Şimdi Ara

DELTA Servis (87. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.777
Cevap
44
Favori
234.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamman

    2016 yılında benim de henüz 1 yaşındaki g2 telefonumun ekran sararması arızasına istinaden tamir ettiler. Geldikten 1 ay sonra ekran kasadan ayrıldı. Gönderdim tekrar ve kullanıcı hatası dediler. Bir daha deltadan ekmek bile almam.
    Aynı şey daha yeni başıma geldi. Mi 4 telefonumu sarı ekran arızası ve açma kapama sorunu nedeniyle telefonu gönderdim ekranı değiştirmişler ama ekranın her yerinden ışık sızıyordu geri tuşu da ışık yanınca iki tane görünüyordu. Resmen orjinal olmayan yan sanayi ekran takılmış gibi. Telefonun açma kapama sorunu da devam ediyor. İki gün sonra ekran kendiliğinden çatladı, düşürmedim etmedim. Belki sadece üzerine birazcık baskı uygulanmıştır cebe koymadan dolayı vs. Keşke hiç göndermeseydim. Delta servis gerçekten rezalet.
  • Kesinlikle Delta servis garantili cihaz almayınız. Aldıysanız da es kaza bir sıkıntı olursa servise yollamak için 2 değil 3 kez düşünün.

    Benim iPhone 7 cihazımda herhangi bir baskıya maruz kalmamasına rağmen bir yamukluk vardı. Fakat telefonun çalışmasında hiç bir sıkıntı Yok idi. Telefonum boşa çıkınca servise göndereyim dedim. Cihazı da babama verecektim. Ama adamlar çalışan cihazı aldılar. Kayıt açtıklarında çiziklerden filan bahşedilmiş yani. Çalışmadığına dair hiç bir şey yazılmamış tespit tutanağına. Sonrasında cihazın içini açıp bir güzel garanti dışı bırakıp beni aradılar. Sıfırı 3000₺ olan cihaz için 3000₺ isteyip cihazın tamirinin mümkün olmadığını benim cihazımın onlarda kalacağını ve 3000₺ karşılığında bana sıfır iPhone 7 yi göndereceklerini söylediler. Şaşkınlık ile bir kez daha sordum ücreti ben mi göndereceğim diye evet dedi.

    Bende sağolun kalsın dedim ve cihazımı geri istiyorum ama ilgili yerlere de başvuracağımı belirttim. Hemen şikayetvar a şikayetimi açtım durumu anlattım. Orda da cevap olarak kullanıcı hatası olduğu için ücretli değişim talebi dile getirilmiş ve kullanıcı kabul etmediği için cihaz geri yollanacaktır demişler. Neyse cihaz bugün elime ulaştı. Ama apple logosunda yaklaşık yarım saat takılı kaldı. O sırada servisi aradım. Bana kendisinin detaylı bilgi veremediğini teknik servisin bana dönüş yapacağını iletti 1-2 gün içerisinde. Sonrasında cihaz yarım saat Apple logosunu gösterdikten sonra açıldı. Bu sefer de home tuşu basmıyordu. Çok merak ediyorum bunu nasıl açıklayacaklar.

    Üstte yorum yapan arkadaşlardan Thh ye başvurup sonuç alabilen var mı acaba?

    Ben de başvurmayı düşünüyorum. Hatta apple a bile yazacağım. Ne kadar ilgilenirler bilmiyorum ama apple ın adı da kirleniyor sonuç olarak. Madem servis görevini yerine getiremiyorlar bu kadar mağdur insan var yapmasınlar o zaman bu işi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 6 aydır Xiaomi Redmi Note 4 kullanıyordum. Telefonun 6. ayında sol üst kısmının ekranı kasadan ayrıldı ve kasanın yamuk olduğunu fark ettim. Ayrılan bölgeden ışık geliyordu. Bunu fark ettikten 2 gün sonra telefonun kutusunun içinden çıkan Delta Servis’e gönderdim. İlk başta garanti kapsamında yazdılar. Bunu yazdıktan 5-6 gün sonra telefon ile aradılar ve bunun bir kullanıcı hatası olduğunu garanti dışı bırakıldığını ve 1.150 TL para istediklerini söylediler. Aldığım yer olan Hepsiburada’ya bakınca bendeki rengi olan siyah rengi bitmişti. Koyu gri vardı. Bu renkteki telefon ise belirttikleri fiyat olar 1.150 TL’ydi. Yaptırmadım geri göndermelerini istedim birkaç gün sonra telefon elime gelince yanında bir kağıt geldi kağıdın üstünde “Telefon darbe görüp kırılmış sağ alt köşesinde darbe izleri mevcut garanti dışı bırakıldı.” Yazıyordu. Sadece sol üst ekran açık halde gönderdiğim telefonum elime sağ ve sol üst ekranı açık halde geldi. Üstelik telefonun camında ekran koruyucu kullanıyordum camında bir çizik bile yoktu. Geldiğinde son üst kısmında bir çizik gördüm. Anlaşılan telefona iyi bakmamışlardı. Bahane ettikleri darbe ise telefonu aldıktan 2 gün sonra elimden düşürmüştüm boya kalkması oldu. Sadece bu kadar hasar gördü. Sizlere tavsiyem Delta garantisi olan hiçbir ürünü almamanız. Iphone hariç tüm telefonları garanti dışı bırakıyorlar. Delta garantili tüm ürünlerden uzak durun




  • MI5 telefonu şarj problemi servise gönderdik. Bir ay sonra geldi.
    Geldiğinde ses çıkmıyordu telefondan, tekrar gönderdik.
    Şimdi 21 gündür onarım işlemleri devam ediyor notuyla telefon bekletiliyor.
    2 aydır telefonu kullanamıyorum.

    Güncelleme: Form göndereceğiz, aldığınız yerden para iadesi talep edeceksiniz dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hasanprg -- 4 Temmuz 2018; 13:15:42 >
  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anilxx92 -- 19 Temmuz 2018; 21:6:45 >
  • Öncelikle merhabalar.Hemen konuya geçmek istiyorum.Üç hafta önce delta garantili xiaomi mi 6 almıştım ve deltanın root atılsada cihazın bir donanımına bir zarar gelmedikçe bedava onardığını duyunca cihaza root atıp twrp yükledim.Ama iş custom roma gelince cihaz brick oldu.Deltanın iki yüzlü bir garanti olduğunu az çok bilsemde şansımı denemek için yinede bir deltaya göndereyim dedim ama internette okuduğum bazı şeyler bana keşke göndermeseydim dedirtti.Mesela birisi mi 5s göndermiş garantiye 150tl ödemiş üstüne mi5 ile mi5s arası bir anakart takılıp telefon geri gönderilmiş.Şimdi bende böyle bir şey olmasından veya cihaza bir fiziki hazar verip göndermelerinden korkuyorum.Benim asıl sormak istediğim şey ise delta garanti 2018de nasıl kendini toparladımı,yoksa hala aynımı ?Burdan az çok belli oluyor zaten ama belki bir umut son aylarda daha iyileşmiştir diye soruyorum.Birde sonradan aklıma geldi,internette ankara bayisinin kötü İstanbul bayisinin iyi olduğu yazıyor.Bu doğrumu ?Çünkü ben İstanbula daha yakınım eğer öyleyse birazcık rahatlayacağım

    Herkese teşekkürler




  • Bir arkadaş 1 aylık delta garantili mi6 satıyor.Faturasını kesilmemiş aldığım yerden sizin adınıza kestirelim diyor böyle bir şey olurmu?Garantilik bir şey olursa sorun yaşarmıyım?
  • Memnun olan bir kişi yok mu yav
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bay_fred

    quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50


    quote:

    Orijinalden alıntı: kratos44

    10 Ocak 2017 itibariyle deltaya verdiğim LG G3 cihazım hala serviste ve işlem devam ediyor diyolar her aradığımda. Tüketici mahkemesine başvuru yaparken aldığım yeri mi şikayet etmem gerekiyor yoksa servisi mi arkadaşlar

    Son durum nedir?

    Yaklaşık 5 ay 3 hafta geçti tüketici mahkemesine başvurduğumdan beri. 3.ay civarında delta servis beni aradı "Telefonunuz 32 GB elimizde 16 GB'lık anakart var.İsterseniz onu takıp yanında 32 GB SD kart hediye edebiliriz hiç bir fark olmaz." şeklinde bir teklifle dönüş yaptılar.Tüketici mahkemesine başvurduğum için kabul etmedim ve sonucu bekliyorum.

    Alıntıları Göster
    hocam sonuç noldu?




  • C7 samsung 64 gb telefonum açılmaması üzerine gönderdim.servisten aradılar lens atması mevcut ücretlendirme çıkabilir dediler .kardeşim lensle veya telefonla hiç bir sıkıntım olmadı diyorum ,gerzek karşımda onu siz bilemezsiniz diyor.tüketici mahkemesi yolu göründü gibi..aman uzak durun bu firmadan yada çelik gibi sinirleriniz olsun
  • JavaSpecialist kullanıcısına yanıt
    Tüketici hakem heyeti kararı yaklaşık 7 ay 15 gün sonra çıktı ve ürünün kullanım süresi fatura fiyatından düşürülüp(Fatura fiyatı 1369 TL, karar ile bana ödenen tutar yaklaşık 750 TL) satıcının lehine diyebileceğim bir karar çıktı.

    Neden satıcının lehine derseniz de ben ürünün para iadesi değil de tamirini istesem sırf ürün kullanılmış diye 2.el parça mı takacaklardı ? tabi ki hayır! Servisin bana 16 gb + sd kart teklifinde ram'den kaybedeceğimi söylememesi ise tamamen dolandırıcılık bana göre. Teknoloji ile ilgili biri olmasam ve kabul etsem dolandırılmış olucaktım resmen. Devam ettirip hakkımı arayabilirdim fakat böyle vasat bir kararın 7 ayda çıkması ve o süre içinde dolardaki artış ve vergi artışlarından dolayı uçan telefon fiyatları ile sonuç benim lehime sonuçlanmadı bence. Kendi tarafımdan baktığım için belki böyle düşünüyorum ama bir kaç yerde de konuyla ilgili başkalarının görüşü benimle aynıydı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bay_fred -- 17 Ağustos 2018; 13:3:0 >




  • Cihazi tamir edemeyeceklerini soylediler ne yapmaliyim? Tuketici hakem heyetine basvurursam parami geri iade alabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fakirdepocu

    Cihazi tamir edemeyeceklerini soylediler ne yapmaliyim? Tuketici hakem heyetine basvurursam parami geri iade alabilir miyim?
    Gerek yok paranı satıcıdan talep edebilirsin bu durumda. Ne oldu sonuç olarak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Gerek yok paranı satıcıdan talep edebilirsin bu durumda. Ne oldu sonuç olarak?

    Alıntıları Göster
    Cihazi tamir edemeyeceklerine dair raporu istedim. Onlar da yolladi. Sonra cihazi da yolladilar. Cihazi su anda kullaniyorum. Hic bir sorunu yok. Yani tamir etmeden yolladilar ve calisiyor.



    Tamir edilemez denen telefon nasil sorunsuz calisir aklim almiyor. Demek hem 2850tl alip hem de cihazimi cebe atacaklarmis bu seref yoksunu kisiler.



    Tuketici hakem heyetine gittim. Sikayetci oldum. Sonuc olarak elimde tamir edilemez raporu vardi ve garanti disi birakilmisti. Su anda beklemedeyim. Bakalim ne sonuc cikacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Fakirdepocu kullanıcısına yanıt
    Bu raporu ben de istesem verirler mi hocam? Yaklaşık 10 gün oldu ses seda yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgwxx/7

    Bu raporu ben de istesem verirler mi hocam? Yaklaşık 10 gün oldu ses seda yok.
    Eger cihazin cok agir durundaysa yani tamir edilemez durumdaysa ve bunu onlar belirtiyorsa tabiki de isteyebilirsiniz. Hatta onlar yollamak zorunda. Cihazinin durumunu bilmedigim icin bir sey diyemeyevegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fakirdepocu

    Eger cihazin cok agir durundaysa yani tamir edilemez durumdaysa ve bunu onlar belirtiyorsa tabiki de isteyebilirsiniz. Hatta onlar yollamak zorunda. Cihazinin durumunu bilmedigim icin bir sey diyemeyevegim.

    Alıntıları Göster
    Hocam benim cihazımın durumu websitelerinde bile gözükmüyor sizde de öyle miydi?
  • Merhabalar, benim de telefonum delta garantili, samsung a6, normalde su geçirmez özelliği var hiç denemedim tabi, ta ki dün elimden kayıp suya düşene kadar, kovanın içinden hemen aldım ve havluyla kuruladım, ancak telefonun her yerine su girmişti, simkartı görmüyordu, hemen açıp kuruttum, şu anda da iki kameranın önünde de su kabarcıkları var, delta ya sabahtan beri ulaşamadım, ilk aradığımda "resmi tatil nedeniyle kapalıyız" diyordu robot, 2. aradığımda beklemekten sıkıldım ve kapattım, 3. aradığımda yaklaşık 20 dk.lık bekleme sonunda ben bekleyenlerden 1. sıraya geldikten sonra, "teknik altyapı çalışması nedeniyle hizmet veremiyoruz" deyip kapattılar, galiba büyük bir hata yaptım, buraya nasıl ulaşırım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZDA

    Merhabalar, benim de telefonum delta garantili, samsung a6, normalde su geçirmez özelliği var hiç denemedim tabi, ta ki dün elimden kayıp suya düşene kadar, kovanın içinden hemen aldım ve havluyla kuruladım, ancak telefonun her yerine su girmişti, simkartı görmüyordu, hemen açıp kuruttum, şu anda da iki kameranın önünde de su kabarcıkları var, delta ya sabahtan beri ulaşamadım, ilk aradığımda "resmi tatil nedeniyle kapalıyız" diyordu robot, 2. aradığımda beklemekten sıkıldım ve kapattım, 3. aradığımda yaklaşık 20 dk.lık bekleme sonunda ben bekleyenlerden 1. sıraya geldikten sonra, "teknik altyapı çalışması nedeniyle hizmet veremiyoruz" deyip kapattılar, galiba büyük bir hata yaptım, buraya nasıl ulaşırım?
    Valla mümkünse göndermeyin.
    Son durum nedir bu arada?




  • merhaba ;
    delta servise 05.09.2018 tarihinde j7 prime telefonumun ekrandaki beyaz noktalar için gönderdim. genel durumu iyi diye yazdıkları arıza formunda, bana gelen telefon wifi çekmeme sorunu ekranı takalı derken ortada bombeleşme,kasa kenarında açıklık,ekran tam oturtulmamış,alt kasa değiştirilmiş takılan kasa öncekine göre eski ve duos yazısı yok ekranın üzeride içerden izler var dıştan silme ile geçmiyor. ekrandaki beyaz noktalar yüzünden gönderdiğimiz telefonumuzda bu sefer sağ alt sağ üst sol alt ve üstlerde beyaz çizgiler oluşmuş,alt kasa ve ekran tam oturtulamamış takalım derken ekranıda çizmişler. karşıdan gelen ses çızırtılı.05.10.2018 de onarımdan gelen teleefon araya hafta sonu girmesiyle 2 gün bende kaldı 1 ay onlarda kaldı. 2 günlük kullanımımda yukarıda yazdıklaarımı gördüm. işin ilginç olanı telefonun arka kapağını değiştirmişler arka kasada yazan samsung amblemi ile duos yazısı arasında kalan seri no ve imei numaraları yazan etiketi samsung s harfinin gerisine yapıştırmışlar duos yazısıda yok onu yazamamışlar. kapağın değiştiğini oradan anladık. elimizdede göndermemeden önce telefonun arkası önü ekranı ses tuşu falan görünecek şekilde fotoğrafları 03.06.2018 taraihinde kargoda belki başına bir şey gelir diye çekmiştim. kargoda hiçbir sorun yaşamazken şu an şikayet var.com dada yazdığım ve sonuç bulup bulmayacağım belli olmayan bir delta servis rezilliğinin tam ortasında kalmış bulunmakyım.08.10.2018 de tekrar gönderdik. şikayet var com.ada yazdık 09.10.2018 tarihinde elllerine telefon tekrardan ulaşmış.bu seferki arıza formuna genel durumu kasada açıklık var yazılmış zaten benim şikaytimde buydu imei nosu dışında telefonun bana ait bir şeyi kalmamış.bugün 10.10.2018 olduğuna göre ve bugun aradıklarında delta servisten arıyoruz dediklerinde ve bizi şikayet var coma yazmışsınız sorununuzu hemen çözeceğiz 2 gün içinde tekrar bilgi vereceğiz dediler bakalımbekleyeceğiz. yelefon tek parçamı gelecek içi boş mu gelecek bilinmez sonuç olarak arkadaşlar orginal garanti servisi dışında tüm ithakatçı garanti telefonu yada cihazınızı bence bu tip servisşere göndermeyin güvendiğiniz aynı şehirde olan servislere parayla yaptırın daha iyi kafanız ağrımaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan-48 -- 10 Ekim 2018; 18:56:47 >




  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.