< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
Destur, 20 tonluk yüküyle BMC kamyon mu kaldırıyoruz kımıldar kımıldamaz 2'ye geçelim? ![]() |
1.vitesin görevi arabayı yerinden kaldırmak içindir. Ayrıca dsg'nin çalışma presibi hemen 2 ye geçmesi yönündedir. Amaç burada, hem yakıt tasarrufu hemde konforlu bir sürüş.
![]() |
Çifte ekonomi için. Çift kavrama var ya, bir kavrama 1,3,5,7'ye bakıyor. Diğer kavrama 2,4,6'ya bakıyor. Klasik düz vites gibi vites atarsa 1'inci vitese bakan kavramanın ömrü daha hızlı dolar. Amaç iki kavramayı mümkün olduğunca eşit sürede bitirmek.
Çünkü kavrama bitip, söktüğünüzde zaten takım olarak değiştireceksiniz. Biri 70.000km, diğeri 100.000km dayanmasının size bir değeri yok. Çünkü sökmüşken takım olarak değişecek. O yüzden iki kavrama da 85.000km dayansın. Sizin için de daha iyi, üretici için de... Mantık bu. Bir de 7 ileri DSG'de 2'inci vites 6 ileri manuele göre 1.5'uncu vitese denk gibi. Dişli oranı olarak biraz düşük ayarlı. Bu da 2'inci vitese göre düşük hızlarda da ikinci viteste gidebilmesini sağlıyor. Mekatronik sorunu kesin olarak çözüldüğü an, çok akıllı bir şanzıman aslında. Ancak tövbe ettim. Bir daha denek olmam abi. Windows gibi, deneme sürümünü müşteriye yaptırdılar resmen. ![]() |
DSG Şanzıman Erken Vites Atıyor: Nedenleri ve Çözümleri
DSG (Çift Kavramalı Şanzıman), iki kavramanın kullanılmasıyla vites geçişlerini son derece hızlı ve sorunsuz bir şekilde gerçekleştiren bir şanzıman türüdür. Ancak bazı durumlarda, DSG şanzımanlar erken vites atma sorunu yaşayabilir.
DSG Şanzımanın Erken Vites Atmasının Sebepleri
DSG şanzımanların erken vites atmasının birkaç nedeni olabilir:
Erken Vites Atma Sorununu Çözme
DSG şanzımanındaki erken vites atma sorununu çözmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsin:
DSG şanzımanlarındaki erken vites atma sorunu, dikkat edilmesi gereken bir konudur. Sorunu zamanında tespit etmek ve gidermek, şanzımanın ömrünü uzatmanıza ve sürüş deneyiminizi iyileştirmenize yardımcı olacaktır.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
Tüm insanlığa selam olsun !
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
2000 Volkswagen Polo 1.4 75 Bg 2013-2014 (Km 122.000-126.000)
2000 Volvo S40 2.0 136 Bg 2014-2020 (Km 160.000-284.000) 2020 Fiat Egea 1.4 95 Bg 2020-2022 (Km 4500-43000) 2016 Renault Megane 1.2 130 Bg 2022-... (Km 67.000-...) |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
Âyînesi iştir kişinin lâfa bakılmaz...
|
|
_____________________________
![]() Sandero STEPWAY Turbo TCe 90 Gök Mavi
|
|
_____________________________
2014 Skoda Octavia 1.6 TDI Optimal 105 HP
2014 Opel Astra Sedan 1.4 Turbo Cosmo 140 HP |
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
2015 Toyota Corolla 1.33 Life
2015 Hyundai i30 CRDİ DCT Elite - Satıldı 2013 Honda Civic 1.6 Elegance ECO - Satıldı |
|
_____________________________
Sometimes, it's better to be alone.
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|