Şimdi Ara

PASSAT 1.4 TSİ DSG COMFORTLİNE NASILDIR

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (3 Mobil) - 4 Masaüstü3 Mobil
5 sn
160
Cevap
0
Favori
113.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar passat 1.4 tsi 122 hp dsg comfortline yada highline 2-3 yasında az km de 1 arac düsünüyorum. Bu kapsamda
    1- Bu aracın ş.içi ve s.dısı ortalama yakıt sarfiyatı nedir.
    2. yol tutusu nasıldır. virajlara 120 ile girildiğinde savrulma eğilimi gösterir mi
    3- performansı nasıldır. 122 hp bu ağır kasayı kaldırırmı . sollamalarda ani fırlatması nasıldır. yokusları doluyken çıkarken zorlanma olurmu.
    4- 2 el değeri nasılıdr. servis masrafları yıllık ortalama ne kadar dır.
    5- arıza çok çıkartırmı, güvenliği nasıldır
    6- trendline ile comfortline ve comfortline ile highline arasındaki donanım farkları nedir.
    7- bu aracı yani az km de olan hasarsız, boyasız olan bir aracı en fazka 50.000 tl ye kadar bulabilirmiyim.



  • 2010 1.4 tsi DSG kullanıcısıyım..İstanbulda oturuyorum..

    1)S.içi ortalamam 9-9.5L , ş.dışı da sakin kullanımda 5.6lt ye kadar düşebiliyor

    2)Yol tutuş iyi sayılır ancak virajlara sert girildiğinde arka taraf biraz kayabiliyor..1-2 kere başıma geldi..Ancak bahsettiğim virajlar otoyolda 120 ile girilenler değilde , şehir içinde 80-90 dereceye yakın olup 80 le girilen virajlar:)

    3) daha önceden kullandıgınız araç nedir bilmiyorum ancak hantal bir araç değil..

    4)2. el değeri her zaman olan bir araçtır..Bizim araç 1 yaşında.Yıllık bakımı 350 tl civarındaydı

    5)Valla DSG konusunda çok söylem var..Titreme , ses gibi ancak bizim bir şikayetimiz yok..

    6)Valla donanım farkları baya var..Yazmak uzun sürer :) Comfortline iyi ve yeterlidir..1.4 tsi highline bulmanız biraz zor çok az geldi onlar türkiye ye

    7) Tahminim bulabilirsiniz o fiyata..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi errddm -- 10 Nisan 2011; 17:47:16 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: errddm

    2010 1.4 tsi DSG kullanıcısıyım..İstanbulda oturuyorum..

    1)S.içi ortalamam 9-9.5L , ş.dışı da sakin kullanımda 5.6lt ye kadar düşebiliyor

    2)Yol tutuş iyi sayılır ancak virajlara sert girildiğinde arka taraf biraz kayabiliyor..1-2 kere başıma geldi..Ancak bahsettiğim virajlar otoyolda 120 ile girilenler değilde , şehir içinde 80-90 dereceye yakın olup 80 le girilen virajlar:)

    3) daha önceden kullandıgınız araç nedir bilmiyorum ancak hantal bir araç değil..

    4)2. el değeri her zaman olan bir araçtır..Bizim araç 1 yaşında.Yıllık bakımı 350 tl civarındaydı

    5)Valla DSG konusunda çok söylem var..Titreme , ses gibi ancak bizim bir şikayetimiz yok..

    6)Valla donanım farkları baya var..Yazmak uzun sürer :) Comfortline iyi ve yeterlidir..1.4 tsi highline bulmanız biraz zor çok az geldi onlar türkiye ye

    7) Tahminim bulabilirsiniz o fiyata..
    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde

    Alıntıları Göster
    Arkadasım 1.8 tsi 160 hp manuel araca sahipti ve comfortline idi o aracı kullandım yol tutuşu aynı özelliklere sahip olacağına inanıyorum o bakımdan inanın sizi hiç üzmez , konfor , diz mesafesi herşey yeterli yalnız yakıt konusunda fazla birsey söyleyemeyeceğim çünkü aracı 1 kere 5. vitese atmıştım vites değiştirmemi neredeyse hiç istemiyordu ort. tüketim 12 lt. civarındaydı ve çok zevk aldıran bir araçtı bütçeniz el veriyorsa daha ekonomik ve benzer karaktere sahip olan 1.4 tsi 122 hp dsg gözü kapalı alınabilir.........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Arkadasım 1.8 tsi 160 hp manuel araca sahipti ve comfortline idi o aracı kullandım yol tutuşu aynı özelliklere sahip olacağına inanıyorum o bakımdan inanın sizi hiç üzmez , konfor , diz mesafesi herşey yeterli yalnız yakıt konusunda fazla birsey söyleyemeyeceğim çünkü aracı 1 kere 5. vitese atmıştım vites değiştirmemi neredeyse hiç istemiyordu ort. tüketim 12 lt. civarındaydı ve çok zevk aldıran bir araçtı bütçeniz el veriyorsa daha ekonomik ve benzer karaktere sahip olan 1.4 tsi 122 hp dsg gözü kapalı alınabilir.........

    Alıntıları Göster
    şuan ki aracım 2009 civic otm elegance aslında aracımdan memnunum ancak yakıt sarfiyatı ve yol tututuşundan rahatsızım. yakıt s. içi 12 lt yi buluyor. yol tutuşu bence zayıf . bu anlamda civic ve passatı mukayese ettiğimzde passat nasıldır.




  • 1.4 TSI motorlu bir PASSAT şehiriçinde ASLA 12 litre yakmaz, yakamaz. Bunun için aracı kasten hor ve kötü kullanmanız gerek, sürekl, 3 viteste ve yüksek devirde gitmeniz lazım ki 2. global ortalamanız 12 litre olsun.

    Kaldı ki DSG vites kutusu benzinli motorlarda yakıt tüketimini azaltırken dizel motorlarda yakıt tüketimini arttırmaktadır. 1.4 TSI 122 HP motorlu 6 ileri düz vitesli PASSAT şehiriçinde en kötü / sıkışık trafik şartlarında 9,5 litre yakar, 7 ileri DSG bunu daha da düşürür, BMT olduğunda da bir daha düşer.

    CIVIC'e LPG taktırıp binmeye devam edebilirsiniz, motor en ufak bir sorun çıkartmaz. Arkadaşım Yüksel'de de sizin aracın tıpkısının aynısı vardı ve LPG'liydi, yakıtı basmasına göre normal sayılırdı ancak yere çok yakın olması ve yol sesini çok fazla içeriye alması nedeni ile aracı iyi bir kârla satıp 2011 model 1.6 MPI motorlu bir PASSAT da alıp LPG taktı ve doya doya da biniyor, CIVIC bir C sınıfı ama PASSAT bir D sınıfı araç, aralarında boyut olarak oldukça fark var. Ben PASSAT'ımın yol tutuşundan, tren gibi rayların üzerinden gidiyormuş hissi vermesinden memnunum, tüm güvenlik donanımları da standart, ESP'si çok başarılı ama ABS ayrı bir dünya, bunların ikisi co-pilot gibi daima yanınızda, arabanın koruyucu melekleri demek mümkün.

    Takdir sizin, PASSAT sizi üzmez ama motoru sıralı LPG sistemine uygun değil, ancak sıvı LPG sistemi taktırmanız gerekir fakat şehiriçinde 12 litre yakmaz, onu ancak 2.0 FSI Tiptronic gibi bir araçta görürsünüz, 1.4 TSI'nin ne düz, ne otomatik vites versiyonunda bu rakamlara ne ben, ne de arkadaşlarım ulaştılar.

    Selamlar,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhand09

    şuan ki aracım 2009 civic otm elegance aslında aracımdan memnunum ancak yakıt sarfiyatı ve yol tututuşundan rahatsızım. yakıt s. içi 12 lt yi buluyor. yol tutuşu bence zayıf . bu anlamda civic ve passatı mukayese ettiğimzde passat nasıldır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde


    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü

    lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz.

    alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim

    kuğular falan da güzel. severim ama

    passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse

    ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç.

    tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda

    çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz.

    passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar.

    passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde


    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü

    lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz.

    alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim

    kuğular falan da güzel. severim ama

    passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse

    ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç.

    tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda

    çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz.

    passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar.

    passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.

    Bir durum, bir olay ancak bu kadar etkileyici anlatılabilir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde


    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü

    lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz.

    alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim

    kuğular falan da güzel. severim ama

    passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse

    ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç.

    tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda

    çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz.

    passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar.

    passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.



    Arkadaşım inan bana Taner abi yi biraz olsun tanısan , gerçekten bu yorumu yapmazdın..Tanımadıgın için sana hak veriyorum sölediğin şeylerde haklı oldugun noktalar var..

    Açıkcaısı ben hiç bir zaman Passat la 320 Yi A4 ü ve mercedes C serisini karşılaştırmam..Passat ın rakipleri İnsignia, Accord , Mazda6 gibi araçlar..Bu araçlarlanda her türlü kriterde passat zirveyi zorlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde


    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü

    lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz.

    alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim

    kuğular falan da güzel. severim ama

    passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse

    ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç.

    tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda

    çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz.

    passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar.

    passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.

    Güç derken performansı kastetti güzel kardeşim, teknik özellikleri incelersen 1.4 TSI Passat'ın birçok 2.0 Atmosferik araçla aynı performansı hatta bazılarından daha iyi bile gittiğini göreceksin...




  • Akif bey,

    Değerli ve yapıcı yorumunuz için teşekkür ederim. PASSAT'ı ne MERCEDES'le, ne BMW ile karşılaştırdım. VW Passat'tan önce SEAT Toledo, ondan önce de TOFAŞ Şahin gibi araçlara sahiptim. Çok sağlam ve emin bir şekilde alfabedeki harfleri basamak basamak geçiyorum, bundan sonraki aracim E sınıfı olacak, fakat ona daha biraz zaman var.

    PASSAT'ı sahip olmadığım araçlarla değil, sahip olduğum araçlarla kıyasladım.

    43 yaşındayım, 2 çocuk sahibiyim, 15 yıldır evliyim, daha çok şehiriçinde kullanıyorum, ağırbaşlı gidiyor, yaramazlık yapmıyorum. PASSAT'ı çok beğeniyorsam bu daha iyi araçları beğenmiyorum demek değildir. PASSAT 1.4 TSI aracı her türlü şartlarda kullandım sayılır, 12 litre yakmaz, bundan emin olun. Öyle bir durum olsaydı 3,5 yılda gerek ben, gerek diğer 1.4 TSI sahipleri bunun çoktan farkına varırdık.

    Her halükarda kötü otomobilin olmadığını, insanların beğendiği ve tutku ile bağlı oldukları araçların olabileceğini ve benim de bu yanımı bir PASSAT'ın ortaya çıkardığını ve bundan bir hayli memnun olduğumu belirtmek isterim. Farkındaysanız diğer markaların benzer modellerini de şimdiye kadar hiçbir forumda kötülemedim, çünkü kötülenecek bir durum yok. Taner Göde olarak VW PASSAT'ın arkasında duruyorsam emimin diğer makarların benzer modellerinde de benim yaklaşım tarzıma benzer araç sahipleri de olacaktır.

    Saygılarımla,

    Taner Göde

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü. lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz. alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim. kuğular falan da güzel. severim ama passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç. tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz. passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar. passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde


    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü

    lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz.

    alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim

    kuğular falan da güzel. severim ama

    passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse

    ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç.

    tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda

    çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz.

    passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar.

    passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.

    Güç derken performansı kastetti güzel kardeşim, teknik özellikleri incelersen 1.4 TSI Passat'ın birçok 2.0 Atmosferik araçla aynı performansı hatta bazılarından daha iyi bile gittiğini göreceksin...


    passat 1.4 tsi yi turbo patlatana kadar zorlasan da hiçbir 2.0 motorun performansını vermez.(chery tiggo 2.0 hariç )

    üstelik 2.0 motor 4000 devirde 130 beygiri verebilir. öyle 6000 devir zorlamaya gerek yok.

    nasıl avensis 1.6 ile 2.0 arasında dağlar kadar performans farkı varsa

    eş güçlerde 1.8 turbo ile 1.4 turbo passat arasında da benzer farklar vardır.

    vw nin boş sloganlarını benimsemek yerine farklı tip ve motor araçları kullanmak daha mantıklıdır.

    üzgünüm ama 1.4 tsi passat kasasında perfromans odaklı değildir.2.0 atmosferik bir racın yanında dahi yaklaşamazsınız.2.0 accord falan deneyebilirsiniz.

    Taner Bey,


    E sınıfı aracınıza en kısa zamanda kavuşmanız dileğiyle.

    ben de hiçbir aracı kötülemiyorum ,passat ın her anlamda sıradan bir araç olduğunu söyledim .gereksiz övgülerle dolu yazınızı eleştirdim

    kusura bakmayın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde


    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü

    lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz.

    alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim

    kuğular falan da güzel. severim ama

    passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse

    ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç.

    tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda

    çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz.

    passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar.

    passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.

    Güç derken performansı kastetti güzel kardeşim, teknik özellikleri incelersen 1.4 TSI Passat'ın birçok 2.0 Atmosferik araçla aynı performansı hatta bazılarından daha iyi bile gittiğini göreceksin...


    passat 1.4 tsi yi turbo patlatana kadar zorlasan da hiçbir 2.0 motorun performansını vermez.(chery tiggo 2.0 hariç )

    üstelik 2.0 motor 4000 devirde 130 beygiri verebilir. öyle 6000 devir zorlamaya gerek yok.

    nasıl avensis 1.6 ile 2.0 arasında dağlar kadar performans farkı varsa

    eş güçlerde 1.8 turbo ile 1.4 turbo passat arasında da benzer farklar vardır.

    vw nin boş sloganlarını benimsemek yerine farklı tip ve motor araçları kullanmak daha mantıklıdır.

    üzgünüm ama 1.4 tsi passat kasasında perfromans odaklı değildir.2.0 atmosferik bir racın yanında dahi yaklaşamazsınız.2.0 accord falan deneyebilirsiniz.

    Taner Bey,


    E sınıfı aracınıza en kısa zamanda kavuşmanız dileğiyle.

    ben de hiçbir aracı kötülemiyorum ,passat ın her anlamda sıradan bir araç olduğunu söyledim .gereksiz övgülerle dolu yazınızı eleştirdim

    kusura bakmayın


    Sn akifsari,
    Kaç tane passat 1.4 tsi yi turbo patlatana kadar zorladınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 99ajanx -- 11 Nisan 2011; 22:34:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    üstelik 2.0 motor 4000 devirde 130 beygiri verebilir. öyle 6000 devir zorlamaya gerek yok.

    nasıl avensis 1.6 ile 2.0 arasında dağlar kadar performans farkı varsa

    eş güçlerde 1.8 turbo ile 1.4 turbo passat arasında da benzer farklar vardır.

    vw nin boş sloganlarını benimsemek yerine farklı tip ve motor araçları kullanmak daha mantıklıdır.

    üzgünüm ama 1.4 tsi passat kasasında perfromans odaklı değildir.2.0 atmosferik bir racın yanında dahi yaklaşamazsınız.2.0 accord falan deneyebilirsiniz.




    Akif bey,
    Diyelim ki dediğiniz doğru
    Bunun konu başlığı ile ne alakası var?

    Ha bu arada bilginiz olsun diye..

    Accord 2.0 otomatik 5 ileri: 0-100: 10.7 saniye, hp:156@ 6300 rpm, tork: 192@ 4100 rpm
    Passat 1.4 tsi dsg: 0-100: 10.3 saniye, hp: 122 @ 5000 rpm, tork: 200@1500 rpm

    ben pek bir fark göremedim, ya siz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31


    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde


    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü

    lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz.

    alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim

    kuğular falan da güzel. severim ama

    passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse

    ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç.

    tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda

    çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz.

    passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar.

    passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.

    Güç derken performansı kastetti güzel kardeşim, teknik özellikleri incelersen 1.4 TSI Passat'ın birçok 2.0 Atmosferik araçla aynı performansı hatta bazılarından daha iyi bile gittiğini göreceksin...


    passat 1.4 tsi yi turbo patlatana kadar zorlasan da hiçbir 2.0 motorun performansını vermez.(chery tiggo 2.0 hariç )

    üstelik 2.0 motor 4000 devirde 130 beygiri verebilir. öyle 6000 devir zorlamaya gerek yok.

    nasıl avensis 1.6 ile 2.0 arasında dağlar kadar performans farkı varsa

    eş güçlerde 1.8 turbo ile 1.4 turbo passat arasında da benzer farklar vardır.

    vw nin boş sloganlarını benimsemek yerine farklı tip ve motor araçları kullanmak daha mantıklıdır.

    üzgünüm ama 1.4 tsi passat kasasında perfromans odaklı değildir.2.0 atmosferik bir racın yanında dahi yaklaşamazsınız.2.0 accord falan deneyebilirsiniz.

    Taner Bey,


    E sınıfı aracınıza en kısa zamanda kavuşmanız dileğiyle.

    ben de hiçbir aracı kötülemiyorum ,passat ın her anlamda sıradan bir araç olduğunu söyledim .gereksiz övgülerle dolu yazınızı eleştirdim

    kusura bakmayın

    Accord 2.0 156 hp, 11 sn-210 km/h

    Sonata 2.0 CRDI 150 hp, 11.7 sn-200 km/h

    Mazda 6 2.0 147 hp, 10.7 sn-201 km/h

    Toyota Avensis 2.0 152 hp, 10 sn-205 km/h

    Passat 1.4 TSI 122 HP, 10.3 sn-205 km/h

    Evet yaklaşamayız.

    TSI motor bu forumda çok kişiyi patlattı heralde, onlarda TSI'ın Turbosunu patlatmak için uğraşıyorlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari


    üstelik 2.0 motor 4000 devirde 130 beygiri verebilir. öyle 6000 devir zorlamaya gerek yok.

    nasıl avensis 1.6 ile 2.0 arasında dağlar kadar performans farkı varsa

    eş güçlerde 1.8 turbo ile 1.4 turbo passat arasında da benzer farklar vardır.

    vw nin boş sloganlarını benimsemek yerine farklı tip ve motor araçları kullanmak daha mantıklıdır.

    üzgünüm ama 1.4 tsi passat kasasında perfromans odaklı değildir.2.0 atmosferik bir racın yanında dahi yaklaşamazsınız.2.0 accord falan deneyebilirsiniz.




    Akif bey,
    Diyelim ki dediğiniz doğru
    Bunun konu başlığı ile ne alakası var?

    Ha bu arada bilginiz olsun diye..

    Accord 2.0 otomatik 5 ileri: 0-100: 10.7 saniye, hp:156@ 6300 rpm, tork: 192@ 4100 rpm
    Passat 1.4 tsi dsg: 0-100: 10.3 saniye, hp: 122 @ 5000 rpm, tork: 200@1500 rpm

    ben pek bir fark göremedim, ya siz?

    Alıntıları Göster
    Performans denildiğinde sadece 0-100 mü anlıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Performans denildiğinde sadece 0-100 mü anlıyorsunuz.




    siz bize rakamlarla anlatın da anlayalım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Gato Negro

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Performans denildiğinde sadece 0-100 mü anlıyorsunuz.




    siz bize rakamlarla anlatın da anlayalım...

    Alıntıları Göster
    Ben rakamla falan anlatmam getir bana 2.0 accord çıkalım yola.

    3 vitese atar atmaz boy boy arkada kalıcaksın

    bakalım turbo kimin elinde patlıcak.

    bana pm den ulaşabilirsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Ben rakamla falan anlatmam getir bana 2.0 accord çıkalım yola.

    3 vitese atar atmaz boy boy arkada kalıcaksın

    bakalım turbo kimin elinde patlıcak.

    bana pm den ulaşabilirsin.




    umm, whatever!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Gözünün kapalı alabilirsiniz.

    1.4 TSI motor sizi her zaman memnun edecektir, 2.0 litre atmosferik motorun gücüne ve torkuna sahiptir, ama vergisi az ve yakıt tüketimi de özellikle şehirdışında nispeten düşüktür.

    Erdem arkadaşımın tüm cevaplarına da aynen katılıyorum. Uçak gibi bir otomobil, asfaltta süzüldüğünüzü hissedeceksiniz, gölde kusursuzca ilerleyen bir kuğudan farksız mükemmel ötesi harika bir otomobil VOLKSWAGEN PASSAT. Yıllardır D sınıfının en çok satan aracı, ki ben aldığımda ne sınıf biliyordum, ne de en çok satan D sınıfı aracı olduğunu, sadece gözlerimi kapattım ve kalbimi dinledim.

    Selamlar,

    Taner Göde


    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü

    lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz.

    alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim

    kuğular falan da güzel. severim ama

    passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse

    ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç.

    tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda

    çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz.

    passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar.

    passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.

    Alıntıları Göster
    BİLMEDEN KONUŞUYORSUNUZ Akif Bey.
    ehliyetinizin olduğundan bile şüphe duymaktayım.

    devir * tork = o devirdeki hp yi verir

    sizin 150 hp dediğiniz hondaları hangi efendioğlu 6300 devirde kullanıyor? 1.4 tsi 122 hp nin 122 sini de kullanılabilir devirde veriyor. 150 hp denilen zamazingolar ise 4000 devirlerde 100 beygirin altındalar. Evden işe işten eve yarışır gibi gitmiyoruz.

    benim yakıt ortalamam 6.5 Litredir. istanbul'dayım ama biraz kenar mahalledeyim.

    3.0 da 5.0 da çook araç kullandım. 1.6 atmosferik avensis ile alakası yok tsi aracın.

    Dersiniz ki 2.0 benzinli daha iyi, peki o zaman siz alın. 25 bin lira fazladan ÖTV verin. O durumda zaten 1.8 tsi var :)

    1.4 tsi nin tek rakibi insignia 1.6 turbodur. Modelini severseniz alın. Bir de ford ecoboost gelecek, o da uygundur.

    Ben şahsen passat'ın tipini seviyorum o nedenle aldım. Honda accord'un çok daha fazla seviyordum ama fazladan 25 bin lira ÖTV vermek yok yere gururuma ve cebime dokundu. Ayrıca benzini daha çok yakıyordu. Hatta ona da razıydım ama 50 bin liraya alınabilecek bir arabayı 75 bin liraya enayi parası vererek almak saçma geldi. ben maaşlı bir insanım, parayı alnımın teri ile kazanıyorum. Ordan burdan kira geliri vesaire baba parası ile araba almıyorum. Bu nedenle her kuruşum önemlidir.

    İlerde 1.6 honda accord turbo yahut bmw 316d erişilebilecek fiyatlarda çıkarsa alırım. Passat lüküs araba değil ama biz maaşlı insanlar için lüküs. Ben mersedes alamıyorum, bmw de alamıyorum. Bunda hem ekonomik durumun hem de sosyal durumun etkisi var.

    Begendiğim başka araçlar çok oldu ama hep 2.0 motor nedeni ile ÖTV ye takıldılar. (subaru forester, bmw320, honda accord, suzuki Gvitara vesaire.

    karşılaştırmak için 1.6 ve altı araçlar söyleyin. Passat tsi bir hesap kitap aracıdır. pencereden geçen arabaları sayan çocuklar için yetersiz kalabilir.



    quote:


    Pardon ama 2.0 motorlar ne zamandır 120 beygire düştü

    lütfen abartmayın başka firmalardan örnek vermek gerekir ise 1.6 atmosferik avensis ile aynı gidiyor.kusura bakmayın ama siz süzülen araç görmemişsiniz.

    alfa 156 2.0 ile aynı performansı gösterebilecek mi mesela. bence bu tip reklam kokan laflardan önce 2.0 herhangi bir araç kullanmanızı tavsiye ederim

    kuğular falan da güzel. severim ama

    passat gibi sıradan bir arabaya bu sözler pek oturmamış hani beyaz bir bmw 3.20 d falan olsa neyse

    ayrıca çok satması en iyi olduğu anlamına gelmez. clio symbol de sınıfında en çok tercih edilen araç.

    tren rayında giden passat da ilk kez duyuyorum. sınıfında 3 serisi,alfa 159 ,mercedes c serisi gibi gerçekten iyi yol tutan araçların yanında passat yol tutuş konusunda

    çok gerilerde kalır. siz 90 ı pek geçmiyorsunuz sanırım aslında iyi de ediyorsunuz da yanlış övgüler içindesiniz.

    passat şehir içinde 12 de yakar 15 de yakar. istanbul da 5000 devir üzeri kullanılan herhangi benzinli bir passat bu değerleri çok rahat yakalar.

    passat alınacaksa 2.0 dizel alınmalıdır onun da fiyatı uçuk olduğu için volvo s60 2.0 dizel ya da 3.20 d tercih etmek çok daha mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokturk010 -- 12 Nisan 2011; 1:43:41 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.