Şimdi Ara

(Çözüldü) 06.08.2020 hepsiburada.com rezaleti rtx 2070 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
306
Cevap
2
Favori
23.839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
221 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Umarım sorun çözüme kavuşur , kendi başıma geldiğini düşünüyorum sinir krizi geçirmemek elde değil.
  • Yaklaşık 3 sene önce aldığım telefon kutudan sorunlu çıktı. Servise iade etmemi rapor gerektiğini söylediler. Servis siz bu telefonu düşürmüşsünüz 200 lira verin yapalım ama garantiyi unutun dedi. Telefonu geri istedim HB yardımcı olacağını telefonu onlara göndermemi söyledi. Dediklerini yaptım ve bir süre sonra benden telefonu siz bozmuşsunuz diyen servis yine aradı. Yine para istediler. 5 kuruş vermem telefonu yollayın dedim. Bu süreç yaklaşık 3 ay sürdü ve beni çok yordu. Hakem heyetleri o sırada çok yoğundu ve başvurular kolay cevaplanmıyordu. O gün bugündür o telefon bir şekilde kullanılıyor. Ana ekran tuşu ve o tuştaki parmak izi okuyucu çalışmıyor.


    Kısacası o gün bugün HB sitesinden pahalı ürün almamaya yemin ettim. Videolu kutu açılışı en mantıklısı.
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt
    Ciddi mi bende sipariş etmeyi düşünüyordum nerden aldınız peki

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Büyük geçmiş olsun kardeşim.
  • Hocam umarım o tahta parçalarına dokunmamışsındır. En kötü mahkemeye verirsin parmak izinden kimin yaptığı bulunur. Ayrıca nedense hiç şaşırmadım ülke öyle bir hala geldi ki herkes birbirini düdükleme peşinde.

    Ayrıca çok geçmiş olsun, umarım halledersiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mikail Gerek -- 7 Ağustos 2020; 23:44:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada ürünü kontrol etmeden iadeyi onaylamaz diye tahmin ediyorum. Ürün ya kullanıcı tarafından zarar verilmiş halde ise? Ya eksik kutulanmışsa, ya malzemeden çalınma yapılmışsa, ya çipi çalınıp yerine bozuk çip lehimlenmişse vs. Yani Hb nın ürünü kontrol etmeden iadeyi onaylaması pek olası değil. Belki de sıfır ve kutusu bile açılmamışken ürün Hb dan çıktıktan sonra kargoda yaptılar bu işi, bilemeyiz. Direkt ürün iade ürünüdür ve böyle iade etmişlerdir şeklinde net karar kılmak mantıklı gelmiyor.


    İşin yasal süreci ne şekilde işler bilemiyorum ancak, bana kargo çalışanlarının yapma ihtimali faha fazla geliyor. Ürün Hb şubesinden çıktıktan sonra türlü türlü elemanın önünden, birçok transferden vs. geçiyor. Keza kargo firmalarındaki dolandırıcılık ve hırsızlık olayları da hat safhada.

    Ürünü aldığınıza dair imza attınız mı kurye geldiğinde?

    Madur olan tonla insan var, dolandırılan tonla insan var, hırsızlık yaşayan tonla insan var ama yıllardır bir yetkilinin de bunlara çözüm bulmaya çalıştığını görmedim. İsteyen bir şekilde minimize eder bunları ama dediğim gibi "isteyen".

    Her halk hakettiği gibi yönetilir ancak o halkın içinde bunca rezilliği haketmeyenler de haketmedikleri gibi yönetiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jem991

    Poşetten kutudan alınır
    Öyle dönmüyor o işler ama tamam :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oha son yıllarda internette denk geldiğim en rezalet gibi rezalet olan şey. Bunca yıldır online alışveriş yaparım ilk defa böyle bir şeye denk geliyorum.
  • Gene boş bir KARALAMA konusu. KOSKOCA HEPSİBURADA İŞİ YOK SENİN EKRAN KARTINDAN EDECEĞİ KARA KALDI Dİ Mİ. Belli ki bir yanlışlık var düzeltirler.

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün de hiç kontrol edilmeden başkalarının iade mallarini kullandığımızi öğrenmiş olduk . Sıfır diye aldığım eşya meğer birisinin iadesi cikma ihtimali varmiş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Eğer bu adamlar iade icerigine bakmiyorsa her iadeyi kabul mu ediyorlar nasil oluyor bu is ben baskasinin 1 hafta kullandigi mali sifir diye almak zorunda miyim Bilgisi olan var mi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • rezalet gibi rezalet. iade alının ürün neden kontrol edilmeden başka birisine gönderiliyor? yani iade edilmesinin bir nedeni var fakat bir kişi bile içini açıp bakmıyor rezalet resmen.
  • Arkadaşlar 1300 dolar alışverişte benzer olay Amazonda olmuş işte dediğim konu bu. Amazon yerel güvenlik güçlerine tutanak tutturun diyormuş.

    https://www.technopat.net/sosyal/konu/amazonun-bos-kutu-goendermesi.515886/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kerros kullanıcısına yanıt
    Buralarda harcanma zehir gibi zekan var, Nasa seni hava'da kapar, her aldığın yere de tahta hıyarı koy gönder böyle geldi bile deme gereksiz.
  • Tuketiciyi koruma amacli cikmis kanun olan 14 gunde kosulsuz iade artik saticiyi magdur ettigi gibi tuketiciyide magdur ediyor. Bu 14 gunde iade olayi ya amerikadaki gibi duzgun isleyecek yada hic olmayacak. Benzer durumu ben alman euronics.de de yasadim. Her ne kadar telafi edilsede bu durum almanyada da olabiliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • oha bu nedir ya böyle adamlar resmen kesip biçip jelatinleyip tahta koymuşlar. hiç mi vicdan yok ya yazık. geçmiş olsun çok. umarım en kısa zamanda ücreti iade alırsınız. aslında avrupada amerikada falan olsak direk mahkemelik durum. hatta tazminat bile alan olur böyle bi olay yaşasa.
  • Allahtan hiç korkuları yok bunların.. Bu bildiğin en büyük günah insan hakkını yiyorlar.. Şimdi hb de troll diyip sizin ekran kartı kısacası tarih oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SilenthillDream -- 8 Ağustos 2020; 1:33:45 >
  • marcelor kullanıcısına yanıt
    Kardeş Amazon bana 75 gün iade hakkı tanıdı şimdi bırakın satıcıyı madur etmeyi falan 75. gün iade ettim 2 gün sonra paramı verdiler
  • Çok geçmiş olsun hocam.Konuda arkadaşların değindiği gibi muhtemelen ürün böyle geri iade edilmiş ve HB kontrol etmeden ürünü size kargolamış.Maalesef pahalı parçaları internet üzerinden satın almak pek güvenilir değil.Alınacaksa bile tek tek alınması daha sağlıklı.Mesela anakart sipariş edersiniz anakart elinize sorunsuz geçerse peşinden ekran kartını sipariş edersiniz.Böylece ürünleri kapıda kargocunun yanında kolaylıkla kontrol edersiniz.Evet böyle olunca bir günde toplanacak PC bir haftaya belki iki haftaya ancak toplanmış olur ama en azından içiniz rahat olur.

    Muhtemelen HB parayı iade etmemek için direnecektir.Bir açıdan onlarda haklı.Malum onlarda sizden şüpheleneceklerdir ancak eğer ürün iade edilmiş bir parçaysa ve HB kontrol etmeden ürünü size kargolamışsa sorumluluktan kaçınamayacaktır.Paranızı öyle ya da böyle gerekirse Tüketici Hakem Heyeti aracılığıyla alırsınız diye düşünüyorum ancak bu süreç belki altı ay ya da bir yılı bulabilir.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.