
RTX3080Ti KULLANICISI HAKKINDA
Merhaba.
İsmim Ufuk, 35 yaşındayım, 12 yıllık da mühendisim.
Forumda 15+ senedir yüzlerce alışverişim yüzlerce referansım var, bir tanesinde sorun yaşanmadı tümü 5/5 düzeyinde idi.
https://www.linkedin.com/in/ufuk-demirci-95886a195/
Konumuza gelir isek;
https://forum.donanimhaber.com/asus-z690i-gaming-wifi-3476-tl--152667862#152667889
Konudaki anakartın piyasa değeri 7500 - 8000 TL civarında. Vatan Bilgisayar kampanya ile 3475 TL 'den satış gerçekleştirmiş ve RTX3080Ti nickli kullanıcı (İbrahim) da havale ile siparişi verip, ödemesini yapmadan kısmi olarak kampanyadan yararlanmış.
Konuyu 1-2 saat kadar geç gördüğümde RTX3080Ti nicki İbrahim'e mesaj atarak, ürünü almak istememesi veya ödeme yapamayacak durumda olması halinde taliplisi olacağımı, kendisine de bir miktar ekstra ödeme yapabileceğimi belirttim.
Neticede kendisi 3800 TL karşılığında, ürünü alma hakkını bana devredebileceğini belirtti ve ödemesini hemen anında (1 mayıs günü) EFT yaparak (eksi bakiyemden) ürünü alma hakkını devir almış bulundum.
Parayı Vatan Bilgisayar'a doğrudan benim göndermemin, isim uyuşmazlığı yaratıp siparişi iptale kadar götürebileceğini, bu yüzden parayı Vatan Bilgisayar'a İbrahim'in göndermesinin daha doğru olacağını konuştuk ve paranın tamamını Vatan'a değil İbrahim'e göndermiş bulundum. Burada herhanbi bir 'kapora vs' lafı bile geçmedi.
RTX3080Ti nicki İbrahim de Vatan ile görüştü, adresi benim adresimle değiştirdi, kullanıcı bilgilerini benimle paylaştı, kendisinin tamamen aradan çekildiğini ve gelecekte Vatan Bilgisayar ile sadece benim muhattap olacağımı bildirdi.
Aradan geçen 5 günün ardından bu sabah, Vatan Bilgisayar ürünü kargolamak üzere iken ''Ben vazgeçtim, paranızı geri gönderiyorum'' mesajı ile uyandım.
İbrahim tarafından Vatan Bilgisayar ile görüşülmüş, adres yeniden değiştirilmiş, hesaba girememem için kullanıcı şifresi değiştirilmiş vs....
Bu tek taraflı kararın etik olmadığını düşünüyorum.
Telefonda 'Stok sorunu varmış o sebeple belki üst model gönderirler ben bu yüzden vazgeçiyorum' dediği anda aslında stok sorunu çözülmüştü. Buna istinaden cevabım 'Bekleyelim görelim benim belki bir ay zamanım var', sen neden karışıyorsun!' idi.
Muhtemelen benim param ile sipariş finanse edildi, eline kullanmadan köşede tutabileceği ekstra bir para geçtiği ilk anda da beni devreden çıkarttı diye düşünmekteyim. Zira, ilk görüşmemizde, elinde bir miktar nakit para olduğunu ama aynı zamanda bu parayı harcamasını gerektirebilecek bir durumun da söz konusu olabileceğini belirtmişti.
Üstelik olası Vatan Bilgisayar sipariş iptali durumuna karşı da kendi parasını tamamen güvenceye almış oldu. Aldığı anakartı da 5.800 TL den hemen ilana koydu.
https://www.sahibinden.com/ilan/ikinci-el-ve-sifir-alisveris-bilgisayar-masaustu-asus-rog-strix-z690-i-gaming-wifi-kapali-kutu-1024525823/detay
Kardeşim madem iyi niyetliydin, alaşmadan önce aklın neredeydi peki??
Ben ise bayram dönemindeki farklı kampanyalardan yararlanmak yerine, bir şekilde parayı denkleştirip İbrahim'e ödeme yaptım. Üstelik, aynı anakartın B660 chipset versiyonu da kampanyada idi; ne olur ne olmaz diye EFT siparişi vermiştim ama ona da artık bu Z690 anakartı aldığm icin ödeme yapmadım ve o da iptal oldu.
Mesajları da aşağıya bırakıyorum.
Özet : İş yaparken güveneceğiniz insanları benden iyi seçin. Anakart ucuz bir örnek. Kazandığım tecrübe çok ucuza geldi bile denebilir.



Edit : Kurmayı planladığım mini itx sistem için birkaç gün öncesinden satın aldığım kasa :

6 yıldan fazla süredir kesintisiz Superonline müşterisiyim. Son taşınma işleminde, her türlü kurulumu yaparak Superonline'a bilgi verdim. Yetkili kişi geldi, yanımda sadece mobil üzerinden bir onay verdi ve gitti, uzaktan da yapılabilecek bu işlem için 150 TL ödemeyi kabul ettim. Buraya kadar sorun yok. Görevliye, bir önceki adreste kullandığım router ve modem cihazını ayrı ayrı şarj aletleri ve kutuları ile teslim ederek, yeni modemimi teslim aldım. Herhangi bir evrak imzalanmasına gerek olmadığı; kendilerinin cihazı aldıklarını bildireceklerini fakat benim de arayıp bilgi vermemin olumlu olabileceği söylendi. 30 dakika içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp bilgisini verdim, "tamam efendim" cevabını aldım. 3-4 gün sonra cep telefonuma "modeminizi teslim ediniz" şeklinde bildirim gelmesi üzerine derhal tekrar aradım. Ve bu mesaj 4'er gün aralıklarla peş peşe gelmeye devam etti, her defasında da tekrar tekrar aradım, faturamda kesinlikle böyle bir bedeli görmek istemediğimi bildirdim. Gelinen noktada 125 TL cihaz bedeli faturama yansıtılmış. Belki yedinci kez müşteri hizmetlerini arayarak durumu aktardım. Bugün gelen yanıt "elinizde teslim ettiğinize belge var mı" şeklindeydi. Router veya modem için; teslim alırken de teslim ederken de imza altına almadım. İade ederken özellikle sordum, gerek olmadığı belirtildi. Bu bedeli asla ve asla ödemeyeceğimi, bu hatanın fatura ödeme son gününe kadar düzeltilmemesi durumunda kendim ve aile büyüklerim dahil olmak üzere tüm abonelikleri taahhüt sonu itibariyle bitireceğimi, kendi aboneliğimin taahhüt bitimi de yaklaşması sebebiyle cep telefonum dahil olmak üzere diğer sağlayıcılara derhal geçeceğimi, bu haksız bedelin de son kuruşuna kadar arkasında olduğumu ve kesinlikle hiçbir şart altında ödeme yapmayacağımı; az önce şikayetvar sitesinden de firmaya bildirdim.
Yasal süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım var mıdır? Aldığım hizmetlerin karşılığı bedeli ödemek, fakat bu iade ettiğim cihazın bedelini kesinlikle ödememek niyetindeyim. Faturayı bölme talebi yapabiliyor muyuz, veya izlenmesi gerekecek süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım varsa çok mutlu eder beni.
6 yıldan fazla süredir kesintisiz Superonline müşterisiyim. Son taşınma işleminde, her türlü kurulumu yaparak Superonline'a bilgi verdim. Yetkili kişi geldi, yanımda sadece mobil üzerinden bir onay verdi ve gitti, uzaktan da yapılabilecek bu işlem için 150 TL ödemeyi kabul ettim. Buraya kadar sorun yok. Görevliye, bir önceki adreste kullandığım router ve modem cihazını ayrı ayrı şarj aletleri ve kutuları ile teslim ederek, yeni modemimi teslim aldım. Herhangi bir evrak imzalanmasına gerek olmadığı; kendilerinin cihazı aldıklarını bildireceklerini fakat benim de arayıp bilgi vermemin olumlu olabileceği söylendi. 30 dakika içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp bilgisini verdim, "tamam efendim" cevabını aldım. 3-4 gün sonra cep telefonuma "modeminizi teslim ediniz" şeklinde bildirim gelmesi üzerine derhal tekrar aradım. Ve bu mesaj 4'er gün aralıklarla peş peşe gelmeye devam etti, her defasında da tekrar tekrar aradım, faturamda kesinlikle böyle bir bedeli görmek istemediğimi bildirdim. Gelinen noktada 125 TL cihaz bedeli faturama yansıtılmış. Belki yedinci kez müşteri hizmetlerini arayarak durumu aktardım. Bugün gelen yanıt "elinizde teslim ettiğinize belge var mı" şeklindeydi. Router veya modem için; teslim alırken de teslim ederken de imza altına almadım. İade ederken özellikle sordum, gerek olmadığı belirtildi. Bu bedeli asla ve asla ödemeyeceğimi, bu hatanın fatura ödeme son gününe kadar düzeltilmemesi durumunda kendim ve aile büyüklerim dahil olmak üzere tüm abonelikleri taahhüt sonu itibariyle bitireceğimi, kendi aboneliğimin taahhüt bitimi de yaklaşması sebebiyle cep telefonum dahil olmak üzere diğer sağlayıcılara derhal geçeceğimi, bu haksız bedelin de son kuruşuna kadar arkasında olduğumu ve kesinlikle hiçbir şart altında ödeme yapmayacağımı; az önce şikayetvar sitesinden de firmaya bildirdim.
Yasal süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım var mıdır? Aldığım hizmetlerin karşılığı bedeli ödemek, fakat bu iade ettiğim cihazın bedelini kesinlikle ödememek niyetindeyim. Faturayı bölme talebi yapabiliyor muyuz, veya izlenmesi gerekecek süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım varsa çok mutlu eder beni.
29.01.2020 tarihinde xxx sipariş numarası ile "Audio Pro Addon T3 Bluetooth Hoparlör" ürününü, hepsiburada.com internet sitesi üzerinden, 949,02 TL bedel ile satın aldım. Ürünün satıcısı, doğrudan hepsiburada'dır. Kargo ile gelen ürün ayıplı olup, sesi çıkmamakta idi ve ürün ile beraber herhangi bir garanti belgesi veya distribütör firma belgesi teslim edilmemişti. Kutusundan ayıplı çıkan ürünü, ertesi gün (30.01.2020) iade etmek üzere firmaya (hepsiburada, d-market) hepsijet-xxx numaralı gönderi ile kargoladım. Satıcı, 10.02.2020 tarihinde ürünü -hiçbir işlem ve açıklama yapmaksızın- bana geri kargoladı. Ürünün aynı şekilde tekrar elime ulaşmasının ardından, ertesi gün (11.02.2020) satıcıya bir kez daha iade edilmek üzere hepsijet-xxx numaralı gönderi ile kargoladım. İade için, tam tamına 5 ayı aşkın bir süredir, hiçbir işlem yapılmamıştır. Telefon ile ulaşmaya çalıştığımda, her defasında "dönüş yapacağız efendim" cevapları aldım. 2. ayın sonunda tüketici hakem heyetine başvurdum; fakat pandemi nedeniyle ara verdikleri için, orada da hiçbir işlem yapılamadı. Yıllardır, internet üzerinden yüzlerce binlerce alışverişim oldu. İlk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım. 5 aydır param -hiçbir açıklama yapılmaksızın- işletiliyor ve geri alıp alamayacağım da meçhul. Önceki gün cimer'e başvurdum. Süreci, takip edecek arkadaşlar için, konuyu güncelleyerek paylaşırım.
VW JETTA 2012 1.2 TSI TRIGER SETİ
|
|
DELL U2311H - LG IPS236V-PN - ASUS ML239H HANGİSİ_?
|
OCZ AGILITY 2 60GB SSD İNCELEMESİ
UCUZ YOLLU KOLON TAVSİYESİ
|
xp kurulumunda sürekli kilitlenmeler, donmalar vs..
|
Son Giriş: 39 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 578
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.151
İkinci El Bölümü Mesajları: 2.890
Konularının görüntülenme sayısı: 544.544 (Bu ay: 3.829)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 238 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El - Ödüllü Anket

