Binbaşı
12 Mart 2006
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
21 üye
Görüntülenme
Toplam: 1154 (Bu ay: 0)
Gönderileri

Arkadaşlar merhaba,


Tarafıma TT altyapısında kullandığım bir GSM hattı için SMS gönderilmesi gerekiyor. (İndirim kodu)


Gönderici ise .Teknosa. başlıklı bir servis ve servisin sahibi B043 koduna sahip.


Ancak bu SMS bana ulaşmıyor. Sistem üzerinde gönderildi gözüküyor. Telefon değişikliği vb. denesek dahi bir türlü SMS bana gelmiyor.


Önceki yıllarda (10 yıldan fazla süredir belki) bir çok reklam SMS'ine (başlıksız ve telefon numalarının görüntülendiği dönemlerde) ait telefon numaralarını engellemiştim.


Sanırım bu servisin numarasını da bir dönem engellemiş olabilirim. Telefonumda yüzlerce engelli numara var, bunları ise kaldırmak istemiyorum.



Acaba B043 (.TEKNOSA. başlıklı) tarafından gönderilen SMS'in gönderici numarasını öğrenebilmem mümkün müdür? Hali hazırda bu servisten başka telefonuma gelen mesaj SMS kutusunda duruyor.


Bilgi ve yardımlarınızı rica ederim.

Sansüronlayn abonesiyim. Taahhütlü bir üyelik olduğundan fesih etmek de istemiyorum.


Evimde hali hazırda KabloTV hizmeti var. Bu esnada ikinci bir abonelik açmak istiyorum. Firma arayışındayım.


Bölgemde sansüronlayn olduğundan Fiber altyapı yok diğer firmalar için, vdsl çözümleri var santral mesafesi 825 metre (rezalet özetle)


Bu haliyle Kablonet mantıklı gibi görünüyor.


Ankara/Çankaya için sadece oyun oynamak için CS, EFT vb. nasıl?


Sansüronlaynda malum pingiydi, lossuydu, gizli kapaklı bandwith kısıtlamasıydı, yurtdışı turlatmasıydı rezalet ötesi.


Kullananlar gecikme yaşıyor mu? Hızı normal gösterip, alt kanalda kısmalar var mı? Gizli gecikmeler, paket kayıpları var mı?


İşin özeti attığınız mermi gidiyor mu arkadaşlar?

Ofisimizde bir wireless modem ve iki ayri router kullaniyoruz.

Sinyal zayifligi nedeniyle bu sekilde baglanabiliyoruz.

Yazicilar modem ethernetine bagli. Bu nedenle router agina bagli iken yazicilara ulasamiyoruz.

Bu sorunu asabilecegim, hangi routera bagli olursak olalim modemdeki yaziciya ulasmama imkan taniyacak bir yontem bilen var mi?

Tesekkurler.
Herkese merhaba,

Öncelikle yaşadığım sorunu özetleyeceğim ve daha sonra bu soruna dair tüm tespitlerime yer vereceğim. (Bir çoğunuz için Tespitler kısmı belki daha ilgi çekici olacaktır)

OLAY

2015 yılının Mayıs ayında 50" Toshiba TV satın almıştım. Bu ürün Sıcak Fırsatlarda paylaşılan bir üründü. Benim gibi bir çok forumdaş aynı üründen satın aldı.
ÇÜNKÜ ;
Ürün uygun fiyatlıydı,
En önemlisi ise 5 YIL Garanti Kampanyası vardı.

Forumdaşlarla birlikte Toshiba Türkiye olarak hizmetini sürdüren TNB Bilgisayar ve Görüntüleme A.Ş.'nin direktifleri doğrultusunda, Seri numarası, fatura numarası vs. bilgilerle verilen internet adresinden başvurularımızı yapmıştık.

BAŞVURU

quote:


Sayın müşterimiz ;
18XXXXXX5 seri numaralı ürününüz için 05.05.2015 17:19 tarihinde yaptığınız [5 Yıl Garanti Tüm Kanallar 2015] başvurunuz alınmıştır. Girmiş olduğunuz bilgiler incelendikten sonra başvuru sonucunuz e-posta yoluyla tarafınıza bildirilecektir.www.toshibatr.com/5yilgaranti sayfamızdan ürününüzün seri numarasını kullanarak başvuru durumunuzu sorgulayabilirsiniz.

Toshiba'yı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş.
Burhaniye Mah. Neşet Bey Sok. 7/B
Üsküdar - İstanbul
Tel: +90 (212) 340 60 80www.toshibatr.com



Akabinde tarafımıza şu şekilde mailler geldi ;

BAŞVURU SONUCU


quote:

Sayın müşterimiz ;
18XXX seri numaralı ürününüz için 05.05.2015 17:19 tarihinde yaptığınız [5 Yıl Garanti Tüm Kanallar 2015] başvurunuz [05.05.2015 17:28] tarihinde onaylanmıştır.www.toshibatr.com/5yilgaranti sayfamızdan ürününüzün seri numarasını kullanarak başvuru durumunuzu sorgulayabilirsiniz.

Toshiba'yı tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş.
Burhaniye Mah. Neşet Bey Sok. 7/B
Üsküdar - İstanbul
Tel: +90 (212) 340 60 80www.toshibatr.com



Özetle, 5 yıl garanti süresi cazip geldiğinden o tarihte ürünler alındı, garantiler uzatıldı.

Bildiğiniz üzere Toshiba markası 2016 yılında yapmış olduğu açıklamalarla Türkiye pazarından çekileceğini açıklamıştı.

Toshibanın Türkiye dist. ve ithalatçısı konumundaki TNB şirketi ise faaliyetine AYDINLATMA ÜRÜNLERİ satmak suretiyle devam etme kararı aldı.


Geçenlerde bahsi geçen TV bozuldu. Yetkili servisleri bulmak amacıyla internette araştırma yaptım ancak bu ürünün Türkiyede YETKİLİ BİR SERVİSİ bulunmamakta.
Konuyla ilgili olarak TNB şirketine ait +90 216 422 4050 numaralı telefonu, 0850 460 86 74 numaralı (PC servisi) telefonu, 0850 360 86 74 numaralı (TNB M.H) telefonu defalarca aradım.

TNB'ye ait numaraları açan bir operatör bulunmamaktadır.
PC servisi ise TNB ile bağlantısı olmadığını iddia etmektedir.

Haliyle TOSHIBA Türkiyede sahipsiz kaldı. Yani TOSHIBA PC dışındaki ürünleriniz için SERVİS DESTEĞİ ALMANIZ mümkün değildir.

ŞÜPHE


TNB şirketi sahibi AYTAÇ BİTER isimli şahsiyet, Şubat 2015 tarihinde açıklamalar yapmak suretiyle Toshiba ürünlerinin 5 yıl garantili olacağını beyan etmiştir.

Tahminimizce Toshiba tarafından TNB şirketiyle aralarında kurulan sözleşme 2016 tarihi itibariyle bitecek olması ve TNB' nin, Toshibanın Türkiyeden çıkacağı bilgisini de edinmesi suretiyle, daha önce ithal etmiş olduğu stoktaki ürünlerin satışını hızlandırmak amacıyla 5 YIL GARANTİ safsatasını ortaya atmış olmalı.

Bu konuda öncelikle TOSHIBA GLOBAL ile yazışmalar yapmaya başladım. Onlara Türkiyeden çıkış kararının ne zaman alındığını, TNB ile sözleşmelerinin ne zaman ve nasıl sona erdiğini sordum. Bu konularda cevap geldikçe paylaşacağım.

Ayrıca Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği uyarınca, bir ürünün satıldığı tarihten itibaren 10 yıl boyunca ücretli servisinin bulunması gerektiği, 7 bölgede en az 40 yetkili servisin bulunması gerektiği, garantili ürünler için hizmetin kesintiye uğratılmaması gerektiği gibi düzenlemeler kapsamında, buna aykırılık teşkil eden eylemler yönünden Gümrük ve Ticaret Bakanlığına şikayet dilekçesi verdim.

Tarafıma satışı gerçekleştiren Mediamarkt ile görüştüm. Ancak onlar konuyu daha önceden bildiği için, BİZ SERVİS HİZMETİ VERMİYORUZ, SİZ ULAŞIN gibi baştan savan cevaplarla beni geçiştirdiklerini düşünüyorlar.

Hukuken, ihtalatçı, satıcı ve hatta üretici, tüm bu süreçten müşterek ve müteselsilen sorumludur.

Buradaki en önemli nokta, tüketicilere TNB şirketinin önceden edinmiş olduğu bilgileri kullanmak suretiyle zarar verme kastıdır.


Tüm bu konularda sizleri bilgilendirmek, birlikte mücadele etmek istiyorum.

Yazışmalara ilişkin cevaplar geldikçe düzenli olarak paylaşacağım.

Şu aşamada TOSHIBA marka ürünleri satın almamanızı, aldığınız takdirde ise karşınızda muhatap bulamama riskinizin olduğunu hatırlatırım.
Macbookumda yazilimsal ve donanimsal sorunlar var.

Suan isletim sistemi calismiyor. Beyaz elma ekranda loading vaziyetinde tikaniyor.

Bu makineye windows kurmak istiyorum, zira daha aliskin oldugum ve donanimsal sorunlari yakalayabilecegim bir sistem.

Ancak macin efi olmasi nedeniyle bios bulunmuyor. Bu nedenle cdden veya usbden boot da edemiyorum.

Onerisi olan arkadasim var midir?

Bir kac bilgisayarci gezdim ama yapmak istemiyorlar. Cunku sorun buyukse sikinti yasariz diyorlar. Kisaca is basa dustu.

Simdiden tesekkurler.

Donanimsal arizanin wireless kart oldugu soylendi.
Merhaba,

Satmayi dusundugunuz fan sayfalarini alabilirim. Ilgilenenler ozel mesajdan bana ulasabilir.

Not: Ozel mesajdan Sayfanin ID si veya linki paylasabilirseniz sevinirim.

Iyi Gunler dilerim.
Bu başlığı sırf zevkine açıyorum, zaten HB hakkında sayısız başlık var. Kayıtlara geçsin, yarın öbürgün bu firmayı bilmeyen arkadaşlar araştırırken durumlara şahit olsunlar.

HB'da mağazası bulunan bir satıcıdan, dalış ekibimiz için indirime girmiş Led Lenser marka dalış fenerleri satın aldım.

Normal fiyatı üzerine çizgi çekilmek suretiyle indirime gidilmişti.

Aldığım ürünler dün tarafıma ulaştırıldı.

Poşeti açtığımda tabi ki içinden LED LENSER marka ürün yerine saçma sapan bir çin markası fener çıktı.

Doğal olarak HB'ye durumu bilgilendirdim. Adamların teklifi "iptal et, iade edelim paranı"


Hem satıcın beni dolandırmaya kalkacak, sahte mal gönderecek, fatura vs. kesmeyecek, sen buna izin vereceksin ve sunduğun çözüm iptal et :)


Hepsiburadanın suyu bayağdır ısındı. Son 5 alışverişim hep sorunlu.

Ha şimdi ben ne yapacağım?

Hem satıcı hakkında, hem de HB hakkında suç duyurusunda bulunacağım (Bknz Örn : Annelutfen.com aleyhine suç duyurum)

Satıcıyı ve HB'yi fatura düzenlemedikleri için maliyeye şikayet edeceğim.

Ürünün dist. ile bağlantı kurup, durumu aktaracağım.

Hakem heyeti vasıtasıyla orjinal ürünler teslimini sağlayacağım.


Arkadaslar merhaba,

Ofiste all in one pc kullaniyorum. Ayrica laptopta kullaniyorum. Bu iki bilgisayari birbirine es zamanlamam mumkun mu? Yani birine kaydettigim bir excel dosyasi ornegin diger pcye gecebilir mi? Buna benzer bir program ya da ara cihaz soz konusu mudur?

Yani evde yaptigim bir islem, internet ortaminda diger bilgisayar ekstra bir mudahele gerekmekten gecebilir mi?

Bilen varsa beri gelsin. Tesekkurler.
Selamlar.

facebook fan sayfaları arıyorum.

Ozelden mesajınızda, sayfa linkini, fiyatını ve size ulasabilecegim iletisim bilgisini verebilirseniz size hızlıca donus yapabilirim.

tesekkurler.
Mobilden yazdigim icin cok ozen gosteremeyecegim.

herkese merhaba,

Windows xp kurulu bir pcde bulunan klasor icindeki excel dosyasinin ;

son olarak hangi tarihte acildiginin,
ustunde oynama yapilip yapilmadiginin,
kopyalanip kopyalanmadiginin,

tespiti mumkun mudur?

Mumkun ise nasil yapabiliriz?

Yardim icin simdiden tesekkurler.
Hakkında
Konum: Ankara
Meslek: Serbest
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 1 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 gün
Mesaj Sayısı: 1.162
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.371
İkinci El Bölümü Mesajları: 506
Konularının görüntülenme sayısı: 39.860 (Bu ay: 462)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3.700 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.