Şimdi Ara

DSG şanzıman Türkiye gibi ülkelere uygun değil, şanzıman sorunlu değil.

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
94
Cevap
0
Favori
5.048
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> DSG şanzıman Türkiye gibi ülkelere uygun değil, şanzıman sorunlu değil.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    7328 Mesaj
    Arkadaşlar şuan İstanbuldayım, az sonra Allah nasip ederse Ankaraya dönecem, şöyle söyleyim 18 km yolu, yaklaşık 1.5 saatte gidebildim full trafik 20 dakika dik yokuşta ilerleyerek gittim, Manuel şanzıman aracım bile yoruldu her yer balata koktu.



    Sonuç olarak Türkiye trafiği Avrupa gibi akmadığı için değil DSG çift kavrama şanzımanlar Türkiye yollarına uygun değil Avrupa bu şanzımanı yaparken Türkiye'ye bakarak yapmıyor avrupada böyle trafik yok, o yüzden DSG Türkiye trafiğine uygun şanzıman değil ayrıca Türk milleti otomatik şanzıman kullanmayı bilen bir millet değil, Türk milletine uygun şanzıman ya manuel yada tam otomatik



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar
  • Subjektif görüşünüze saygı duymakla beraber;
    -Uygun olmayan şanzımanlı araçları neden bizim ülkede satıyorlar
    -Bu şanzımanın garantisi başka ülkelerde daha uzun.vb. uygulamalar hakim iken neden bizim ülkede maksimum 2 yıl veya kullanıcı hatası diye geçiştiriliyor.
    -Güya iyi niyet garantisi adı altında insanımız neden aşağılanıyor?
    -Tüm dünya üzerindeki ülkelerde bu şanzımana ilişkin arıza/hata haberleri var.
    -Her şeyi geçtim ülkemizin içinde olduğu bu ekonomik krize rağmen ve ülke tarihindeki en düşük araç satışlarının yaşandığı bu yıllarda neden bizim ülke insanı, bize uygun olmayan(sizin tabirinizle) araçları almaya devam ediyor.
    -
    -
    vb..

    ha bir de sürmanşet yapılan vw yatırıma geliyor haberlerinden sonra, vw ceo su ülkemizi net olarak aşağılarken biz ülke insanı olarak nasıl hala vw aracı alıyoruz ve çok değerli hükumetimiz neden vw ceo sunun tüm dünyaya bizi aşağıladığı firmanın araçlarını yasaklamıyor ,yasaklama derken vergi artışı ile ülkeye girmesini engellemek vb.
    bir de bu aşağılama neden sümen altı yapıldı?Dikkat ederseniz bu haber unutuldu gitti.


    vs....kafamda deli sorular...
    avrupada trafik yok mu. avrupanin he yeri trafik saka heralde.

    roma trafigiyle unludur. niye avrupalilar kucuk araba kullaniyo saniyosunuz. amerika olsa dogru
    O konuda bir itirazım yok ki, 7 yıl öyle böyle kendine bağlıyor servis olarak tabi ki doğuşun işine gelir durum. Asıl sorun hala hastalıklı bir bakış açısı ile bu şanzımanı savunmaya çalışmak.



    Yani nasıl bir aşağılık psikolojisi bu, biri çıkıyor şanzıman da sorun yok kullanmayı bilmiyor türkler diyor, diğeri şanzıman iyi de Türkiye şartları kötü diyor.



    Allah aşkına bir marka fetişi adına, ikinci elde üç beş değer kaybetmesin diye ülkeyi insanını aşağılamaya gerek var mı?



    VW kabul ediyor bu şanzıman sorunlu, bitti bu kadar...
    Bir ürünün tüm iklim ve yol koşullarında test edilip üretilmesi, testlerde öngörülemeyen ve sonradan ortaya çıkan sorunlara da geri bildirimlere göre iyileştirmelerle müdahale edilmesi gerekirdi diye düşünüyorum.
    Şanzıman hakkında mahkemelerin verdiği iki tane gizli kusur kararı var, dünyanın her yerinde benzer şanzıman arızalarıyla yolda kalan kullanıcılar mevcut ve bunun üzerine de üretici önce uzun garanti sağlamış bu pazarlarda ardından da yeni modellerinde tork konvertörlü şanzıman kullanmaya başlamış. Bütün bu gerçekler ortadayken bu şanzımana sorunsuz demek ya düdüklenmekten hoşlandığınıza işaret eder ya da dolandırıcı zihniyette bir insan olduğunuza. İnsanların aklıyla alay etmeyin.
    Türkiyede satmazsın yada ona göre revize edersin. Birkaç ms geç vites atsın, kavraması daha dayanıklı olmasını tercih ederdim. Isınma problemi DSG ye has değil çoğu yarı otomatikte problem yaratabilir. Ben saatlerce trafikte kaldım sıkıntı yaşamadım ama hyundai dct de yaşadım mesela.
    quote:

    Orijinalden alıntı: deeplord

    Subjektif görüşünüze saygı duymakla beraber;
    -Uygun olmayan şanzımanlı araçları neden bizim ülkede satıyorlar
    -Bu şanzımanın garantisi başka ülkelerde daha uzun.vb. uygulamalar hakim iken neden bizim ülkede maksimum 2 yıl veya kullanıcı hatası diye geçiştiriliyor.
    -Güya iyi niyet garantisi adı altında insanımız neden aşağılanıyor?
    -Tüm dünya üzerindeki ülkelerde bu şanzımana ilişkin arıza/hata haberleri var.
    -Her şeyi geçtim ülkemizin içinde olduğu bu ekonomik krize rağmen ve ülke tarihindeki en düşük araç satışlarının yaşandığı bu yıllarda neden bizim ülke insanı, bize uygun olmayan(sizin tabirinizle) araçları almaya devam ediyor.
    -
    -
    vb..

    ha bir de sürmanşet yapılan vw yatırıma geliyor haberlerinden sonra, vw ceo su ülkemizi net olarak aşağılarken biz ülke insanı olarak nasıl hala vw aracı alıyoruz ve çok değerli hükumetimiz neden vw ceo sunun tüm dünyaya bizi aşağıladığı firmanın araçlarını yasaklamıyor ,yasaklama derken vergi artışı ile ülkeye girmesini engellemek vb.
    bir de bu aşağılama neden sümen altı yapıldı?Dikkat ederseniz bu haber unutuldu gitti.


    vs....kafamda deli sorular...
    vb..' ye kadar katılıyorum. Ancak ondan sonraki söylediklerin mantıklı değil.

    1- O bizi aşağıladı diye ürün almayacaksan ithal hiçbir ürün alma, Türkiye ile hemen hemen her ülke dalga geçiyor. Birçok firma zarar veriyor.
    Bu mantıkla insanlar istediği arabadan vazgeçmek zorunda değil.
    2- Araç yasaklama, vergi artışı gibi hususlar markaya özel yapılamaz. Tokat manyağı olursun. Ha diyorsan ki bu kadar vergi yetmez ÖTV' yi %400 yapın o zaman hiçbir arabayı almamayı göze alacaksın. (En fazla Almanya' dan gelen araçlara ek gümrük vergisi koyarsın. Sonuçlarına da katlanırsın. Sonra buraya gelip batıyoruz diye başlık açmayın.)
    3- Aşağılama mevzusu VW CEO meselesi değil, Türkiye' den gidip Türkiye' yi aşağılayanlar varken VW CEO' suna kızmak pek mümkün değil. Kötü imajı Türkiye' deki Türk olmayanlar sağlıyor. YPG' ye tam destek veren siyasi partiler, gazeteciler var. Bu ortamda dışarının bizi iyi görmesi mümkün değil.
    VW amerikan piyasası için neden üstün dsg teknolojisi yerine japonlardan tork konvertörlü şanzıman alarak kullanıyor. Sorunsuzluk de lütfen
  • Yüzbaşı
    256 Mesaj
    Subjektif görüşünüze saygı duymakla beraber;
    -Uygun olmayan şanzımanlı araçları neden bizim ülkede satıyorlar
    -Bu şanzımanın garantisi başka ülkelerde daha uzun.vb. uygulamalar hakim iken neden bizim ülkede maksimum 2 yıl veya kullanıcı hatası diye geçiştiriliyor.
    -Güya iyi niyet garantisi adı altında insanımız neden aşağılanıyor?
    -Tüm dünya üzerindeki ülkelerde bu şanzımana ilişkin arıza/hata haberleri var.
    -Her şeyi geçtim ülkemizin içinde olduğu bu ekonomik krize rağmen ve ülke tarihindeki en düşük araç satışlarının yaşandığı bu yıllarda neden bizim ülke insanı, bize uygun olmayan(sizin tabirinizle) araçları almaya devam ediyor.
    -
    -
    vb..

    ha bir de sürmanşet yapılan vw yatırıma geliyor haberlerinden sonra, vw ceo su ülkemizi net olarak aşağılarken biz ülke insanı olarak nasıl hala vw aracı alıyoruz ve çok değerli hükumetimiz neden vw ceo sunun tüm dünyaya bizi aşağıladığı firmanın araçlarını yasaklamıyor ,yasaklama derken vergi artışı ile ülkeye girmesini engellemek vb.
    bir de bu aşağılama neden sümen altı yapıldı?Dikkat ederseniz bu haber unutuldu gitti.


    vs....kafamda deli sorular...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deeplord -- 7 Aralık 2019; 12:54:23 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1483 Mesaj
    Türkiye'de satmasınlar o zaman dsg'yi , bile bile neden satıyorlar?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    181 Mesaj
    Bir ürünün tüm iklim ve yol koşullarında test edilip üretilmesi, testlerde öngörülemeyen ve sonradan ortaya çıkan sorunlara da geri bildirimlere göre iyileştirmelerle müdahale edilmesi gerekirdi diye düşünüyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2019 1.3 Multijet Egea
  • Yüzbaşı
    319 Mesaj
    Türkiyede satmazsın yada ona göre revize edersin. Birkaç ms geç vites atsın, kavraması daha dayanıklı olmasını tercih ederdim. Isınma problemi DSG ye has değil çoğu yarı otomatikte problem yaratabilir. Ben saatlerce trafikte kaldım sıkıntı yaşamadım ama hyundai dct de yaşadım mesela.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2017 VW Golf 1.6 TDI DSG Highline
  • Yarbay
    2464 Mesaj
    İstanbul trafiğine hangi şanzıman dayanır allah aşkına? Burada anormal olan istanbulun kendisi bence.
    _____________________________
  • Yarbay
    7328 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    Türkiye'de satmasınlar o zaman dsg'yi , bile bile neden satıyorlar?
    Hocam arz talep meselesi, bak otomatik şanzıman dikkat gerektiren bir şanzıman park ederken şanzımanı önce N konuma getirip el frenini çekeceksin 3-5 saniye bekleyip P konumuna getireceksin VS teferruatlı işleri var Türkiyede otomatik vites kullanıcılarının en az %70 i bu şekilde kullanmıyor pat pat vites değiştiriyor sonra bozulunca bozuldu oluyor.



    Esasen Türk milletine uygun otomatik şanzıman Fiat'ın dualogic şanzımanları, dualogic şanzıman da teferruatlı işler yok çok basit bir otomatik şanzıman



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Kötülüğü yaşamadan iyiyi anlayamıyor insanlar
  • Binbaşı
    1328 Mesaj
    avrupada trafik yok mu. avrupanin he yeri trafik saka heralde.

    roma trafigiyle unludur. niye avrupalilar kucuk araba kullaniyo saniyosunuz. amerika olsa dogru



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    747 Mesaj
    Tek kelime standart dışılık.
    Dünyanın çoğu yerinden daha fazla trafiğe açık alan var. Ama standart dışı uygulamalar soruna dönüştürüyor.
    Şeridinde gidiyorsun sıkışık, tıkışık. 1 km sonra bir bakıyorsun önün açık. Nasıl oluyor? Amcam atmış kendini tıngır mıngır gidiyor. Arkasındakilerde konvoya takılmış. Amcam şeritten çekilince trafik açılıyor. Ya da tam tersi şeridinde normal seyrindesin, aniden sağ veya sol şeritten bir sinyal (sinyal atmayanlar ayrı konu) adam önüne atıyor arabayı, bir fren anında trafik. Hayır, önüme atladın ne oldu? Herke3s kendi şeridinde standarda uygun gitse, ne sorun olacak ne trafik! O zaman bu trafikte illa ki bir yerden sorun çıkacak.

    Satılan hangi araç Türkiye şartlarına uygun ki? Ön tamponlara bakıyorum %90 sürtme izleri, kalan %10 ise sıfır araç potansiyel olarak bir kaç sene içinde aynı durum onlarda da olacak. Millet arabayı sürmeyi bilmiyor mu? Biliyor. Ama belediye bir kaldırım yapmış 20 cm yüksek başka yerde 30 başka yerde 35 cm standart olmayınca illa ki sürtüyor, vuruyor. Araba sorunlu mu? Hayır. Sorun standart olmaması.
    |
    |
    _____________________________
    ANADOLU benim .::. Dağlar benim .::. Çalışan benim .::. Vurulan benim.::. Son umut benim .::. Barış'ı benim.::.




  • Yarbay
    2349 Mesaj
    Şanzımanın sorunlu olduğunu VW kabul ediyor, dünyada tüketici haklarının gelişmiş olduğu ülkelerde 10 yıla varan garanti ile satıyor.



    Bu nasıl bir marka fetişidir ki üreticisinin sorununu kabul ettiği şanzımanı savunuyor gerçekten sosyolojik olarak incelenmesi gerekiyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    8460 Mesaj
    avrupada trafik yok diye bir şey yok, istanbul kadar sürekli her yerde ve her saatte trafiği yakalanacak olan şehir yok ama yoğun saatlerde trafik olarak istanbuldan beter pek çok şehir var hatta banliyo şehirlerde bile iş saati istanbulu aratmayacak aşırı trafik oluyor.
    |
    |
    _____________________________
    mekanın sahibi müşteridir.
  • Yarbay
    3736 Mesaj
    Avrupada iş başlangıç ve bitiş saatlerinde çok yoğun trafik oluyor, otobüs için ayrı yol olmayan yerlerde 15 dakikalık yol saatler sürebiliyor.



    Tam otomatik de olsa hafif akan trafikte 1-2 arası sürekli geçiş olacağı için sorun çıkarabilir zamanla.



    Başka ülkelerde kat kat fazla olan şanzıman garantisine ses çıkarmayıp hâlâ satın almaya devam edenler de suçlu.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    2009 Honda CR-V 2.0

    Ω
  • Yüzbaşı
    350 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: deeplord

    Subjektif görüşünüze saygı duymakla beraber;
    -Uygun olmayan şanzımanlı araçları neden bizim ülkede satıyorlar
    -Bu şanzımanın garantisi başka ülkelerde daha uzun.vb. uygulamalar hakim iken neden bizim ülkede maksimum 2 yıl veya kullanıcı hatası diye geçiştiriliyor.
    -Güya iyi niyet garantisi adı altında insanımız neden aşağılanıyor?
    -Tüm dünya üzerindeki ülkelerde bu şanzımana ilişkin arıza/hata haberleri var.
    -Her şeyi geçtim ülkemizin içinde olduğu bu ekonomik krize rağmen ve ülke tarihindeki en düşük araç satışlarının yaşandığı bu yıllarda neden bizim ülke insanı, bize uygun olmayan(sizin tabirinizle) araçları almaya devam ediyor.
    -
    -
    vb..

    ha bir de sürmanşet yapılan vw yatırıma geliyor haberlerinden sonra, vw ceo su ülkemizi net olarak aşağılarken biz ülke insanı olarak nasıl hala vw aracı alıyoruz ve çok değerli hükumetimiz neden vw ceo sunun tüm dünyaya bizi aşağıladığı firmanın araçlarını yasaklamıyor ,yasaklama derken vergi artışı ile ülkeye girmesini engellemek vb.
    bir de bu aşağılama neden sümen altı yapıldı?Dikkat ederseniz bu haber unutuldu gitti.


    vs....kafamda deli sorular...
    vb..' ye kadar katılıyorum. Ancak ondan sonraki söylediklerin mantıklı değil.

    1- O bizi aşağıladı diye ürün almayacaksan ithal hiçbir ürün alma, Türkiye ile hemen hemen her ülke dalga geçiyor. Birçok firma zarar veriyor.
    Bu mantıkla insanlar istediği arabadan vazgeçmek zorunda değil.
    2- Araç yasaklama, vergi artışı gibi hususlar markaya özel yapılamaz. Tokat manyağı olursun. Ha diyorsan ki bu kadar vergi yetmez ÖTV' yi %400 yapın o zaman hiçbir arabayı almamayı göze alacaksın. (En fazla Almanya' dan gelen araçlara ek gümrük vergisi koyarsın. Sonuçlarına da katlanırsın. Sonra buraya gelip batıyoruz diye başlık açmayın.)
    3- Aşağılama mevzusu VW CEO meselesi değil, Türkiye' den gidip Türkiye' yi aşağılayanlar varken VW CEO' suna kızmak pek mümkün değil. Kötü imajı Türkiye' deki Türk olmayanlar sağlıyor. YPG' ye tam destek veren siyasi partiler, gazeteciler var. Bu ortamda dışarının bizi iyi görmesi mümkün değil.
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    505 Mesaj
    Araçlar üretilirken en uç noktalar hesaplanıpta üretiliyor otomatik şanzıman üretilirken sıkışık trafik hesaplanmıyor yani bravo mükemmel bir tespit



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1004 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Şanzımanın sorunlu olduğunu VW kabul ediyor, dünyada tüketici haklarının gelişmiş olduğu ülkelerde 10 yıla varan garanti ile satıyor.



    Bu nasıl bir marka fetişidir ki üreticisinin sorununu kabul ettiği şanzımanı savunuyor gerçekten sosyolojik olarak incelenmesi gerekiyor.
    Hocam vw belki bizede 2 yıldan fazla garanti vermek istiyordur doguş bunu kabul etmiyordur engel oluyordur mevcut durum doguşun işine geliyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1659 Mesaj
    Vw ye bir demet çiçek yaptırıp gidin özür dileyin bari Bizim millet araba kullanmayı bilmiyor diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nejdet Ay -- 7 Aralık 2019; 23:5:10 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2349 Mesaj

    O konuda bir itirazım yok ki, 7 yıl öyle böyle kendine bağlıyor servis olarak tabi ki doğuşun işine gelir durum. Asıl sorun hala hastalıklı bir bakış açısı ile bu şanzımanı savunmaya çalışmak.



    Yani nasıl bir aşağılık psikolojisi bu, biri çıkıyor şanzıman da sorun yok kullanmayı bilmiyor türkler diyor, diğeri şanzıman iyi de Türkiye şartları kötü diyor.



    Allah aşkına bir marka fetişi adına, ikinci elde üç beş değer kaybetmesin diye ülkeyi insanını aşağılamaya gerek var mı?



    VW kabul ediyor bu şanzıman sorunlu, bitti bu kadar...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    cnyttt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    818 Mesaj
    Tamam şanzıman Türkiye’ye uygun değil de garanti süresi diğer ülkelere göre kısa ? Dsg kullanıcısı bunu niye sormuyor? Uygun değil diyip işin içinden çıkmak kolay.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    645 Mesaj
    Şanzıman hakkında mahkemelerin verdiği iki tane gizli kusur kararı var, dünyanın her yerinde benzer şanzıman arızalarıyla yolda kalan kullanıcılar mevcut ve bunun üzerine de üretici önce uzun garanti sağlamış bu pazarlarda ardından da yeni modellerinde tork konvertörlü şanzıman kullanmaya başlamış. Bütün bu gerçekler ortadayken bu şanzımana sorunsuz demek ya düdüklenmekten hoşlandığınıza işaret eder ya da dolandırıcı zihniyette bir insan olduğunuza. İnsanların aklıyla alay etmeyin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
  • Yarbay
    4573 Mesaj
    İnternet guruları konuya doluşmuş yine. Çevremizde DSG'li araç binen insanlar olmasa biz de binmesek inanacağız bu safsatalara. VW grup otomobillerin şeker gibi eriyeceğini zannedenler Leopard tanklarına mı biniyor, hayırdır? Göz önünde olanı taşlarlar, luzumsuz eleştiri gizli hayranlıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cantuğ Ziyagil -- 7 Aralık 2019; 19:48:22 >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
bankalar.org
Canlı Tv izle
kolayoto.com
Media Sözlük
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,219
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.