Şimdi Ara

Golf 7 1.6 TDI Big turbo 195 HP Top Speed-Yakıt tüketim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
4
Favori
23.060
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar daha önce aynı aracın oem turbosu üzerindeyken sadece yazılımlı hali ile tüketim videosunu yüklemiştim.

    Güncel setupta üzerinde 1449 turbo ve custom remap var.1.95 bar civarında bir basınç ile yürüyor.Bu güzergahta bu kadar yakıyor,bu setup ile bu kadar gidiyor.Sormak istediklerinizi video altından veya buradan sorabilirsiniz.

    İyi seyirler.








  • Sanayide chip yaptırıp DSG yi 3 haftada eline alan şirketteki arkadaşım aklıma gelerek konuya girdim.Neyse ki manuel sizinkisi :)).Manuel olan otomobillere chip çok iyi gidiyor, yakışıyor da.Ama otomatik araçlara kesinlikle yapılmamalı.Ozellikle DSG ve powershift bulunan modeller bu tip olayları kaldırmıyor.Konuya girmisken bunu yazayım dedim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: angaralimike

    esimde 1.5tdci powershift focus var. 140hp 360nm sadece yazılımla. nasıl bi uygulama yaparsak 200hpye yaklaştırabiliriz bu şekil? 2.0tdci focus 3.5ların büyük turboları falan olmaz mı acaba. ayrıca powershift için sıkıntı çıkarır mı kısa vadede?

    Powershift e fazla yüklenmek zarar ben olsam dokunmam. Manuel olsa alayına yüklenirdi de :)
    Toplu alıntı yapmadım herkesten :)

    Öncelikle herkese teşekkür ederim yorumları için :)

    Aracın maliyeti 8-9.000tl lere geliyor herşeyiyle ama yanında Dumansız , sorunsuz 195hp 420-430nm lik bir aracınız oluyor hemde dizel. Vergiler ve yakıt insaflı olsada zevkle benzinli yüksek hacimlere binsek keşke...Maliyet olarakta Euro fırladı gitti biz sıfır 2.0 dizel golf7 turbosu taktık (gtd1449) ona bile 1000 euro deseniz 4100tl yapıyor. + olarak montaj işçiliği + antifreez + Yağ + yağ filtresi ...vs ve buna ek olarak Yazılım ücreti konulduğunda maliyetler malesef böyle oluyor.

    Aracım 09.09.2013 yılından bende sıfır olarak almıştım , şu anda 84.000kmde'de...Sıfırının fiyatı şu anda 112.000tl ve ben neredeyse yarı fiyatına almıştım 2013 de sıfır olarak.Satıp daha hızlı birşey almak için (ve dizel) 150-160.000tl bandına çıkmak lazımki oda 2.el bir araç için...

    Benim bu setup ile DSG Leon 5f kullanan bir abimde var , benden daha önce girdi bu işe hatta kendisi , oda uzun süredir kullanıyor sorunsuz ama kullanmayıda bilmek lazım.Alt devirlerde ciddi torka maruz kalıyor şanzuman.

    Youtubede 320ied, 320d , Yazılımlı 2.0 190lık Audi A4 ile olan denemelerim var.Evet benim yanı youtubedeki :)
    320d 184 hplik ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=8AG7VbMoIPc&t=16s

    320i ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=08-aN0FVkdI

    Yazılımlı 190lik A4 ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=HtkuGIJ0_hY

    Adanada Makine Müh. son sınıf öğrencisiyim , plakam 50 ile başlıyor zaten 2 tane varız :) GTD logom var arkada ordan tanıyabilirsiniz ahaha

    0-100 7-8sn arasında 100-200 de 20-22 sn civarlarında , bu ölçümler kadrandan bakılanlar.Eğimin 0 olduğu bir yerde düzgünce ölçüm yapılabilir aslında.

    Ford içinde ne şanzumanını tanıyorum nede motorun kendisini 1.6 dizel 200 hp nasıl yapılır inanın hiçbir fikrim yok :(
  • Vaay Nevşehir :) burda bu aracı toplayacak usta varmıymış? Memleketim aaah ah
  • Çok tatlı bir araç olmuş. Keyifle ve kazasız sürmenizi dilerim.

    Toplam maliyet ne oldu size?
  • Videonun sonuna kadar TSİ diye izledim Dizelmiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd

    Vaay Nevşehir :) burda bu aracı toplayacak usta varmıymış? Memleketim aaah ah

    Merhaba :) Nevşehirliyim ama aracı Adanada yaptırdım :) Nevşehirde sanmıyorum yapılabilisn bu araba :)

    Araç benim bu arada sormak istediğiniz birşey varsa yanıtlayabilirim :)
  • esimde 1.5tdci powershift focus var. 140hp 360nm sadece yazılımla. nasıl bi uygulama yaparsak 200hpye yaklaştırabiliriz bu şekil? 2.0tdci focus 3.5ların büyük turboları falan olmaz mı acaba. ayrıca powershift için sıkıntı çıkarır mı kısa vadede?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angaralimike

    esimde 1.5tdci powershift focus var. 140hp 360nm sadece yazılımla. nasıl bi uygulama yaparsak 200hpye yaklaştırabiliriz bu şekil? 2.0tdci focus 3.5ların büyük turboları falan olmaz mı acaba. ayrıca powershift için sıkıntı çıkarır mı kısa vadede?

    Powershift e fazla yüklenmek zarar ben olsam dokunmam. Manuel olsa alayına yüklenirdi de :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memeterdo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd

    Vaay Nevşehir :) burda bu aracı toplayacak usta varmıymış? Memleketim aaah ah

    Merhaba :) Nevşehirliyim ama aracı Adanada yaptırdım :) Nevşehirde sanmıyorum yapılabilisn bu araba :)

    Araç benim bu arada sormak istediğiniz birşey varsa yanıtlayabilirim :)

    0-100 0-200 gibi ölçüm yaptınız mı hiç? Işıklarda normal tdi gördüklerime biraz atlıyorum sizle denk gelip rezil olmayalım plaka ne acaba 😅
  • Sanayide chip yaptırıp DSG yi 3 haftada eline alan şirketteki arkadaşım aklıma gelerek konuya girdim.Neyse ki manuel sizinkisi :)).Manuel olan otomobillere chip çok iyi gidiyor, yakışıyor da.Ama otomatik araçlara kesinlikle yapılmamalı.Ozellikle DSG ve powershift bulunan modeller bu tip olayları kaldırmıyor.Konuya girmisken bunu yazayım dedim.
  • Toplam maliyet ne kadar tuttu hocam

    Arac harika olmus bu arada
  • 3.20ied tokatlayan sen miydin youtube da:)
  • ben yenı araclara boyle modıfıkasyonlar gorunce acıyorum acıkcası. Canım arabanın orjınallıgı bozuluyor. Yerınızde olsam ıkıncı el daha eskı bır arac alıp 5 lırada masraf yapıp 250 hp yapardım. Malıyetı ock dusuk olurdu en azından golf 7ye kıymazdım.
  • Toplu alıntı yapmadım herkesten :)

    Öncelikle herkese teşekkür ederim yorumları için :)

    Aracın maliyeti 8-9.000tl lere geliyor herşeyiyle ama yanında Dumansız , sorunsuz 195hp 420-430nm lik bir aracınız oluyor hemde dizel. Vergiler ve yakıt insaflı olsada zevkle benzinli yüksek hacimlere binsek keşke...Maliyet olarakta Euro fırladı gitti biz sıfır 2.0 dizel golf7 turbosu taktık (gtd1449) ona bile 1000 euro deseniz 4100tl yapıyor. + olarak montaj işçiliği + antifreez + Yağ + yağ filtresi ...vs ve buna ek olarak Yazılım ücreti konulduğunda maliyetler malesef böyle oluyor.

    Aracım 09.09.2013 yılından bende sıfır olarak almıştım , şu anda 84.000kmde'de...Sıfırının fiyatı şu anda 112.000tl ve ben neredeyse yarı fiyatına almıştım 2013 de sıfır olarak.Satıp daha hızlı birşey almak için (ve dizel) 150-160.000tl bandına çıkmak lazımki oda 2.el bir araç için...

    Benim bu setup ile DSG Leon 5f kullanan bir abimde var , benden daha önce girdi bu işe hatta kendisi , oda uzun süredir kullanıyor sorunsuz ama kullanmayıda bilmek lazım.Alt devirlerde ciddi torka maruz kalıyor şanzuman.

    Youtubede 320ied, 320d , Yazılımlı 2.0 190lık Audi A4 ile olan denemelerim var.Evet benim yanı youtubedeki :)
    320d 184 hplik ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=8AG7VbMoIPc&t=16s

    320i ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=08-aN0FVkdI

    Yazılımlı 190lik A4 ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=HtkuGIJ0_hY

    Adanada Makine Müh. son sınıf öğrencisiyim , plakam 50 ile başlıyor zaten 2 tane varız :) GTD logom var arkada ordan tanıyabilirsiniz ahaha

    0-100 7-8sn arasında 100-200 de 20-22 sn civarlarında , bu ölçümler kadrandan bakılanlar.Eğimin 0 olduğu bir yerde düzgünce ölçüm yapılabilir aslında.

    Ford içinde ne şanzumanını tanıyorum nede motorun kendisini 1.6 dizel 200 hp nasıl yapılır inanın hiçbir fikrim yok :(




  • Youtube kanalını daha araban stok haldeyken takip ediyodum ilk videolardan. Leon fr ile vs denedin mi hiç bu haliyle, önceden sadece yazılım varken denemiştin sanırım
  • Yazilim + egzoz + filtreli leon fr (140lik ) ile denedim 200 e kadar 1 boy onde , 200den 230 a kadar 3 boy geciyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memeterdo

    Toplu alıntı yapmadım herkesten :)

    Öncelikle herkese teşekkür ederim yorumları için :)

    Aracın maliyeti 8-9.000tl lere geliyor herşeyiyle ama yanında Dumansız , sorunsuz 195hp 420-430nm lik bir aracınız oluyor hemde dizel. Vergiler ve yakıt insaflı olsada zevkle benzinli yüksek hacimlere binsek keşke...Maliyet olarakta Euro fırladı gitti biz sıfır 2.0 dizel golf7 turbosu taktık (gtd1449) ona bile 1000 euro deseniz 4100tl yapıyor. + olarak montaj işçiliği + antifreez + Yağ + yağ filtresi ...vs ve buna ek olarak Yazılım ücreti konulduğunda maliyetler malesef böyle oluyor.

    Aracım 09.09.2013 yılından bende sıfır olarak almıştım , şu anda 84.000kmde'de...Sıfırının fiyatı şu anda 112.000tl ve ben neredeyse yarı fiyatına almıştım 2013 de sıfır olarak.Satıp daha hızlı birşey almak için (ve dizel) 150-160.000tl bandına çıkmak lazımki oda 2.el bir araç için...

    Benim bu setup ile DSG Leon 5f kullanan bir abimde var , benden daha önce girdi bu işe hatta kendisi , oda uzun süredir kullanıyor sorunsuz ama kullanmayıda bilmek lazım.Alt devirlerde ciddi torka maruz kalıyor şanzuman.

    Youtubede 320ied, 320d , Yazılımlı 2.0 190lık Audi A4 ile olan denemelerim var.Evet benim yanı youtubedeki :)
    320d 184 hplik ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=8AG7VbMoIPc&t=16s

    320i ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=08-aN0FVkdI

    Yazılımlı 190lik A4 ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=HtkuGIJ0_hY

    Adanada Makine Müh. son sınıf öğrencisiyim , plakam 50 ile başlıyor zaten 2 tane varız :) GTD logom var arkada ordan tanıyabilirsiniz ahaha

    0-100 7-8sn arasında 100-200 de 20-22 sn civarlarında , bu ölçümler kadrandan bakılanlar.Eğimin 0 olduğu bir yerde düzgünce ölçüm yapılabilir aslında.

    Ford içinde ne şanzumanını tanıyorum nede motorun kendisini 1.6 dizel 200 hp nasıl yapılır inanın hiçbir fikrim yok :(


    Vebilin tüm derslerini geçtin mi?




  • Masallah guzel olmus arac.

    Yalniz aracin lastiklerine dikkat edin. 105 hp diye hiz endeksi dusuk lastik olabilir aracta :)
  • Hocam aracınız gerçekten çok güzel olmuş, emek de çok büyük. Yakın bir arkadaşım benim aksime tam bir hardcore dizelci, sizin videoları gördükten sonra ciddi ciddi 1.6 tdi leon veya golf alıp yüklemeyi düşünüyor.



    Bana göre yurtdışı performans-yazılım markalarını saymazsak zaten Rsa bu işi hakkıyla yapan ender firmalardan biri ki bunu kendim de şuanki aracımda tecrübe ediyorum.



    Aynı setup 1.6 dsg leon dediğiniz kırmızı leonlu can abi sanırım kendisini Sct'ten biliyorum, onun setup da çok güzel.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alik01


    quote:

    Orijinalden alıntı: memeterdo

    Toplu alıntı yapmadım herkesten :)

    Öncelikle herkese teşekkür ederim yorumları için :)

    Aracın maliyeti 8-9.000tl lere geliyor herşeyiyle ama yanında Dumansız , sorunsuz 195hp 420-430nm lik bir aracınız oluyor hemde dizel. Vergiler ve yakıt insaflı olsada zevkle benzinli yüksek hacimlere binsek keşke...Maliyet olarakta Euro fırladı gitti biz sıfır 2.0 dizel golf7 turbosu taktık (gtd1449) ona bile 1000 euro deseniz 4100tl yapıyor. + olarak montaj işçiliği + antifreez + Yağ + yağ filtresi ...vs ve buna ek olarak Yazılım ücreti konulduğunda maliyetler malesef böyle oluyor.

    Aracım 09.09.2013 yılından bende sıfır olarak almıştım , şu anda 84.000kmde'de...Sıfırının fiyatı şu anda 112.000tl ve ben neredeyse yarı fiyatına almıştım 2013 de sıfır olarak.Satıp daha hızlı birşey almak için (ve dizel) 150-160.000tl bandına çıkmak lazımki oda 2.el bir araç için...

    Benim bu setup ile DSG Leon 5f kullanan bir abimde var , benden daha önce girdi bu işe hatta kendisi , oda uzun süredir kullanıyor sorunsuz ama kullanmayıda bilmek lazım.Alt devirlerde ciddi torka maruz kalıyor şanzuman.

    Youtubede 320ied, 320d , Yazılımlı 2.0 190lık Audi A4 ile olan denemelerim var.Evet benim yanı youtubedeki :)
    320d 184 hplik ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=8AG7VbMoIPc&t=16s

    320i ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=08-aN0FVkdI

    Yazılımlı 190lik A4 ile olan denemem
    https://www.youtube.com/watch?v=HtkuGIJ0_hY

    Adanada Makine Müh. son sınıf öğrencisiyim , plakam 50 ile başlıyor zaten 2 tane varız :) GTD logom var arkada ordan tanıyabilirsiniz ahaha

    0-100 7-8sn arasında 100-200 de 20-22 sn civarlarında , bu ölçümler kadrandan bakılanlar.Eğimin 0 olduğu bir yerde düzgünce ölçüm yapılabilir aslında.

    Ford içinde ne şanzumanını tanıyorum nede motorun kendisini 1.6 dizel 200 hp nasıl yapılır inanın hiçbir fikrim yok :(


    Vebilin tüm derslerini geçtin mi?

    Dinamik duruyor hala :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: individual

    Masallah guzel olmus arac.

    Yalniz aracin lastiklerine dikkat edin. 105 hp diye hiz endeksi dusuk lastik olabilir aracta :)

    Teşekkürler ederim :)

    300 km/h (Y) hız endeksli Continental SportContact5 (225-45-17) var üstünde aracımın
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.