Şimdi Ara

Civic FC5 Feci kaza 2 ölü

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
77
Cevap
0
Favori
12.848
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sene 2019 oldu hâlâ kaporta sesiyle kaporta inceliğiyle(!) kaza dayanıklılığı ilişkisi kuran var.

    https://www.iihs.org/ratings/vehicle/Honda/civic-4-door-sedan/2019

    Her kaza türünde “G” derecelendirmesi almış bir araçtır.

    O aracın o hâle geldiği hızla hangi araç kaza yapsa benzer hâle gelecektir zaten.

    Kaportanın bükülüp dağılması, yolcu kabinini koruması için kaza anında ortaya çıkan G kuvvetini sönümlemesi ve kabin içerisindeki insanlara aktarmaması anlamına gelir. Oooo arabaya bak kağıt gibi bükülmüş, oooo arabaya bak darmadağın olmuş demek cahillikten öte değildir.
    Ülke cahil cühala dolu.
    Kaportası dandiktir birşey diyemem. Ama şasesi bugüne kadar ki en sağlam C segmenti otomobil şaselerinden birisidir. Güvenlik konusunda bu aracın hiçbir sorunu yok.

    Aracın dış sacına göre bir araca dandik demek çocukluk resmen.

    Honda aracım yok. Insignia kullanıyorum. Baştan diyeyimde yok Sen honda fanboyusunnnnnn olmasın.

    Şu araba bu forumdan ne çekti be. Bugüne kadar ki en yakışıklı C segment otomobil. Cayır cayır satıyor. Geniş yakıtı makul daha ne istiyorlar anlamış değilim.
  • fc5 kadar kazalarda çabuk deforme olan başka bir araç daha görmedim zaten. geçen gün sedan siyah bir fc5 gördüm, arkasını koli bantlarıyla tutturmuşlar, sedan araç resmen HB olmuştu. hondan varsa kaza yapmayan biri olman lazım.
  • Kaç km hızla vurduda böyle oldu acep.
    Sanki 20km hızla vurmuşta böyle olmuş gibi tepkiler gelir birazdan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam fc5 kaporta olarak cidden beş para etmez hemen göçüp yamulan bir araba fakat bu kazada bmw rolls royce audi olsa bile aynı sonuç olurdu diye dğşğnüyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kaza oldukça yüksek süratte olmuş görünüyor. Kaporta sadece giysi arkadaşlar. Honda güvenlik konusunda yabana atılacak bir otomobil değil. Eminim birçok araç aynı hatta daha kötü duruma gelebilirdi.
  • yaşam alanına en az hasarın ulaşması için kaportanın bu şekilde olması lazım ayrıca meteor düşmüş gibi olmuş araç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allah korusun bu ne ya konserve kutusundan beter olmuş
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Civic ters yönde kamyon ile çarpışmış, kuvvetle muhtemel hızı 100+ km civarıydı ki bu hale geldi. Kuvvetle muhtemel her araç bu hale gelirdi.




  • amme hizmeti;

    Civic FC5 Feci kaza 2 ölü
  • Belki linç yiyeceğim ama, Park halinde kaputu açık kalmış bir civic görmüştüm. Farketmez de yolda açılıp tehlike yaratır diye kaputu kapatmak istedim. Kapatırken ki metalin o verdiği his ve sesi başka hiçbir araçta duymadım desem yeridir. Sanki 2018 model bir araç değil de 90 lardan kalma civic kaputu kapatmış gibiydim. Ses bildiğin kutu kola tenekesi gibiydi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Meşhur göçüklü araba değilmi bu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Karşı şeride geçip petrol tankeri ile kafa kafaya çarpışmış, iki aracın karşılıklı hız toplamları düşünüldüğünde hangi araç olsa fark etmez zaten.
  • 90 km/h'den sonra Range Rover'a da binseniz ölüm riski katlanarak artar.
    Teneke şirket arabalarıyla sürat yapmayın, premium arabaya biniyorum diye tanka biniyorum zannetmeyin.
    Araba dediğin bir avuç civata, süratle şaka olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    amme hizmeti;

    Bu da aracın yolcu tarafı;

    Civic FC5 Feci kaza 2 ölü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 16 Ağustos 2019; 10:43:40 >




  • Sene 2019 oldu hâlâ kaporta sesiyle kaporta inceliğiyle(!) kaza dayanıklılığı ilişkisi kuran var.

    IIHS-HLDI crash testing and highway safety
    2019 Honda Civic 4-door sedan
    https://www.iihs.org/ratings/vehicle/Honda/civic-4-door-sedan/2019


    Her kaza türünde “G” derecelendirmesi almış bir araçtır.

    O aracın o hâle geldiği hızla hangi araç kaza yapsa benzer hâle gelecektir zaten.

    Kaportanın bükülüp dağılması, yolcu kabinini koruması için kaza anında ortaya çıkan G kuvvetini sönümlemesi ve kabin içerisindeki insanlara aktarmaması anlamına gelir. Oooo arabaya bak kağıt gibi bükülmüş, oooo arabaya bak darmadağın olmuş demek cahillikten öte değildir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mur@t_333 -- 16 Ağustos 2019; 10:45:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mur@t_333 kullanıcısına yanıt
    Ellerine sağlık ben yazmaya erinmiştim bu sefer
  • Neye çarpmış böyle?
    Öndeki parçayı başka bir araba sandım jantlar farklı gelince.
    Jantlar kapaklıymış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fc5 kullananlar tedirgin..
  • Fizik bilmeyenler toplanmış yine

    Tankerle kafa kafaya çarpışmış diyorsunuz. İkisinin hızı 80 km olsa toplamda 160’la ağaca çarpmış gibi düşünün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Code140

    Fc5 kullananlar tedirgin..
    Sen FC5 kullananlardan daha tedirginsin ama Her FC5 konusunun altından sen çıkıyorsun o nasıl olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.