Şimdi Ara

SECİTA ADLI ANTIDEPRESANI KULLANAN VARMI?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
33.951
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Nasildir yan etkileri ve etkisi? Doktor yazdi ama baslamadim.



  • Kozmik ruh emicidir
  • doktor tek seansta mı yazdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3E41C059B

    doktor tek seansta mı yazdı
    Seans bile degil kardesim bas agrisiyla gittim tomogrofi cektiler temiz cikti psikiyatriye gonderdiler dedi kaygilimisin endiselerin varmi var dedim zart diye yazdi.
  • dostum eğer kaygıların endiselerin hayatını çok etkilemiyorsa, aşırı değilse bence bir eğitim araştırma hastanesinde dahiliyeciye görün. orada burada yanlış tespitler yüzünden zarar gören bir sürü insan görüyoruz. kendin emin olmadan araştırmadan asla doktor yazdı diye bir ilaca başlama. sadece baş ağrısı mı var? sinüzit bile baş ağrısı sebebidir.
  • stresin varsa kullan iyi geliyor.

    bendeki stres mesela hayatımı allak bullak etmişti kullandım bir paket sonra geçti
  • Ben kullanıyorum devamlı hiç bir şey değişmiycek hayatında 12. Sınıf ta baya bi berbat ediyordu ama sürekli bi yere odaklanıyosun konuşmuyosun adam sana bişey diyor hiç bir şey cevap vermiyon
  • Bunu foruma değil doktora sormalısın hocam. Yan etkisi olacak diye bir şey yok veya herkes aynı amaçla kullanmadığı için aynı etkileri olmaz. İnternetteki yanlış bilgileri okursan kafan karışır.

    Bu türdek ilaçlar abartıldığı gibi çok ağır, yan etkileri olan şeyler değil. Depresyon, kaygı bozukluğu (ya da bunlara bağlı şeylerin) tedavisinde kullanılır genelde ve inanın bu hastalıkların hayatınıza verdiği zararlardan daha fazla zararı olduğunu sanmıyorum ilaçların. Hatta cipralex/secita yan etki olarak görece daha hafiftir. Doktor Gerekli görmüş yazmış ama tek bir yere bağlı kalma şüphen varsa başka doktora da gidebilirsin.
  • MERNEPTAH kullanıcısına yanıt
    Seralin çerez mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3E41C059B

    dostum eğer kaygıların endiselerin hayatını çok etkilemiyorsa, aşırı değilse bence bir eğitim araştırma hastanesinde dahiliyeciye görün. orada burada yanlış tespitler yüzünden zarar gören bir sürü insan görüyoruz. kendin emin olmadan araştırmadan asla doktor yazdı diye bir ilaca başlama. sadece baş ağrısı mı var? sinüzit bile baş ağrısı sebebidir.
    Bu sekilde idare edicem artik streslenince basim agriyor agri kesici aliyorum napim artik majezik bundan iyidir
  • wasted.wastelander W kullanıcısına yanıt
    ağrı kesicilerin de zararı var zaten biliyorsundur. ilaca sığınmadan kendini analiz et güzelce stresini kontrol etmeye çalış. kendine güven. yani kısaca kafanda halletmeyi dene. eğer olmuyorsa benim düşüncem şu ki doktor sana ağrı kesici de verebilirdi ama antidepresan vermiş bir bildiği vardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-3E41C059B

    ağrı kesicilerin de zararı var zaten biliyorsundur. ilaca sığınmadan kendini analiz et güzelce stresini kontrol etmeye çalış. kendine güven. yani kısaca kafanda halletmeyi dene. eğer olmuyorsa benim düşüncem şu ki doktor sana ağrı kesici de verebilirdi ama antidepresan vermiş bir bildiği vardır.
    Illaki bir bildigi vardir hocam ama antidepresan kullanip birakmak bazi insanlar icin cok zor olabiliyormus bunu yasamak istemiyorum bir yandanda ya daha kolay bir hayat mumkunse ve ben ilaci almayarak bunu itiyorsam diyede dusunmuyir degilim hayirlisi diycez artik bakalim gelen gunler neler getirecek
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.