Şimdi Ara

Ip alamama sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
6.975
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar merhaba.2 gun oncesine kadar gayet normal kullandığım internet, turktelekom ekiplerinin altyapi çalışmalari sonrasında ip alamiyor. Saha dolabini aktiflestirdiler vdsl icin. Ama benim net 2 gundur yok. Dsl isigi yaniyor ama ip alamiyor. Ekipler geldi port falan değiştirdiler ama düzeltmedi. Yapabilceklerimizi yaptik deyip gittiler. Anlayacaginiz çözüm bulamadilar. Ne yapmaliyim yardimci olursaniz sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • İlginç. Sorun iç tesisatta olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tezekos

    İlginç. Sorun iç tesisatta olabilir.

    Sorun bugün durup dururken çözüldü. Saolun yinede
  • Zeevac kullanıcısına yanıt
    Sornun nedeni burada anlatıldıhttps://www.dijitaller.com/turk-telekom-fttc-fiber-nasil-cekiliyor/
    Alıntı "Modem bağlantı hızı var olarak gözüküyor fakat ip adresi almıyorsa bağlı olduğunuz port onaylanmamış yada yanlış porta bağlanmış . Yanlış porta bağlandıysa görevliler tarafından kolayca çözülebilir. Port aktif edilemiyorsa sebepleri ev adresiniz doğru olmayabilir, Telekom sunucularında hata olabilir. Çözüm Telekom müdürlüğüne fibere çevrilen hattınızın aktif olmadığını anlatmanızdır. Bu işten anlayan bir görevli bulabilirseniz hattınız 2 gün içinde aktifleştirilebilir. Çağrı merkezi bu arıza için bir çözüm üretemez Telekom müdürlüğüne giderek sorunu çözmeye çalışın."




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ULTILIX

    Sornun nedeni burada anlatıldıhttps://www.dijitaller.com/turk-telekom-fttc-fiber-nasil-cekiliyor/
    Alıntı "Modem bağlantı hızı var olarak gözüküyor fakat ip adresi almıyorsa bağlı olduğunuz port onaylanmamış yada yanlış porta bağlanmış . Yanlış porta bağlandıysa görevliler tarafından kolayca çözülebilir. Port aktif edilemiyorsa sebepleri ev adresiniz doğru olmayabilir, Telekom sunucularında hata olabilir. Çözüm Telekom müdürlüğüne fibere çevrilen hattınızın aktif olmadığını anlatmanızdır. Bu işten anlayan bir görevli bulabilirseniz hattınız 2 gün içinde aktifleştirilebilir. Çağrı merkezi bu arıza için bir çözüm üretemez Telekom müdürlüğüne giderek sorunu çözmeye çalışın."
    konuyu hortlacağım ama aynı sorun bendede mevcut
    vodafone net fiber 1 ay önce geçmiştim mevcut kablolar üzerinden geçen perşembe ankastreden gelen kablom kopmuştu bina dışında cumartesi günü saha ekibi gelip kabloyu taktı ama bütün ışıklar yanmasına rağmen bende de internet yok. müşteri hizmetleri 2-3 kez modem arayüzünden bana kurulum yaptırdı olmayacağını bildiğim halde denedim haliyle olmadı. şimdi yine müşteri hizmetlerini arayıp port ataması yapmalarını istesem bunu gerçekleştiremeyecekler mi?

    btk'ya şikayette yazdım bu konu hakkında 5 gündür internetim yok çıldırmamak için zor duruyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gentlement39

    konuyu hortlacağım ama aynı sorun bendede mevcut
    vodafone net fiber 1 ay önce geçmiştim mevcut kablolar üzerinden geçen perşembe ankastreden gelen kablom kopmuştu bina dışında cumartesi günü saha ekibi gelip kabloyu taktı ama bütün ışıklar yanmasına rağmen bende de internet yok. müşteri hizmetleri 2-3 kez modem arayüzünden bana kurulum yaptırdı olmayacağını bildiğim halde denedim haliyle olmadı. şimdi yine müşteri hizmetlerini arayıp port ataması yapmalarını istesem bunu gerçekleştiremeyecekler mi?

    btk'ya şikayette yazdım bu konu hakkında 5 gündür internetim yok çıldırmamak için zor duruyorum

    Alıntıları Göster
    çözüme nasıl ulaşıldı acaba bendede aynı problem var ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeen

    çözüme nasıl ulaşıldı acaba bendede aynı problem var ?

    Alıntıları Göster
    türk telekom arıza ekibi gelip yeni kablo çekti ankastreden modeme kadar sorun çözüldü
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.