Şimdi Ara

Dizel motor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.320
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli forum üyeleri,Sizce ülkemiz şartlarında en ideal dizel motor hangisi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Citroen Ve Peugeot...Ardindan Renault..Bu işin ustasi Fransizlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Backstreet -- 10 Kasım 2017; 0:16:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1.3 multijet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN
  • 1.5 dci

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kesinlikle mjet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    “Her namaz kılmayan kafir olmaz, ama kafirler de namaz kılmaz” (İmam-ı Azam Ebu Hanife)

    Dh RasKoLNiKov
  • MultiJet sonrasında dCI.

    Özellikle dCI.İyi motor.
    _____________________________
    İPhone 8 Plus 128GB 3GB RAM Apple A11 Bionic
    Renault Symbol 1.5 dCI 90 Hp Joy
  • multijet tabiki.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Atmosferik dizel motor.
    9 yıl önce açıldı
    Octavia motor sesi dizel dsg
    10 yıl önce açıldı
    Mondeo Dizel Motorların ömrü
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Şahsen Önce

    1-dci
    2-m jet
    _____________________________
  • Ülke şartlarında satılan dizel motorların hepsi bakımını düzgün yaptıktan sonra iyidir.
    _____________________________
  • mjeti çok met ediyolar ama bilmiyorum.
    1.5 dci veya mjet dir
    _____________________________
  • fransızlar sonrada italyan m jet... vergi dilimi hesabı yapılırsa 1.3 m.jet senin aracın...
    _____________________________
    doğumum anama hamallıktı,
    yaşamam bana....

    ölümüm bile hamallık,
    cenaze alayına.....
  • Şu anda en alınası kombinasyon bluehdi eat6.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • En başta dCi ve HDI

    Sonrasında ise mjet

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1.6 dizellerin hepsi
    _____________________________
  • mjetler dciye göre daha sağlam.

    dci yakıtı kokluyor eyw ama. reno araçlarınıda genelde hafif oluyor dolayısıyla yakıta etki ediyor.

    ayrıca şahsi gözlemlerime göre dci motorların turboları daha çabuk bozuluyor ve daha çabuk rektefi istiyor.
    _____________________________
  • En iyisi bence HDI tabi tercih meselesi DCI motorlar iyi 8 valf olması eksi.multijet 1.3 ise yetersiz güçte kendinizi kandırmayın araç akıp gitmiyor bağırıyor fazlada yakıtı var.

    1.6 mjt ise kamyon gibi gürültülü bkz. Bravo

    Şahsen c ellyse ile 4.5 /5 ltleri gördüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • multijet ve dci iyidir, multijet diyenler arabadan anlamıyor diyenlere bakmayın dizellerin alayı gürültülü bir kaç db için iyidir kötüdür tartışmasımı yapılırmış, gürültüsüz araba isteyenin dizelle işi ne ? dci daha ekonomiktir denebilir fakat multijet sorunsuzluk olarak iyidir (kullandıgımız sürece hiç motorla ilgili sıkıntı yaşamadık yaklaşık 150bin km kadarda kullanıldı araçlar), dci'da bende duydum daha erken sorun yaşattıgını , tabi belkide sorunun temeli dci değildir bilemem.
    _____________________________
  • 1.3mjet,E-hdi,1.5dCi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    multijet diyenler arabadan anlamıyorlar öncelikle görmüş olduk. Piyasanın en gürültülü çalışan ve en fazla yakan dizel motorudur multijet.

    Piyasanın en ekonomik motoru DCI ünitedir.

    Sorunsuzluk ve performans için ise HDI tercih edilebilir.

    Türkiye şartlarında en ideal dizel motor sormuş, en az yakanı değil. Yakıt önemli tabi ama bütün kriterleri işin içine katmak lazım. 1.3 multijet vergi açısından avantajlı, ülkede her yerde aynı mazot kalitesi de yok, multijet motora ne koysan yakıyor, o konuda da avantajlı, uzun ömürlülük, sorunsuzluk desen piyasadaki en iyi seçenek. Bunlar varken 1 litre az yaksın diye dci alınabilir tabi de, uzun vadede kim avantajlı olur belli. Gürültü olayı zaten aşağı yukarı aynı ayarda, dizel işte.



    Ayrıca 2 hava yastığı yeterli, fazlası para tuzağı diyen birinin, başkalarının otomobil bilgisini yargılaması komik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2006 CHEVROLET KALOS 1.2 S
    2017 EGEA SEDAN 1.6 MJ DCT URBAN




  • Yakıt/Peformans = 1.5 Dci

    Uzun ömür = 1.3 Mjet (Ölümsüz sayılır)

    Yakıt/Performans/Ömür = 1.6 Hdi
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.