Yüzbaşı
25 Ocak 2007
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
84 üye
Görüntülenme
Toplam: 2103 (Bu ay: 28)
Gönderileri

6 yıldan fazla süredir kesintisiz Superonline müşterisiyim. Son taşınma işleminde, her türlü kurulumu yaparak Superonline'a bilgi verdim. Yetkili kişi geldi, yanımda sadece mobil üzerinden bir onay verdi ve gitti, uzaktan da yapılabilecek bu işlem için 150 TL ödemeyi kabul ettim. Buraya kadar sorun yok. Görevliye, bir önceki adreste kullandığım router ve modem cihazını ayrı ayrı şarj aletleri ve kutuları ile teslim ederek, yeni modemimi teslim aldım. Herhangi bir evrak imzalanmasına gerek olmadığı; kendilerinin cihazı aldıklarını bildireceklerini fakat benim de arayıp bilgi vermemin olumlu olabileceği söylendi. 30 dakika içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp bilgisini verdim, "tamam efendim" cevabını aldım. 3-4 gün sonra cep telefonuma "modeminizi teslim ediniz" şeklinde bildirim gelmesi üzerine derhal tekrar aradım. Ve bu mesaj 4'er gün aralıklarla peş peşe gelmeye devam etti, her defasında da tekrar tekrar aradım, faturamda kesinlikle böyle bir bedeli görmek istemediğimi bildirdim. Gelinen noktada 125 TL cihaz bedeli faturama yansıtılmış. Belki yedinci kez müşteri hizmetlerini arayarak durumu aktardım. Bugün gelen yanıt "elinizde teslim ettiğinize belge var mı" şeklindeydi. Router veya modem için; teslim alırken de teslim ederken de imza altına almadım. İade ederken özellikle sordum, gerek olmadığı belirtildi. Bu bedeli asla ve asla ödemeyeceğimi, bu hatanın fatura ödeme son gününe kadar düzeltilmemesi durumunda kendim ve aile büyüklerim dahil olmak üzere tüm abonelikleri taahhüt sonu itibariyle bitireceğimi, kendi aboneliğimin taahhüt bitimi de yaklaşması sebebiyle cep telefonum dahil olmak üzere diğer sağlayıcılara derhal geçeceğimi, bu haksız bedelin de son kuruşuna kadar arkasında olduğumu ve kesinlikle hiçbir şart altında ödeme yapmayacağımı; az önce şikayetvar sitesinden de firmaya bildirdim.


Yasal süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım var mıdır? Aldığım hizmetlerin karşılığı bedeli ödemek, fakat bu iade ettiğim cihazın bedelini kesinlikle ödememek niyetindeyim. Faturayı bölme talebi yapabiliyor muyuz, veya izlenmesi gerekecek süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım varsa çok mutlu eder beni.

6 yıldan fazla süredir kesintisiz Superonline müşterisiyim. Son taşınma işleminde, her türlü kurulumu yaparak Superonline'a bilgi verdim. Yetkili kişi geldi, yanımda sadece mobil üzerinden bir onay verdi ve gitti, uzaktan da yapılabilecek bu işlem için 150 TL ödemeyi kabul ettim. Buraya kadar sorun yok. Görevliye, bir önceki adreste kullandığım router ve modem cihazını ayrı ayrı şarj aletleri ve kutuları ile teslim ederek, yeni modemimi teslim aldım. Herhangi bir evrak imzalanmasına gerek olmadığı; kendilerinin cihazı aldıklarını bildireceklerini fakat benim de arayıp bilgi vermemin olumlu olabileceği söylendi. 30 dakika içerisinde müşteri hizmetlerini arayıp bilgisini verdim, "tamam efendim" cevabını aldım. 3-4 gün sonra cep telefonuma "modeminizi teslim ediniz" şeklinde bildirim gelmesi üzerine derhal tekrar aradım. Ve bu mesaj 4'er gün aralıklarla peş peşe gelmeye devam etti, her defasında da tekrar tekrar aradım, faturamda kesinlikle böyle bir bedeli görmek istemediğimi bildirdim. Gelinen noktada 125 TL cihaz bedeli faturama yansıtılmış. Belki yedinci kez müşteri hizmetlerini arayarak durumu aktardım. Bugün gelen yanıt "elinizde teslim ettiğinize belge var mı" şeklindeydi. Router veya modem için; teslim alırken de teslim ederken de imza altına almadım. İade ederken özellikle sordum, gerek olmadığı belirtildi. Bu bedeli asla ve asla ödemeyeceğimi, bu hatanın fatura ödeme son gününe kadar düzeltilmemesi durumunda kendim ve aile büyüklerim dahil olmak üzere tüm abonelikleri taahhüt sonu itibariyle bitireceğimi, kendi aboneliğimin taahhüt bitimi de yaklaşması sebebiyle cep telefonum dahil olmak üzere diğer sağlayıcılara derhal geçeceğimi, bu haksız bedelin de son kuruşuna kadar arkasında olduğumu ve kesinlikle hiçbir şart altında ödeme yapmayacağımı; az önce şikayetvar sitesinden de firmaya bildirdim.


Yasal süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım var mıdır? Aldığım hizmetlerin karşılığı bedeli ödemek, fakat bu iade ettiğim cihazın bedelini kesinlikle ödememek niyetindeyim. Faturayı bölme talebi yapabiliyor muyuz, veya izlenmesi gerekecek süreç hakkında bilgisi olan arkadaşım varsa çok mutlu eder beni.

29.01.2020 tarihinde xxx sipariş numarası ile "Audio Pro Addon T3 Bluetooth Hoparlör" ürününü, hepsiburada.com internet sitesi üzerinden, 949,02 TL bedel ile satın aldım. Ürünün satıcısı, doğrudan hepsiburada'dır. Kargo ile gelen ürün ayıplı olup, sesi çıkmamakta idi ve ürün ile beraber herhangi bir garanti belgesi veya distribütör firma belgesi teslim edilmemişti. Kutusundan ayıplı çıkan ürünü, ertesi gün (30.01.2020) iade etmek üzere firmaya (hepsiburada, d-market) hepsijet-xxx numaralı gönderi ile kargoladım. Satıcı, 10.02.2020 tarihinde ürünü -hiçbir işlem ve açıklama yapmaksızın- bana geri kargoladı. Ürünün aynı şekilde tekrar elime ulaşmasının ardından, ertesi gün (11.02.2020) satıcıya bir kez daha iade edilmek üzere hepsijet-xxx numaralı gönderi ile kargoladım. İade için, tam tamına 5 ayı aşkın bir süredir, hiçbir işlem yapılmamıştır. Telefon ile ulaşmaya çalıştığımda, her defasında "dönüş yapacağız efendim" cevapları aldım. 2. ayın sonunda tüketici hakem heyetine başvurdum; fakat pandemi nedeniyle ara verdikleri için, orada da hiçbir işlem yapılamadı. Yıllardır, internet üzerinden yüzlerce binlerce alışverişim oldu. İlk defa böyle bir durumla karşı karşıyayım. 5 aydır param -hiçbir açıklama yapılmaksızın- işletiliyor ve geri alıp alamayacağım da meçhul. Önceki gün cimer'e başvurdum. Süreci, takip edecek arkadaşlar için, konuyu güncelleyerek paylaşırım.

Arkadaşlar merhaba,

Başlıktaki model aracın trigeri ömrünü doldurdu.

Yan sanayi ile orjinali arasında da ciddi fiyat farkı var.
Yan sanayi için önerebileceğiniz markalar nelerdir? Hangisinden uzak dur diyebilirsiniz?

Ankara veya İzmit için işçilik önerisi de olan varsa yorumlara açığız.
http://www.eksenbilgisayar.com/urun/dell-ultrasharp-u2311h-23-1920x1200-8ms-full-hd-siyah-lcd-monitor.aspx

http://www.eksenbilgisayar.com/store/ProductDetails.aspx?productid=90570&ttype=Details#pt

MERHABA ARKADAŞLAR. YARIN BU ÜÇ MODELDEN BİRİNİ ALMAK İSTİYORUM, KULLANICI ARKADAŞLAR VARSA FİKİRLERİNİ PAYLAŞIRSA ÇOK MEMNUN OLURUM.

PC DE FİLM-OYUN VS HERŞEY YAPILACAK, BÜTÇE 600-700TL ARASI.. BU BÜTÇE DAHİLİNDE EN KALİTELİ GÖRÜNTÜYÜ HANGİ MONİTÖR VERİR? ACER H243HBMID DEN GEÇİŞ YAPIYORUM, HANGİ MONİTÖR GÖRÜNTÜ KALİTESİ OLARAK BENİ ÜZMEZ_?

İNTERNETTE BİRÇOK BİLGİ VİDEO BULDUM, FAKAT EN GÜZELİ BİREBİR KULLANICI ARKADAŞLARIN YORUMLARINI ALMAK DİYE DÜŞÜNDÜM..

DEĞERLİ YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..
MERHABA ARKADAŞLAR,



ÜRÜNÜ FORUMDAN 'PSY!' NİCKLİ ÇAĞLAYAN KARDEŞİMDEN ALDIM, BUGÜN ELİME ULAŞTI VE SİSTEMİME TAKTIM (WINDOWS HDD LERDEYKEN TEST EDİLDİ). WINDOWS UN BİRAZ ŞİŞİK OLMASI, VE SSD NİN BOMBOŞ OLARAK TEST EDİLMİŞ OLMASI SONUÇLARI ETKİLEMİŞ OLABİLİR.

MERAK ETTİĞİNİZ SORULAR VEYA YAPMAMI İSTEDİĞİNİZ TEST VS. VARSA YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIM ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR İÇİN. BİRKAÇ TEST YAPTIM, DEĞERLER MANTIKLI MI, YORUMLARSANIZ SEVİNİRİM.

TEST SİSTEMİ

WIN 7 x64
AMD X6 1055T @ 3.8 GHZ
GIGABYTE 790FXTA UD5
OCZ REAPER 4GB 2000 @ CL9
2*1 TB SEAGATE 528AS HDD

HD TUNE OKUMA TESTİ (ACHI KAPALI YAPILDI, ACHIYI AÇTIKTAN SONRA HD TUNE U BİR DAHA AÇAMADIM, BIOS RESETLENİNCE DEMO SÜRESİ DOLDU ALGILADI)



AS SSD



ATTO



CRYSTAL DISK MARK



WINDOWS 7 x64 PERFORMANS TESTİ - 7.7

MERHABA ARKADAŞLAR

http://www.hepsiburada.com/Liste/jvc-kd-r-306-cd-mp3-aux-calar/productDetails.aspx?categoryid=26080&productid=otaytkd-r306

2001 POLO CLASSIC ARACIMA YUKARIDAKİ LİNKTEKİ MP3 ÇALARI ALDIM. ÖNE VE ARKAYA ÖĞRENEBİLDİĞİM KADARIYLA 16CM. LİK KOLON TAKILABİLİYORMUŞ, TAM EMİN DEĞİLİM HENÜZ, BU KONUDA DA YARDIMCI OLACAK ARKADAŞLAR VARSA ÇOK MEMNUN OLURUM.

ÖNE VE ARKAYA, YUKARIDAKİ TEYP İLE ANFİ GEREKTİRMEDEN UYUMLU OLACAK ŞEKİLDE, FİYAT KATEGORİSİNDE DÜZGÜN TİZ, MID VE BASS VEREBİLEN, TOPLAMDA 200TL CİVARLARINDA 2 SET KOLON DÜŞÜNÜYORUM. DAHA ÖNCE BU TARZ ÜRÜN ALIP MEMNUN KALAN ARKADAŞLARIN FİKİRLERİNİ BEKLİYORUM.

CEVAPLAR İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER.
arkadaşlar merhaba.. Bi el atın, pc de şöyle bir sorun var ;

4 pinlik işlemci güç kablosu anakarta takılı ise anakart elektirik almıyor. Çeyrek saniye kadar işlemci fanı yarım tur dönüyor ve hemen akabinde anakart elektriği kesiyor. Eğer bu 4pin kablo takılı değilse fanlar falan dönüyor yani anakart elekrik alıyor. Sizce sorun sadece işlemcide mi yoksa anakartta mı yoksa ikisinde de olabilir mi? Daha önce benzer durumla karşılaşan var mı?

bu arada işlemcim amd x2 4400.. 1.42 voltta 3.0 ghz de kullanıyordum. anakart da msi k9a2 cf.

cevaplar için teşekkürler.
arkadaşlar benim şöyle bir sorunum var;


Hızı 3.0 ghz e aşırtılmış (1.42 volt ile) amd 4400 x2 işlemcim ile 60-70 saat kadar açık kalan bilgisayarıma, önce xp sonra vista sonra tekrar xp yüklemeye çalışırken birdenbire bilgisayar kapandı. sanırım işlemci anakart yada güç kaynağından biri yada birkaçında problem var.

acaba anakartta işlemci takılı olmasa da anakrt güç alıp fanları falan çalıştırır mı? şu an açma tuşuna bastığımda, eğer elektrik fişini yeni takmışsam, saniyenin çeyreği kadar bir süre ile anakarta elektrik geliyor, hemen akabince elektrik kesiliyor. fişi çıakrmadan 2. basışımda ise hiç elektrik gelmiyor. konuyla ilgili tecrubesi olan arkadaslar yardım ederlerse çok sevinirim. yedek guc kaynağı ve işlemci bulamıyorum..

saygılar..
Hakkında
Konum: İstanbul, Beykoz
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 1 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 2 sa.
Mesaj Sayısı: 596
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.368
İkinci El Bölümü Mesajları: 3.077
Konularının görüntülenme sayısı: 82.407 (Bu ay: 1.660)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 249 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İkinci El - Ödüllü Anket
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.