Şimdi Ara

DSG ŞANZIMAN

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
178
Cevap
5
Favori
95.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • DSG ŞANZIMANDAN SORUN YAŞAYAN OLDUMU VEYA VARSA SORUNLARI BENİ AYDINLATIRMISINIZ ACABA? TSİ 122 TRİP JETTA DÜŞÜNÜYORUMDA ARKADAŞLAR

    ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER. BUARADA ŞANZIMAN HAKKINDA BİLGİ VERMENİZE GEREK YOK SADECE SORUN VE SORUN RİSKİ HAKKINDA BİLGİ EDİNMEK İSTİYORUM.



  • Kullananlar çok memnun ve sorunsuz olduğunu söylüyorlar. Ben kullanıcısı değilim ama gözüm kapalı alırdım. DSG şanzımandan çok TSI ların sorunları konuşuluyor şu an forumda. Gerçi bu sorunu yaşayanlar da son olarak hallettiler sanırım. Bir arkadaş da aracı değiştirdi. Ben de alıcıyım. Senin duyduğun kaygının aynısını ben de TSI için duyuyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autotech1 -- 25 Mart 2008; 17:57:10 >
  • TSI motorlu DSG şanzımanlı bi araba su zamanın en mantıklı seçimi olur diye düşünüyorum...
  • Ben dsg sanzimanli 2.0 tdi passat kullaniyorum ve hicbir sorun yasamadim.Aksine cok guzel bir secenek.Tabi benim sorun yasamamam digerlerininde yasamayacagi anlamina gelmez ama ben hic sorun yasayan gormedim.Butceniz yeterli ise (fazladan 4500-5000 ytl) bence dsg almalisiniz.Hem performans hem rahatlik adina memnun olacaginizi umuyorum.
  • Dizelde kullanan birisi olarak benzinli motorda çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Heleki Turbo motorda dadından yenmez.

    8 ms de vites değiştirmesi sebebiyle sanki CVT gibi güzel hızlanıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    Dizelde kullanan birisi olarak benzinli motorda çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Heleki Turbo motorda dadından yenmez.

    8 ms de vites değiştirmesi sebebiyle sanki CVT gibi güzel hızlanıyor.


    Evet ya benzinli+turbo da bence de cok daha guzel bir zevk verir.Yağ gibi akar gider
  • kulübümde DSG şanzıman kullanan 5 kişi adına cevap vereyim.şu ana kadar memnuniyetlerini defalarca dile getirmişlerdir.
    dizel araç ve hafif ticari olmasında ragmen performans'ta bir çok binek araca kafa tutabilio.

    105 HP 250 NM torkla 1.5 tonluk arabayı bi DSG şanzıman 12 sn'de 0-100 km'ye ulaştırıyo manuel ise 13 saniyede ulaştırıyo

    biraz performans ve hıza dayalı bi yorum oldu ama kullananlar memnun.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ==>KAPADOKYALI<==

    kulübümde DSG şanzıman kullanan 5 kişi adına cevap vereyim.şu ana kadar memnuniyetlerini defalarca dile getirmişlerdir.
    dizel araç ve hafif ticari olmasında ragmen performans'ta bir çok binek araca kafa tutabilio.

    105 HP 250 NM torkla 1.5 tonluk arabayı bi DSG şanzıman 12 sn'de 0-100 km'ye ulaştırıyo manuel ise 13 saniyede ulaştırıyo

    biraz performans ve hıza dayalı bi yorum oldu ama kullananlar memnun.


    Caddy 1.9 tdi dsg testlerde 13.5 ile 13.7 saniye arasinda degisen degerler aliyor.
    Passatin teknik verilerine bakarsak dsg ile manuel vites hizlanma degeri ayni 9.8 saniye olarak belirtilmis.(2.0 tdi icin)
    Zaten burda onemli olan dsg nin yani otomatik-tiptronik sanzimanin bir manuel vites kadar hizlanma performansi gostermesidir.Biliyorsunuz diger bir cok firmanin kullandigi tiptronik vitesler manuel e oranla 1.5-2 saniye daha gec surede 0-100 km hizlanmasini tamamliyor.
    Fakat dsg her ne kadar kagit uzerinde ara hizlanmalarda manuele gore cok az bir fark yaratsa da gunluk kullanimda bence gozle gorulur derecede daha iyi bir ara hizlanma yapiyor...
  • quote:


    quote:

    Orjinalden alıntı: meke

    Dizelde kullanan birisi olarak benzinli motorda çok daha iyi olacağını düşünüyorum. Heleki Turbo motorda dadından yenmez.

    8 ms de vites değiştirmesi sebebiyle sanki CVT gibi güzel hızlanıyor.


    Evet ya benzinli+turbo da bence de cok daha guzel bir zevk verir.Yağ gibi akar gider



    ne yazıkki 1.8 TSI larda DSG yok olsaydı alcaktık zaten ...
  • DSG şanzımlanların eskileri ıslak 6 ileri,

    yenileri kuru 7 ileri ve eskisinden daha hızlı ve tutumlu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    DSG şanzımlanların eskileri ıslak 6 ileri,

    yenileri kuru 7 ileri ve eskisinden daha hızlı ve tutumlu


    Peki kuru şanzımanda metal yıpranmasını nasıl engelliyorlar. Kuru ise belirli bir ömrü vardır. Bir süre sonra değişir mantıken.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _codelinker_



    Caddy 1.9 tdi dsg testlerde 13.5 ile 13.7 saniye arasinda degisen degerler aliyor.
    Passatin teknik verilerine bakarsak dsg ile manuel vites hizlanma degeri ayni 9.8 saniye olarak belirtilmis.(2.0 tdi icin)
    Zaten burda onemli olan dsg nin yani otomatik-tiptronik sanzimanin bir manuel vites kadar hizlanma performansi gostermesidir.Biliyorsunuz diger bir cok firmanin kullandigi tiptronik vitesler manuel e oranla 1.5-2 saniye daha gec surede 0-100 km hizlanmasini tamamliyor.
    Fakat dsg her ne kadar kagit uzerinde ara hizlanmalarda manuele gore cok az bir fark yaratsa da gunluk kullanimda bence gozle gorulur derecede daha iyi bir ara hizlanma yapiyor...



    kesinlikle DSG bariz şekilde manuele hızlanmada fark atabiliyo..yalnız caddy 1.9 TDI dsg 13.5 ile 13.7 demişsin biz manuel araçlarımızda 13.sn'de çıkıyoruz ama mustafa abi DSG aldı bakalım denicez inş.onuda
  • quote:

    Orjinalden alıntı: acu___men

    DSG şanzımlanların eskileri ıslak 6 ileri,

    yenileri kuru 7 ileri ve eskisinden daha hızlı ve tutumlu


    eskileri ıslak değil, sadece yağlama yapılan bir baskı balata var.
    yenileri ise yağlamasız standart şanzıman gibi çalışıyor.

    daha hızlı da değil, vites değiştirme sürati aynı, 8 ms.

    hızlı diye tabir edilen olay, 7.ci vitesi sığdırmak için dişlilerin yerleşimi değiştirilmiş, bu sebeple 1-3-5-7 ve 2-4-6 olarak 2 ye bölününce oluşan yerleşimle vites küçültme veya büyütme operasyonu kolaylaşmış. Bu da hızlanmış gibi ifade ediliyor.
  • 7ileri DSG golf 1.4 tsi , 1.9 tdi manuelle aynı yakıt sarfiyatına sahip ve 1.4 tsi manuelden daha az yakıyo...
  • Bilgileriniz için çok teşekkür ederim arkadaşlar. Yakıt konusunda bakınca TSİ DSG Jetta mantıklı duruyo. ben 122 hp lik almayı düşünüyorum. Hayırlısı bakalım
  • Sevgili PRND.

    Almayı düşünme, al! Belki sıra vardır, kim bilir. Ben de yıllar önce 5-6 ay sıra bekleyerek otomobil sahibi oldum, talep o kadar çoktu ki, torpile bile gerek duyuluyordu. Stok durumu, Euro/Dolar paritesi, TSI motorun talep patlaması yaratması, şu anda bile tedarik sıkıntısının çekilmesi, ne olur ne olmaz, bence sen şimdiden siparişi ver. Gelene kadar Allah kerim. 2 Ayda benim aracıma gelen zam oranı % 15'e yaklaştı.

    Şimdiden hayırlı ve uğurlu olsun. Güle güle kullanmak nasip olsun.

    T.G.
  • TSI DSG şanzıman benim de almayı düşündüğüm bir araç. Kesinlikle tavsiye ederim. Sağlıcakla kullanın...
  • hydaaaaaaaaaaa beyler dsg 7 ilerimi oldu yaa
  • quote:

    Orjinalden alıntı: eeerdinc

    hydaaaaaaaaaaa beyler dsg 7 ilerimi oldu yaa


    122 ps lik tsi motorlar için evet.
  • 1-2 gündür benim DSG'ye bir haller oldu.

    Dur kalk çok yoğunken 2 vitesten 1 e düşüyor ama motor silkeler gibi oluyor.

    anlamadım bir arıza mı var yoksa kafası mı karışıyor
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.