Şimdi Ara

Palio speedgear CVT otomatik vites sanzuman arızası

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
4
Favori
38.498
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Karacabey girişte yolda kaldik araba otomatik palio cvt sanzuman. Araba geri viteste gidiyor. ileri gitmiyor. Karacabey sanayiye çektirdik. yağ falan ekledik aks a baktık sorun sanzumanda. bursada nerde yaptırabiliriz tanıdık yardımcı olabilecek var mı? Bursa sanayide



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can Verip Nam Alırız -- 19 Şubat 2017; 10:20:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • DSG sandım konuya girmeden yazacaklarım bile hazırdı.



    Palio'yu gördüm. Bi an kaldım öyle. Sonra tekrar okudum. Tekrar okudum. Polo olmalıydı o. Palio olmamalıydı.



    Gözlerim doldu. Kursağımda kaldı söyleyeceklerim.



    Ne diyeceğimi bilemiyorum. Bana bu acıyı yaşattığı için konu sahibi arkadaşa selamlarımı iletiyorum.
    Zaboes kullanıcısına yanıt
    Zaboes demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Zaboes

    Dsg antisempatizanları nerde. Cvt olduğuna göre kavraması bitmiş olabilir. Tahmini tabiki güvendiğin bi usta bul. Yoksa çok paran çıkar. Yerinde olsam direk yetkili servisi arar bi görüş alırım. Geçmiş olsun

    Cvt de baski balata olmaz. Kavramasi yoktur yani.Yuzde doksan dokuz ihtimal yag degisimlerini ihmal etti arkadas yada uygun olmayan yag konuldu. Cvt genelde yagsizliktan yada yanlis yaglamadan bozulur.
    tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    tasshelhoff demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zaboes

    Dsg antisempatizanları nerde. Cvt olduğuna göre kavraması bitmiş olabilir. Tahmini tabiki güvendiğin bi usta bul. Yoksa çok paran çıkar. Yerinde olsam direk yetkili servisi arar bi görüş alırım. Geçmiş olsun

    Cvt de baski balata olmaz. Kavramasi yoktur yani.Yuzde doksan dokuz ihtimal yag degisimlerini ihmal etti arkadas yada uygun olmayan yag konuldu. Cvt genelde yagsizliktan yada yanlis yaglamadan bozulur.

    cvt esasen balatanın veya tork konvertörünün değil, dişli sisteminin ikamesi.

    dolayısı ile balata ile aktarma yapan örnekleri mevcut.

    en bilineni 1. nesil honda jazz. sadece kalkış ve duruşta devreye girip- devreden çıktığı için start clutch diye isimlendiriliyor.
    Hemen dsg ciler gelmiş cvt ye çamur atmışlar. Aynı gün arıza yapmamış ve arıza sebebi durduk yere değil zamanında bakım yapmadıkları için. Cvt, eat6, ZF vb gibi tork konvektorlu sanzimanlarda yağ değişiminin zamanında yapılması zorunlu. Kiminde 45.000 de kiminde 80.000 de oluyor. Bunu kacirirsan şanzımanı eline alma ihtimali ile gezersin.



    Sorunsuz sanzimanlardir, Dsg gibi sebepsiz yere sorun yaratmaz tork konvektorlu ler
    Kısmen yanlış bilgi. Cvtde vites geçişlerini üstlenen klasik bir kavrama yok yalnız ilk kalkışı sağlayan kalkış kavrama kiti denen bir parça var. Jazz kullandığım zamanlar yaşadığım bir problemdi. Bu parçanın gidici olduğu, ilk başlarda vuruntulu kalkışlardan anlaşılır. Yağ değişimi çözüm olmazsa 3000 lira gibi bir parça ücretiyle bu kavrama değişir. Konu sahibine geçmiş olsun.
  • up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg değil tutmaz konu. Konu hakkında fikrim yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanayi de bir sora sora dolaş ustam. Ayrıca netten kaça mâl olduğunu da öğrenmek lazım pazarlık için. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg antisempatizanları nerde. Cvt olduğuna göre kavraması bitmiş olabilir. Tahmini tabiki güvendiğin bi usta bul. Yoksa çok paran çıkar. Yerinde olsam direk yetkili servisi arar bi görüş alırım. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaboes

    Dsg antisempatizanları nerde. Cvt olduğuna göre kavraması bitmiş olabilir. Tahmini tabiki güvendiğin bi usta bul. Yoksa çok paran çıkar. Yerinde olsam direk yetkili servisi arar bi görüş alırım. Geçmiş olsun

    Cvt de baski balata olmaz. Kavramasi yoktur yani.Yuzde doksan dokuz ihtimal yag degisimlerini ihmal etti arkadas yada uygun olmayan yag konuldu. Cvt genelde yagsizliktan yada yanlis yaglamadan bozulur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 31 Ocak 2017; 12:45:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zaboes

    Dsg antisempatizanları nerde. Cvt olduğuna göre kavraması bitmiş olabilir. Tahmini tabiki güvendiğin bi usta bul. Yoksa çok paran çıkar. Yerinde olsam direk yetkili servisi arar bi görüş alırım. Geçmiş olsun

    Cvt de baski balata olmaz. Kavramasi yoktur yani.Yuzde doksan dokuz ihtimal yag degisimlerini ihmal etti arkadas yada uygun olmayan yag konuldu. Cvt genelde yagsizliktan yada yanlis yaglamadan bozulur.

    hocam arabada yağ kalmamış. yağ eklediler denedik gene olmadı. kalıcı bir hasar vermiş olabilir mi? geri geri gidiyor ama ileri gitmiyor askıda araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaboes

    Dsg antisempatizanları nerde. Cvt olduğuna göre kavraması bitmiş olabilir. Tahmini tabiki güvendiğin bi usta bul. Yoksa çok paran çıkar. Yerinde olsam direk yetkili servisi arar bi görüş alırım. Geçmiş olsun

    hocam servisi aradık tanıdık bi arkadaşı serviste direkt yenisi ile değiştirilir 8 10 bin tutar dediler. bursada ismet diye bi usta varmış ona gidiyoruz şimdi bakalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: myz1453

    Sanayi de bir sora sora dolaş ustam. Ayrıca netten kaça mâl olduğunu da öğrenmek lazım pazarlık için. Geçmiş olsun

    maliyeti nerden öğrenebiliriz acaba daha önce başından geçen varsa yazabilir mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://bursaotomatiksanziman.com/ siteye bakıver

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3-4 binden aşağı tamir etmezler. Çıkmacılardan komple şanzıman bul ve tamirden sonra arabayı sat kardeş...
  • Nette birçok parça sitesi var kardeş çıkma ve ya sıfır.







    Ben aldığım fokus arabanın şanzıman ına baktırdım 1 lt eksik çıktı. İlk defa ben açtırdım. 2013 model. Asla ömürlük değil oradaki yağ tam da olmaya biliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG sandım konuya girmeden yazacaklarım bile hazırdı.



    Palio'yu gördüm. Bi an kaldım öyle. Sonra tekrar okudum. Tekrar okudum. Polo olmalıydı o. Palio olmamalıydı.



    Gözlerim doldu. Kursağımda kaldı söyleyeceklerim.



    Ne diyeceğimi bilemiyorum. Bana bu acıyı yaşattığı için konu sahibi arkadaşa selamlarımı iletiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim geçmiş olsun. Şanzıman bozulmuş anlattıkların doğrultusunda. Tahminimce 3 veya 4 bin tl masraf çıkarır tamiratı. Birazda ustaya bağlı tabi. Tekrar geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olan olmuş masraf çıkacak artık geriye kalan ne kadar düzgün usta bulursan o kadar iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zaboes

    Dsg antisempatizanları nerde. Cvt olduğuna göre kavraması bitmiş olabilir. Tahmini tabiki güvendiğin bi usta bul. Yoksa çok paran çıkar. Yerinde olsam direk yetkili servisi arar bi görüş alırım. Geçmiş olsun

    Cvt de baski balata olmaz. Kavramasi yoktur yani.Yuzde doksan dokuz ihtimal yag degisimlerini ihmal etti arkadas yada uygun olmayan yag konuldu. Cvt genelde yagsizliktan yada yanlis yaglamadan bozulur.

    cvt esasen balatanın veya tork konvertörünün değil, dişli sisteminin ikamesi.

    dolayısı ile balata ile aktarma yapan örnekleri mevcut.

    en bilineni 1. nesil honda jazz. sadece kalkış ve duruşta devreye girip- devreden çıktığı için start clutch diye isimlendiriliyor.




  • Geri geri gidip ileri gitmiyorsa dişlileri gitmiş olabilir vitesin. Manuel kullanı mı yok sanırım o şanzımanlarda. Sadece şanzıman işini yapanlara gidin. Sağa sola yaptırmayın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dsg ve cvt resmen kabus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zaboes

    Dsg antisempatizanları nerde. Cvt olduğuna göre kavraması bitmiş olabilir. Tahmini tabiki güvendiğin bi usta bul. Yoksa çok paran çıkar. Yerinde olsam direk yetkili servisi arar bi görüş alırım. Geçmiş olsun

    Cvt de baski balata olmaz. Kavramasi yoktur yani.Yuzde doksan dokuz ihtimal yag degisimlerini ihmal etti arkadas yada uygun olmayan yag konuldu. Cvt genelde yagsizliktan yada yanlis yaglamadan bozulur.

    cvt esasen balatanın veya tork konvertörünün değil, dişli sisteminin ikamesi.

    dolayısı ile balata ile aktarma yapan örnekleri mevcut.

    en bilineni 1. nesil honda jazz. sadece kalkış ve duruşta devreye girip- devreden çıktığı için start clutch diye isimlendiriliyor.

    Tamam clutch diye bir parca var , attrage da da var ama bizim anladigimiz anlamda asinan bir clutch degil benim bildigim kadari ile. Adi balata ama degisen bir balata degil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 31 Ocak 2017; 14:48:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    aktarma tork konvertörü ile olsa dahi motor-teker hızı*aktarma eşitlendiğinde kilitlemeyi sağlayan yine bir balata var.

    benim bahsettiğimdeki balata o balata değil, zaten tork konvertörü yok, doğrudan bildiğimiz manuel şanzıman gibi kalkıyor, sonrasında işi cvt hallediyor.

    yarı otomatik+cvt gibi yani.

    7 ileri cvt'li jazz ve cityler bu sistemi kullanıyordu, baya bir erken balata aşınması sorunu çıkardıi hatta honda garantiyi bazı pazarlarda uzattı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 31 Ocak 2017; 19:25:51 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.