|
Merhabalar. Babam yaklaşık 1 sene öncesine kadar w204 FL kullanıyordu.Emeklilik, yeni ev falan derken daha yeni bir araç düşüncesi vardı ve ev durumlarından kaynaklı üzerine para ekleme şansı olmadan araç değişim durumları oldu.Tabi bu süreçte en az 2020 model suv modeller arasında o dönem F/P olarak en mantıklı araç 1.0 Renegade modeliydi ve benimde önerimle bu şekilde bir değişime gitti. W204 fl den sonra araçtan hiç memnun olmadığını, aracın çok ses aldığını, yakıtın w204 e göre değişmediğini, malzeme kalitesinin çok aşağıda olduğunu ve özellikle aracın manuel olmasının da kendisini yorduğunu belirtmekte.Şuan yine üzerine ek yapmadan yeni bir araç arayışı içerisinde.Bu sefer ekonomiyi üst sıralara almış durumda. Yakıt 35-36 TL'yi geçmişken ve şuanki evinin kapalı otoparklı müstakil olmasından kaynaklı(Şarj istasyonu sorunu yaşamayacaktır.)elektrikli otomobil alması yönünde bir tavsiyem oldu kendisine.Twizy,Ami gibi modeller yerine biraz daha otomobilmsi araçlara baktığımızda sadece Zoe ve Spring karşımıza çıkıyor. Biraz daha eski ve km li Zoe yerine sıfır Spring bana daha mantıklı geldi.Bu aracı kullanan varmı ? Nasıl bir otomobil ? Böyle bir geçiş yapılır mı ? Vb. Bilen yada kullanan yanıtlarsa sevinirim.Şimdiden teşekkür ederim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






