Şimdi Ara

Çözülmeyen Sorun- PARAMIZLA REZİL OLUYORUZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle Herkese merhaba,


    Uzun zamandır sorunsuz kullandığım türknet hattımda yaklaşık 2 aydır özellikle akşam saatlerinde aşırı derecede hızda anlık dalgalanma yaşanmaya başladı 15-20 saniye süren ama akşamları bu olay 50 kez tekrarlanınca canlı yayın izlemek evden çalışan kardeşimin evden çalışması imkansız oluyor.


    NOT: BU SORUNLARI YAŞADIĞIM İÇİN BURDAKİ TÜRKNET DESTEĞE 35 MBPS OLAN HIZIMI 26 MBPS YE DÜŞÜRTÜRDÜM SORUN DEVAM EDİYOR


    WhatsApp uygulamasından mesaj gitmiyor 20 saniyede şimdi bana diyecekler hız testi yap 20 saniye sürdüğü için olay ben hız testi sayfasını açana kadar düzeliyor her şey.


    Gelelim asıl olaya 11.11.2020 tarihinde destek kaydı açtım durumu aynen anlattım hız dalgalanıyor o yüzden ping artıyor mesajımı sanki okumamış gibi bana verilen cevap buyurun siz okuyun. İnşallah mesajı buraya kadar @TurkNetDestek te okur :


    Merhaba,


    Arıza kaydınızı incelediğimde herhangi bir sorun tespit etmedim. Ping sorununa doğrudan müdahale edememekteyiz. Ping probleminizin giderilmesi adına aşağıdaki faktörleri dikkate almanız yeterli olacaktır.

    1- Kullanılan bilgisayar kablolu olarak modeme bağlanmalı. Çünkü kablosuz ağlar veriyi gerçek anlamıyla havadan iletir. Bağlantı engellerden seker ve duvarlardan geçer. Buda ping süresine etki eder.

    2- Bilgisayarda bulunan tüm açık programları kapatılmalı.

    3- Aynı ortamda interneti kullanan başka kişiler varsa ve interneti ne kadar aktif bir şekilde kullanırlarsa ping süresi etkilenir (yükselir). O nedenle ping değerini düşürmek için bağlantı sayısı düşürülmeli.

    4- Bilgisayarda herhangi bir veri indirme işlemi yapıyor ya da oyun oynanıyorsa durdurulmalı. ( Torrentten veri indirmek, Steamden oyun oynamak gibi uygulamalar açıksa kapatılmalı. )

    5- Ağ donanımlarında sorun olup olmadığını kontrol edilmeli. Dağıtıcı (Router) veya Çoklayıcı (Hub) kullanılıyorsa bunun yerine bilgisayar modeme doğrudan bağlanabilir. Böylece bu cihazlarda herhangi bir sorun varsa hangi donanımda olduğu ortaya çıkar.


    İyi günler dilerim.


    Şimdi kendime soruyorum ben yanlış birşeymi anlattım ama hayır anlatmadım. Ben diyorum evdeki her cihazda aynı anda oluyor o bana diyor kablo şu bu tamam buda bir seçenek olabilir ama sorun onlarda deil bunuda ben biliyorum.


    ŞİMDİ @TurkNetDestek BEN ELEKTRONİK HABERLEŞME TEKNİKERİYİM BİNA İÇİNDEKİ KABLOLAMANIN TAMAMINI KENDİM UYGUN ARAÇ GEREÇLERLE YENİLEDİM ŞİMDİ BANA 99 TL YE YERİNDE DESTEK DEMEYİN ÇÜNKÜ BU SORUN AKŞAMLARI OLUYOR. MODEMDE DERSENİZ MODEM YENİ 2 TANE MODEMİM VAR ONUNLADA DENEDİM CİHAZ KAYNAKLI DERSENİZ TÜM CİHAZLARI KAPATTIM KABLOYLA BAĞLI PC MODEME SORUN DEVAM EDİYOR. O PC Yİ KAPADIM BAŞKA PC TAKTIM WİFİ KAPALIYKEN DENEDİM SORUN DEVAM EDİYOR.


    SONUÇ OLARAK:

    1- Bina içi kablolama yeni

    2- Farklı modemle denendi

    3- Tüm cihazlarla denendi sorun devam ediyor

    4- Hız testi atın demeyin olay 20 saniye sürüyor ama sık tekrarlıyor


    Buyurun Modem Hat değerlerim



    Çözülmeyen Sorun- PARAMIZLA REZİL OLUYORUZ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E2D77F344 -- 27 Kasım 2020; 13:48:25 >







  • Merhaba, yaşadığınız sorunu teknik uzmanlarımıza detaylı olarak iletebilmem için kayıt numarasını ve oluşturduğunuz konunun linkini PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    gönderdim destek no sunu @TurkNetDestek uzun süredir kopmalardan usandım artık düzelsin uğraşmıyayım diye hızımı düşrtütdüm size ama hala sorun devam ediyor düzeltin artık canım.

  • Cozulmeyecek 1-2 hafta attiginiz destek kaydina inceliyoruz diyip sonrada "iste bilmem.kac saattir onlinesiniz ve download hizlariniz normal" diyip sucu donanimsal sorun diyip size atacaklar biliyorum cok ugrastim ama anlamiorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, arkadaşlarıma sorunu detaylı olarak bildirdim. Bu konuda gerekli kontrolleri ve çalışmaları yaparak bilgi verecekler. Konuyu yakından takip ediyorum.
  • mert478 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu an sorun yaşıyor musunuz?
  • mert478 M kullanıcısına yanıt

    inşallah oyalamazlar 2 -3 hafta çünkü 2 aydır bu sorun var her akşam kendi mobil tarifemi kullanıyorum wp de zten canlı yayın izlemek mümkün değil hız durduk yere 15-20 saniye düşüp çıktığı için ne yapacağım bilemiyorum artık :( evden çalışan kardeşim var her intarnet gittiğinde sistemi kapatıp açması gerekiyor.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E2D77F344 -- 14 Kasım 2020; 16:17:15 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    @TurkNetDestek yakından takip ediyorsunuz anladım ama bana hala şaka gibi mesajlar geliyor onile işlemlerden olacak gibi deil ya benim ordaki mesajlarım okunmuyor heralde verilen cevap buyurun:


    Merhaba Bilal Bey,


    İletmiş olduğunuz bilgilere istinaden tekrardan hat değerlerinizi incelediğimde herhangi sorunla karşılaşamadım. Hız düşüklüğü yaşadığınız saatler içerisinde https://www.nperf.com/en/tr/ web sayfamızdan kablolu-kablosuz bağlantı sağlayarak ve modeminize bağlı tüm telefon/tablet cihazlarının bağlantısını keserek 15-20 dakika aralıklarla 3 adet hız testi yapmanızı ve sonuçlarını bizimle online işlem yada mobil işlem merkezinden ekran görüntüsü yada link olarak paylaşmanızı rica ederim.


    İyi günler dilerim.


    ben hız testi yapacak süre yok hat kesilip 15-20 saniyede geri geliyor diyorum o arkadaş bana hız testi diyor isterseniz siz yorulmayın ben tt müdürlüğüne gideyim ben getireyim eve arkadaşı.





  • sorun 1 aydır çoğu Türknet kullanıcısında mevcut, gece olsun da oyun oynayabileyim de internetimden faydalanayım diye bekliyorum.

    gündüzleri bi nebze iyi ama aksam üstü çoğu kullanıcı ping yükselmesinden mustarip. saat hiç sekmiyor 00:00 oldumu internet kaymak gibi oluyor. sanki internetimi başkası kullanıyormuş gibi sürekli kasılıyor donuyor.



    Çözülmeyen Sorun- PARAMIZLA REZİL OLUYORUZ
    Çözülmeyen Sorun- PARAMIZLA REZİL OLUYORUZ




  • impiousgoat kullanıcısına yanıt
    OHA bu ping süresi ne böyle? 56k daki süreler bunlar yalnız. VDSL verdiklerine emin miyiz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Şuan şu dakikada hayir ama akşam.oldugunda hizda dusuyor ping te cikiyor loss ta oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ahmetay74 A kullanıcısına yanıt

    vdsl veriyorlar güya hat değerlerim aşağıda, hattım 32 almaya müsait görünüyor fakat anlamadım.

    pinglerin normal halinide paylaştım





    Çözülmeyen Sorun- PARAMIZLA REZİL OLUYORUZ


    şuan mesela hat değerlerime göre stabil bu bile yeterli dalgalanma olmasa.


    Çözülmeyen Sorun- PARAMIZLA REZİL OLUYORUZ




  • quote:

    Orijinalden alıntı: impiousgoat

    sorun 1 aydır çoğu Türknet kullanıcısında mevcut, gece olsun da oyun oynayabileyim de internetimden faydalanayım diye bekliyorum.

    gündüzleri bi nebze iyi ama aksam üstü çoğu kullanıcı ping yükselmesinden mustarip. saat hiç sekmiyor 00:00 oldumu internet kaymak gibi oluyor. sanki internetimi başkası kullanıyormuş gibi sürekli kasılıyor donuyor.



    aynı sorun fiber kullandığım halde bende de var. dediğiniz gibi saatleri hiç sekmiyor ama gel bu durumu müşteri hizmetlerine anlat anlatabiliyorsan..





  • Gok2rk kullanıcısına yanıt

    bakkal dükkanı vizyonu ile koca firmalar kar amacı haricinde başka hiçbir şey düşünmeden yönetiliyor. hiç biri müşteri memnuniyetinden yana değil hepsi cebini biraz daha doldurmanın peşinde. bizde salak gibi orada, burada sayfalarca yazalım ne fark eder yıpranan sinirlerimiz hayat kalitemiz olsun.

  • impiousgoat kullanıcısına yanıt

    aynen öyle, o kadar yazıyoruz derdimizi açıklıyoruz verdikleri cevaplar sadece kopyala-yapıştırdan ibaret maalesef.

  • mert478 M kullanıcısına yanıt
    Aynı şeyi son 1-2 haftadır anlatmaya çalışıyorum, yok arkadaş kabul etmiyorlar. Herkese birebir aynı tutum var resmen. İkinci kayda bu sefer 24 saattir internetinizde kopma olmamış yazmayın rica ediyorum yazdım, 1 gün 11 saattir internetiniz kopmamış yazdılar. Cidden tam kanser olmalık firma. Benim de aynı şekilde ping uçuyor arada, üç beş günde bir internet kopup yarım saat gelmiyor ama hala cevap olarak şu zamandır kopmamış diyorlar.
    Resmen şunu diyor, haftada 2 defa kopuyorsa problem sayılmaz o, arada ping çıkıyorsa sallayın oynamasanız da olur.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • vjdrsjejv kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ping tracert sonucunuzla birlikte yeni destek kaydı oluşturur musunuz? Teknik ekibimiz hattınızı tekrar kontrol ederek bilgi verecektir.
  • impiousgoat kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ping tracert sonucunuz ile birlikte kayıt oluşturarak GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşır mısınız?
  • Çok ilginç. 3.5 senedir Türknet kullanıyorum. Oldukça memnundum. Bu aralar ciddi manada hız düşmesi ve dalgalanma yaşıyorum. 2 tane modem değiştim, Wifi şifresini değiştirip telefonumdam hız testi yapıyorum. Pingi geçtim. 128 mbps hızımı 88 mbps sabitledim. 88 mbps hızı da, 8 bazen 10 mbps olarak alıyorum. Bu Sorun bende var sanıyordum. Demek ki bütün kullanıcılarda bu durum mevcut.

    Mevcut hızımı 80 mbps sabitledim 1 saat önce ve şimdilik düzeldi.

    Deneme amaçlı sizde hızı düşürüp sabitlemeyi deneyin bence. Kolay gelsin

  • ssj kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer bu yaşadığınız sorun tekrar ederse kayıt oluşturur musunuz? Kontrol ederek size bilgi verelim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.