Şimdi Ara

CHEVROLET CAMARO MAKYAJ YEDİ (YEMEZ OLAYDI) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
6.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kaynak?
  • bu ne ya içine etmişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok da kötü olmamış.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilk fotoyu gömrünce nedense aklıma gtr geldi, kötü yemiş ama
  • İç mekan ve arka tasarımı beğenmedim..
  • Sıfırını almayı düşünsem üzülürdüm. Allah'tan alabilecek param yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    İç mekan diyince Amerikan arabalarından ne bekliyorsunuz ki? İçinin dandik olması normal. Amerikan arabası bu. Bir de gözünüzde büyütmeyin. Pahalı bir araba değil. Buradaki vergiden höşürdüyor bize. Yoksa Honda Civic ile yarışan fiyatlarda bu araba. İçi tabii ki kötü olacak. Bu tarz arabaların uzun yol konforu da rezalet. Merak edenler Jeremy abinin yeni Shelby GT ile 800km'lik bir uzun yol deneyimi vardı. Onu izlesin. İngiltere - İtalya arası Jeremy araba ile gidiyor, diğer iki kafadar hızlı tren ile gidiyorlar. Kim stadyuma önce varacak yarışı.

    Jeremy'nin pastili çıkıyordu Shelby'nin içinde. Bu araç biraz daha iyi olmakla beraber, aynı konsept bunda da var.

    Dış görünüş olarak katana stoplar falan derken japonlaşmış araba. Görünüm olarak milleti alıştırıyorlar sanırım. Biliyorsunuz bu arabayı Chevrolet pazarlamada Kore Chevroletleri serisinin içine aldı. Orda burda, filmlerde reklamlarda Spark'la birlikte boy göstermesi ondan. Gelecekte ortak parça kullanımını arttırırlar. Amerikan piyasasına Spark, Aveo ve Cruze daha iyi tutturmak istiyorlar.

    Bu arada Cruze'un baz fiyatı Amerika'da 16.130$, Camaro'nun 22.345$... Kısaca Cruze ile Camaro arasında 6200$ var. Tutar olarak komik bir fark; ama yüzde olarak neredeyse %40 daha çok para veriyorsunuz.

    Kısaca abartmamak lazım bu arabayı. Pek koleksiyonluk bir hali yok bu arabanın. Eh süs kuçusu almıyoruz. Türkiye için konuşursak daha düşük maliyetle daha keyifli ve daha konforlu bir sürü araba var. Amerika'da Camaro'nun satıldığı fiyatlara o arabalar yok... Mazda Miata 23.700$'dan başlıyor. Camaro'dan 1400$ daha pahalı ve peynir ekmek gibi satıyor. Gerisini siz düşünün. Kısaca Camaro abartılacak birşey değil.

    Yurt disi fiyatlari ucuz olmayan arac yok maalesef camaro bircok rakibine gore albenisi olan bir otomobil mazda miata ile kiyaslanamaz bile bana gore trafikte bir camaro gordugumuzde vaybe diyoruz her sefer bu arabanin o kasli durusu tipik bir amerikan klasigi bu havayida ne japonlar nede avrupa otomobilleri yakalayabilir kusura bakmayin.

    İşte olay görüntüde bitmiyor. Millet görüntüyü şişirmeye kasmıyor, zira rüzgar direnci, ağırlık gibi önemli konular var. camaro kesinlikle eğlenceli bir alet; ancak özellikle yol tutuş ve konfor olarak düzgün bir araba olduğu söylenemez. Eskiden yaptıkları güzel işlere gönderme yapmak iyi güzel; ama artık yol tutuş, konfor falan önemli konular. 2013 yılında sıfır bir arabada Ford Escord konforunda araba kullanmamalıyım. Sadece görüntü, ses ve ihtişam ile karın doymuyor. GM de inatla bu konuda süs bebekleri üretmeye devam ediyor. Teknolojide has Amerikanlar hala çok geriler. 70'lerin şanlı Amerikan dönemleri bence çoktan geride kaldı. Gerçek Amerikan'cıların 50-80 aralığındaki arabalarla ilgilenmesi makul olur kanaatindeyim. Dönemine göre geri teknoloji aletleri yüceltmenin anlamı yok. Dışını beğeniyorsanız (ki Challenger'ın dış görünüşü yanında camaro çok tırt) dahi, keşke kendi de böyle efsane olaydı diyip geçmek gerek. Efsane gerçek muscle kasalara ihanet gibi geliyor bana. Ondan Camaro'yu çok abartmamak gerek. Amerika'lıların bodos, takoz gibi arabası.

    ABD standartlarında her araba ucuz değil. En dandiğinden bir Porsche, Merco veya BMW, Camaro'dan ciddi daha pahalıdır. Miata tabii ki kıyaslanmaz Camaro ile. Ayrı kulvarlarda arabalar. Ancak 1400$ daha yüksek fiyatı ve iki kişilik olmasına rağmen ABD'de efsane satış rakamlarına ulaşmış bir arabadır. Camaro ve benzerlerinin avantajı fiyatındadır. Amerika'lı düşük fiyata cakası yüksek araba alsın mantığında arabalar. Bu arabanın cakası ile kıyas kabul etmeyecek Japon, Kore, Alman arabaları bu arabadan daha pahalı ABD'de. Ama gene de çoğunluk onları alıp biniyor. Teknoloji ve konfor önemli. Herşey caka değil. 70'lerin muscle arabalarının şanlarını da bozmak bana ayıp geliyor.




  • ARKA TASARIM REZALET...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    İç mekan diyince Amerikan arabalarından ne bekliyorsunuz ki? İçinin dandik olması normal. Amerikan arabası bu. Bir de gözünüzde büyütmeyin. Pahalı bir araba değil. Buradaki vergiden höşürdüyor bize. Yoksa Honda Civic ile yarışan fiyatlarda bu araba. İçi tabii ki kötü olacak. Bu tarz arabaların uzun yol konforu da rezalet. Merak edenler Jeremy abinin yeni Shelby GT ile 800km'lik bir uzun yol deneyimi vardı. Onu izlesin. İngiltere - İtalya arası Jeremy araba ile gidiyor, diğer iki kafadar hızlı tren ile gidiyorlar. Kim stadyuma önce varacak yarışı.

    Jeremy'nin pastili çıkıyordu Shelby'nin içinde. Bu araç biraz daha iyi olmakla beraber, aynı konsept bunda da var.

    Dış görünüş olarak katana stoplar falan derken japonlaşmış araba. Görünüm olarak milleti alıştırıyorlar sanırım. Biliyorsunuz bu arabayı Chevrolet pazarlamada Kore Chevroletleri serisinin içine aldı. Orda burda, filmlerde reklamlarda Spark'la birlikte boy göstermesi ondan. Gelecekte ortak parça kullanımını arttırırlar. Amerikan piyasasına Spark, Aveo ve Cruze daha iyi tutturmak istiyorlar.

    Bu arada Cruze'un baz fiyatı Amerika'da 16.130$, Camaro'nun 22.345$... Kısaca Cruze ile Camaro arasında 6200$ var. Tutar olarak komik bir fark; ama yüzde olarak neredeyse %40 daha çok para veriyorsunuz.

    Kısaca abartmamak lazım bu arabayı. Pek koleksiyonluk bir hali yok bu arabanın. Eh süs kuçusu almıyoruz. Türkiye için konuşursak daha düşük maliyetle daha keyifli ve daha konforlu bir sürü araba var. Amerika'da Camaro'nun satıldığı fiyatlara o arabalar yok... Mazda Miata 23.700$'dan başlıyor. Camaro'dan 1400$ daha pahalı ve peynir ekmek gibi satıyor. Gerisini siz düşünün. Kısaca Camaro abartılacak birşey değil.

    Yurt disi fiyatlari ucuz olmayan arac yok maalesef camaro bircok rakibine gore albenisi olan bir otomobil mazda miata ile kiyaslanamaz bile bana gore trafikte bir camaro gordugumuzde vaybe diyoruz her sefer bu arabanin o kasli durusu tipik bir amerikan klasigi bu havayida ne japonlar nede avrupa otomobilleri yakalayabilir kusura bakmayin.

    İşte olay görüntüde bitmiyor. Millet görüntüyü şişirmeye kasmıyor, zira rüzgar direnci, ağırlık gibi önemli konular var. camaro kesinlikle eğlenceli bir alet; ancak özellikle yol tutuş ve konfor olarak düzgün bir araba olduğu söylenemez. Eskiden yaptıkları güzel işlere gönderme yapmak iyi güzel; ama artık yol tutuş, konfor falan önemli konular. 2013 yılında sıfır bir arabada Ford Escord konforunda araba kullanmamalıyım. Sadece görüntü, ses ve ihtişam ile karın doymuyor. GM de inatla bu konuda süs bebekleri üretmeye devam ediyor. Teknolojide has Amerikanlar hala çok geriler. 70'lerin şanlı Amerikan dönemleri bence çoktan geride kaldı. Gerçek Amerikan'cıların 50-80 aralığındaki arabalarla ilgilenmesi makul olur kanaatindeyim. Dönemine göre geri teknoloji aletleri yüceltmenin anlamı yok. Dışını beğeniyorsanız (ki Challenger'ın dış görünüşü yanında camaro çok tırt) dahi, keşke kendi de böyle efsane olaydı diyip geçmek gerek. Efsane gerçek muscle kasalara ihanet gibi geliyor bana. Ondan Camaro'yu çok abartmamak gerek. Amerika'lıların bodos, takoz gibi arabası.

    ABD standartlarında her araba ucuz değil. En dandiğinden bir Porsche, Merco veya BMW, Camaro'dan ciddi daha pahalıdır. Miata tabii ki kıyaslanmaz Camaro ile. Ayrı kulvarlarda arabalar. Ancak 1400$ daha yüksek fiyatı ve iki kişilik olmasına rağmen ABD'de efsane satış rakamlarına ulaşmış bir arabadır. Camaro ve benzerlerinin avantajı fiyatındadır. Amerika'lı düşük fiyata cakası yüksek araba alsın mantığında arabalar. Bu arabanın cakası ile kıyas kabul etmeyecek Japon, Kore, Alman arabaları bu arabadan daha pahalı ABD'de. Ama gene de çoğunluk onları alıp biniyor. Teknoloji ve konfor önemli. Herşey caka değil. 70'lerin muscle arabalarının şanlarını da bozmak bana ayıp geliyor.

    Amerikanlarin teknolojiden yoksun oldugunu soylerken bunlarin neler oldugunu soylermisiniz? Standart camaro'lar tatmin etmiyorsa zl1 gibi modelleri mevcut hersey goruntu degil camaro'da sadece goruntuden olusmuyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hastayım bu araca
  • Beyaz renkli olan ilk resim arkadan çok iyi görünüyor.
  • Astra ve Aveo nun ne kadar kaliteli direksiyonu olduğunu buradanda anlıyoruz.
  • Problem ne?

    İçi hariç gayet güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Direksiyonun tıpkısının fotokopisini Captiva ve Cruze da gördüm sanki..
  • bence daha güzel olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Amerikanlarin teknolojiden yoksun oldugunu soylerken bunlarin neler oldugunu soylermisiniz? Standart camaro'lar tatmin etmiyorsa zl1 gibi modelleri mevcut hersey goruntu degil camaro'da sadece goruntuden olusmuyor zaten.

    Benim teknolojide kastım motor değil. Gördüğüm kadarıyla üç aşağı beş yukarı iyi motoru herkes yapıyor. Amerikan motor mantığı tamamen bir tercih. Düşük devir, yüksek tork, hacme göre düşük hp, uzun ömür. Az biraz fazla yakıt tüketimi. Orası mantığında bakınca gayet akıllıca. Bu bakış açısı geri teknoloji falan değil. İstese anında küçük motor, yüksek basınç işlere girer Amerikan üreticiler. Olay bu değil.

    Olay aracın yürüyen aksam ve dizaynı gereği konfor sıkıntıları. Camaro'nun en üst modelini de alsanız, en baz modelini de alsanız, Ankara-Bodrum 850km yol yapsanız pestiliniz çıkar. Porsche ile "lay lay lay lay" şeklinde gidip, hiç yorulmadan oraya varabilirsiniz. Sportiflik ile konforu birleştirmek konusunda Amerikalı'lar son yıllarda aciz. 70'lerde bu böyle değil. 70'lerin Amerikan Spor arabaları dönemin Avrupa Spor arabalarından daha konforlu. 70'lerde Amerikan arabalarının yol tutuşu gene Avrupa araçlarından kötü; ama şimdiki kadar bir uçurum yok. 70'lerin güvenlik durumuna bakacak olursak, çoğu Amerikan daha güvenli. Şimdi durum pek öyle değil.

    Kısaca göreceli olarak Amerikan arabaları geride kaldı. Özellikle konfor ve yol tutuşta sıkıntıları var. Amerika'da olsam, bütçem düşük olsa ben de gider dakka durmam Camaro alırım; ama ne aldığımı bilerek alırım. Bütçem biraz yüksekse Camaro'ya bakmam veya günlük arabamı alır, buna keyif için bakarım. Demeye çalıştığım bu. Bu arabanın ne olduğunu bilerek sevmek lazım. Yoksa ben Amerikan hastası bir insanım. Halihazırda 57 ile 58 Belair'in yanına kardeş arıyorum. 56 direksiz bulursam onu da alacağım. Başbakan 3 çocuk, 3 çocuk diye kafamızın etini yiyor zaten. Mecbur, evlatları üçlemek lazım.

    Sonra da kısmet olursa bir 72 Trans-Am... Hırsız uğursuz arabası istiyorum birtane. Vites topuzu siyah bilardo topu, kapı kilitleri zar olsun.




  • Toros daha güzel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezerblak

    Verse nefessiz sürersiniz.

    Ulasamiyorlarya camur at izi kalsin zamane trolleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezerblak

    Verse nefessiz sürersiniz.

  • challenger varken camaro da neymiş

    cidden kötü olmuş önü biraz iyi ama arkası kötü amerika tam eskisi gibi yapmaya çalışıyor derken tekrardan 80-90 lılara geri dönmeye başlıyor herhalde

     CHEVROLET CAMARO MAKYAJ YEDİ (YEMEZ OLAYDI)


     CHEVROLET CAMARO MAKYAJ YEDİ (YEMEZ OLAYDI)


    iç kalitesi dış kalitesinden bahsedersek amerikan arabalarında kalite falanda yok motorlarıda çok verimsiz sadece ses ve görüntü var başkada bişey yok amerikan arabalarında çokta beklentiye girmemek lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nik bulamadım idare et -- 28 Mart 2013; 15:09:48 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.