Şimdi Ara

CHEVROLET CAMARO MAKYAJ YEDİ (YEMEZ OLAYDI) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
119
Cevap
0
Favori
6.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    direksiyonu cruze dan calmislar...

    o ne igrenc basit bir ic mekan..

    eskisi daha iyi

    Amerikada cruze ve camaro'nun fiyatı birbirine yakın, cruze 17 bin dolar camaro 23 bin dolar. Türkiye de bizi düdüklüyorlar sadece. Yoksa forumda sanıldığı gibi supersport değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wamad -- 28 Mart 2013; 20:53:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    chevrolet aveo direksiyonu aveo kadranı ve aveo teybi. bunlar aveoda var diye sevinsemmi , yoksa camaroda var diye üzülsemmi.

    Nokta koyulmuş beyler

    Bu aracın dışının neresi torosa benziyor ben anlamadım dış tasarım gayet iyide içide bir okadar kötü
  • Mustang varken camaro neymiş.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cruze direksiyonlu camaroya binmek ??

    param olsa bile son yapacağım iş olur..
  • batırmışlar. makyaja hayır
  • Böyle bir efsaneyi nasıl batırabiliriz deseler ,ancak o zaman bu sonuç çıkardı heralde güzel olmamış maalesef ama sonuçta yine de camaro
  • Önüne bakınca vay be baba araba olmuş dedim ama keşke arkası makyajlanmasaydı kokoş sosyetelere benzemiş Ha ABD'de 30.000 lira olan bir arabayı burada 180.000 liraya düdüklüyorlar orası ayrı.
  • bana sadece bu aracın ve cruzun direksiyonu neden aynı birisi açıklasın rica ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MB-CLS

    bana sadece bu aracın ve cruzun direksiyonu neden aynı birisi açıklasın rica ediyorum.



    İkiside chevrolet olabilir miiii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sportif Aveo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • stoplar hırçınlığı atmak için feda edilmiş ama abartıldığı kadar kötü değil. Ön tasarım eskisinden çok iyi olmuş, oldum olalı eski ön taraftaki gülen piknikçi dayı imajını beğenmemiştim, şimdi biraz daha asil yapıya bürünmüş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    İç mekan diyince Amerikan arabalarından ne bekliyorsunuz ki? İçinin dandik olması normal. Amerikan arabası bu. Bir de gözünüzde büyütmeyin. Pahalı bir araba değil. Buradaki vergiden höşürdüyor bize. Yoksa Honda Civic ile yarışan fiyatlarda bu araba. İçi tabii ki kötü olacak. Bu tarz arabaların uzun yol konforu da rezalet. Merak edenler Jeremy abinin yeni Shelby GT ile 800km'lik bir uzun yol deneyimi vardı. Onu izlesin. İngiltere - İtalya arası Jeremy araba ile gidiyor, diğer iki kafadar hızlı tren ile gidiyorlar. Kim stadyuma önce varacak yarışı.

    Jeremy'nin pastili çıkıyordu Shelby'nin içinde. Bu araç biraz daha iyi olmakla beraber, aynı konsept bunda da var.

    Dış görünüş olarak katana stoplar falan derken japonlaşmış araba. Görünüm olarak milleti alıştırıyorlar sanırım. Biliyorsunuz bu arabayı Chevrolet pazarlamada Kore Chevroletleri serisinin içine aldı. Orda burda, filmlerde reklamlarda Spark'la birlikte boy göstermesi ondan. Gelecekte ortak parça kullanımını arttırırlar. Amerikan piyasasına Spark, Aveo ve Cruze daha iyi tutturmak istiyorlar.

    Bu arada Cruze'un baz fiyatı Amerika'da 16.130$, Camaro'nun 22.345$... Kısaca Cruze ile Camaro arasında 6200$ var. Tutar olarak komik bir fark; ama yüzde olarak neredeyse %40 daha çok para veriyorsunuz.

    Kısaca abartmamak lazım bu arabayı. Pek koleksiyonluk bir hali yok bu arabanın. Eh süs kuçusu almıyoruz. Türkiye için konuşursak daha düşük maliyetle daha keyifli ve daha konforlu bir sürü araba var. Amerika'da Camaro'nun satıldığı fiyatlara o arabalar yok... Mazda Miata 23.700$'dan başlıyor. Camaro'dan 1400$ daha pahalı ve peynir ekmek gibi satıyor. Gerisini siz düşünün. Kısaca Camaro abartılacak birşey değil.

    Arkadaşımın yazdıklarını okudum ve inanamadım bu kadar kötü bir otomobil mi bu ve ben bu otomobilin hayalini kuruyordum belki bir gün diyordum acaba diyorum çok fazla amerikan dizisi filmi izlediğim için midir bu hayranlık.
    Dikkatimi çeken bir kaç detayı paylaşmak isterim iç bölümde navigasyon yok ve Türkiye'de benzin fiyatları ve otomobilin motor hacmi düşünüldüğünde ( 6 litre) çok büyük bir sorun yıllık vergisine baktım 18.000 lira cıvarında.
    Ama tipi


     CHEVROLET CAMARO MAKYAJ YEDİ (YEMEZ OLAYDI)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Amerikanlarin teknolojiden yoksun oldugunu soylerken bunlarin neler oldugunu soylermisiniz? Standart camaro'lar tatmin etmiyorsa zl1 gibi modelleri mevcut hersey goruntu degil camaro'da sadece goruntuden olusmuyor zaten.

    Benim teknolojide kastım motor değil. Gördüğüm kadarıyla üç aşağı beş yukarı iyi motoru herkes yapıyor. Amerikan motor mantığı tamamen bir tercih. Düşük devir, yüksek tork, hacme göre düşük hp, uzun ömür. Az biraz fazla yakıt tüketimi. Orası mantığında bakınca gayet akıllıca. Bu bakış açısı geri teknoloji falan değil. İstese anında küçük motor, yüksek basınç işlere girer Amerikan üreticiler. Olay bu değil.

    Olay aracın yürüyen aksam ve dizaynı gereği konfor sıkıntıları. Camaro'nun en üst modelini de alsanız, en baz modelini de alsanız, Ankara-Bodrum 850km yol yapsanız pestiliniz çıkar. Porsche ile "lay lay lay lay" şeklinde gidip, hiç yorulmadan oraya varabilirsiniz. Sportiflik ile konforu birleştirmek konusunda Amerikalı'lar son yıllarda aciz. 70'lerde bu böyle değil. 70'lerin Amerikan Spor arabaları dönemin Avrupa Spor arabalarından daha konforlu. 70'lerde Amerikan arabalarının yol tutuşu gene Avrupa araçlarından kötü; ama şimdiki kadar bir uçurum yok. 70'lerin güvenlik durumuna bakacak olursak, çoğu Amerikan daha güvenli. Şimdi durum pek öyle değil.

    Kısaca göreceli olarak Amerikan arabaları geride kaldı. Özellikle konfor ve yol tutuşta sıkıntıları var. Amerika'da olsam, bütçem düşük olsa ben de gider dakka durmam Camaro alırım; ama ne aldığımı bilerek alırım. Bütçem biraz yüksekse Camaro'ya bakmam veya günlük arabamı alır, buna keyif için bakarım. Demeye çalıştığım bu. Bu arabanın ne olduğunu bilerek sevmek lazım. Yoksa ben Amerikan hastası bir insanım. Halihazırda 57 ile 58 Belair'in yanına kardeş arıyorum. 56 direksiz bulursam onu da alacağım. Başbakan 3 çocuk, 3 çocuk diye kafamızın etini yiyor zaten. Mecbur, evlatları üçlemek lazım.

    Sonra da kısmet olursa bir 72 Trans-Am... Hırsız uğursuz arabası istiyorum birtane. Vites topuzu siyah bilardo topu, kapı kilitleri zar olsun.

    "Ankara-Bodrum 850km yol yapsanız pestiliniz çıkar. Porsche ile "lay lay lay lay" şeklinde gidip, hiç yorulmadan oraya varabilirsiniz."
    Çok düşündürücü bir yorum olmuş Türkiye'de bir ton para verip alacaksınız Camaro sonra sıfır konfor ve yorgunluk cabası peki Ford Mustang aynı kapıya çıkar mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deneme123deneme

    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Amerikanlarin teknolojiden yoksun oldugunu soylerken bunlarin neler oldugunu soylermisiniz? Standart camaro'lar tatmin etmiyorsa zl1 gibi modelleri mevcut hersey goruntu degil camaro'da sadece goruntuden olusmuyor zaten.

    Benim teknolojide kastım motor değil. Gördüğüm kadarıyla üç aşağı beş yukarı iyi motoru herkes yapıyor. Amerikan motor mantığı tamamen bir tercih. Düşük devir, yüksek tork, hacme göre düşük hp, uzun ömür. Az biraz fazla yakıt tüketimi. Orası mantığında bakınca gayet akıllıca. Bu bakış açısı geri teknoloji falan değil. İstese anında küçük motor, yüksek basınç işlere girer Amerikan üreticiler. Olay bu değil.

    Olay aracın yürüyen aksam ve dizaynı gereği konfor sıkıntıları. Camaro'nun en üst modelini de alsanız, en baz modelini de alsanız, Ankara-Bodrum 850km yol yapsanız pestiliniz çıkar. Porsche ile "lay lay lay lay" şeklinde gidip, hiç yorulmadan oraya varabilirsiniz. Sportiflik ile konforu birleştirmek konusunda Amerikalı'lar son yıllarda aciz. 70'lerde bu böyle değil. 70'lerin Amerikan Spor arabaları dönemin Avrupa Spor arabalarından daha konforlu. 70'lerde Amerikan arabalarının yol tutuşu gene Avrupa araçlarından kötü; ama şimdiki kadar bir uçurum yok. 70'lerin güvenlik durumuna bakacak olursak, çoğu Amerikan daha güvenli. Şimdi durum pek öyle değil.

    Kısaca göreceli olarak Amerikan arabaları geride kaldı. Özellikle konfor ve yol tutuşta sıkıntıları var. Amerika'da olsam, bütçem düşük olsa ben de gider dakka durmam Camaro alırım; ama ne aldığımı bilerek alırım. Bütçem biraz yüksekse Camaro'ya bakmam veya günlük arabamı alır, buna keyif için bakarım. Demeye çalıştığım bu. Bu arabanın ne olduğunu bilerek sevmek lazım. Yoksa ben Amerikan hastası bir insanım. Halihazırda 57 ile 58 Belair'in yanına kardeş arıyorum. 56 direksiz bulursam onu da alacağım. Başbakan 3 çocuk, 3 çocuk diye kafamızın etini yiyor zaten. Mecbur, evlatları üçlemek lazım.

    Sonra da kısmet olursa bir 72 Trans-Am... Hırsız uğursuz arabası istiyorum birtane. Vites topuzu siyah bilardo topu, kapı kilitleri zar olsun.

    "Ankara-Bodrum 850km yol yapsanız pestiliniz çıkar. Porsche ile "lay lay lay lay" şeklinde gidip, hiç yorulmadan oraya varabilirsiniz."
    Çok düşündürücü bir yorum olmuş Türkiye'de bir ton para verip alacaksınız Camaro sonra sıfır konfor ve yorgunluk cabası peki Ford Mustang aynı kapıya çıkar mı?

    Herşeyi göreceli konuşmak lazım. Camaro Mustang'den iyidir. Çok iyi değil ama daha iyidir. Görecelilik de şu şekilde:

    Bu kadar para verdiğiniz spor otomobilleri karşılaştırdığınızda elde ettiğiniz sonuç budur. Yoksa Camaro adamı uzun yolda yormak bakımından bir Focus'dan kötü değildir. Ancak verdiğiniz para klasmanındaki diğer tüm spor arabalardan daha konforsuz ve yorucu bir arabadır.

    Neticesinde ABD'de 28 - 30.000 dolara satılmakta olan bir arabadır. Tükiye'de fiyatta rakibi olan arabalar ise ABD'de Camaro'nun iki katı fiyatına satılmaktadır. Kısaca aracın baz fiyatına bakarak konuşursak: Ne kadar ekmek, o kadar köfte.

    Bu konfor zayıflığı araç kötü demek değildir. Aksine hastası için daha iyidir. Daha keyifli. Amerikan'ın hissi başka nasıl alınır. Avrupa kullanış mantığına sahip bir Retro Muscle Amerikan arabasını kim ne yapsın? Araç has Amerikan hissi vermeli. Bu araç da 2000'li yılların el verdiği ölçüde bunu karşılıyor.

    Kısaca nacizane önerim: Spor bir arabada diğerlerine göre iyi yol tutuş, konfor ve sürüş emniyeti arıyorsanız bu arabalardan uzak durun. Amerikan hissi için bu üç unsurdan feragat edebilecekseniz, bu arabalar sizin için üretilmiş...

    Özellikle spor araba sınıflarında ne istediğinizi iyi bilmeniz lazım. Birbirinden çok farklı mantıkta arabalar çoğu. Bu iyi birşey. Herkes aradığını üç aşağı beş yukarı bulabiliyor. Retro Muscle'lar kötü değil. Kendilerine has bir tarzları var. Bunu seven için üretilmiş arabalar. Herkes alsın diye değil. Spor araba sınıfında herkes alsın diye üretilen arabalar Miata, S2000, GT86, Z4'ün normal versiyonları tarzı araçlar. Bu arabalar herkesin ortak beklentilerine hitap eden arabalar. Herkes rahat rahat sıkıntısız binebilir. Belli ölçüde konfor, yol tutuş ve keyif sunarlar. Amerikan keyfi ise bunlardan daha çok diye birşey de yok ha. Sadece daha "farklı". Ve bu farklılık Amerikalı için normal. Onlar da Miata'ya GT86'ya hasta. Spor otomobil işi enteresan bir iş kısaca...

    Türkiye şartlarında Amerikanları eskimeden almak hiper saçma. Eskiyince olabilir. Amerikan'ın konfor ve yol tutuş özellikleri belli zaten. Ha eski, ha yeni, çok birşey farketmiyor. ÖTV'ye gömülme, çok MTV ödeme, git 96 corvette al... Devleti sevindireceğine Sanayi esnafını sevindir. Hoş Amerikan kolay bozulmaz, sık arıza yapmaz; ama sıfır gibi ne olsa olmaz. Bir de tabi, 96 model de olsa Corvette ile Camaro'yu karşılaştırmam.




  • Resmen yastayım. Güzelliğine aşık olduğum bu aracı bu hale getiren tasarımcı ya harakiri yapmalı ya da birileri bu adamı alnının ortasından vurmalı !
  • Berbat ettiler efsane olacak araci ....
    #direnbumblebee

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nik bulamadım idare et

    challenger varken camaro da neymiş

    cidden kötü olmuş önü biraz iyi ama arkası kötü amerika tam eskisi gibi yapmaya çalışıyor derken tekrardan 80-90 lılara geri dönmeye başlıyor herhalde

     CHEVROLET CAMARO MAKYAJ YEDİ (YEMEZ OLAYDI)


     CHEVROLET CAMARO MAKYAJ YEDİ (YEMEZ OLAYDI)


    iç kalitesi dış kalitesinden bahsedersek amerikan arabalarında kalite falanda yok motorlarıda çok verimsiz sadece ses ve görüntü var başkada bişey yok amerikan arabalarında çokta beklentiye girmemek lazım







  • Bence arka farları böyle daha güzel olmuş
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.