Şimdi Ara

D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20] (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
1
Favori
11.119
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki

D segment yol tutuşta kim lider? [ANKET EKLENDİ 18.11.20]


(En Son Oy Tarihi: 24.4.2024)
Giriş
Mesaj
  • Bu araclarin hic birini kullanmayan biri olarak oy verdim 😄
  • Güzel araç, Bose ses sistemi de olması lazım. Memnun musunuz Bose'den :)
  • Bose ses sistemi muthis ancak esim cok bas sevmiyor o yuzden yuksek sesli dinleyemiyorum cok. Bose ve Harman Kardon olan araclar genelde ne kadar bas verilirse verilsin trim ses yapmiyor. Zaten buna guvenerek monte ediyorlar bu gibi sistemleri. Mazda da onlardan biri kesinlikle.

  • İnsignia diyenler psa fanboylarimi araç resmen önden kopuyor tamam limitleri cok cok yüksek ama önden bu kadar kopan bir araca birinciligi vermekte garip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Nerede kopuyor ?
    neye göre oy verilecekki insanlar
    77 km var , testler var , kullanıcı görüşleri var , YouTube da o var bu var
    Ne olacak ki başka ?
    Araba eğer lastikte düzgünse fena halde yapışıyor yola

    Ev ile işim arası 75 km
    Her gün sadece şirkete git gel yapsam 150 km
    Ve şehirden epey uzakta oturuyorum yollarda virajlı
    Sırf bundan ötürü Opel seçtim
    Aynı yolda passat ve superb kullandım
    İkisi de insignia nın yanından geçmez
    Millet kırılmasın diye de alakası olmamasına rağmen bu 2 aracın insignia dan daha konforlu olduğunu da eklerim
    Psa fanboyu değilim ama Opel fanboyu olabilirim neden olmasın 😀
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salserol

    www.77km.com sitesinde geyik ve slalom testleri var.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    Herkes farklı farklı araçları, farklı yollarda kullanıp test edip subjektif yorumlamış. Bunun gerçek karşılaştırması yok mu?

    Babos en iyiyi yazdık zaten quattro standart araçlarda da mondeo insignia ikilisi iyi


    S60 dememin sebebi de mondeo geometrisi,ben 240la giderken öyle güven veren çok az araç biliyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Babos en iyiyi yazdık zaten quattro standart araçlarda da mondeo insignia ikilisi iyi


    S60 dememin sebebi de mondeo geometrisi,ben 240la giderken öyle güven veren çok az araç biliyorum



    Alıntıları Göster

    Babos?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: zed

    Babos?



    Alıntıları Göster

    Adana


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Adana



    Alıntıları Göster

    ok braçet

  • Fakirde isnignia ve mondeo, zenginde a4 ve giulia derim
  • DS5 yol tutuşu da iyidir listede yok ama
  • Transformation kullanıcısına yanıt
    Sedan değil, sedanları yazdım sadece.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: werneke

    Nerede kopuyor ?
    neye göre oy verilecekki insanlar
    77 km var , testler var , kullanıcı görüşleri var , YouTube da o var bu var
    Ne olacak ki başka ?
    Araba eğer lastikte düzgünse fena halde yapışıyor yola

    Ev ile işim arası 75 km
    Her gün sadece şirkete git gel yapsam 150 km
    Ve şehirden epey uzakta oturuyorum yollarda virajlı
    Sırf bundan ötürü Opel seçtim
    Aynı yolda passat ve superb kullandım
    İkisi de insignia nın yanından geçmez
    Millet kırılmasın diye de alakası olmamasına rağmen bu 2 aracın insignia dan daha konforlu olduğunu da eklerim
    Psa fanboyu değilim ama Opel fanboyu olabilirim neden olmasın 😀

    Yorumlarina saygi duyuyorum ama Muhtemelen viraj içerisinde gaza yüklenmiyorsun veya sürüş dinamikleri daha iyi olan bir araci kendi aracin kadar zorlamadin eyvallah limitleri cok yüksek fakat w205 in a4 un s60 in Mondeonun sürüş dinamikleri çok daha iyi insigniadan ozellikle viraj ici frenleme keskin virajlarda ani yön degistirmede kafadan çok kayıyor zaten aracın ön sarkintisi bile ben kafadan kayarim diyor fakat yine söylüyorum tutuş limitleri çok yüksek düzgün egimsiz yolda fark yok hatta w205 ten f30 dan daha hizli girer viraja ama limitlerin üstüne cikamazsin bu saydığım araçlar kadar kontrol edilemiyor insignia

    Ben zaten passatla superble felan kiyaslamam insignia ya ayip olur fakat


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Adana



    Alıntıları Göster

    Allahina kurban bizim memleketin yeri ayri


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Yorumlarina saygi duyuyorum ama Muhtemelen viraj içerisinde gaza yüklenmiyorsun veya sürüş dinamikleri daha iyi olan bir araci kendi aracin kadar zorlamadin eyvallah limitleri cok yüksek fakat w205 in a4 un s60 in Mondeonun sürüş dinamikleri çok daha iyi insigniadan ozellikle viraj ici frenleme keskin virajlarda ani yön degistirmede kafadan çok kayıyor zaten aracın ön sarkintisi bile ben kafadan kayarim diyor fakat yine söylüyorum tutuş limitleri çok yüksek düzgün egimsiz yolda fark yok hatta w205 ten f30 dan daha hizli girer viraja ama limitlerin üstüne cikamazsin bu saydığım araçlar kadar kontrol edilemiyor insignia

    Ben zaten passatla superble felan kiyaslamam insignia ya ayip olur fakat



    Alıntıları Göster
    Ön aks uzerindeki agirlik cok fazla insignia da. Uzerine bir de ön tekerlerden tahrikli olunca limitlere yakin noktalarda gezerken yapilan ani hareketlerde kafadan birakmasi gayet normal. Ayrica kafayi biraktigi noktalar cok yukseklerde. Hicbir siradan kullanici o noktalara belkide hayati boyunca cikmaz.

    Profesyonel ve ileri seviye suruculer icin sorun teskil edebilir bu durum lakin profesyonel bir adamin da onden ceker aracla isi olmaz zaten o da ayri.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Ön aks uzerindeki agirlik cok fazla insignia da. Uzerine bir de ön tekerlerden tahrikli olunca limitlere yakin noktalarda gezerken yapilan ani hareketlerde kafadan birakmasi gayet normal. Ayrica kafayi biraktigi noktalar cok yukseklerde. Hicbir siradan kullanici o noktalara belkide hayati boyunca cikmaz.

    Profesyonel ve ileri seviye suruculer icin sorun teskil edebilir bu durum lakin profesyonel bir adamin da onden ceker aracla isi olmaz zaten o da ayri.

    Alıntıları Göster

    Ben profesyonel sürücü değilim ama limitlere çok kolay cikabiliyorum muhtemelen sende çıkıyorsundur burda olay şu sürüş dinamikleriyle yol tutuşu karıştırılıyor oluşu ,fwd araçlar daha iyi yol tutuyor fakat sürüş dinamikleri rwd lere göre daha kötü fakat iyi yol tuttugu gibi sürüş dinamikleride iyi olan fwd ler var mondeo s60 a4 gibi fakat insignianin sürüş dinamikleri bu saydığım 3 lu kadar iyi değil bunu söylemek istiyorum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Ben herhalde 12-13 senedir yazıyorum buraya 1 kez bile demedim şudur budur diye
    Diğer araçların adını bile geçirmedim
    2 D segment adaba adı geçirdim bu konuda veya başka konularda , passat ve superb
    O da zaten ikame gelen araçlardı ben seçmedim
    Nereden ne tespit ettim , bakıyorum yolum aynı virajım belli insignia ile girdiğim yer belli süratim rahatlığım aklıma oturmuş artık
    Aynı yerleri passat ile superb ile geçerken görüyorsun zaten arabayı
    Yoksa a4 quatro alıp aynı yolda gitmedim denk gelmedim biliyorum da demedim zaten
    Bu arada Opel de flexride seçeneği olduğunu da unutmayalım tabi
    Yine ben yukarılarda dedim zaten kim ne kadar hangi arabayı kullandı ki ? Ben ne kullanıp kullanmadığımı söylüyorum
    Bunun dışında bahsedilen araçlar 40-45bin euro’luk araçlar , ekstra araçlar ayrı ,400-500 bin TL lik araçlar ile 800-1 milyonluk araçlar bi zahmet farklı olsun zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 30 Kasım 2020; 23:0:54 >




  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Insignia'nın en büyük avantajı flexride şasi sistemi ve de devasa jant opsiyonları bence.

    S60 ve Mondeo'da bu opsiyonlar yok.

    S60 diğerlerine göre ağır bir araç, gövde salınımı daha fazla olacaktır diye düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.