Şimdi Ara

Diablo IV [ANA KONU] | Game Pass'e Geldi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
15.796
Cevap
407
Favori
666.867
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
65 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • PC VE KONSOL ORTAK ANA KONU

    Diablo IV [ANA KONU] | Game Pass'e Geldi

    28 Mart'ta Game Pass'e geldi!
    https://twitter.com/XboxGamePassPC/status/1758219989239423043



    Faydalı konular ve linkler:
    -----
    Diablo 4 İnteraktif Harita
    -----
    Yeni Başlayanlar İçin Diablo 4 Rehberi
    -----
    Birlikte Oynamak İsteyenler İçin DH Sunucusu

    Diablo IV [ANA KONU] | Game Pass'e Geldi



    https://diablo4.blizzard.com/en-us/
    https://www.youtube.com/Diablo/videos



    Türkçe altyazılısı -1 | Türkçe altyazılısı -2



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 28 Mart 2024; 0:22:0 >



    Arwen Undomiel bu mesajı paylaştı




  • arkadaşlar sizi imrenerek izliyorum,çok şanslısınız. Ben de oyunu almaya karar vermiştim, çok heyecanlıydım ama Deprem oldu,ev mev hep hasarlı. Girip foruma bir bakayım dedim, kafa dağıtmaya. İnsan ne planlar yapıyor, 2 dakikada yerle bir oluyor hayaller. Benim yerime de oynayın bol bol, özellikle Necro ile :)

    Oyun 70 dolar

    70 dolar = 1505 türk lirası


    oyunu oynamazsan bir şey kaybetmiyorsun da bu mantıkla düşünürsen zaten nefes almak dışında bir şey yapmasan da bir şey kaybetmezsin.


    uludağda kayak yapıyorlae; yapmazsan ölmezsin

    haftada 2 kere balık yiyorlar ; yeme ölmezsin

    lüks restoranlar : gitme ölmezsin

    iyi bir araba : binmeyiver yürü hem sağlıklı

    interneti de kapattırsan bir şey kaybetmezsin ben sana söyleyeyim

    Evet arkadaşlar yayın az önce bitti. Sezonlar, battlepass ve kozmetik üzerine konuşuldu. Maddeler halinde yazacağım konuşulanları.


    * İlk sezon temmuz ortası ya da sonu gibi başlayacak. Her sezon yaklaşık 3 ay sürecek.


    * Sezonların kendine özgü teması olacak. Örnek vermek için zombi temasından bahsettiler. O sezona özel bosslar, eşyalar vs. temaya göre belirlenecek.


    * Sezonlara özgü quest line olacağını söylediler. Ana hikaye gibi değil ama yan hikayeler tarzında temaya uygun görevler olacakmış.


    * "Fresh Gameplay"den bahsettiler. Her sezonda yeni mekanikler olacak. Buildlerin ve metanın bu mekaniklere göre değişeceğini söylediler. Ayrıca sezonlarla birlikte eklenecek yeni yaratıklar, bosslar vs. de olacak.


    * Battlepass ile ilgili bilgi verdiler. 90 kademeli bir battlepass olacak her sezon. Bu 90 kademenin karışık olarak 27 kademesi herkese açık olacak. Geri kalanlara da sahip olmak için sezonluk battlepass satın almak gerekecek. Sezonluk battlepas ücreti yaklaşık 10 dolar dediler. Bir de hızlandırılmış premium battlepass varmış. O da yaklaşık 25 dolar. Sadece ilk 20 kademeyi hızlıca geçmiş oluyor battlepasste. Çok önemli bir şey değil yani. Battlepass de alsanız, premium battlepass de alsanız 90 kademeyi açabilmek için her türlü oynamanız gerekiyor. Bunu ısrarla vurguladılar. Parayla kazanabileceğiniz hiçbir güç yok oyunda. Para vererek sadece kozmetik eşyalara erişim sağlayabiliyorsunuz. Yani bunu neredeyse 15 kere söylediler. Ben de kalın kalın yazayım, oyunda p2w içeren hiçbir şey olmayacak.


    * Ana hikayeyi 1 kez bitirdikten sonra, sıfırdan yeni karakter açtığımızda istersek hikayeyi atlayabileceğiz. Böylece direkt açık dünyaya dönüşmüş olacak oyun. Hikayeyi atladığımız zaman karakterimiz Kyovashad'da başlayacak. Ancak bu her sezon böyle olmayabilir diyerek imalı konuşmalar yaptılar. Sürprizler olabilir yani  .


    * At almak için ana hikayede belli bir görevi yapmamız gerekecek. Bu görevi bir kez yaptığımızda artık atımız olmuş olacak. Yeni karakter açtığımızda da 1 levelde dahi atımız bizimle olacak.


    * Oyundaki coğrafyaya, haritaya ve bölgelere göre düşen eşyaların görünüşü değişecek. Coğrafi koşullara uygun görünüşte eşyalar düşecek.


    * Her sezona oyunda yeni legendary ve unique eşyalar eklenecek. Aynı zamanda yeni bosslar ve dungeonlar da göreceğiz.


    * Her sezonun kendi end-game challange'ı olacak. Sezonun temasına uygun olarak end-game'de oyuncuları zorlayacak içerikler olacakmış.


    * Sınıfların dengeli olmasına özen gösterilecekmiş. Oyunda çeşitlilik olmasını istiyorlar. İnternetten bakılan "broken" buildlerdense her oyuncunun kendi istediği build ile ilerleyebilmesini önemsiyorlar. Bu nedenle herhangi bir classın aşırı öne çıkmasını istemiyorlar.


    * Leaderboard ile ilgili açıklama yapıldı. İlk 2 sezonda leaderboard olmayacağını söylediler. Sonraki süreçte duruma bakılacak.


    * Hardcore karakterler PvP esnasında ölürse karakter komple gidiyor. PvP ya da PvE fark etmiyormuş yani. Mazoşist kardeşlerimize duyurulur  .


    Genel hatlarıyla söyleyebileceklerim bu kadar. Oyun çıkana kadar başka bir yayın olmayacakmış. Ayrıntılı olarak öğrenebileceğimiz son bilgiler muhtemelen bunlardı.

    şu an ağlarken güldüğüm bir post atacağım..
    bugün yeni yıkanmış bir merdivende sadece 2 merdiven kayıp düştüm.o an ki refleks ile sağ kolum ile demire tutundum ve hayatımda ki en büyük acıyı yaşadım , omzum çıktı..yaş 41 iş adamı birisiyim..hemen hastaneye gittim özel, uyuttular, omzu takmışlar geri..
    komik olan ne diyeceksiniz..ayıldıktan sonra hemşire bir çocuk geldi, abi al şu oyunu artık necro tavsiye ederim dedi..
    millet baygın sedasyon halinde bilinç altını konuşurmuş ben hep diablo 4 ten bahsetmişim..
    şu an kolum askıda bir yandan canım yanıyor bir yandan hatırladıkça gülüyorum..

    Aaaaah ahh, eski günler


    2000-2003 arası az mı sabahladık battle.net te diablo2 kasarken

    Yok efendim 88 level hardcore barbarım var da

    hell de her gün gidip isual ı keseceğim de pike düşecek yok sonraları lance düşecek

    2 saat whirlwind la git gel, her damagede healt veren item vardı sanırım üstümde

    isual bana vuruyordu ben ona

    öyle kısır döngüler sabahlara kadar


    ondan önce paladinim var 56 leveldi sanırsam

    mömö levelde az kovalamadılar beni , o travmayı hala unutamam


    eski oyunların tadı yok hiç bir oyunda


    lisedeyken tomb raider 2 de o ilk mağaradan ilk çıkış anı, sonrasında yoldan aşağı gölete atlayıp anahtarı almak

    battle net de diablo2 kasmalar

    arkadaşlarla multiplayer red alert 2 aftermath ler (depremler falan)

    quake 3 arenalar ( 2 miydi yoksa onu tam çıkartamadım)

    internet kafede arkadaşlarla age of empires 2 (msn zone da yabancılarla multiplayer oyunlar oy oy oy)

    sonra yine internet kafede DELTA FORCE (ben hep bıçak alır trollük yapardım)


    Lan web bazlı online oyunlar bile daha güzeldi

    Ogame 1. evren

    gaia lar, emp ler secretloser lar, turkey ler, almasy ler


    ama ne olursa olsun d4 çıkınca alır oynarım valla, benim için ne kadar kötü olursa olsun diablo diablodur abi.

    Resmi olarak yayınlanan Diablo 4 hikaye videosunun üçüncü bölümünü Türkçe altyazı olarak hazırladık. Diablo'nun Sığınağı etkisi altına almak için neler yaptığını görüyoruz.


    Diablo IV Türkiyeyoutube
    Diablo IV | Book of Lorath - Episode 3: The Lord of Terror videosunu sizler için Türkçe altyazı olarak yayınlıyoruz. Diablo'nun Sığınağı ele geçirmek için neler yaptığını görüyoruz. Yayınladığım videoya hoş geldin. 👋 Bana destek olmak için kanala abone olabilir 🔔 videoyu beğenip 👍 paylaşabilirsin. Teşekkürler. ❤️ 💬Discord: https://discord.gg/SZtggSFrwV 🔴Reddit: https://www.reddit.com/r/Diablo4TR #diablo4 #diabloiv #diablo4türkçe diablo 4 türkçe,diablo 4 hikayesi,diablo 4 hikaye,diablo 4 hakkında,diablo 4 lilith,diablo 4 inarus,diablo 4 lore,diablo hikayesi,diablo lore,diablo 4 öğretici,diablo 4 türkiye,diablo iv lilith,diablo iv inarus,diablo iv,diablo iv hikayesi,diablo iv tarihi,diablo 4 tarihi,diablo 4 hikayesi türkçe,diablo hikayesi türkçe,diablo 4 lore türkçe,diablo lore türkçe,türkçe
    https://www.youtube.com/watch?v=2UV6qZ4dGyc
    Geçtiğimiz günlerde verdiğim sözü tutayım. Okuyacaklarınız 4.sezonda tamamen degismis olabilir. blizzard itemizasyonu degistirecegini açıkladı ve tarih icin 4.sezonu verdi. Statlar ve itemizasyon ile ilgili birkaç şey karalayayım. Yeni başlayanlara karışık gelmemesi için basit anlatmaya çalışacağım ama diablo kitlesi için basit...

    Bildiğimiz gibi arpg oyunlarında itemizasyon sadece eşyaların üzerinde yazan sayılar ya da özellikler değil, yetenekler ve pasif yeteneklerin oluşturduğu çeşitlilik bütünlüğünü de kapsayan olgu. Bu bilgi içerisinde basitten başlayıp, karmaşık örneklere en sonda gene basit genel kabul edilen örnekler ile konuyu izah etmek isterim.

    Diablo 4 de temel olarak 2 çeşit item var.
    1. Grup, çerçevesi beyaz mavi sarı kahverengi itemler.
    2. Grup, çerçevesi kahverenginin birkaç ton açığı renkte olan, eşsiz itemler.


    1.grupta herhangi fark yoktur, üzerindeki istatistikler ve aspectler (yüzler, yüz yerine aspect diyeceğim) değiştirilebilir. Kalite siralamasi da beyaz< mavi < sarı = kahverengi şeklindedir. Altını çiziyorum diabloda kahverengi ve sarı itemler arasında atak defans stat olarak fark yoktur. kahverengide aspect vardır sarıda aspect eklenince rengi kahverengi olur.

    Not: oyunda beyaz renkli eşyayı maviye, maviyi sarıya çevirme henüz yoktur, gelir mi bilmiyoruz..

    2.grup eşsiz eşyalar, bunların üzerindeki istatistikleri ve özellikleri değiştiremiyoruz.

    Temel bilgilerden sonra;
    Diablo 4 de oyuncunun ilk yapması gereken ayarlara girip seçenekler > oynanış > ipuçlarını göster seçeneğini secmek olacaktır. Böylelikle stat yetenek ve pasif açıklamaları sizlere daha detaylı gösterilecektir. ( Örnek; +15 tüm istatistikler [11 - 18] gibi)

    İkinci olarakda açıklamalarda (+) , (+)% , (×) ya da (×)% yazar. Artı olanlar ekleniyor. çarpı olanlar yerine göre temel değer ile çarpılıp ekleniyor ya da temel değer ile tüm (+) olanlar eklendikten sonra çarpılarak ekleniyor.
    Örnekler;
    * 20% kritik şansı var karakterin ve item üzerinde +5% kritik şans ihtimali diyor, bu durumda karakterin kritik şansı 20+5=25 olur. Ama ×5% kritik şansı yazsa idi, 20x1.05=21 olacakti kritik şansı.

    * kritik vuruşu 300% olsun, silahtan +40% kritik hasarı gelsin ve kolye dende x30% hasarı gelsin. Hesaplaması (300+40)×1,3= 442 kritik hasarı olur. 300x1.3+40 değil yani.

    Bunu 2-3 tık daha detaylandıracagız mesela, tanrı katili tacında x60% arttırılmış hasar bunu nasıl hesaplayacağımızı sonraya bırakıyorum. 100m vuruyorum tanrı katili ile 160m vururum diyemezsiniz. Kafa karıştırmanın manasi yok.






    Üstteki resimde, karakterin 2 eli ile tuttuğu eşsiz cadı kadın asası var (turkce adına hiç dikkat etmedim). Görüldüğü gibi maksimum öge gücü olan 925 öge gücünde. Demirci aracılı ile 5 kere geliştirilmiş ve öge gücü 925+25 olmuş. Demek ki her geliştirilmeye +5 öge gücü geliyor.

    Öge gücü silahlarda yaptığınız ham hasarı belirler. Zirhlarda ise zırh değerini. Takılarda ise rezistans değerini belirler. Eşik noktası 780 dir. T4 zorluğa geçtiğiniz zaman üzerinize taktığınız en kötü item 780 öge gücünde olmalıdır. Aksi takdirde rast gele gelen istatistikler maksimum değerine ulaşmaz.

    Örn. 625 ile 779 gücünde olan bir itemde saldırı hızı 3.5 ila 7.5 arası gelirken(+5 gelistirilmis hali 5.3-11.2), 780 ve üzerinde ise 4.4 ila 10 arası gelebilir (+5 geliştirilmiş hali 6.6-15)

    Silah da öge gücünün önemi zırh takinden fazladır. Geçtiğimiz günlerde bir arkadaş iyi oranlı düşük öge güçlü bir silah ile kötü oranlı yüksek öge güçlü aynı silahı kiyaslamamizi istedi, cevap veren arkadaşlar iyi oranlı olanı önerdiler ne kadar güzel yüzde o kadar çok hasar mantığı ile -ki bu mantık genellikle dogrudur- ama ben emin olamadım mankende denemesini rica ettim çünkü öge gücünden gelen ham hasarın üzerine %1200 koymak ile nispeten düşük hasarın üzerine %1250 koymak dan yüksek olabilir diye...

    Silah atak hızı silah büyüdükçe düşer (gerçek hayatta o iş öyle değil ama neyse) tek el ile tutulan silah ile saniyede 2 kere vurulurken çift el silah ile saniyede 1 kere vurulur. Saldırı hızı eşyalar ve pasif özellikler ile artırılır. Arpg lerde yavaş vurulmaz.

    Eşsiz olan eşyalar hariç, eşyalar üzerindeki tüm istatistikler ve aspect ler rast gele gelir, oranlari da rastgele olur. Okultist ile istatistiklerden 1ini değiştirebilirsiniz. Gene okultist ile item üzerinde başka aspect ekleyebilirsiniz, ya da itemden o aspect i çıkarabilirsiniz ama item o süreçte yok edilir.

    Biliyorum biliyorsunuz. Bir iteme damgaladiginiz (imprint) aspect i tekrardan sökemezsiniz.




    Zirhlarda da öge gücü aynı silahlar gibi çalışır. Fakat öge gücü ne kadar yüksekse o kadar zırh değeri olur. Zırh ne kadar yüksekse o kadar iyi, ama güzel istatistikler 800lük zırhta çıkarsa o kullanılır, yapcek birsey yok. Arpg illaki daha iyisi düşer oynayana..


    Civcivli örnekler ve hesaplamalara geçmeden önce, yeteneklerin üzerinde yazan hasarı belirleyen faktörler
    * silah hasarı
    * atak hızı
    * direk hasar artışı veren özellikler.




    İlk resimde "flesh-eater" olanda 5 ceset toplamak 6saniyeligine hasarı 40%(×) arttırır diyor. Kondisyonu sağlanmış hasarinizin % 40 ı eklenir sonra varsa overpower eklenir sonra kritik vuruş oldu ise kritik vuruş eklenir. Çok matematik sokup kafanızı karistirmayacagimi demiştim. Özetle %40 artışı siz %10 %15 gibi hissedersiniz düz vuruşlarda.

    İkinci resimde, "sacrifice" kısmında 5%(+) kritik şansı ekler diyor. Bunu demiştik mevcut kritik şansınıza direk eklenir %30 ise %35 e yukselir.

    Üçüncü resimde, civcivli bir konu, "blood bath" açıklama muğlak, overpower yani aşırı güç hasarı 35%(×) artar diyor. Aslında hasariniz artmıyor, istatistik olan aşırı güç hasarı artıyor, yani %1000 olan aşırı güç değeriniz bununla %1350 olur. Hesaplamaya sondan dahil olmaz ortadan dahil olur yani...

    Son olarak şöyle kapatalım, hasar hesaplanmasında tüm kondisyonlar toplanır, yani yanındakine hasar uzaktakine hasar kanayan hasar yanana hasar fiziksel hasar kritik hasar ne gelirse aklınıza toplanır. Eğer kondisyonlar sağlanıyor ise düşmanın yanması ile yakında olması aynı katkıyı yapar.

    Örnek, barbar sınız elinizde 2 aynı silah var, fakat tek farkı 1 silah da +%30 fiziksel hasar var diğerinde +%40 yakındaki düşmana hasar var. Oyuncu +%40 lığı seçmez ise hata yapmış olur. Sonuçta önemli olan kondisyon saglaniyorsa yüksek oranlı stati almak.


    Şimdilik bu kadar. Sizleri sıkmak istemem. Yarın hangi sınıfta hangi itemde hangi statlar olmalı onları yazayım.

    size 2 tüyo vereyim seviye atlarken yardımcı olur.


    - 40lvl e kadar silahlarınıza codex of power eklememeye gayret gösterin diğer mümkün zırhlara takılara ekleyin. codex li 15lvl silah aynı tip 20lvl sarı silahın yanında çöp kalabilir. zaten oyun başında ne goldumuz olacak ne de materyalimiz codex leri tasarruflu kullanmak gerek. barbar ve rogue hariç onlar fazladan 1-2 silah takıyorlar, codex i kullanmadıkları silaha ekleyip devam edebilirler.


    - codex of power lar hangi zindandan düşeceği yazıyor. direk o zindana gidin ki seviye atlaması kolay olsun. (şuan hatırlamıyorum ama haritada işaretlenebiliniyordu sanki o zindanlar codex sayfasından)


    bonus tüyo : barbar ve druid, world tier 1 de oynayın en azından 40lvl e kadar.


    edit tüyosu : ot toplayın çiçek böcek ne varsa, topladıklarınızla iksirciden 30dk lık exp i pot u alın ve her 10lvl de bir selam verin iksirciye.


    edit tüyosu 2 : direk ana görevleri yapmaya özen gösterin çünkü görevlerde çıkacak boss lar sizden hep 2lvl yukarıda olacaklar (level scaling sayesinde) düşük levellarda iteminiz kötü olsa da boss ları yersiniz her türlü.

  • ÇÖP IV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aschil -- 19 Kasım 2019; 12:15:53 >
  • Önlerden yerimizi alalım.
  • nihayet yahu nihayet iyice suyunu çıkardık d3 ün , gerçi hala oynuyorum ama yetti gari
  • Harika görünüyor. Hele şükür kavuşturana :D. dünya para isterler şimdi .
  • çok da gaza gelmeyin çünkü yakın zamanda çıkmıcakmış biraz önce yayında söyledir "This game is not coming out soon, not even blizzard soon" ps4 ve x1 için duyurduklarında heyecanlandım ama en az 2-3 yılı var daha
  • Shovel Knight kullanıcısına yanıt
    Umarım bu kadar zaman alır. Doğal olarak eksikleri var, giderilsin ve pürüzsüz bir oyun olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .V. -- 1 Kasım 2019; 23:54:10 >
  • dırek pre order gecıcegım hatta kutulu almak gerek.
    d3 ıcınde cıktıgında dırek almıstım buda bır klasık olarak rafta yerını almalı
  • Keşke pre yapabilsek tüylerim diken diken oldu Lilith'i görünce.
  • druid enteresan olmuş canlı yayında hala oynuyorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi captanico -- 1 Kasım 2019; 23:47:45 >
  • Türkçe altyazılı versiyonlar eklendi:

    • https://youtu.be/Y-kWsmgAQSU
    • https://youtu.be/yQCAKkbzii4


    Ayarlardan açmayı unutmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 1 Kasım 2019; 23:59:52 >
  • Diablo serisi hakkında bilgi verebilecek arkadaşlar var mı? Seriye başlamak istiyorum, 4. oyunun traileri aşırı gaz. Kesinlikle oynamak istiyorum ama önceki oyunları da oynamam lazım sanırım.
  • Kirazoğlu ve Pintipanda Amerika'dan canlı Diablo IV yayını yapıyor:
    https://www.twitch.tv/pintipanda

    Adamlar ilk kez oynayan 10-15 kişiden birisi oldular.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XanthiN -- 2 Kasım 2019; 0:24:3 >
  • geliyor gönlümün efendisi...
    büyük bekleyiş bitti şimdi geri sayım başlasın
    oyun beni açıkcası tatmin etti şöyle ki insanlar diablo3'e çok fazla benzediğinden yakınıyorlar fakat unutmamaları gereken birşey var oda neyi ne kadar farklı yapabilicekler ki? sonuçta rpg oyun bu
    diablo 2/1 deki mekaniklere rune sistemine skill sistemine geri dönülmüş çok hoş bol bol fizik eklenmiş DRUID EKLENMIŞ DAHASI VAR MI kreygasm yahu
    hayırlı olsun gençler ve genç kalanlar görünen odur ki iş güç ilişki herşey bitecek çıktığında yandık




  • Bekliyordum bu sene D4 ile ilgili bir şeyler ama direkt duyurulmasını beklemiyordum, bekleyiş başlasın!
  • Demoyu bir an önce oynamak istiyorum :)
  • Tarzım değil ama güzel görünüyor
  • pc için 2020 late konsol için 2021 diyorlar umarım doğrudur
  • Abi çok iyi haber. Sabırsızlıkla bekliyorum. Oyun umarım daha uzun olur. Skiller runler çeşitleri çok olur.

    Ayrıca Lilith'in geldiğini görünce aşırı sevindim. Güzel bir oyun olacak eminim.

    Tek sıkıntı fiyatının 399 TL olabilir olması. Abi eğer bu fiyatı vereceksek bize en az 30 40 saatlik bir ana hikaye sun veya ne bileyim tekrar oynanabilirlik daha iyi olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.