Şimdi Ara

Çok çok Acil 301 veya C-elysee'den birini seçmem gerekiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
1.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Merhaba.

    Büyük bir ikilemde kaldığım için sizlerin değerli yorumlarını bekliyorum. Yarına kadar karar vermem gerekiyor.

    2015 model pug 301 active, 69000 km'de 5 parça lokal boyalı, işlem yok (hasar kaydı yok).

    2015 model c-elysee action, 36000 km'de bagaj kapağı değişik ön çamurlukta boya var (1800 tl hasar kaydı görünüyor).

    C-elysse, 301'den 2500 tl daha pahalı.

    Aktif araç kullanan birisiyim, 30.000 km/yıl yol yapıyorum.

    Siz olsanız bu araçlardan hangisini tercih edersiniz? Sebepleriyle birlikte açıklarsanız çok müteşekkir olurum.



  • hasar kaydi olmayan ama 5 parca boyali araci aldiktan 1 ay sonra hasar kaydi da cikar pert kaydi da.

    celysse daha mantikli duruyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu durumda C elysee kesinlikle.

    5 parça boyalı araba 2 500 TL fark için alınmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • memlekette 2 tanemi kalmış

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler arkadaşlar,

    Malum biliyorsunuz düşük km.'li yüksek modelli bir araç baktığınızda pek seçeneğiniz kalmıyor.

    Aynı araç olduklarını biliyorum ama galerici bir abi pejonun daha kolay satıldığını ve daha kolay parçası bulunduğunu söyledi (doğruluğunu teyit etmek lazım).

    Benim de aklımda c-elysee var ama...
  • Ustamin tabsiye ettigini

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 30000 kmyi şehirdışında yapıyosan eziyet olur o araçlar çünkü konfor olarak yerlerde sürünüyo resmen. Şehiriçi kısa süreli kullanımlarda belki o kadar yormayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • C elyese



    301 den daha iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 model 1.2 Vti Confort 52 binde hasar kayıtsız. İlgileniyor iseniz p.m.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkisini 2 gün arayla kullandım.

    Elysee'in içi neredeyse aynı olmasına rağmen, konsoldaki beyaz fırçalanmış plastikle daha güzel duruyordu.

    Elysee'i daha çok beğenmiştim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chevymel1

    30000 kmyi şehirdışında yapıyosan eziyet olur o araçlar çünkü konfor olarak yerlerde sürünüyo resmen. Şehiriçi kısa süreli kullanımlarda belki o kadar yormayabilir.

    Değerli chevymel,

    Hergün 60 km yol yapıyorum işe gidip gelebilmem için. Uzun yola yılda bir iki kere gittiğim için çok problem oluşturmaz diye düşünüyorum.

    ----

    Bu arada biri active diğeri attraction tekno paket, donanımlar arasında çok büyük farklar var mı?

    Yardımlarınız için teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: febastan


    quote:

    Orijinalden alıntı: chevymel1

    30000 kmyi şehirdışında yapıyosan eziyet olur o araçlar çünkü konfor olarak yerlerde sürünüyo resmen. Şehiriçi kısa süreli kullanımlarda belki o kadar yormayabilir.

    Değerli chevymel,

    Hergün 60 km yol yapıyorum işe gidip gelebilmem için. Uzun yola yılda bir iki kere gittiğim için çok problem oluşturmaz diye düşünüyorum.

    ----

    Bu arada biri active diğeri attraction tekno paket, donanımlar arasında çok büyük farklar var mı?

    Yardımlarınız için teşekkürler.

    Donanımını pek bilmiyorum. Ben kiralık olarak bir hafta kullanmıştım. Nacizane tavsiyem bir kez daha düşünmeniz. Bu araçları benim gördüğüm kadarıyla şirketler kullanıyor. Para verip alan çok çok azdır kanımca. Şirketler elemanları binsin diye fazla sallamıyor olabilir ama siz para verip alacaksınız. Pişman olmayın derim.
  • Hasar kaydı olmayan arabadan korkun

    Hasar kaydı olunca detaylı sorgulamada hangi parçalar değişmiş listesi geliyor ne işlem görmüş biliyorsun ama dışarıda yapılan araçta bilemezsin
  • Kesinlikle C-Elysee. 301'in baz paketinde arka camlar bile manuel. Fiyatları nedir? Sormak istediğiniz bir durum varsa sorabilirsiniz, C-Elysée sahibiyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Aktif araç kullanan birisiyim, 30.000 km/yıl yol yapıyorum."

    dediğiniz için ikisinden de uzak durun.
    Gerçek C segment bir araç alın.
    yağmurlu havada, şehir içinde, önümde 180 derece döndü. önü arkaya, arkası öne ..

    corolla-octavia-focus-auris-308-c4-astra-megane-fluance-mazda3-
    508-c5-mondeo-laguna
    vs.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 24 Mayıs 2017; 22:27:16 >
  • Mantık C-Elysse diyor. Pejonun elle tutulur yanı yok.
  • 5 parca boya nerelerde ??
    Fiyatları nekadar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-4153B7648 -- 24 Mayıs 2017; 17:14:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    "Aktif araç kullanan birisiyim, 30.000 km/yıl yol yapıyorum."

    dediğiniz için ikisinden de uzak durun.
    C segment bir araç alın.
    yağmurlu havada, şehir içinde, önümde 180 derece döndü. önü arkaya, arkası öne ..

    corolla-octavia-focus-auris-308-c4-astra-megane-fluance-mazda3-
    508-c5-mondeo-laguna
    vs.

    B segmenti sahipleri arabayi hep yazin kullaniyor zaten,



    nasil bir dayanaktir bu ?



    " onumde 180 derece dondu" ruzgardan mi dondu allah allah ya.



    Soforu esekse s serisinide dondurur merak etmeyin.



    Ben yilda 20bin km yapiyorum 10 yili geckin b segment kullaniyorum karda kista tipide firtinada her sartta kullandim hala yasiyorum cok sukur. Bende ozel yetenek var demek.



    Hayirli gunler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    Sonbaharda yağmurlu bir gündü.
    Şehir içi,
    Kayseri de büyükşehir belediyenin önünde,
    Nato caddesi üzerinde
    Havaalanından kartal kavşağına doğru giderken,
    Aniden fren yapıldı.
    Önümdeki araç gözümün önünde Arkasını attı 180 derece döndü.
    Citroen mı pejo mu hatırlamıyorum.
    %90 Aynı araç sonuçta.
    Kötü araç demiyorum,
    neden daha oturaklı bişey alınmasın diyorum.
    .
    Bende yıllarca B kullandım.
    .
    Sorun tekerleklerde felanda olabilir, şoförde de olabilir bilemiyorum,
    Ama 301 gibi, reno sümbül gibi 2. Sınıf pazarlar için üretilen araçlar içime sinmiyor.

    Bizim milletimiz daha iyilerine layık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lordford50 -- 24 Mayıs 2017; 22:12:04 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lordford50

    Sonbaharda yağmurlu bir gündü.
    Şehir içi,
    Kayseri de büyükşehir belediyenin önünde,
    Nato caddesi üzerinde
    Havaalanından kartal kavşağına doğru giderken,
    Aniden fren yapıldı.
    Önümdeki araç gözümün önünde Arkasını attı 180 derece döndü.
    Citroen mı pejo mu hatırlamıyorum.
    %90 Aynı araç sonuçta.
    Kötü araç demiyorum,
    neden daha oturaklı bişey alınmasın diyorum.


    Ben bu araclar ozelinde konusmadim zaten tum b segmentleri icin konustum,



    Artik her aracta esp standart zaten siz fantezi yapmazsaniz hic bir sorun olmaz.



    Agir araba bu gibi durumlarda dezavantajlidir ayrica. Daha kolay yoldan cikar, daha zor kontrol edilir.



    Siz oyle yazmissiniz ki b segmenti hayati tehlike iceriyor gibi algilaniyor



    Hayirli gunler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 24 Mayıs 2017; 22:12:0 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.