Şimdi Ara

Clio Symbol ün Şaşırtıcı ara hızlanma Değerleri (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
140
Cevap
0
Favori
5.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SpawnslayeR


    quote:

    Orjinalden alıntı: stilll

    sümbülde vites değiştirirken devir saatine bakmıcan.hız göstergesine bakarak değiştircen.
    çok ilginç bir araba


    Vites değiştirirken herhangi bi göstergeye bakma ihtiyacı duyan var mı yahu (: Motor sesi herşeye yetiyor




    nasil olacak bu sümbülün kadran 250 !!




  • Ya kardeşim adam ne güzel açıklamış illa kuru inat yapmak zorundamısınız?İnsanlar Symbol leri çip gibi dağ bayır kullanıyor.Yurdum yollarının arabası.Sen o Yarisinle dağ bayır yollara gir çık bakalım ne kadar sağlam kalacak.Yok virajlara giremezmiş yok sümbülmüş.Sınıfının en çok satan arabasını yerden yere vurmayın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    Düzeltme yanlış olmuş bu söylediğim değer 1994 williams aracın 0-100 hızlanmasıdır.Ve tüm elektronik sistemler yasal olarak vardı.Dergiyi bulabilirsem yayınlarım.

    Dediğin drag araçları yani dikkat ettiysen patinaj yaparak kalkar ve gücü patinaj sırasında kaybeder.Dediğim kalkış kontrol sistemli bir F1 aracı patinaj yapmadığından çok rahat 0-100 yapar.Ayrıca o zamanın F1 araçları motor kısıtlamaları olmayan V10 araçlardı.Slick lastikler oluksuz kullanılıyodu.

    Sonuçta Ceyhunun aracıda 4 tekerlek üzerinde symbolde yarisin yapamadığı şeyleri söyleyim uzun süre toprak stabilize yolda kullan dağılır,amortisörleri patlar 250lt civarı bagajına bişey koyamazsın bir piknik yerine gittiğinde önü sürte mi diye (bendeki clio hb aynı burnu alçak) veya kaldırama yanaşırken,veya bir alışverişmerkezi otoparkındaki korkuluğa yaklaşırken acaba tampon sürter mi biraz daha yanaşsam mı bu araba bu yoldan geçermi diye düşünürken veya biyerine bişey olur manisa yolundaki stabilize ve yapımı devam eden yollar gibi sen 60 la giderken 100-120 yle bi symbol geçiverir.
    Senin ve çoğumuzun aracı bunları yapamaz çünkü bizim araçlar avrupa şartlarına göre yapılmıştır,symbol ülkemiz şartlarına göre.Takıverin clio hb amortisör yay grubunu.

    Mars a bağlamadığımı kim söyledi marsda yol olmadığı için symbol göndereceklermiş oranın çetin şartlarına ancak symbol dayanır:))



    dediğinde haklisin yarise 5 kisi bin sürter bozuk yolda gidemezsin ....

    sümbülünde yapamicaği yarisin girdiği viraja girmek




  • 4. viteste 60-100 arasını 2000 devirden 3500 devire kadar cıkıyor.
    clio ile aynı motora sahip logan aracımla deneme amaclı izmir aydın otobanında 190a cıktım.
    ama kesinlikle güvenli degil.
    ama yanımdan ben o hızdayken birsürü araba gecti..
    aynı yolda 97 corolla ile 210 yaptım o ayrı
  • Adam Amerikadan fabrikaya transfer gelmişti, USA ' da da yöneticilik yapıyordu, TR de ilk arabası sümbül oldu, meğer sebebi aracın arkası çok hoşuna gidiyormuş!!!! bayağı gülmüştüm....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: anchorman

    Adam Amerikadan fabrikaya transfer gelmişti, USA ' da da yöneticilik yapıyordu, TR de ilk arabası sümbül oldu, meğer sebebi aracın arkası çok hoşuna gidiyormuş!!!! bayağı gülmüştüm....





    kendini bilimiyodur o

  • ben kendi arabamızda bakmıyorum.
    demek istediğim yanlış anlaşıldı galiba.
    mesela 2. viteste 60-70 ile gidiyorsun.araç max kaç devir çeviriyor bilmiyorsun.6000 mi 7000 mi. o hızda da kaç devirdesin.onuda bilmiyorsun.
    arkadaşın dediği gibi 1. viteste 40km, 2. viteste 70km.... vites değiştir ki motoru elimize almayalım
    quote:

    Orjinalden alıntı: SpawnslayeR


    quote:

    Orjinalden alıntı: stilll

    sümbülde vites değiştirirken devir saatine bakmıcan.hız göstergesine bakarak değiştircen.
    çok ilginç bir araba


    Vites değiştirirken herhangi bi göstergeye bakma ihtiyacı duyan var mı yahu (: Motor sesi herşeye yetiyor




  • ne alaka simdi dediklerinde haklisin yaris sürter dedim ...
    sinifinin encok satan araci olmasi birseyi değistirmez. sirketler ucuz diye aliyor ondan cok satan araç yoksa güzel oldugundan diil ....

    ha yarisin sağlamlik meselesine gelirsek alt takimi sümbülden daha cok dayanir....



    quote:

    Orjinalden alıntı: Pusat-43@hotmail.com

    Ya kardeşim adam ne güzel açıklamış illa kuru inat yapmak zorundamısınız?İnsanlar Symbol leri çip gibi dağ bayır kullanıyor.Yurdum yollarının arabası.Sen o Yarisinle dağ bayır yollara gir çık bakalım ne kadar sağlam kalacak.Yok virajlara giremezmiş yok sümbülmüş.Sınıfının en çok satan arabasını yerden yere vurmayın.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ceyhunberber


    quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    Düzeltme yanlış olmuş bu söylediğim değer 1994 williams aracın 0-100 hızlanmasıdır.Ve tüm elektronik sistemler yasal olarak vardı.Dergiyi bulabilirsem yayınlarım.

    Dediğin drag araçları yani dikkat ettiysen patinaj yaparak kalkar ve gücü patinaj sırasında kaybeder.Dediğim kalkış kontrol sistemli bir F1 aracı patinaj yapmadığından çok rahat 0-100 yapar.Ayrıca o zamanın F1 araçları motor kısıtlamaları olmayan V10 araçlardı.Slick lastikler oluksuz kullanılıyodu.

    Sonuçta Ceyhunun aracıda 4 tekerlek üzerinde symbolde yarisin yapamadığı şeyleri söyleyim uzun süre toprak stabilize yolda kullan dağılır,amortisörleri patlar 250lt civarı bagajına bişey koyamazsın bir piknik yerine gittiğinde önü sürte mi diye (bendeki clio hb aynı burnu alçak) veya kaldırama yanaşırken,veya bir alışverişmerkezi otoparkındaki korkuluğa yaklaşırken acaba tampon sürter mi biraz daha yanaşsam mı bu araba bu yoldan geçermi diye düşünürken veya biyerine bişey olur manisa yolundaki stabilize ve yapımı devam eden yollar gibi sen 60 la giderken 100-120 yle bi symbol geçiverir.
    Senin ve çoğumuzun aracı bunları yapamaz çünkü bizim araçlar avrupa şartlarına göre yapılmıştır,symbol ülkemiz şartlarına göre.Takıverin clio hb amortisör yay grubunu.

    Mars a bağlamadığımı kim söyledi marsda yol olmadığı için symbol göndereceklermiş oranın çetin şartlarına ancak symbol dayanır:))



    dediğinde haklisin yarise 5 kisi bin sürter bozuk yolda gidemezsin ....

    sümbülünde yapamicaği yarisin girdiği viraja girmek






  • Yaris bu sınıfta orta halli bir araba. Performansı tatmin edici, donanımı orta bir araba. Fiyatına göre normal ama Yaris'le kıyas kabul etmez....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: demir_mert

    Yaris bu sınıfta orta halli bir araba. Performansı tatmin edici, donanımı orta bir araba. Fiyatına göre normal ama Yaris'le kıyas kabul etmez....



    Clio ile kıyas eder mi?
  • senin bahsettiğin bu motor 1.4 8valf 77hp olan motor değil 1.4 16valf 98hp olan motorun ara hızlanma verileridir ayrıca verdiğin araçların hepsi 1 tonun üstünde clio ise sadece 980kg bunlarında araştırdınmı..

    clio 1.8 8valf 77hp

    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/43/RENAULT


    clio 1.4 16valf 98hp
    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/218/RENAULT

    senin iddana göre clio motoru müthiş bir motor değildir palio 1.4 8valf 77hp olan modelinin ara hızlanma değerlerine dikkat et ona aynı değerlerde palionunda ağırlığı sadece 945kg..yani clio palio gibi araçlar sadece hafifliği yüzünden bu değerlere sahip sen kalkıyorsun 1 tonun üstündeki araçlar ile kıyaslıyorsun..

    palio 1.6 16valf 103hp ara hızlanma değerlerine dikkat et bazen hafif olmak güçlü olmaktan daha iyidir..


    http://www.autoshow.com.tr/apps/oto_test.app/oto_test.php/0/113/TOFAŞ

    quote:

    Orjinalden alıntı: mGold

    Yaptığım incelemeler de Clio Sybol (1.4 8V 75 HP) ün yeni nesil 1.6 motorlu Focus, Golf,Astra ve hatta Civic den bile daha hızlı ara hızlanma değerlerine sahip olduğunu Gördüm.

    99 Model Clio Sybol 1.4RNA Esneklik (60-100km/s)

    4.Viteste 9.9 sn
    5.Viteste 13.1sn


    99 Model Ford Focus Ghia 1.6i 5k Esneklik (60-100km/s)

    4.Viteste 12.8 sn
    5.Viteste 17.4sn

    2004 Model Honda Civic 1.6 LS Esneklik (60-100km/s)

    4.Viteste 10.4sn
    5.viteste 12.6sn

    2001 Model Peugeot 307 1.6 XS Esneklik (60-100km/s)

    4.Viteste 11.8sn
    5.Viteste 16.4sn


    Arkadaş Lar bu verdiğim veriler fabrika verileri değil test verileridir.
    Bu değerler saygın bir otomobil dergisinin internet sitesinden alınmıştır.Yorumlarınızı bekliyorum.1.4 75 HP lik symbol kullanan arkadaş lar varsa yorumlarını eksik etmesinler.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 27 Eylül 2007; 20:41:31 >




  • ayrıca başka bir örnek vermek gerekirse ağırlığın nekadar etki ettiğine dair iki aynı motor 1.6 16valf 103hp palio ve siena..

    Esneklik(60-100 km/s)

    siena 1095kg

    4. Viteste: 10.7 sn
    5. Viteste: 16.4 sn


    palio 975kg

    4. Viteste: 6.7 sn
    5. Viteste: 10.5 sn
  • clio isterse 500 bassın clio clio bu kadar müsvette bir araç olmadıgını dusunuyorum
  • Mer_SL arkaaşım bak araçlara müsvedde demen biraz abartı olmuyor mu
    her aracın kendine göre kriterleri vardır
    clio symbol de
    -şirketler için
    -ucuza fiyata alınabilecek iyi araba arayanlar için ideal araçlardan biridir
    ekonomiktir
    dayanıklı tüketim malıdır
    vs...vs...vs...

    ayrıca clioyu astra focus megane ile falan değil albea accent vs... ile karşılaştırmak daha mantıklıdır

    ayrıca clioIII yılın en iyi aracı seçildi
    burda sözü geçen araç symbol

    ama sanırım sen diablo tarzı bi araca bindiğin için pek araba olarak saymıyorsun diğerlerini
  • Sen o fizik kurallarını tekrar oku tralles bak F1 de 1.2 sn noldu senin fizik kurallarına.Benim dediğim araç 94 williams dı ve o yıllarda F1 de turbo yoktu.
    Sonuçta symbol tam yurdum arabası ama renault unda aksesuar eksilttiği gerçek.Alt takım olarak toyotanın hiçbir modeli renaultdan sağlam diil eğilip alt takımları inceleyin anlarsınız.

    Formula 1 Grand Prix Car: Williams/BMW 2000, 3 litre V10, 800 BHP, 0-100 in 1.2 second (F1 car spec.)
    Formula 1 speed record: 386 kph

    http://www.motorsm.com/Collection/Supercars.htm


    quote:

    Orjinalden alıntı: tralles

    Hocam verdiğim rakamlar yanlış değil, günümüzün F1 araçlarının yaptığı hızlar bunlar. Geçmişte Reno-Williams'lar 1500 HP güçleri gördüler. Hatta bir marka 1750 HP'ye kadar çıkmıştı turbo sayesinde. O zaman da ağırlıkları aşağı-yukarı aynıydı. Dolayısıyla F1'de türbonun serbest olduğu o dönemlerde araçların 2 sn. ya da biraz daha altına inmesi olağandır ama yine de verdiğin 1 sn. 1,2 sn. değerleri bana abartılı geldi. Bugüne kadar hiç duymamıştım F1 araçları için böyle bir 0-100 değerini. Açıkçası hala inanmıyorum çünkü turbolu bir aracın ilk saniyede "traction kontrol" ve türbo gecikmesi yüzünden o değere ulaşması bana pek mümkün görünmüyor

    Öte yandan günümüzdeki F1 araçların beygir güçleri belli: 700-750 HP. Ağırlıkları da belli: 605 kg (sürücü ve yakıtla 700 olur). Bu rakamlarla günümüz F1 aracının 1 sn.'yede 0-100 yapması hayaldir. Olacak iş değil. F1 ordaysa Fizik bilimi burda.

    Öte yandan dediğimi anlamamışsın. Ben roket motorlu diyorum, sen patinajdan söz ediyorsun. Roket motorlu aracın itme kuvveti tekerlerinden gelmez, arkasındaki sıcak gazın thrust etkisinden gelir. Söylediğin şuna benziyor: "Bir jet motorlu uçak kalkış esanasında patinaj yapıyormuş"

    Roket motorlu bir dragster 0-100 arasını 0,2 saniyede, 0-160 arasını 0,5 saniyede alır. Sakın ola bir F1 ile karşılaştırmaya kalkma.

    Günümüz F1 araçlarında 0-160 arası 3,5-4 sn. arasındadır. 0,5 sn. nere 3,5 sn. nere. Arada tam 7 kat fark var. Ben F1 araçlarının hiç bir zaman 3 G'ye ulaştıklarını duymadım.

    http://www.pitstop.com.my/f1tech01.asp#capabilities

    Bence senin rakamın yanlış çünkü ben rakamlarımı F1 sitelerinden aldım. Mesela yukardaki bir tanesi. Orda 096 kms 2,3 sn. yazıyor. Yuvarlak hesap 0-100 2,5 sn. eder, o da en iyi F1 aracı. Vasatları 3 sn. civarındadır.

    Edit: link ekledim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    Düzeltme yanlış olmuş bu söylediğim değer 1994 williams aracın 0-100 hızlanmasıdır.Ve tüm elektronik sistemler yasal olarak vardı.Dergiyi bulabilirsem yayınlarım.

    Dediğin drag araçları yani dikkat ettiysen patinaj yaparak kalkar ve gücü patinaj sırasında kaybeder.Dediğim kalkış kontrol sistemli bir F1 aracı patinaj yapmadığından çok rahat 0-100 yapar.Ayrıca o zamanın F1 araçları motor kısıtlamaları olmayan V10 araçlardı.Slick lastikler oluksuz kullanılıyodu.

    Sonuçta Ceyhunun aracıda 4 tekerlek üzerinde symbolde yarisin yapamadığı şeyleri söyleyim uzun süre toprak stabilize yolda kullan dağılır,amortisörleri patlar 250lt civarı bagajına bişey koyamazsın bir piknik yerine gittiğinde önü sürte mi diye (bendeki clio hb aynı burnu alçak) veya kaldırama yanaşırken,veya bir alışverişmerkezi otoparkındaki korkuluğa yaklaşırken acaba tampon sürter mi biraz daha yanaşsam mı bu araba bu yoldan geçermi diye düşünürken veya biyerine bişey olur manisa yolundaki stabilize ve yapımı devam eden yollar gibi sen 60 la giderken 100-120 yle bi symbol geçiverir.
    Senin ve çoğumuzun aracı bunları yapamaz çünkü bizim araçlar avrupa şartlarına göre yapılmıştır,symbol ülkemiz şartlarına göre.Takıverin clio hb amortisör yay grubunu.

    Mars a bağlamadığımı kim söyledi marsda yol olmadığı için symbol göndereceklermiş oranın çetin şartlarına ancak symbol dayanır:))







  • malimusavir tahminin doğru. bende DABLO SV var keyıf ıcın burda takılıyorum clio ları kotulemek ıcın
  • Clio sembol şehir için tasarlanmış bir araçtır hız için veye ara hızlanması kısa olsun diye tasarlanmış bir araç değildir. 100 km de radara gireseniz ne olacak.

    Arkadaşlar her sn yede dünyada araç kazalarından 100 lerce insan ölüyor, lütfen hız hevesliliği yapmayalım bunun sonucu iyi olmayabilir, hızı düşünen kaza yapmaya adaydır kaza yapanda ölmeye , lütfen arkadaşlar annenizi babanızı, çocuklarınızı, eşinizi veya sevdiklerinizi düşünün ve normal devlet yolunda 90 ı otobandada 120 miyi aşmayın, hayat sizin olsun varsın gideceğiniz yere 15 dk geç gidin. Teşekkürler
  • ufo gören masum köylü.. koçum benim
  • Clio Symbol 1.5 dci fidji (2004)
    Yazdığın hızlar yani TCK hız kurallarına göre yapılmış sanki.
    Bu hızların üstünde tehlikeli oluyor.
    Ancak çoğunlukla firma aracı olduğundan kendi canının da bu arabanın içinde olduğunu unutup insanlar basıyor.
    Yanımdan vızzz diye geçen çok clio gördüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi greyishblue -- 27 Ekim 2007; 15:43:23 >
  • Bunda en önemli fark ağırlık. Ama son süratte büyük olan araçlar avantajlıdır. Örneğin Vw passat 1.6FSI bir Vw Golf 1.6FSI ile aynı motoru paylaşmasına rağmen ilk hızlanmalarda ve ara hızlanmalarda golf daha iyidir ama son hız olarak passat daha hızlıdır (aerodinamik faktörü). Clio senbol ise zaten boş bir araç, onun için dolu dolu araçlarla kıyaslanması bence gereksiz. Bende yollarda deli gibi giden clio semboller görüyorum, ama ya güvenlik, aklımdan hep şimdi bu süratle fren yapsa nolur diyorum.
  • tabi canım toyota ne anlar alttakimdan reno varken....

    cocuklar bile güler buna....

    quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    Sen o fizik kurallarını tekrar oku tralles bak F1 de 1.2 sn noldu senin fizik kurallarına.Benim dediğim araç 94 williams dı ve o yıllarda F1 de turbo yoktu.
    Sonuçta symbol tam yurdum arabası ama renault unda aksesuar eksilttiği gerçek.Alt takım olarak toyotanın hiçbir modeli renaultdan sağlam diil eğilip alt takımları inceleyin anlarsınız.

    Formula 1 Grand Prix Car: Williams/BMW 2000, 3 litre V10, 800 BHP, 0-100 in 1.2 second (F1 car spec.)
    Formula 1 speed record: 386 kph

    http://www.motorsm.com/Collection/Supercars.htm


    quote:

    Orjinalden alıntı: tralles

    Hocam verdiğim rakamlar yanlış değil, günümüzün F1 araçlarının yaptığı hızlar bunlar. Geçmişte Reno-Williams'lar 1500 HP güçleri gördüler. Hatta bir marka 1750 HP'ye kadar çıkmıştı turbo sayesinde. O zaman da ağırlıkları aşağı-yukarı aynıydı. Dolayısıyla F1'de türbonun serbest olduğu o dönemlerde araçların 2 sn. ya da biraz daha altına inmesi olağandır ama yine de verdiğin 1 sn. 1,2 sn. değerleri bana abartılı geldi. Bugüne kadar hiç duymamıştım F1 araçları için böyle bir 0-100 değerini. Açıkçası hala inanmıyorum çünkü turbolu bir aracın ilk saniyede "traction kontrol" ve türbo gecikmesi yüzünden o değere ulaşması bana pek mümkün görünmüyor

    Öte yandan günümüzdeki F1 araçların beygir güçleri belli: 700-750 HP. Ağırlıkları da belli: 605 kg (sürücü ve yakıtla 700 olur). Bu rakamlarla günümüz F1 aracının 1 sn.'yede 0-100 yapması hayaldir. Olacak iş değil. F1 ordaysa Fizik bilimi burda.

    Öte yandan dediğimi anlamamışsın. Ben roket motorlu diyorum, sen patinajdan söz ediyorsun. Roket motorlu aracın itme kuvveti tekerlerinden gelmez, arkasındaki sıcak gazın thrust etkisinden gelir. Söylediğin şuna benziyor: "Bir jet motorlu uçak kalkış esanasında patinaj yapıyormuş"

    Roket motorlu bir dragster 0-100 arasını 0,2 saniyede, 0-160 arasını 0,5 saniyede alır. Sakın ola bir F1 ile karşılaştırmaya kalkma.

    Günümüz F1 araçlarında 0-160 arası 3,5-4 sn. arasındadır. 0,5 sn. nere 3,5 sn. nere. Arada tam 7 kat fark var. Ben F1 araçlarının hiç bir zaman 3 G'ye ulaştıklarını duymadım.

    http://www.pitstop.com.my/f1tech01.asp#capabilities

    Bence senin rakamın yanlış çünkü ben rakamlarımı F1 sitelerinden aldım. Mesela yukardaki bir tanesi. Orda 096 kms 2,3 sn. yazıyor. Yuvarlak hesap 0-100 2,5 sn. eder, o da en iyi F1 aracı. Vasatları 3 sn. civarındadır.

    Edit: link ekledim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: alfa-x

    Düzeltme yanlış olmuş bu söylediğim değer 1994 williams aracın 0-100 hızlanmasıdır.Ve tüm elektronik sistemler yasal olarak vardı.Dergiyi bulabilirsem yayınlarım.

    Dediğin drag araçları yani dikkat ettiysen patinaj yaparak kalkar ve gücü patinaj sırasında kaybeder.Dediğim kalkış kontrol sistemli bir F1 aracı patinaj yapmadığından çok rahat 0-100 yapar.Ayrıca o zamanın F1 araçları motor kısıtlamaları olmayan V10 araçlardı.Slick lastikler oluksuz kullanılıyodu.

    Sonuçta Ceyhunun aracıda 4 tekerlek üzerinde symbolde yarisin yapamadığı şeyleri söyleyim uzun süre toprak stabilize yolda kullan dağılır,amortisörleri patlar 250lt civarı bagajına bişey koyamazsın bir piknik yerine gittiğinde önü sürte mi diye (bendeki clio hb aynı burnu alçak) veya kaldırama yanaşırken,veya bir alışverişmerkezi otoparkındaki korkuluğa yaklaşırken acaba tampon sürter mi biraz daha yanaşsam mı bu araba bu yoldan geçermi diye düşünürken veya biyerine bişey olur manisa yolundaki stabilize ve yapımı devam eden yollar gibi sen 60 la giderken 100-120 yle bi symbol geçiverir.
    Senin ve çoğumuzun aracı bunları yapamaz çünkü bizim araçlar avrupa şartlarına göre yapılmıştır,symbol ülkemiz şartlarına göre.Takıverin clio hb amortisör yay grubunu.

    Mars a bağlamadığımı kim söyledi marsda yol olmadığı için symbol göndereceklermiş oranın çetin şartlarına ancak symbol dayanır:))









  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.