Şimdi Ara

DSG şanzıman Türkiye gibi ülkelere uygun değil, şanzıman sorunlu değil.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
5.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar şuan İstanbuldayım, az sonra Allah nasip ederse Ankaraya dönecem, şöyle söyleyim 18 km yolu, yaklaşık 1.5 saatte gidebildim full trafik 20 dakika dik yokuşta ilerleyerek gittim, Manuel şanzıman aracım bile yoruldu her yer balata koktu.

    Sonuç olarak Türkiye trafiği Avrupa gibi akmadığı için değil DSG çift kavrama şanzımanlar Türkiye yollarına uygun değil Avrupa bu şanzımanı yaparken Türkiye'ye bakarak yapmıyor avrupada böyle trafik yok, o yüzden DSG Türkiye trafiğine uygun şanzıman değil ayrıca Türk milleti otomatik şanzıman kullanmayı bilen bir millet değil, Türk milletine uygun şanzıman ya manuel yada tam otomatik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Subjektif görüşünüze saygı duymakla beraber;
    -Uygun olmayan şanzımanlı araçları neden bizim ülkede satıyorlar
    -Bu şanzımanın garantisi başka ülkelerde daha uzun.vb. uygulamalar hakim iken neden bizim ülkede maksimum 2 yıl veya kullanıcı hatası diye geçiştiriliyor.
    -Güya iyi niyet garantisi adı altında insanımız neden aşağılanıyor?
    -Tüm dünya üzerindeki ülkelerde bu şanzımana ilişkin arıza/hata haberleri var.
    -Her şeyi geçtim ülkemizin içinde olduğu bu ekonomik krize rağmen ve ülke tarihindeki en düşük araç satışlarının yaşandığı bu yıllarda neden bizim ülke insanı, bize uygun olmayan(sizin tabirinizle) araçları almaya devam ediyor.
    -
    -
    vb..

    ha bir de sürmanşet yapılan vw yatırıma geliyor haberlerinden sonra, vw ceo su ülkemizi net olarak aşağılarken biz ülke insanı olarak nasıl hala vw aracı alıyoruz ve çok değerli hükumetimiz neden vw ceo sunun tüm dünyaya bizi aşağıladığı firmanın araçlarını yasaklamıyor ,yasaklama derken vergi artışı ile ülkeye girmesini engellemek vb.
    bir de bu aşağılama neden sümen altı yapıldı?Dikkat ederseniz bu haber unutuldu gitti.


    vs....kafamda deli sorular...
    O konuda bir itirazım yok ki, 7 yıl öyle böyle kendine bağlıyor servis olarak tabi ki doğuşun işine gelir durum. Asıl sorun hala hastalıklı bir bakış açısı ile bu şanzımanı savunmaya çalışmak.

    Yani nasıl bir aşağılık psikolojisi bu, biri çıkıyor şanzıman da sorun yok kullanmayı bilmiyor türkler diyor, diğeri şanzıman iyi de Türkiye şartları kötü diyor.

    Allah aşkına bir marka fetişi adına, ikinci elde üç beş değer kaybetmesin diye ülkeyi insanını aşağılamaya gerek var mı?

    VW kabul ediyor bu şanzıman sorunlu, bitti bu kadar...
    Şanzıman hakkında mahkemelerin verdiği iki tane gizli kusur kararı var, dünyanın her yerinde benzer şanzıman arızalarıyla yolda kalan kullanıcılar mevcut ve bunun üzerine de üretici önce uzun garanti sağlamış bu pazarlarda ardından da yeni modellerinde tork konvertörlü şanzıman kullanmaya başlamış. Bütün bu gerçekler ortadayken bu şanzımana sorunsuz demek ya düdüklenmekten hoşlandığınıza işaret eder ya da dolandırıcı zihniyette bir insan olduğunuza. İnsanların aklıyla alay etmeyin.
    Atıyorsun derken! Bu forumda 2010 yada 2011 yılında bir forum üyesi şanzımanın 1000 dolarlık faturasını koydu. O zaman insanlardan iyi niyet diyerek sadece işçilik alıyoruz diyerek şanzımanın parasını aldılar. Aslında burada vw değil distribütör eleştirildi! Bende 2013 golf TDI, 2013 i30 ve Fluence var. Vw servislerini ve yapıp yapmayacaklarını bana anlatma. Servis müdürü arkadaşım var. Sen (siz demiyorum) olumlu şeyler yaşamış olabilirsin. ben ve çevremdeki insanlar olumsuz şeyler yaşadık. Bu benim düşüncem. Forum düşünceler yazılsın diye var. Bu medeni seviyeye kendini cekmelisin...

    Çift kavrama diye tuscon satın almadım. Kafamda 3008 var. Hiçbir firmaya ne sempatim ne de hayranlığım var. Malının esiri olanlardan değilim

    Burada sadece dsgyi eleştirmedim. Çift kavrama sanzimanlarin hepsi sorunlu. Vw çok daha fazla sattığı için gözönünde oluyor haliyle. Soruma cevap ver önce! Vw neden ABD pazarından dsg şanzımanı çekti? Neden çinde yıllarca Garanti verdi?

    Japon veya alman bizim markamız olmadıktan sonra banane! Sanki burada Japonlar şöyle böyle dedik. Direct enjeksiyon motoru seri üretim piyasaya ilk süren Mitsubishi, çift kavrama sanzimanlari ufacık motorlara koyan Honda, 2. Dünya Savaşı'ndan sonra genç mühendislerini Almanya'ya gönderip eğitim almasını sağlayan japonya! Japonlar mühendisliği Almanlardan öğrendi. Kısaca elin arabası senin benim elimi (çenemi) yoruyor. Ben sağlam olan bana fiyat fayda ilişkisi fazla olan aracı alıyorum ve buna göre düşüncemi söylüyorum. Kimseye atma, atıyorsun gibi kaba hakaretvari konuşamazsin...

    Not: Hyundai çift kavrama sanzimanlarina 5 yıl garanti veriyor. Aynı Hyundai neden abd'de 10 yıl veriyor.Vw, Renault vb. Diğer markalar neden vermiyor. Konuşmamız gereken bu!
    harbiden şimdi volkswagen USA sitesinden baktım golf ya 6 ileri manuel ya da 8 ileri tiptronic şanzımanla satılıyor. Volkswagen dsgyi bırakıp bu tiptronic şanzımanla türkiyeye girse herhalde aynı segmentteki diğer markalara oldukça yazık olur. DSG sorunlu olduğu halde bile üst sıralarda olan bi marka tork konventörlü şanzımanla neler yapar pazarda tahmin bile edemiyorum
  • Subjektif görüşünüze saygı duymakla beraber;
    -Uygun olmayan şanzımanlı araçları neden bizim ülkede satıyorlar
    -Bu şanzımanın garantisi başka ülkelerde daha uzun.vb. uygulamalar hakim iken neden bizim ülkede maksimum 2 yıl veya kullanıcı hatası diye geçiştiriliyor.
    -Güya iyi niyet garantisi adı altında insanımız neden aşağılanıyor?
    -Tüm dünya üzerindeki ülkelerde bu şanzımana ilişkin arıza/hata haberleri var.
    -Her şeyi geçtim ülkemizin içinde olduğu bu ekonomik krize rağmen ve ülke tarihindeki en düşük araç satışlarının yaşandığı bu yıllarda neden bizim ülke insanı, bize uygun olmayan(sizin tabirinizle) araçları almaya devam ediyor.
    -
    -
    vb..

    ha bir de sürmanşet yapılan vw yatırıma geliyor haberlerinden sonra, vw ceo su ülkemizi net olarak aşağılarken biz ülke insanı olarak nasıl hala vw aracı alıyoruz ve çok değerli hükumetimiz neden vw ceo sunun tüm dünyaya bizi aşağıladığı firmanın araçlarını yasaklamıyor ,yasaklama derken vergi artışı ile ülkeye girmesini engellemek vb.
    bir de bu aşağılama neden sümen altı yapıldı?Dikkat ederseniz bu haber unutuldu gitti.


    vs....kafamda deli sorular...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deeplord -- 7 Aralık 2019; 12:54:23 >




  • Türkiye'de satmasınlar o zaman dsg'yi , bile bile neden satıyorlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ürünün tüm iklim ve yol koşullarında test edilip üretilmesi, testlerde öngörülemeyen ve sonradan ortaya çıkan sorunlara da geri bildirimlere göre iyileştirmelerle müdahale edilmesi gerekirdi diye düşünüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiyede satmazsın yada ona göre revize edersin. Birkaç ms geç vites atsın, kavraması daha dayanıklı olmasını tercih ederdim. Isınma problemi DSG ye has değil çoğu yarı otomatikte problem yaratabilir. Ben saatlerce trafikte kaldım sıkıntı yaşamadım ama hyundai dct de yaşadım mesela.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul trafiğine hangi şanzıman dayanır allah aşkına? Burada anormal olan istanbulun kendisi bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: suatcagdas

    Türkiye'de satmasınlar o zaman dsg'yi , bile bile neden satıyorlar?
    Hocam arz talep meselesi, bak otomatik şanzıman dikkat gerektiren bir şanzıman park ederken şanzımanı önce N konuma getirip el frenini çekeceksin 3-5 saniye bekleyip P konumuna getireceksin VS teferruatlı işleri var Türkiyede otomatik vites kullanıcılarının en az %70 i bu şekilde kullanmıyor pat pat vites değiştiriyor sonra bozulunca bozuldu oluyor.

    Esasen Türk milletine uygun otomatik şanzıman Fiat'ın dualogic şanzımanları, dualogic şanzıman da teferruatlı işler yok çok basit bir otomatik şanzıman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avrupada trafik yok mu. avrupanin he yeri trafik saka heralde.
    roma trafigiyle unludur. niye avrupalilar kucuk araba kullaniyo saniyosunuz. amerika olsa dogru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek kelime standart dışılık.
    Dünyanın çoğu yerinden daha fazla trafiğe açık alan var. Ama standart dışı uygulamalar soruna dönüştürüyor.
    Şeridinde gidiyorsun sıkışık, tıkışık. 1 km sonra bir bakıyorsun önün açık. Nasıl oluyor? Amcam atmış kendini tıngır mıngır gidiyor. Arkasındakilerde konvoya takılmış. Amcam şeritten çekilince trafik açılıyor. Ya da tam tersi şeridinde normal seyrindesin, aniden sağ veya sol şeritten bir sinyal (sinyal atmayanlar ayrı konu) adam önüne atıyor arabayı, bir fren anında trafik. Hayır, önüme atladın ne oldu? Herke3s kendi şeridinde standarda uygun gitse, ne sorun olacak ne trafik! O zaman bu trafikte illa ki bir yerden sorun çıkacak.

    Satılan hangi araç Türkiye şartlarına uygun ki? Ön tamponlara bakıyorum %90 sürtme izleri, kalan %10 ise sıfır araç potansiyel olarak bir kaç sene içinde aynı durum onlarda da olacak. Millet arabayı sürmeyi bilmiyor mu? Biliyor. Ama belediye bir kaldırım yapmış 20 cm yüksek başka yerde 30 başka yerde 35 cm standart olmayınca illa ki sürtüyor, vuruyor. Araba sorunlu mu? Hayır. Sorun standart olmaması.




  • Şanzımanın sorunlu olduğunu VW kabul ediyor, dünyada tüketici haklarının gelişmiş olduğu ülkelerde 10 yıla varan garanti ile satıyor.

    Bu nasıl bir marka fetişidir ki üreticisinin sorununu kabul ettiği şanzımanı savunuyor gerçekten sosyolojik olarak incelenmesi gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • avrupada trafik yok diye bir şey yok, istanbul kadar sürekli her yerde ve her saatte trafiği yakalanacak olan şehir yok ama yoğun saatlerde trafik olarak istanbuldan beter pek çok şehir var hatta banliyo şehirlerde bile iş saati istanbulu aratmayacak aşırı trafik oluyor.
  • Avrupada iş başlangıç ve bitiş saatlerinde çok yoğun trafik oluyor, otobüs için ayrı yol olmayan yerlerde 15 dakikalık yol saatler sürebiliyor.

    Tam otomatik de olsa hafif akan trafikte 1-2 arası sürekli geçiş olacağı için sorun çıkarabilir zamanla.

    Başka ülkelerde kat kat fazla olan şanzıman garantisine ses çıkarmayıp hâlâ satın almaya devam edenler de suçlu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deeplord

    Subjektif görüşünüze saygı duymakla beraber;
    -Uygun olmayan şanzımanlı araçları neden bizim ülkede satıyorlar
    -Bu şanzımanın garantisi başka ülkelerde daha uzun.vb. uygulamalar hakim iken neden bizim ülkede maksimum 2 yıl veya kullanıcı hatası diye geçiştiriliyor.
    -Güya iyi niyet garantisi adı altında insanımız neden aşağılanıyor?
    -Tüm dünya üzerindeki ülkelerde bu şanzımana ilişkin arıza/hata haberleri var.
    -Her şeyi geçtim ülkemizin içinde olduğu bu ekonomik krize rağmen ve ülke tarihindeki en düşük araç satışlarının yaşandığı bu yıllarda neden bizim ülke insanı, bize uygun olmayan(sizin tabirinizle) araçları almaya devam ediyor.
    -
    -
    vb..

    ha bir de sürmanşet yapılan vw yatırıma geliyor haberlerinden sonra, vw ceo su ülkemizi net olarak aşağılarken biz ülke insanı olarak nasıl hala vw aracı alıyoruz ve çok değerli hükumetimiz neden vw ceo sunun tüm dünyaya bizi aşağıladığı firmanın araçlarını yasaklamıyor ,yasaklama derken vergi artışı ile ülkeye girmesini engellemek vb.
    bir de bu aşağılama neden sümen altı yapıldı?Dikkat ederseniz bu haber unutuldu gitti.


    vs....kafamda deli sorular...
    vb..' ye kadar katılıyorum. Ancak ondan sonraki söylediklerin mantıklı değil.

    1- O bizi aşağıladı diye ürün almayacaksan ithal hiçbir ürün alma, Türkiye ile hemen hemen her ülke dalga geçiyor. Birçok firma zarar veriyor.
    Bu mantıkla insanlar istediği arabadan vazgeçmek zorunda değil.
    2- Araç yasaklama, vergi artışı gibi hususlar markaya özel yapılamaz. Tokat manyağı olursun. Ha diyorsan ki bu kadar vergi yetmez ÖTV' yi %400 yapın o zaman hiçbir arabayı almamayı göze alacaksın. (En fazla Almanya' dan gelen araçlara ek gümrük vergisi koyarsın. Sonuçlarına da katlanırsın. Sonra buraya gelip batıyoruz diye başlık açmayın.)
    3- Aşağılama mevzusu VW CEO meselesi değil, Türkiye' den gidip Türkiye' yi aşağılayanlar varken VW CEO' suna kızmak pek mümkün değil. Kötü imajı Türkiye' deki Türk olmayanlar sağlıyor. YPG' ye tam destek veren siyasi partiler, gazeteciler var. Bu ortamda dışarının bizi iyi görmesi mümkün değil.




  • Araçlar üretilirken en uç noktalar hesaplanıpta üretiliyor otomatik şanzıman üretilirken sıkışık trafik hesaplanmıyor yani bravo mükemmel bir tespit

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Şanzımanın sorunlu olduğunu VW kabul ediyor, dünyada tüketici haklarının gelişmiş olduğu ülkelerde 10 yıla varan garanti ile satıyor.

    Bu nasıl bir marka fetişidir ki üreticisinin sorununu kabul ettiği şanzımanı savunuyor gerçekten sosyolojik olarak incelenmesi gerekiyor.
    Hocam vw belki bizede 2 yıldan fazla garanti vermek istiyordur doguş bunu kabul etmiyordur engel oluyordur mevcut durum doguşun işine geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vw ye bir demet çiçek yaptırıp gidin özür dileyin bari Bizim millet araba kullanmayı bilmiyor diye



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nejdet Ay -- 7 Aralık 2019; 23:5:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cnyttt kullanıcısına yanıt
    O konuda bir itirazım yok ki, 7 yıl öyle böyle kendine bağlıyor servis olarak tabi ki doğuşun işine gelir durum. Asıl sorun hala hastalıklı bir bakış açısı ile bu şanzımanı savunmaya çalışmak.

    Yani nasıl bir aşağılık psikolojisi bu, biri çıkıyor şanzıman da sorun yok kullanmayı bilmiyor türkler diyor, diğeri şanzıman iyi de Türkiye şartları kötü diyor.

    Allah aşkına bir marka fetişi adına, ikinci elde üç beş değer kaybetmesin diye ülkeyi insanını aşağılamaya gerek var mı?

    VW kabul ediyor bu şanzıman sorunlu, bitti bu kadar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamam şanzıman Türkiye’ye uygun değil de garanti süresi diğer ülkelere göre kısa ? Dsg kullanıcısı bunu niye sormuyor? Uygun değil diyip işin içinden çıkmak kolay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzıman hakkında mahkemelerin verdiği iki tane gizli kusur kararı var, dünyanın her yerinde benzer şanzıman arızalarıyla yolda kalan kullanıcılar mevcut ve bunun üzerine de üretici önce uzun garanti sağlamış bu pazarlarda ardından da yeni modellerinde tork konvertörlü şanzıman kullanmaya başlamış. Bütün bu gerçekler ortadayken bu şanzımana sorunsuz demek ya düdüklenmekten hoşlandığınıza işaret eder ya da dolandırıcı zihniyette bir insan olduğunuza. İnsanların aklıyla alay etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternet guruları konuya doluşmuş yine. Çevremizde DSG'li araç binen insanlar olmasa biz de binmesek inanacağız bu safsatalara. VW grup otomobillerin şeker gibi eriyeceğini zannedenler Leopard tanklarına mı biniyor, hayırdır? Göz önünde olanı taşlarlar, luzumsuz eleştiri gizli hayranlıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FC7AB336F -- 7 Aralık 2019; 19:48:22 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.