Şimdi Ara

dђ ғіат аlвeа такımı (857. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
18.349
Cevap
73
Favori
1.671.999
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 855856857858859
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cedu09

    quote:

    Orijinalden alıntı: kameray37

    Arkadaşlar bu gün aracımın anlık tüketim değerlerine baktım 15-16 olarak gösteriyor..ortalama değerlere baktığımda ise 7,5 ila 8 arasında seyrediyor sizce bu normal mi normal değil ise sebep ne olabilir?

    şehir içi ise 7 ltre normal...

    peki arkadaşlar uzun yolda 5.4 yakması normalmi acaba şehirler arası kaç yakıo yapanlar bi rakam verebilirmi acaba ....
  • Merhaba 2005 model altı,davul direksiyonlu 1.2 16 valf modelini almayı düşünüyorum.Her arabanın (-) leri muhakkak vardır.Son model cls 350 nin bile

    Sorularım ise;

    1)Albea 'da triger kayışlı mı,zincirli mi ? Kayış ise kaç binde değişim ?

    2)Klima motor kayışlı mı ? Yoksa akü üzerinden mi,çalışıyor ? Yani devreye girince çekiş düşüyor mu ? Mitsubishi Coltlar da düşmüyor.

    Bu kadar
  • Şehiriçinde değilsiniz kullanıma bağlı olarak yakıt değişir fakat 7,5-8 litre fazla...

    7 litre ise şehiriçi kullanımı için aşırı sayılmaz.

    Mazotunuz da bir sıkıntı olabilir. Mazotun iyisinden alın ve Shell,BP gibi istasyonlardan almaya özen gösterin

    Sorun devam ederse mazot filtresi gibi genel bakıma sokun aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: casper5353

    Şehiriçinde değilsiniz kullanıma bağlı olarak yakıt değişir fakat 7,5-8 litre fazla...

    7 litre ise şehiriçi kullanımı için aşırı sayılmaz.

    Mazotunuz da bir sıkıntı olabilir. Mazotun iyisinden alın ve Shell,BP gibi istasyonlardan almaya özen gösterin

    Sorun devam ederse mazot filtresi gibi genel bakıma sokun aracı



    10 bin bakımı geldi dediğiniz gibi filtreleri değiştirmek gerekiyo olabilir
  • Bir kaç kez şöyle bişi oldu birden benzin göstergesi sıfır yada sıfıra yakın inip sonra kontağı açıp kapadığımda yada bir kaç km gittğimde normal haline dönüyor.Ondanmıdır bilmiyorumda ani frenlerde oluyor sanırım ama tam emin değilim.Şamandıranın takılması gibi bişi olabilirmi? Birde multijet albealarda depoda dalgakıran varmı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Qklavye -- 20 Mayıs 2013; 0:40:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karaumut22


    quote:

    Orijinalden alıntı: zafer_b

    Arkadaşlar daha önce de yazmıştım problemi tekrar sorayım, aracımın sürücü mahali paspası ıslanıyor. Radyatör suyunda falan eksilme yok. Zaten gözlemlediğim kadarıyla yağmur sonrası ıslaklık oluşuyor. İlk götürdüğüm kaporta ustası kaput altındaki yağmur suyu kanallarını falan temizledi, klima tahliyesini falan temizledi. Bolca su dökmüş bir sızıntıya rastlamamış. Problemim devam edince başka bir kaporta ustasına gittim. Benzer işlemleri yaptı. Ufak bir kaçak vardı deyip özellikle kaput altından sürücü mahaline girişi bulunan kablo hortum vb. şeylerin giriş noktalarına bakıp sürücü tarafından bu giriş noktalarına ziftledi. Sızıntı varsa keser dedi. Sonra arabayı teslim almaya gittiğimde arabayı şöyle bir güzel yıkadıktan sonra herhangi bir sızıntı ıslanma ben de göremedim. Lakin dün yağmurdan sonra yeniden paspasın altında ve paspasta ıslaklık olduğunu gördüm. Konuyla ilgili tecrübeli arkadaşlar yardım ederse çok sevinirim. Sorunun kaynağını bulamayınca bir çözüm de üretemiyorum. İlk arabam albea. İnsanın canını sıkıyor bu durum. Dört gözle yardımlarınızı bekliyorum[:)]

    Not: Bu işlemlerden önce arabaya radyatörcü baktı, radyatör ile ilgili bir sızıntı yok dedi.(sızan suda antifiriz olmadığını söyledi,zaten araba da gözlemlediğim kadarıyla su eksiltmiyor.)

    Aynı sıkıntı bendede var. Ancak paspasın altı değil üstü ıslanıyor. Bir türlü bende bulamadım.

    Bendede var paspasın üstü gaz pedalı yanında ıslaklık var ama hafif 30 cm çapında artmıyorda
    bende nedenini merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurin -- 20 Mayıs 2013; 18:51:46 >




  • Arkadaşlar merhabalar. Bugün 2006 model Albea Multijet ile aranıza katıldım. İlk izlenimim oldukça olumlu. Aracın çekişi tüketim değerleri oldukça iyi. Birkaç sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim.

    1- Aracımın CD çalarının içerisinde CD sıkışmış. Önceki sahibi çıkarmaya çalışmış ancak başaramamış. Bu esnada cd çaları komple sökmüş geri takmış. ancak tamir edememiş. Şimdi, yarın bende CD çaları yarın sökeceğim. CD çaların ilk sökülüşünde önceki sahibi teybin CODE istemediğini söyledi. Ben tedirginim. Olaki CODE isterse, nereden ve nasıl bulabilirim.

    2- Albeaların CD çalarları MP3 okuyabiliyor mu?

    3- Teyp göstergesi ışıkları gündüz zayıf gösteriyor. Bunları canlandırmanın yolu var mı?

    4- Yol bilgisayarı üzerinde sakin kullanımlarda 4-4.5 litre gibi ortalama tüketim değerlerini yakalayabiliyorum (Değerledi sıfırladım. Ölçümleri öyle yaptım. Şehir içinde çok sakin kullandım) Henüz depoyu fullemedim ama bu değerler gerçekte doğru olabilir mi? Yani yol bilgisayarı gerçek değerleri yansıtabiliyor mu?

    5-PowerBOX tarzı performans artırma kiti kullanmak istiyorum (chip tunning değil. Ara beyin uygulaması yaptıracağım). Amacım spor amaçlı kullanım değil. Uzun yolda kullanacağım aracımı genelde ve performans sıkıntısı yaşamadan kullanmak istiyorum. Uygulama yaptıan arkadaşlar varsa tecrübelerini paylaşırsa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kuzey oto

    selamın aleyküm arkadaşlar aracınla ilgili ses için yardımcı olabilirim ben k.çekmece tepeüstü mevkindeyim gelirsen lpg ve ses için yardımcı olurum

    Teşekkürler.Cevizlibağda sanayide biyere götürdüm trigere falan baktı sertti yumuşattık dediler 50tl de para aldılar.arabayı aldım 15-20km sonra yine ses geldi.geri götürdüm bidaha baktı klimanın bilyasından geldiğini klimacıya götürmemi söyledi bizim 50 tl de boşa gitti sanırım.bakan ustada fiat ın arkasında bi sanayi var orda şaban usta diye biri albealara o bakıyomuş hesapta neyse hayırlısı olsun.sizin klima konusunda bilginiz varmı bilyadansa ne kadar tutar acaba bu konuda bilgisi olan varsa cevaplar için şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgurin

    quote:

    Orijinalden alıntı: karaumut22


    quote:

    Orijinalden alıntı: zafer_b

    Arkadaşlar daha önce de yazmıştım problemi tekrar sorayım, aracımın sürücü mahali paspası ıslanıyor. Radyatör suyunda falan eksilme yok. Zaten gözlemlediğim kadarıyla yağmur sonrası ıslaklık oluşuyor. İlk götürdüğüm kaporta ustası kaput altındaki yağmur suyu kanallarını falan temizledi, klima tahliyesini falan temizledi. Bolca su dökmüş bir sızıntıya rastlamamış. Problemim devam edince başka bir kaporta ustasına gittim. Benzer işlemleri yaptı. Ufak bir kaçak vardı deyip özellikle kaput altından sürücü mahaline girişi bulunan kablo hortum vb. şeylerin giriş noktalarına bakıp sürücü tarafından bu giriş noktalarına ziftledi. Sızıntı varsa keser dedi. Sonra arabayı teslim almaya gittiğimde arabayı şöyle bir güzel yıkadıktan sonra herhangi bir sızıntı ıslanma ben de göremedim. Lakin dün yağmurdan sonra yeniden paspasın altında ve paspasta ıslaklık olduğunu gördüm. Konuyla ilgili tecrübeli arkadaşlar yardım ederse çok sevinirim. Sorunun kaynağını bulamayınca bir çözüm de üretemiyorum. İlk arabam albea. İnsanın canını sıkıyor bu durum. Dört gözle yardımlarınızı bekliyorum[:)]

    Not: Bu işlemlerden önce arabaya radyatörcü baktı, radyatör ile ilgili bir sızıntı yok dedi.(sızan suda antifiriz olmadığını söyledi,zaten araba da gözlemlediğim kadarıyla su eksiltmiyor.)

    Aynı sıkıntı bendede var. Ancak paspasın altı değil üstü ıslanıyor. Bir türlü bende bulamadım.

    Bendede var paspasın üstü gaz pedalı yanında ıslaklık var ama hafif 30 cm çapında artmıyorda
    bende nedenini merak ediyorum.


    Büyük a2 veya a3 boyda,temiz beyaz renkli kağıt alın.Aracı park ettiğinizde ıslanan tarafa koyun.Kağıdın su alan tarafı zamanla buruşup,sararma yapacağından suyun nereden geldiğini en net böyle anlaşılır.Cam fitileri,tavan,pedallar,ayak ısıtma-solukma havalandırma delikleri...




  • Aracı boşa aldığı zaman istop edecekmiş gibi rolantisi düşen ve hatta istop eden arkadaşlar, aynı durum bende de vardı. Aracı 2010 yılında sıfır aldım.

    Bi kaç kez yaşadım bunu, araç sıcakken de yaşadım soğukken de. Servise gittim, önce kaale almadılar. Sonra yazılım mazılım diye ben ısrar edince serviste çalışan bi arkadaş aracı makineye bağladı ve yazılım güncellenmesi gerektiğini söyledi.

    Araç gprs ile internete bağlanan bi alete bağlandı ve yaklaşık yarım saat sonra iş bitti.

    Ondan sonra yaşamadım bu sorunu. Eski yazılımın rolanti devrinde gazı ayarlama sorunu varmış, öyle dediler.

    Meraklıları için, bu işlem Ankara Kavaklıdere Oto Fiat Yetkili Servisinde yapıldı.
  • Tüm dostlara merhabalar.

    Aracımın CD çalarının sorunu çözüldü. MP3 çalabiliyor. Şimdi küçük bir sorunum var. Yorumlarınızı bekliyorum

    Aracımda farkkettiğim 2 sorun var. birincisi;

    1- Aracımda hangi devirde olursam olayım, tam gaz verdiğimde bir ıslık sesi duyuyorum. Bu ses, elektrik süpürgesinin emiş sesine benziyor. Aracı hızlandırırken eğer tam gaza basmaz isem devir yüksek olsada bu emiş sesi duyulmuyor. Ama örneğin düşük hızlarda gaza tam basarsam, bahsi geçen emiş sesi duyuluyor. Daha once bu araçtan kullanmadığım için performans değişimini bilmiyorum ama şu hali ile çekişi oldukça iyi. ARaştırdığımda bu sesin, turbo, manifold yada hortumlardan gelebileceğini söylediler. Hafta sonu control edeceğim. Kontrol sürecinde dikkat etmem gerekenler neler olabilir?

    2- Aracımda bugün farkkettiğim mazot pompasında bir terleme mevcut. Bu terleme el ile control edildiğinde görülebiliyor. Durduğumda ve motor kaputunu açtığımda hafif de bir koku mevcut. Kontrol ettiğimde üçgen formundaki pompaının 3 aynı gözü olduğu, bu gözlerin üst kısımlarında allen başlı vida ile tutturulmuş birer kapak olduğunu gördüm. Terleme bu kapakların birleşim yerlerinde. Damlatma şeklinde değil ama rahatsız oldum. İnternette multijet yakıt pompalarının ortak sorunu olan o-ring değişiminden bahsettiler. Bahsi geçen o-ringler bu kapakların altında mı? Elimden geldiğince kendim onaracağım (biraz bilgim ve yardımcı olacak arkadaşlarım var.) Zira ADANA'DA ADAM GİBİ NAMUSLU BİR POMPACI BULAMADIM... O yüzden kesinlikle onlara elletmeyi düşünmüyorum. Bu yüzden bahsi geçen o-ringlerin nerede olabileceğini paylaşacak arkadaşlar olursa sevinirim.




  • Merhaba

    Gaza bastığınızda duyduğunuz ses turbo sesidir.

    Bütün turbolu araçlarda bu ses olur ve şu şekildedir;

    Gazı sabit tuttuğunuz zaman 3.500 devir bile olsa bu ses duyulmaz fakat rolantideyken birden gaza basınca dediğiniz gibi süpürge makinasına benzer bir ses duyulur.

    Bu arada rolantideyken gaza birden yüklenince siyah dumanda atar bunlar normaldir

    Herhangi bir sorun yok turbonuzda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ercinsahin

    Aracı boşa aldığı zaman istop edecekmiş gibi rolantisi düşen ve hatta istop eden arkadaşlar, aynı durum bende de vardı. Aracı 2010 yılında sıfır aldım.

    Bi kaç kez yaşadım bunu, araç sıcakken de yaşadım soğukken de. Servise gittim, önce kaale almadılar. Sonra yazılım mazılım diye ben ısrar edince serviste çalışan bi arkadaş aracı makineye bağladı ve yazılım güncellenmesi gerektiğini söyledi.

    Araç gprs ile internete bağlanan bi alete bağlandı ve yaklaşık yarım saat sonra iş bitti.

    Ondan sonra yaşamadım bu sorunu. Eski yazılımın rolanti devrinde gazı ayarlama sorunu varmış, öyle dediler.

    Meraklıları için, bu işlem Ankara Kavaklıdere Oto Fiat Yetkili Servisinde yapıldı.

    Hocam bunun için kaç lira istediler?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    Tüm dostlara merhabalar.

    Aracımın CD çalarının sorunu çözüldü. MP3 çalabiliyor. Şimdi küçük bir sorunum var. Yorumlarınızı bekliyorum

    Aracımda farkkettiğim 2 sorun var. birincisi;

    1- Aracımda hangi devirde olursam olayım, tam gaz verdiğimde bir ıslık sesi duyuyorum. Bu ses, elektrik süpürgesinin emiş sesine benziyor. Aracı hızlandırırken eğer tam gaza basmaz isem devir yüksek olsada bu emiş sesi duyulmuyor. Ama örneğin düşük hızlarda gaza tam basarsam, bahsi geçen emiş sesi duyuluyor. Daha once bu araçtan kullanmadığım için performans değişimini bilmiyorum ama şu hali ile çekişi oldukça iyi. ARaştırdığımda bu sesin, turbo, manifold yada hortumlardan gelebileceğini söylediler. Hafta sonu control edeceğim. Kontrol sürecinde dikkat etmem gerekenler neler olabilir?

    2- Aracımda bugün farkkettiğim mazot pompasında bir terleme mevcut. Bu terleme el ile control edildiğinde görülebiliyor. Durduğumda ve motor kaputunu açtığımda hafif de bir koku mevcut. Kontrol ettiğimde üçgen formundaki pompaının 3 aynı gözü olduğu, bu gözlerin üst kısımlarında allen başlı vida ile tutturulmuş birer kapak olduğunu gördüm. Terleme bu kapakların birleşim yerlerinde. Damlatma şeklinde değil ama rahatsız oldum. İnternette multijet yakıt pompalarının ortak sorunu olan o-ring değişiminden bahsettiler. Bahsi geçen o-ringler bu kapakların altında mı? Elimden geldiğince kendim onaracağım (biraz bilgim ve yardımcı olacak arkadaşlarım var.) Zira ADANA'DA ADAM GİBİ NAMUSLU BİR POMPACI BULAMADIM... O yüzden kesinlikle onlara elletmeyi düşünmüyorum. Bu yüzden bahsi geçen o-ringlerin nerede olabileceğini paylaşacak arkadaşlar olursa sevinirim.
    quote:


    2- Aracımda bugün farkkettiğim mazot pompasında bir terleme mevcut. Bu terleme el ile control edildiğinde görülebiliyor. Durduğumda ve motor kaputunu açtığımda hafif de bir koku mevcut. Kontrol ettiğimde üçgen formundaki pompaının 3 aynı gözü olduğu, bu gözlerin üst kısımlarında allen başlı vida ile tutturulmuş birer kapak olduğunu gördüm. Terleme bu kapakların birleşim yerlerinde. Damlatma şeklinde değil ama rahatsız oldum. İnternette multijet yakıt pompalarının ortak sorunu olan o-ring değişiminden bahsettiler. Bahsi geçen o-ringler bu kapakların altında mı? Elimden geldiğince kendim onaracağım (biraz bilgim ve yardımcı olacak arkadaşlarım var.) Zira ADANA'DA ADAM GİBİ NAMUSLU BİR POMPACI BULAMADIM... O yüzden kesinlikle onlara elletmeyi düşünmüyorum. Bu yüzden bahsi geçen o-ringlerin nerede olabileceğini paylaşacak arkadaşlar olursa sevinirim.


    Hocam aynı sorun bende de var. 2 gün önce sanayide gösterdim pompa dediler.araba rolantide çalışırken gaza yüklenince bariz mazot kokusu geliyo kaputu kaldırınca pompanın olduğu yerlerde hep mazot vardı. pompa sökülüp içindeki contaları mıdır nedir onlar değişecekmiş.bunun için 200 lira istedi.ben kastamonu da ilçedeyim dolayısıyla pompa ildeki sanayiye gidecek ilçede yapmıyorlar.açıkcası bunun için biraz huzursuzum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kameray37

    quote:


    2- Aracımda bugün farkkettiğim mazot pompasında bir terleme mevcut. Bu terleme el ile control edildiğinde görülebiliyor. Durduğumda ve motor kaputunu açtığımda hafif de bir koku mevcut. Kontrol ettiğimde üçgen formundaki pompaının 3 aynı gözü olduğu, bu gözlerin üst kısımlarında allen başlı vida ile tutturulmuş birer kapak olduğunu gördüm. Terleme bu kapakların birleşim yerlerinde. Damlatma şeklinde değil ama rahatsız oldum. İnternette multijet yakıt pompalarının ortak sorunu olan o-ring değişiminden bahsettiler. Bahsi geçen o-ringler bu kapakların altında mı? Elimden geldiğince kendim onaracağım (biraz bilgim ve yardımcı olacak arkadaşlarım var.) Zira ADANA'DA ADAM GİBİ NAMUSLU BİR POMPACI BULAMADIM... O yüzden kesinlikle onlara elletmeyi düşünmüyorum. Bu yüzden bahsi geçen o-ringlerin nerede olabileceğini paylaşacak arkadaşlar olursa sevinirim.


    Hocam aynı sorun bende de var. 2 gün önce sanayide gösterdim pompa dediler.araba rolantide çalışırken gaza yüklenince bariz mazot kokusu geliyo kaputu kaldırınca pompanın olduğu yerlerde hep mazot vardı. pompa sökülüp içindeki contaları mıdır nedir onlar değişecekmiş.bunun için 200 lira istedi.ben kastamonu da ilçedeyim dolayısıyla pompa ildeki sanayiye gidecek ilçede yapmıyorlar.açıkcası bunun için biraz huzursuzum

    İyi akşamlar. Öncelikle geçmiş olsun. Mazot kaçırma probleminin bu araçlarda kronik sorun olduğunu söylediler. Conta tamir takımı değişimi sonrasında sorun düzeliyormuş. Conta değişimi aslında oldukça basit. Zira CRDİ tip yakıt pompaları basit bir yapıdalar. Ama nihayetinde adı POMPA olunca....tamirciler de biraz bize BASINÇ uygulamak istiyorlar...:)

    Bugün epey araştırdım. Pompanın üzerindeki oring kısa sürede bozuluyor. Bu oringlerin değişimi sonrasında pompanızda başka sorun yok ise, sorun çözümleniyor. O-ring takım olarak 40 lira. Sökme takmaya 100-150 arasında istyorlar. O-ring seti içinde pompaya ait tüm o-ringler mevcut. Ama pompadaki 3 adet kapağın (kapak diye tabir ediyorum ama ismi farklı olabilir) alt kısmındaki o-ringlerin değişimi sonunda sorun genelde çözülüyor. Ancak pompacılar ne yazıkki olaya oldukça ticari yaklaşıyorlar.

    (NOT: 2008 model Hyundai starex aracım da var. Adana'daki pompacılardan çok ama çok çektim. Aracımda siyah duman problem var ve 3 adet pompacı gezmeme ragmen sorunumu çözemedim. O yüzden Pompacılara giderken lütfen dikkatli olun....)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolgakmg

    quote:

    Orijinalden alıntı: kameray37

    quote:


    2- Aracımda bugün farkkettiğim mazot pompasında bir terleme mevcut. Bu terleme el ile control edildiğinde görülebiliyor. Durduğumda ve motor kaputunu açtığımda hafif de bir koku mevcut. Kontrol ettiğimde üçgen formundaki pompaının 3 aynı gözü olduğu, bu gözlerin üst kısımlarında allen başlı vida ile tutturulmuş birer kapak olduğunu gördüm. Terleme bu kapakların birleşim yerlerinde. Damlatma şeklinde değil ama rahatsız oldum. İnternette multijet yakıt pompalarının ortak sorunu olan o-ring değişiminden bahsettiler. Bahsi geçen o-ringler bu kapakların altında mı? Elimden geldiğince kendim onaracağım (biraz bilgim ve yardımcı olacak arkadaşlarım var.) Zira ADANA'DA ADAM GİBİ NAMUSLU BİR POMPACI BULAMADIM... O yüzden kesinlikle onlara elletmeyi düşünmüyorum. Bu yüzden bahsi geçen o-ringlerin nerede olabileceğini paylaşacak arkadaşlar olursa sevinirim.


    Hocam aynı sorun bende de var. 2 gün önce sanayide gösterdim pompa dediler.araba rolantide çalışırken gaza yüklenince bariz mazot kokusu geliyo kaputu kaldırınca pompanın olduğu yerlerde hep mazot vardı. pompa sökülüp içindeki contaları mıdır nedir onlar değişecekmiş.bunun için 200 lira istedi.ben kastamonu da ilçedeyim dolayısıyla pompa ildeki sanayiye gidecek ilçede yapmıyorlar.açıkcası bunun için biraz huzursuzum

    İyi akşamlar. Öncelikle geçmiş olsun. Mazot kaçırma probleminin bu araçlarda kronik sorun olduğunu söylediler. Conta tamir takımı değişimi sonrasında sorun düzeliyormuş. Conta değişimi aslında oldukça basit. Zira CRDİ tip yakıt pompaları basit bir yapıdalar. Ama nihayetinde adı POMPA olunca....tamirciler de biraz bize BASINÇ uygulamak istiyorlar...:)

    Bugün epey araştırdım. Pompanın üzerindeki oring kısa sürede bozuluyor. Bu oringlerin değişimi sonrasında pompanızda başka sorun yok ise, sorun çözümleniyor. O-ring takım olarak 40 lira. Sökme takmaya 100-150 arasında istyorlar. O-ring seti içinde pompaya ait tüm o-ringler mevcut. Ama pompadaki 3 adet kapağın (kapak diye tabir ediyorum ama ismi farklı olabilir) alt kısmındaki o-ringlerin değişimi sonunda sorun genelde çözülüyor. Ancak pompacılar ne yazıkki olaya oldukça ticari yaklaşıyorlar.

    (NOT: 2008 model Hyundai starex aracım da var. Adana'daki pompacılardan çok ama çok çektim. Aracımda siyah duman problem var ve 3 adet pompacı gezmeme ragmen sorunumu çözemedim. O yüzden Pompacılara giderken lütfen dikkatli olun....)

    Teşekkürler hocam, dediğiniz gibi bu araçlarda pompa sorunu varmış özelliklede 100.000 km üzeri araçlarda..benim aracım 2006 140.000 de usta bu kilometredeki araçların pompadan kaçırması yada terletmesi normal dedi.Yarın arabayı bırakmak için ilçeye sanayiye gidicem.pompanın mazot kaçırmasını bilmek benimde keyfimi kaçırıyor açıkcası




  • Bu işlem için para ödemedim.

    Normalde paralı mı yapıyorlar bilmiyorum ama o ara arabanın garantisi bitmemişti, ayrıca yağ filtre vb değişimi yapmıştık. Ekstra bişey istemediler.
  • benim garanti bitti. rölantide devir düşümü ve arabanın stop etmesi ile ilgili makinede yazılım yükseltilmesi için erkay ı aradım. 80 tl makine bağlama ücreti dediler. tabi extra bir şey yok ise

    @kameray37
  • bu gün mazot pompasını sanayide gösterdim.içindeki parçalar (contalar) değişti.şimdilik mazot kaçırmıyor.hava filtresini değiştirdik birde enjektör değerlerine bakmak için bilgisayara bağladık enjektörlerde sıkıntı yok hepside sayısal anlamda 0 değerlerinde..bunun için usta 200 lira aldı.şimdilik sıkıntı yok ama ilerde ne olur bilmem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kameray37

    bu gün mazot pompasını sanayide gösterdim.içindeki parçalar (contalar) değişti.şimdilik mazot kaçırmıyor.hava filtresini değiştirdik birde enjektör değerlerine bakmak için bilgisayara bağladık enjektörlerde sıkıntı yok hepside sayısal anlamda 0 değerlerinde..bunun için usta 200 lira aldı.şimdilik sıkıntı yok ama ilerde ne olur bilmem

    Öncelikle hayırlı olsun. Sorununuzun çözüldiğine sevindim. Bende turbo arızası için ustaya gittiğimde 130 liraya hallolacağını söylediler. Şimdilik aciliyeti olmadığından elletmiyorum.

    Bu arada; Fiat albea multijetlerde yer alan EGR valfinin iptali sonrasında araçta mevdaha gelen olumlu yada olumsuz değişiklikler var mı? Paylaşan arkadaşlar olursa sevinirim. Şu an diger aracım olan Starex TCİ 'nin EGR vallfini iptal ettiriyorum.




  • 
Sayfa: önceki 855856857858859
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.