Şimdi Ara

DSG şanzıman Türkiye gibi ülkelere uygun değil, şanzıman sorunlu değil. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
0
Favori
5.402
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
15 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • deeplord kullanıcısına yanıt
    Benzer şekilde Güne Kore'de mesela toyota araç göremezsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla caponcular konussun dursun

    sanziman diye motosiklet kasnagi kullansin

    ben dsg golfu satip dsg beetle aliyorum haftaya
  • DSG'ye sorun var diyen sorunlu... :D
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Çift kavrama şanzımanı Japonlar motosiklete koyduğunda vw arabalarına 4 ileri otomatik şanzıman koyuyordu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boraycan kullanıcısına yanıt
    everything is something happened

    su andan konusalim istersen?? gecmis zaman olur ki ye girersek...

    madem coooooook onceden vardi da simdi niye koymuyor? sorunsuzluk de lutfen
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    VW amerikan piyasası için neden üstün dsg teknolojisi yerine japonlardan tork konvertörlü şanzıman alarak kullanıyor. Sorunsuzluk de lütfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    VW amerikan piyasası için neden üstün dsg teknolojisi yerine japonlardan tork konvertörlü şanzıman alarak kullanıyor. Sorunsuzluk de lütfen
    harbiden şimdi volkswagen USA sitesinden baktım golf ya 6 ileri manuel ya da 8 ileri tiptronic şanzımanla satılıyor. Volkswagen dsgyi bırakıp bu tiptronic şanzımanla türkiyeye girse herhalde aynı segmentteki diğer markalara oldukça yazık olur. DSG sorunlu olduğu halde bile üst sıralarda olan bi marka tork konventörlü şanzımanla neler yapar pazarda tahmin bile edemiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DburakKoc

    İstanbul trafiğine hangi şanzıman dayanır allah aşkına? Burada anormal olan istanbulun kendisi bence.
    Haklısınız. Lakin aklıma en uygun CVT geliyor böyle ekstrem trafikler için dayanıklılık anlamında. Çok yakar o ayrı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hangisi dayanır değil de Hangisi dayanmaz diye sormak daha mantıklı çünkü bir tek dsg dayanmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    motosiklete çift kavrama şanzımanı koyan firma için otomobile koymak çok daha basit olurdu heralde. Bende size sorayım o zaman:) ABD pazarında neden 8 ileri tork konvertörlü şanzıman kullanıyorlar? Neden dsgden vazgeçtiler:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çünkü o zaman servisten kazanamaz. Dsg sanzimandan ilk 10 yıl içinde iyi niyet vb. adlar altında iki sanziman parasından daha fazla kazanıyorlar. Ne kadar doğru bilmiyorum ama bu forumda geçtiğimiz senelerde görmüştüm dsg şanzımanın 1000 dolar olduğunu faturası ile koymuştu birisi. O zaman dolar 1.7 lira falandı. İyi niyet diye sıfır şanzıman parası alıyorlar diye konuşuldu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu dsg denen meret sadece ülkemizde arıza verseydi ,söylediklerinize katılırdım ,
    nevar ki tüm dünyada arızalı bu ,sadece Türkiyede değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Şanzımanın sorunlu olduğunu VW kabul ediyor, dünyada tüketici haklarının gelişmiş olduğu ülkelerde 10 yıla varan garanti ile satıyor.

    Bu nasıl bir marka fetişidir ki üreticisinin sorununu kabul ettiği şanzımanı savunuyor gerçekten sosyolojik olarak incelenmesi gerekiyor.
    Bizim foruma alış vw sahibi çıkıp Allama kitabıma sorunlu dese bunlar çıkar siz bilmiyonuz ondan oluyor derler hahahaha

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    VW amerikan piyasası için neden üstün dsg teknolojisi yerine japonlardan tork konvertörlü şanzıman alarak kullanıyor. Sorunsuzluk de lütfen
    Başkan rpg atsaydın ahahahah
    Bence mesajı şikayet ettir fena linç olmuş @cseyfe
    hehehehehe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boraycan kullanıcısına yanıt
    cunku servisten kazanan reno merso ve cift kavrama kullanan digerleri bunu dusunemiyor :)

    japonlar da o kadar iyi insanlar ki, elinde cift kavrama oldugu halde kullanmiyor :) servisten kazanmak istemiyor caponlar

    adam zaten 2 sene ucretsiz bakiyor. resmen atiyorsun. belge falan mi var elinde?

    4 yasinda servis BAKIMSIZ dsgmi ucretsiz yaptirdim ben o nolcak mesela? kendime mi inanayim sana mi?

    uretimi ucuz, caponlar cimri desen daha durust bir cevap olurdu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cseyfe -- 8 Aralık 2019; 12:21:7 >
  • pixelbs kullanıcısına yanıt
    cumleyi duzeltmek lazim

    arizali degil, ariza orani daha yuksek nispeten

    ve ariza verdiginde malum markalar gibi arkasini donmuyor. 2 seneyi gecse dahi degistiriyor sorunlu parcayi. ben kendim yaptirdim ordan biliyorum
  • edgar1899 kullanıcısına yanıt
    bunun bircok sebebi olabilir

    toplam maliyet olabilir, trump vergileri olabilir, bir mahkeme karari olabilir, yasaklanmis olabilir

    sen `net' olarak biliyorsan soyle lutfen. ama tahminse tahmin oldugunu da yaz lutfen

    soruyu tersten de sorabiliriz. eu ulkelerindeki kanunlar vs daha mi esnek? eu da neden satiliyor hala? ayni sanziman avrupada sorun cikarmiyor mu? kaynakli bir istatistik var mi elinde?
  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Atıyorsun derken! Bu forumda 2010 yada 2011 yılında bir forum üyesi şanzımanın 1000 dolarlık faturasını koydu. O zaman insanlardan iyi niyet diyerek sadece işçilik alıyoruz diyerek şanzımanın parasını aldılar. Aslında burada vw değil distribütör eleştirildi! Bende 2013 golf TDI, 2013 i30 ve Fluence var. Vw servislerini ve yapıp yapmayacaklarını bana anlatma. Servis müdürü arkadaşım var. Sen (siz demiyorum) olumlu şeyler yaşamış olabilirsin. ben ve çevremdeki insanlar olumsuz şeyler yaşadık. Bu benim düşüncem. Forum düşünceler yazılsın diye var. Bu medeni seviyeye kendini cekmelisin...

    Çift kavrama diye tuscon satın almadım. Kafamda 3008 var. Hiçbir firmaya ne sempatim ne de hayranlığım var. Malının esiri olanlardan değilim

    Burada sadece dsgyi eleştirmedim. Çift kavrama sanzimanlarin hepsi sorunlu. Vw çok daha fazla sattığı için gözönünde oluyor haliyle. Soruma cevap ver önce! Vw neden ABD pazarından dsg şanzımanı çekti? Neden çinde yıllarca Garanti verdi?

    Japon veya alman bizim markamız olmadıktan sonra banane! Sanki burada Japonlar şöyle böyle dedik. Direct enjeksiyon motoru seri üretim piyasaya ilk süren Mitsubishi, çift kavrama sanzimanlari ufacık motorlara koyan Honda, 2. Dünya Savaşı'ndan sonra genç mühendislerini Almanya'ya gönderip eğitim almasını sağlayan japonya! Japonlar mühendisliği Almanlardan öğrendi. Kısaca elin arabası senin benim elimi (çenemi) yoruyor. Ben sağlam olan bana fiyat fayda ilişkisi fazla olan aracı alıyorum ve buna göre düşüncemi söylüyorum. Kimseye atma, atıyorsun gibi kaba hakaretvari konuşamazsin...

    Not: Hyundai çift kavrama sanzimanlarina 5 yıl garanti veriyor. Aynı Hyundai neden abd'de 10 yıl veriyor.Vw, Renault vb. Diğer markalar neden vermiyor. Konuşmamız gereken bu!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boraycan -- 8 Aralık 2019; 12:50:13 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • cseyfe kullanıcısına yanıt
    Koyuyor zaten:
    https://www.acura.com/performance/modals/dual-clutch-transmission

    Üstelik de VW'in DSG satmaktan vazgeçtiği ABD pazarındaki modellerine koyuyor.
  • boraycan kullanıcısına yanıt
    Koyuyor zaten:
    https://www.acura.com/performance/modals/dual-clutch-transmission

    Geçmişte de Honda modellerine koydu:

    2014 ve üzeri Accord, CR-V ve Odyssey modelleri bir süre Honda DCT şanzımanla satıldı ancak VW ile aynı sebepten Honda modellerinde DCT'yi kaldırdı. Bugün sadece Acura modellerinde DCT var. Tabii geleneksel olarak motosikletlerde var ve giderek daha çok motosiklet modelinde Honda DCT kullanmaya başladı. Bunun sebepleri teknik olmaktan çok pazarlama ile ilgili. ABD otomobil tüketicileri çift kavrama şanzımanı sevmedi, sevemedi. Yalnızca VW değil, bütün otomobil üreticileri çift kavrama şanzımanı ABD pazarından yavaş yavaş çekiyor. Ama motosiklet tüketicileri kısmen sevdi çünkü onlar zaten hep manuel şanzıman kullanmışlardı, motosiklette CVT hariç ilk kez bir otomatik şanzımanla DCT sayesinde tanıştılar ve az çok sevdiler.

    Önümüzdeki yıllarda bir kaç özel spor model hariç, hiç bir üreticinin ABD pazarında çift kavrama sunduğunu görmeyeceğiz çünkü ABD tüketicisi çift kavrama şanzımanın tepkilerinden hoşlanmadı. Onlar geleneksel tork konverterli tam otomatik şanzımana 60-70 yıldır öyle alışmışlar ki başka tür otomatik şanzımanın ABD pazarında pek şansı yok.

    Bu da anlaşılır aslında. ABD vatandaşı manuel vitesi hemen hiç tanımadı, hep tam otomatik şanzıman kullandı. Avrupa tüketicisi ise hep manuel kullandı ve otomatik şanzımana daha çok DSG ve CVT ile geçiş yaptı.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.