşırsanız size saygı göstermek zorunda değiliz. Kimse maaş için köle olmuyor. Insan olmayı dediğinizde sizlere saatlerce konuyu sinirlenmeden sakince anlatabiliriz. Bir şeyler alıyorsunuz diye mağazanın hissedarı gibi dangalak davranış tarzından ayrılmalısınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben sifir paket iPhone aldim zamaninda, telefon bozuk cikti. Ayni gun degistirmek icin magazaya gittim degistirmediler. Neymis garanti uzerinden Apple degistirecekmis. 2 Hafta telefonsuz kaldim. Odur budur Teknoloji uruninu magazada Paketini acip denemeden almam. Paketide aciyorlar hic sorun olmuyor. Bu arada Avrupada yasiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vartolu Saadettin kullanıcısına yanıt
    Öyle bir dünya yok. Vatan bilgisayardan anakart aldım ve arızalı çıktı. Ancak geri kabul etmediler, arızalı ise garantiye vericeksiniz dediler. İade de almadılar çünkü arızalı dediler. Türkler keyfinden bu hale gelmedi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eisenmate E kullanıcısına yanıt
    Raslantısal olarak %600 artmış oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _turbo_ kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyetine gidip şikayette bulunup paranızı kuruşu kuruşuna alabilirsiniz. Sizin hakkınızı gasp edenlere yasal takip başlattırabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • konu başlığına haykırdım haklısın.
  • Bi ara petrol istasyonunda calismistim.
    Gelen kisinin tek yapmasi gereken aracin yakit kapagini pompaya gore yanastirip aracindan inerek 50 tl lik benin demesi.
    Gel gor ki neler neler oluyor.
    Bol bol gunaha girmistim icimden soverek.Allah affetsin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dogruluk payi var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vartolu Saadettin kullanıcısına yanıt
    Avrupada oyle birsey yok. Oldu gecti yillar once.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • L: Kutuyu açayım sağlamsa satın alırım
    S: Ödedikten sonra kutuyu açıp kontrol edebilirsiniz
    L: Kasa ne tarafta ?
    S: Şu girişte ->>>
    (L ürünü satın aldıktan sonra kutuyu açar)
    L: Kırık çıktı !?
    S: Yetkili servise göndermemiz gerek. Bir aya kadar gelir.
    L: Kırık çıktı işte ne servisi ne garantisi 1?
    S: Prosedür hede hödö...

    Buradaki Lavuk benim, mağaza teknosa, yıl 2006, ürün mp3 player. Yaşanmış hikaye.

    Edit : Sonrasında garantiye gitti, geldi, bir daha gitti, bir daha geldi bozuk çıktı aldığım günden 6 ay sonra iadesini alabilmiştim.
    Edit : Bak burada herkes müşteri. İstatistiksel olarak 3-5 satış danışmanı 80 milyona özürlü dedi diye özürlü olacak değiliz. 80 milyon kişinin bir avuç satış danışmanı hakkında ne düşündüğüne, memnuniyetine bakmak gerek. Bugün müşteriye lavuk diyorsun, öğretmen olsan öğrenciye/veliye diyeceksin, memur olsan vatandaşa diyeceksin...
    Edit : Satın alındıktan sonra kutusu açılıpta bozuk çıkan ürünü için "sen kutusunu deforme etmişin ben bunu kime satayım" diyen zihniyet, bozuk malı başkasına itelemenin peşinde olan zihniyettir. Üretici tarafından yazayım, bütün ürünler tek tek veya rastgele bazıları kontrol edilse bile her ürünün bozuk çıkma ihtimali vardır, diyelim bu oran mp3 player için 10% dur. Üretici distribütörün satın aldığı 100 ürün için 110 ürün gönderir, bu zaten ürün maliyetine dahil edilmiştir. Birebir değişim yapılabilmesi için. Mağazalardan geri dönen ayıplı mallar distribütöre gider. Distribütör bunları ya üreticiye iade eder ve üretici onları bir serviste tamir ettirip tekrar kutulattırır (Refurbish) yada bunu distribütör yapar. Çok kısa önceki bir Refurbished rezaleti için aşağıdaki linke bakabilirsiniz
    https://forum.donanimhaber.com/ssli-detayli-edit-geldi-hepsiburada-2-el-urunu-sifir-diye-satan-firmayi-platformdan-cikaracak--140045360
    Burada belki distribütör büyük mağazalara yedek ürünleri peşin yolluyordur ve mağaza aç gözlülüğünden onları da satmak istiyordur. Belki distribütörle farklı anlaşması vardır. O kısım hakkında net bilgim yok. Satış danışmanlarına yapılan baskı ve müşteriye uygulanan yıldırma politikası yanlış. Satış danışmanı kendine dikte edilen prosedürü uyguluyor. Onun ekmek parasına garezim yok, benim garezim yanlış olan sisteme.
    Yüzbinlerce lira verilip alınan otomobillerin 300-500km gitmeden çekiciye vurulduğunuda gördük:
    https://forum.donanimhaber.com/sifir-aracta-dsg-arizasi--123258816-2
    Türkiye'de ki satış politikası yanlış. Müşteri değil, satıcıyı koruyan bir politika.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Antor -- 19 Eylül 2019; 11:1:49 >




  • Üç kagitcidir,menfaatçidir,yalancidir, riyakardir boyle gider aslinda binlerce insanla iletisim halinde oldugum işim var anket yapabilecek kadar tanidim hepsini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • november27 N kullanıcısına yanıt
    Haksız mı yani :)))

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben de o teknoloji mağazalarındaki satış elemanlarına uyuz oluyorum. Adam sıfır diye bana birinin kullanıp iade ettiği touchpadi bozuk üstüne bir de adamın Windowsa emaili ile şifre koymuş laptopu sattı. Gittim ellimiz de yok başka mağazada da yok dediler. Paramı da iade edemiyceklerini ancak değerince başka bir ürün alabileceğimi söylediler. Tehtid hakaret çirkeflik yaparak başka mağazadan getirttim. Siz iyi bişeymişsiniz gibi bir de millete b*k atmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-A773460ED -- 19 Eylül 2019; 10:20:43 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mağazaya gelen müşterilerin saçma sapan hareketlerinden yola çıkarak bizi ''dünyanın'' en özürlü toplumu ilan etmek de saçma sapan bir hareket

    al sana yutdışından bir örnek:

    "My laptop won't turn on!"
    "Did you plug it in and charge the battery?"
    "NO! This is a laptop! It doesn't need to be plugged in!"
    "Ma'am, the battery still needs to be charg..."
    "LISTEN! This is a laptop!"

    daha beterleri:https://www.awesomeinventions.com/things-customers-say/

    toplumumuzu alçaltmaktan vazgeçin lütfen..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakan1581 -- 18 Eylül 2019; 10:0:11 >




  • kilitli manyetik box kullanmıyor musunuz.

    Ödeme alındıktan sonra kasada ki manyetik açıcı sayesinde açılıyor sadece.
  • Aziz Nesin kendisi diyor kardeşim bunu. %90 diyecektim aslında ama %60'ta bu hale geliyoruz baksana 90 desem kim bilir neler olurdu gibisinden gırgır bi açıklaması var.
  • Yasalara göre internetten alınan ürünler 14 gün içinde iade edebilirsin fakat mağazadan alınan ürünler ise yasaya göre DENENMİŞ ALINMIŞ sayıldığı için garantiye yada servise yollanır ona göre iade yada genelde değişim oluyor. Yani senin bu bahsettiğin olayda tüketici haklı . Orda ürünü deneme hakkı var.

    Dayak olayına vs katılmıyorum ama bence sen önce kanunları öğren ondan sonra Türkleri kötüle derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.