Şimdi Ara

Opel Corsa Akü Sorunu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
8
Cevap
0
Favori
12.143
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5094 Mesaj
    arkadaşlar bayramdan bi gün önce abim arabasını bana bıraktı kendisi memlekete gittiler. araba opel corsa 2000 model 100. yıl üretimi. 92.000 km de... neyse aldım ben bi gün kullandım yaklaşık 30 km felan yaptık. hiç bi sorun olmadı ertesi gün bayram sabahı kurban kesmeye gidicektik bi tanıdıkla birlikte sabah bindik gene sorun yok akrabaarı almaya gittik yolun kenarında durdum 5 dakka bekledik stop etmiştim arabayı tekrar çalıştırmaya çalıştım çalşmadı. bi türlü marşa basmıyo arabada tık yok... gösterge panelinde bi ışık var böyle motor resmine benzeyen ve içinde elektrik işareti olan bi turuncu ışık... o yanıyor sönmüyordu... neyse elektirikçi aramaya başladım malum kurbanın ilk günü kimseyi bulamadım sanayiye gittim bi adama anlattım aküsü bitmiştir takviye yaparsan çalışır dedi. bende takviye kablosu aldım ve bizim arabanda takviye yaptım ve çalıştı... akü tamamiyle bitmiş olsa bir daha hiç çalışmaz... bugün felanda kulandım hiç bir sorun yok fakat o dediğim ışık halaa kontak açıkkken sönmüyor... araba çalışında sönüyor ama...bugünde aabimler gelecek bayramda 2-3 gün daha felan idare edermi araba. yoksa aküyü değiştirmek mi gerekir??



    |
    |
    _____________________________
    Canon EOS 60D | Canon EF 50mm f/1,8 II | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 SP Di VC USD | Lowepro Nova 3 AW




  • Yarbay
    3184 Mesaj
    O yanan akü ikaz lambası. Akü lambası kontak açıkken çoğu arabada sönmez zaten,araba çalışıpta şarj tutmaya başladığında söner.

    Akü tamamiyle bitmiş olsaydı hiç şarj tutmazdı,tutsaydıda en ufak hatanda tekrar marş almazdı (teybi 5 dakika açık bırakmak gibi).

    Bence endişelenecek birşey yok ama denemeden tam emin olamazsın.
    |
    |
    _____________________________
    livatya sunullah külefli
  • Yarbay
    5094 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: we[AGRA]

    O yanan akü ikaz lambası. Akü lambası kontak açıkken çoğu arabada sönmez zaten,araba çalışıpta şarj tutmaya başladığında söner.

    Akü tamamiyle bitmiş olsaydı hiç şarj tutmazdı,tutsaydıda en ufak hatanda tekrar marş almazdı (teybi 5 dakika açık bırakmak gibi).

    Bence endişelenecek birşey yok ama denemeden tam emin olamazsın.

    akü resmi gibi bir ışıktan bahsediyorsan o değil. akü el freni ve yağ lambalar üst tarafta bu sol alt köşede... dediğim resim şu şekilde... bu ışık sönmüyor kontak açıkken... aabime sordum normalde sönüyor dedi.

    |
    |
    _____________________________
    Canon EOS 60D | Canon EF 50mm f/1,8 II | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 SP Di VC USD | Lowepro Nova 3 AW




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Motor arıza lambası olması lazım. Kontak açıkken sönmez araba çalışınca söner diye hatırlıyorum. Eğer sönmüyorsa bile marş basmadığında olan problemi kayıt ettiği için sönmüyordur. Servise gidip Tech2 denen cihaza bağlattığında marş basmadığında olan sorunun neden olduğu söylerler hemde lambayı söndürürler. Tabi aynı ışıktan bahsediyorsak.
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    124 Mesaj
    Merhaba Arkadaşlar bendede 1998 opel corsa var aynı şekilde bayramın 3.günü takviye ile zor çalıştırdık 4.günüde sanayiye baktırmak için gittiğimizde akü bitmiş dediler gelmişken değiştirelim derken üzerindeki orjinal aküsü 55 amper kuru sistem aküymüş 60 amper alalım dedik denedik olmadı 55 amper denedik oda büyük geldi kaput örtülmüyordu dolayısıyla inci 50 amper (inci marka 50 Ah Cals) akü satın aldık su an ise herhangi bir problem yok ama bir kaç arkadasım niye düşük aldın falan diyince işin acıkcası biraz kıllandım acaba problem oluştururmu saygılar
    |
    |
    _____________________________
    ASUS K555L İntel Core i5 5200U 2.7 Ghz Samsung 850 Evo 500 GB SSD Logitech® Z-906 5.1 Speaker Ses Sistemi
  • Binbaşı
    1202 Mesaj
    quote:

    Orjinalden alıntı: eran

    Merhaba Arkadaşlar bendede 1998 opel corsa var aynı şekilde bayramın 3.günü takviye ile zor çalıştırdık 4.günüde sanayiye baktırmak için gittiğimizde akü bitmiş dediler gelmişken değiştirelim derken üzerindeki orjinal aküsü 55 amper kuru sistem aküymüş 60 amper alalım dedik denedik olmadı 55 amper denedik oda büyük geldi kaput örtülmüyordu dolayısıyla inci 50 amper (inci marka 50 Ah Cals) akü satın aldık su an ise herhangi bir problem yok ama bir kaç arkadasım niye düşük aldın falan diyince işin acıkcası biraz kıllandım acaba problem oluştururmu saygılar



    5 Ah lik bir fark sorun çıkarmaz eski aküsü ile aasında dağlar kadar farkta yoktur 45 Ah lik akü bile taksanız aracınız çok rahat çalışacaktır.Bir sorun teşkil etmez aradaki 5Ah lik fark..
    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    70 Mesaj
    Hocam marşa basarken yanmasında bir problem yok. Motor çalışıncaya kadar yanıyor zaten. Eğer motor çalıştıktan sonra da sönmezse işte o zaman masraf çıktı demektir.
    |
    |
    _____________________________
    Honda Jazz Fun+ CVT 2012
  • Yarbay
    8559 Mesaj
    98 Astra vardi.sarj lambası gaza basınca daha parlak yaniyordu.şarj dinamosu diyot grubu degisti.50 lira malzeme parası aldı.50 lira işcilik istedi.fiyat pahali mi normal mi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Canlı Tv izle
SEO
SEO
Bey Azura
Orjinal Laptop Yedek Parça
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,328
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.