Şimdi Ara

DOBLO SORUN

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
2.017
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba bende 2007 doblo active var ancak anlayamadığım bişey var araba devamlı zıplıyor düz yolda olsun taşlı yol olsun zıplayacak bir yer buluyor kendimi kanguru gbi hissetmeye başladım sizce neden lastikten mi amortisorden mi benim gözlemledğim lastiklerin sırtları çok kalın acaba ondan mı?



  • Daha önce ne model araç kullandınız bilmiyorum ama Doblo makaslı olduğu için zıplaması normaldir.Aşağı yukarı tüm doblo kullanıcıları aynı dertten muzdariptirler.
  • zıplamıyorsa zaten sahtesidir.şaka bir yana maalesef hep aynı...
  • Alıstık artık zıplaya zıplaya gidioss zamanla alısırsınızz
  • DOBLO oldugu için zıplıyo...
  • doblo italyanca kanguru demektir zaten




  • hiç bir doblonun arka koltuğunda boğaziçi yada fsm köprüsünden geçtinizmi?insanın içi dışına çıkıyor
  • Altınızdaki ticari araç.Yüklü kullanıma tasarlandığı için makas amortisör kullanılmış.Benzin-mazot problemin yoksa sürekli yüklü bin konforuna o zaman bak
  • 2006 doblo premio var . bende aynı dertten yakınıyorum. arabam daha 12000 de satıyorum
  • Sallamayalım lütfen doblonun italyanca anlamı paranın öteki yüzü demek
  • gece doblonun arka koltuğun orta kısmında oturun ve teype bakın ekranı rahat görmek mümkün değil resmen traktörün damperli kum römorku yolda patır kütür gidiyor aslında arkasına yazmak gerekiyor hamile bayanların binmesi kesinlikle yasaktır erken doğuma yol açar diye
  • quote:

    Orjinalden alıntı: AyTaCH_01

    gece doblonun arka koltuğun orta kısmında oturun ve teype bakın ekranı rahat görmek mümkün değil resmen traktörün damperli kum römorku yolda patır kütür gidiyor aslında arkasına yazmak gerekiyor hamile bayanların binmesi kesinlikle yasaktır erken doğuma yol açar diye

    Böbrek taşı dökmeye de birebir
  • Anlaşıldı... bu topicte hiçkimse Connect'e binmemiş.
    Hepsi zıplar bunların.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kkvan -- 19 Temmuz 2007; 20:44:17 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Anlaşıldı... bu topicte hiçkimse Connect'e binmemiş.
    Hepsi zıplar bunların.

    connectmi oda dört köşe bir ilaç kutusu doblodan beter sıfatsız araç connect fordun hata aracı ambleme yazık
  • doblom zıplıyor diyen arkadaş lastik havalarına bi baktırıver fabrika çıkışı 40-45 arası hava basıyolar
    34-35 yaparsan zıplama azalıyor
    lastik olarakta yumuşak lastik seçerseniz özellikle michelin zıplamayı en aza indirmiş olursunuz ama yinede otomobil konforu beklemeyin
  • Kapalı kasa lamyonetlerin station araçlara alternatif olması yolunda üretilen bu araçlar, asla bir otomobilin konfor ve güvenliğini sağlayamazlar. Ticari amaçla üretilip, sadece koltuk ve cam konularak binek araç gibi kullanılması ve bir binek aracın özelliklerinin beklenmesi yanlış olacaktır. Doblo, peugeot, citroen, connect kangoo... hepsi arka kısmı en az 500kg yük kaldırabilecek şekilde tasarlandığından zıplaması doğaldır. Ben 3 yıl kullandım dobloyu. Genel hatları ile memnundum ancak önde oturduğum sürece. Zira kocaman bir motor ve nispeten ince lastiklerle (yenilerde 185 yaptılar. Bendeki 175 idi) iyi bir performans ve yakıt tüketiminden fazlasını vaat etmedi. Hangisi olursa olsun, bu araçları aile aracı olarak değil, Ticari+aile+vergi avantajı üçlemesi ile tercih edilmelidir. Zira bu araçların bagajını sağlayabilecek nice station araçlar vardır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tolgakmg

    Kapalı kasa lamyonetlerin station araçlara alternatif olması yolunda üretilen bu araçlar, asla bir otomobilin konfor ve güvenliğini sağlayamazlar. Ticari amaçla üretilip, sadece koltuk ve cam konularak binek araç gibi kullanılması ve bir binek aracın özelliklerinin beklenmesi yanlış olacaktır. Doblo, peugeot, citroen, connect kangoo... hepsi arka kısmı en az 500kg yük kaldırabilecek şekilde tasarlandığından zıplaması doğaldır. Ben 3 yıl kullandım dobloyu. Genel hatları ile memnundum ancak önde oturduğum sürece. Zira kocaman bir motor ve nispeten ince lastiklerle (yenilerde 185 yaptılar. Bendeki 175 idi) iyi bir performans ve yakıt tüketiminden fazlasını vaat etmedi. Hangisi olursa olsun, bu araçları aile aracı olarak değil, Ticari+aile+vergi avantajı üçlemesi ile tercih edilmelidir. Zira bu araçların bagajını sağlayabilecek nice station araçlar vardır.

    yazdıklarında haklısın ama hangi station wagon doblonun verdiği keyifi verir
    ben marea weekend satıp aldım dobloyu aile aracı olarak kullanmaktayım

    acaba sen benzinlisinimi kullandın yakıt tüketiminin fazlalığından şikayet etmişsin
    ben 1 depo eurodiesel ile en az 800 en fazla 1000km yol yapabiliyorum(1.9 jtd)




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.