Şimdi Ara

Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
16.114
Cevap
235
Favori
842.139
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 1 sa.
  • Cevaplayan Üyeler 1604
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 129
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 saat 42 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 53
  • Favoriye Eklediklerim 237
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • JaReD22 (277 mesaj) Winter Is Coming (270 mesaj) Onvious (240 mesaj) Johnny Silverhand (229 mesaj) Tremere117 (215 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (12786 mesaj) Mobil (2528 mesaj) Tablet (22 mesaj) Mini (992 mesaj) Uygulama (429 mesaj)
  • @
95 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Oyun >> Pc Oyunları >> RPG/FRP >> Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    853 Mesaj

    Resmi olarak Türkçe dil desteği varmış sonradan gördüm. Bir ay sonra tekrar indirimler olacak acaba indirime girer mi beklesem mi diye düşünüyorum
    |
    |
    Tremere117 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7605 Mesaj

    Türkçe yayınlanacak hocam çıkışında
    |
    |
    erdiierdii kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3566 Mesaj
    Bu oyun yaza kadar kurus indirim gormez bosuna beklemeyin. O zaman da tas catlasa %20 olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Intel i7 10700k@ 5.0 GHz Allcore - Gigabyte Windforce OC RTX 2080 Super - Kingston HyperX Fury 2X8 16 GB 3200 MHz CL16 - MSI Z490 Tomahawk - Samsung 850 EVO 500 GB SSD - Samsung 1 TB 970 Evo Plus SSD - Samsung C27HG70 27" 2K HDR QLED 144Hz 1ms - SteelSeries Rival 600 Mouse - Corsair K70 Mk.2 Mekanik Klavye - Steam Controller - FSP Aurum PT 1200 W 80+ Platinum PSU - Kingston Hyperx Cloud Revolver Headphone Shure Aonic50 Premium Wireless Headphone - Coolermaster TD500 Mesh White - Noctua NH-D15 Chromax "Black" - iPhone 11 Pro Max 256 GB Space Gray - PS4 500 GB - LG OLED C8 55'
  • Yarbay
    5375 Mesaj

    Bu dediğiniz steam sayesinde iyiki pc platformunda bu uygulama var yoksa güncel oyunları hep 60x7.8 den alırdık ki kur sürekli dalgalanıyor



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    FatihEnesKoc. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    5375 Mesaj

    Zaten Türkçe geliyor :))



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    erdiierdii kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    115 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    cenktans90


    Bekliyorum , bekliyorum bu sensizlik bitsin diye. . .

    |
    |
    _____________________________
    The Darkness Is Our New Kingdom


  • Yarbay
    4076 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: sertacc88

    Ben de şuan asıl early access i oynuyorum. Bu oyun evrenini ve zamanını benim gibi aşırı seven varsa Starcitizen den kafasını kaldıracağını sanmıyorum :) hatta Cyberpunk bu oyunun yanında çok daha basit kalıyor bilmeyen ler için birkaç foto atıyorum az önce kendim çektim ve çekerkende aşağı düştüm tabi..... :/ Oyunun büyüklüğü bu arada gerçek evren kadar neredeyse desem şaka yada saçma bulabilirsiniz :) ama öyle

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/ce/cf/f3/cecff3abcf47fbe29cdf4bfa485c324b.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/ac/81/19/ac8119e76911d4fdf40d3787eb4008cb.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/eb/eb/40/ebeb40442166fe8f8efa389507fa0610.jpeg&t=0&width=480&text=1
    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/d8/e6/0b/d8e60b7f66bb9013fcbe762c0f63700a.jpeg&t=0&width=480&text=1

    Hangi oyun bu

    _____________________________
    MSI A320M-A PRO MAX
    AMD Ryzen 5 2600
    Sapphire RX580 PULSE
    GSKILL 16GB (2X8GB) 3000MHZ SNIPERX
    Kingston 120GB HyperX Fury 3D
    Asus VX229H-Logitech G502 Proteus Spectrum-Logitech G103-Bloody G500
    Xbox:HotshotLotus




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Oyunmu bilmem ama adı Starcitizen :) Asansör ve diğer etkileşimler Cyberpunk dakinin aynısı gibi.

    |
    |
    Dexter Morgan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________

    MSI Z270 SLI PLUS / ZOTAC RTX 3080 / Intel i7 7700K / Crucial Ballistix Elite 16GB / Acer Nitro VG270U QHD

    YAMAHA FAZER 800 ABS
  • Yüzbaşı
    497 Mesaj

    İndirim olsa bile 250 iken 240 en fazla olur... yeni ve yıllardır beklenen bir oyun kendileri
    |
    |
    erdiierdii kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    7605 Mesaj
    İndirimden ziyade güncel kura göre bindirim olmasında
    |
    |
  • Yarbay
    2655 Mesaj
    Geliyor gelmekte olan..
    |
    |
  • Binbaşı
    1595 Mesaj

    10 gün filan kaldı... O hype yok artık içimde ama bu iyiye işaret. Adamların hype'ı düşürmesi belki işlerine gelecek.

    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    892 Mesaj

    nomad oynayın kendsine saygısı yoktur bir kere nomadları askere bile almıyorlar  


    Şaka bir yana skill ağacı bir yana oyunda loot yapacak mıyız ? Öyle bir mekanik var mı sonuç olarak RPG oyunu.

    _____________________________
  • Teğmen
    235 Mesaj

    Tabi yapacağız hocam o nasıl soru, bir an ben tereddüt ettim  

    |
    |
    kuklacini kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    892 Mesaj

    Bununla ilgili bir açıklama video vs var mı hocam ?  

    |
    |
    ONUR251 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 29 gün cezanın, 28 gün 15 saat 5 dakika kadarı kaldı.

    Valhalla olmasa şu oyunun son günlerine gelmişken beklemek işkence olacaktı. İyi ki Valhalla geldi de güzel güzel meşgul oluyoruz.

    _____________________________
    "Under your command i will obey..."
    "My mind is one with my soul..." "I am near, yet so far away..."
    "Through the eternal flame, i travel..."

    || Ryzen 3700x | Rog Strix RTX 2080 Super | GSkill 32GB 3200Mhz DDR4 | Asus TUF X570 Plus | Logitech G29 - Shifter | Xbox Elite Series 2 | HyperX Cloud 2 | Nintendo Switch | LG OLED C9 | Sony DN1080 - Dolby Atmos 5.2.2 Harman & Kardon | Heritage H150CM | Zoom G5n ||
  • Yarbay
    14786 Mesaj

    10 gün daha dayanabilmek için Mass effect leri yeniden yükledim 1 haftadır falan oynuyorum. Son 10 güne giriyoruz artık hiç bir oyunu böyle beklemedik gerçekten..

    |
    |
    _____________________________
    Witcher - Divinity Original Sin - Fallout - The Elder Scrolls - Mass Effect - Deus Ex
    AMD Ryzen 5 2600- Nvidia GTX 1660 Super 6 GB- 2X8 16GB 3200Mhz CL16 GSKILL RipjawsV- Samsung 860 EVO SSD 500GB- MSI B450M Gaming Plus
  • Yarbay
    3566 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Valhalla olmasa şu oyunun son günlerine gelmişken beklemek işkence olacaktı. İyi ki Valhalla geldi de güzel güzel meşgul oluyoruz.

    Valhalla vallaha iyi geldi....


      

    |
    |
    _____________________________
    Intel i7 10700k@ 5.0 GHz Allcore - Gigabyte Windforce OC RTX 2080 Super - Kingston HyperX Fury 2X8 16 GB 3200 MHz CL16 - MSI Z490 Tomahawk - Samsung 850 EVO 500 GB SSD - Samsung 1 TB 970 Evo Plus SSD - Samsung C27HG70 27" 2K HDR QLED 144Hz 1ms - SteelSeries Rival 600 Mouse - Corsair K70 Mk.2 Mekanik Klavye - Steam Controller - FSP Aurum PT 1200 W 80+ Platinum PSU - Kingston Hyperx Cloud Revolver Headphone Shure Aonic50 Premium Wireless Headphone - Coolermaster TD500 Mesh White - Noctua NH-D15 Chromax "Black" - iPhone 11 Pro Max 256 GB Space Gray - PS4 500 GB - LG OLED C8 55'
  • Yüzbaşı
    754 Mesaj

    O da bir yere kadar götürdü beni. 85 saatim var %65'deyim daha, girdiğim zaman uzun süre oynayamıyorum artık. Oyun aşırı basit zaten her şey en zorda ama yine tatmin etmiyor, loot ve yan görev desen çoğu yeri temizleyerek ilerliyordum ama o da baydı at üstünde git aynı şeyleri yap topla falan. Sırf Cyberpunk'a kadar oyalasın diye devam ediyorum, Cyberpunk ertelenmese almayacaktım zaten valhallayı. Erteleyip hem moral bozdular hem de bana para kaybettirdi hain cdpr.  

    |
    |
    Dante kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Uzaklaştırılmış 29 gün cezanın, 28 gün 15 saat 5 dakika kadarı kaldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: webmaster33

    O da bir yere kadar götürdü beni. 85 saatim var %65'deyim daha, girdiğim zaman uzun süre oynayamıyorum artık. Oyun aşırı basit zaten her şey en zorda ama yine tatmin etmiyor, loot ve yan görev desen çoğu yeri temizleyerek ilerliyordum ama o da baydı at üstünde git aynı şeyleri yap topla falan. Sırf Cyberpunk'a kadar oyalasın diye devam ediyorum, Cyberpunk ertelenmese almayacaktım zaten valhallayı. Erteleyip hem moral bozdular hem de bana para kaybettirdi hain cdpr.  

    Evet oyun kolay Odyssey de öyleydi zaten. İşte mantık aynı zaten. Keşfetme duygusu aman loot duygusu aman şunu yap bunu yap olayları. Eventler filan güzel merak edilir kılıyor yine en azından. Grafikleri güzel dünyayı keşfetmesi vs. 50 saat olmuş benim daha yüze 30 her şeyi yapa yapa gitmekten. Ama memnunum ya beklenti orta seviyedeydi zaten. Tam CP gelene kadar takılmalık oyun yapmışlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 29 Kasım 2020; 23:29:35 >
    _____________________________
    "Under your command i will obey..."
    "My mind is one with my soul..." "I am near, yet so far away..."
    "Through the eternal flame, i travel..."

    || Ryzen 3700x | Rog Strix RTX 2080 Super | GSkill 32GB 3200Mhz DDR4 | Asus TUF X570 Plus | Logitech G29 - Shifter | Xbox Elite Series 2 | HyperX Cloud 2 | Nintendo Switch | LG OLED C9 | Sony DN1080 - Dolby Atmos 5.2.2 Harman & Kardon | Heritage H150CM | Zoom G5n ||




Reklamlar
Masal Oku
En ucuz kedi maması fiyatları
Radyo Dinle
ankara gülüş tasarımı
Cancer Clinical Trials
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
1,360
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.