|
Bildirim
|
atiker marjet gibi 4000-4500 liralara sıvı sistemi yaygınlaştırırsa hem her turbo benzinli araç %100 lpg ile tam performans çalışır, hem de bayilik ağı yedek parça bol olduğu için insanlar rahat eder. Ortalama her araç şehir içi 9-10 lt lpg yaksa 27-30 krş yapar. Bu da aşağı yukarı 6-6.5 lt dizel yakıta denk gelir. Tork da yüksek oluyor turbo benzinlilerin. Onun dışında sıralı sistemi hiç sevmiyorum ben çünkü araba ısınıp tüpe geçene kadar zaten gideceğim yere gidiyordum clio II ile. Habire 20 tl benzin al bitsin, al bitsin. Arada sırada uzun yol gidince sadece lpg yi hesaplayıp az yaktı sanıyor insan ama benzin çok gidiyor. Eski tip karbüratörlü ve tek nokta enjeksiyonlu araçların da modası geçti, artık hepsi direkt enjeksiyon ve turbo. Tam tasarruf ve %100 lpg için sıvı sistem şart...
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr0742 -- 10 Şubat 2017; 18:44:40 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |