Şimdi Ara

D Segmenti Yol Tutuş Sıralaması (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
2
Favori
26.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bir derginin testi vardı amerikan kökenli slalom,viraj hızları,g kuvveti vs. ve skipad değerlerini ölçmüşlerdi o tip değerleri bulup karşılaştırsak daha iyi olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Draqonn -- 15 Ekim 2016; 19:33:46 >
  • Flexride şasi ve 19" jantlı bir insignia'nın gideri yüksek olmalı bence. 17" jantlı baz bir Insignia çok ciddi bir tutuş vaad etmeyebilir
  • Bu araclardan 159, guncel 3.16i, 2009 superb, latitude, kullandim.

    3.16i cok zorlamadim kopmasi icin fakat kontrol edisi gercekten cok zevkli bir arac. Resmen buyukler icin oyuncak kivaminda bir arac, etkilenmistim.

    159 ile virajlara cok abartarak girdim emniyet kemerim takili olmasina ragmen aracin icinde ben kaydim saga sola ama cizgisinden kacmadi. Kullandigim dizeldi, ben oyle yere yapisan araba ilk kez kullanmistim.

    Superb: kafadan kayma egilimi gosteriyor ama sinifinda kotu degil tabiki

    Latitude bu sinifta yol tutus icin iddali oldugunu soylemek zor. Konfor odakli.

    Gorusum: 159, 3.16i den daha iyi yol tutuyor fakat geri kalan surus dinamiklerinde 3.16i daha zevk veriyor surucuye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Eğer tahmini bir sıralama yapmak gerekirse Alfa 159 birinci sırada gelir.

    1-Alfa Romeo 159
    2-Mercedes C series
    3-Ford Mondeo
    4-Opel Insignia
    5-Vw Passat

    diye gider heralde....

    Aynen katılıyorum ilk 3 sıraya,youtube'da bir test vardı,gerçi mondeo eski kasa ama şimdi de ondan aşşağı kalır yanı yoktur sanıyorum ki..TEstte C serisi=Mondeo,BMW3=159 olarak belirtiliyordu...

    Video'yu buldum;


    http://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek&feature=PlayList&p=18E61611150A246B&playnext=1&playnext_from=PL&index=8

    159 3 serisinden daha iyiymiş hatta...

    Videoyu izlemeyen arkadaşlar için tekrar paylaşayım.

    Avensis, 3.16 ve şimdi de 159 kullanıcı olarak videodan da göreceğiniz üzere 159 u tek geçerim.




  • şu listeye vectra c2 yi de eklesek nasıl olur
  • Zaten Alfa'ların en iddialı olduğu konu yol tutuş, sürüş zevkidir.Şaşılacak bir şey yok .Keza Bmw, keza özellikle Mondeo..
  • Millet neyin kafasını yasiyorsa mb-bmw listeye almayanlar var.Konuyu takip edecegim arabadan anlayan anlamayan, sallayanları görüyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW 3 de kullandım 159 da,159'la eş değer BMW 3...Bu sınıfta referans iki araç.
  • Bu konuda en iyisi bmw e90 kasa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu hortlayacak ama c sinifi araclar aslinda d sinifi cogu aractan iyi yol tutar focusun mercedes c serisinden daha iyi yol tuttugunu bilmeyen yoktur yada s40 t5 awd nin standart bmw 3 den iyi yol tuttugunu soylesek abarti olmaz S40 awd nin m3 le neredeyse ayni skidpad degerleri var yada yeni civic g30 dan iyi yol tutmasi vs vs

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mercedes ESP açıkken bile sağa sola uçuyor

    ESP'siz halini düşünemiyorum



    Rezillik resmen ya



    https://youtu.be/NbpWpFj4JY4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Guncel bir master testi acip bakin.

    Kimse bu konuda yetkin degildir, esit sartlardaki degerlendirmeler haric.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Mercedes ESP açıkken bile sağa sola uçuyor

    ESP'siz halini düşünemiyorum



    Rezillik resmen ya



    https://youtu.be/NbpWpFj4JY4

    Esp ile yol tutuşun bir alakası olmamakla birlikte, W205 C serisi ortalama 0.8g yanal ivme ile bu konuda en iyi değerlere sahip D segmenti otomobillerden biri konumunda. "Rezillik" gibi kelimeleri kullanmadan önce altını doldurmakta fayda var.




  • yahu ne kompleksli adamlarsınız. Düz mondeo'yu amg mercedes, m bmw ile karşılaştırıyorsunuz. mondeo st diye bir şey duydunuz mu siz? m, amg falan ile karşılaştırma yaparken gidip 16" jantlı mondeo ile değil şununla yapın.
     D Segmenti Yol Tutuş Sıralaması

    şuanda D sınıfı kralı alfa gulia'dır aksini iddia eden de arabadan anlamıyordur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@sToR -- 10 Ağustos 2017; 11:19:4 >
  • Ben şöyle bir soru sormak istiyorum



    Esp her araçta aynı kalitede mi yani standart mı ?



    Soruyu orneklendirmek istiyorum



    Mesela alfa 159 ile mercedes c kasa yol tutuşu aynı olsun. Mümkün değil illaki birisi daha iyidir biliyorum ama örnek olması açısından.



    Bu iki araçta da esp var ve çok zorlu bir viraja yüksek hızda girdiler diyelim.



    Yol tutuşu aynı olan bu iki araç esp de de aynı tepkiyi mi verir ?



    Yoksa esp ninde daha gelişmişi vs var mıdır?

    Yani alfa da daha güncel bir Esp olduğu için c den daha başarılı olur diye birşey mümkünmü. Esp de kendi içinde kaliteli ya da kalitesiz diye siniflandirilabilir mi?

    Bunu hep merak etmişimdir.

    30 bin liralık bir arabada kullanılan Esp ile 500 bin liralık bir arabada kullanılan Esp aynı işlevi mi görür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arifomer -- 10 Ağustos 2017; 14:38:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Alfa Romeo Guilia açık ara...Sonra BMW (güncel modeller)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    Ben şöyle bir soru sormak istiyorum



    Esp her araçta aynı kalitede mi yani standart mı ?



    Soruyu orneklendirmek istiyorum



    Mesela alfa 159 ile mercedes c kasa yol tutuşu aynı olsun. Mümkün değil illaki birisi daha iyidir biliyorum ama örnek olması açısından.



    Bu iki araçta da esp var ve çok zorlu bir viraja yüksek hızda girdiler diyelim.



    Yol tutuşu aynı olan bu iki araç esp de de aynı tepkiyi mi verir ?



    Yoksa esp ninde daha gelişmişi vs var mıdır?

    Yani alfa da daha güncel bir Esp olduğu için c den daha başarılı olur diye birşey mümkünmü. Esp de kendi içinde kaliteli ya da kalitesiz diye siniflandirilabilir mi?

    Bunu hep merak etmişimdir.

    30 bin liralık bir arabada kullanılan Esp ile 500 bin liralık bir arabada kullanılan Esp aynı işlevi mi görür

    Kesinlikle çok fark var. Her marka esp yi kendine göre programlıyor. Her markanın ayarları farklı yani. Zaten ismini bile değiştiriyor bir çoğu. Vsa, dsc, esc gibi.



    Bu konuda bmwnin dscsi en iyi bence. Kullananlar bilir, müdaheleler çok yumuşak ve geç geliyor. Dsc yolu, virajı önceden okuyor gibi resmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arifomer kullanıcısına yanıt
    Esp bir nevi aynı görevdir fakat aracın limitleri önemlidir.

    Misal x bir araç 100den sonra kaymaya başlar esp o zaman devreye girer.

    Y araç ise 150fen sonra kaymaya başlar esp Ozaman devreye girer.Görevleri aynıdır işlevleri aynıdır 50klık araçtada 200klık araçtada aynıdır..

    Arabanın limitleri önemli faktördür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Giulia şuan en keyifli sürüşe ve şasi direksiyon ayarlarına sahip araç. Hemen arkasından Jaguar xe, devamı F30.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.