Şimdi Ara

Chery Kimo'yu merak edenler, buyrun! (Çarpışma Testi Geldi) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
238
Cevap
2
Favori
49.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Euroncap a girsin 4 yıldız alsın, arabamı satıp bunu alacağım. Yok şu tasarladı, yok amerika da doç olarak satılacak bilmem ben. Güvenlik olmadan olmaz.
  • ncap tstine gerek yok merkep e çarpsa duvar etkisi yapar. Chery almam alanada mani olmam tabi . ama 2. elde 13 bine 2009 modeli alınası duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    tamam size hiç sözüm yok gider 30la ağaca vurursun sonra yandım eyvah ölmek istemiyorum noolur ıngaa diye feryat figan etme.
    140-150km lerde kaza yaparsan zaten ölürsün diğeriyle ölmezsin diyen yok sapıttırmayın konuyu.
    şahin doğan taksileri bilmemneleri örnek verirken de bilmeden dediğimi destekliyorsunuz.Onlara yıllarca bindik o tenekelerde kaç insan öldü sakat kaldı pisipisine bunlarada hala binmek zorundayız diyorsanız size diyecek söz yok gelişmek ilerlemek sizin neyinize





  • aslında buraya hiç cevap yazmasam da insanlar hala 10 bin liraya 10 yıllık doğan alsalar gönül rahatlığıyla diye de düşünmedim değil :)

    benim aracım chery kimo forza nın amt vitesli yani triptironik modeli. bizim insanımız bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmaya, takım tutar gibi markacılığa bayılır. bizim insanımızda ben herşeyin en iyisini bilirim vardır ve arabaları konusunda duygusaldır.adamın toyoyası varsa dünyanın en iyi en kalitelisi odur , vw varsa odur vs.

    bir kere araç için ön yargılı olanlar sayesinde ucuz olduğu ve bizleri bu fiyata bu kaliteye sahip olmamıza imkan verdikleri için teşekkür ediyoruz.

    Araç konusunda kullanıcı fikri olan önyargısız insanlar için yazıyorum; aracın sürücü gösterge paneli son derecek şık kaliteli ve modern, kesinlikle iç plastik kalitesi güzel, motor çekişi çok iyi , 190 la bile giderken güven veren 1115 kg lık bir araç; diğer markalar gibi boyaya para sis farına ayrı para hatta arka camlar otomatik olsun istersen ayrı para falan yok adamlarda, yakıt tüketimi düşük

    Koltukları sünger ve düşük kalite , içeriye yüksek hızda rüzgar sesi alır , otomatikte 1-2 arası vites geçişi hissedilir ama sonrası çok sakin

    özetle mükemmel değil ama parasının karşılığını gayet iyi veren bir araç, bütçesi bu araca yetenler için gidip ikinci elin riskine gireceğine 3 yıl 100 bin km garantili git sıfır araç al




  • sahipleri kızmasın ama çinli markalar belli bi güveni vermedikten sonra ben almazdım.gerçekten diğer markalarla eş düzeyde güvenli,sorunsuz araçları daha ucuza verdiklerini kanıtlasınlar sözüm yok ama o güveni vermezse o fiyat civarına gidip kia picanto falan alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    26 mesajlı bir üyeye göre forumu gayet aktif kullanan ve özellikleri iyi bilen birisi imajı çiziyorsun.Senin gerçekte bu araca sahip olan birisi olduğuna inanmıyorum.
    İnsan öz annesini tabuta bindirirmi bindirirde gelip buralarda başkalarınada tavsiye niteliğinde yazılar yazarmı.Cheryi alcak adam bellidir sosyo ekonomik durumuda bellidir kalkıp gelip Türkiyenin en çok takip edilen forumunda böyle konu açmak aklınada gelmez.
    Senin chery satış temsilcisi olduğuna bahse girerim.Yanlış anlaşılmasın bu kötü birşeydir demiyorum ama dürüst ol canımızı ye.Kuru reklama girmeden önce firmana Ncap testlerine girmesi için mail at baskı yap bu herkes için daha hayırlı olur.


    quote:

    GÜveNLİK

    Bir çoğunuzun bildiği gibi üstünde çok durulacak bir konu değil aslında. Çünkü henüz kendini kanıtlamış bir veri yok.


    şu cümlenden bile para için başkalarının hayatlarının veya en ufak kazada sakat kalmalarının senin açından zerre kadar önemli olmadığı açıkça anlaşılıyor.Önemsiz hatta üstünde durulacak birşey yok aslında diye nasıl diyebilir bir insan.Annenide bu şekildemi bindirdin o araca.Güvenlik ve sağlamlık konusunda büyük soru işaretleri bırakan bir firmaya nasıl bukadar masumhane ve safça itimat etmektesin.Ya kendini kandırıyorsun safın önde gidenisin yada niyetin bozuk arkadaşım.

    İşin ilginç tarafı ne amaçta olduğunu suratınıa vuracak biriside çıkmamış olması.

    Katılıyorum.
    @SonpoL
    Ayrıca işin şu tarafıda var. Arkadaşın dediği gibi bu arabayı alacak kişiler bellidir. Yazılarına göre edebi yönün kuvvetli. Yani kafandakileri çok iyi şekilde kağıda döküyorsun. Buda herşeyden önce okumayı, sorgulamayı ve düşünmeyi gerektirir. Bu vasıflara sahip bir adamın bana göre kafası çalışır ve bununda hakkını kazandığı para ve statüyle alır. Kaldıki bu vasıflara sahip birisi ne annesine ne sevdiklerine nede kendisine böyle bir arabayı almaz, aldırmaz. Açıkcası bu arabayı alacak kişiler bellidir ama sen ne yazıkki onlardan birisi değilsin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 1 Aralık 2010; 23:38:50 >




  • inceleme iyi fakat, 307 nin alçalkığı konusunda şüphelerim var, benim 307 aracım var bir kere yere sürtmüş değil altı, hatta kimodan nekadar alçakta o da düşündürücü.. Şehirde 307nin altını sürtmek de ayrı bir olay. 307 kesinlikle alçak değil, sportif olsun diye eski aracınızın yaylarını kestirtmesinler
  • bizim milletimizde sorun var bu kadar yüklenmeyin onlara :)
    Cahillik ve herşeye hemen atlama gibi hatta aşırı ÖNYARGILIDIR milletimiz.
    Adam hayatında chery e binmemiştir.
    Ve kahvede ne konuşuluyorsa aynen onu aktarır.
    Araştırmaya girmez.
    Teste ise hiç yaklaşmaz :)
    Oysa sorsanız babanızın eski arabası ne diye ya şahin der yada toros.Çinliler taklit yapıyorlar ama tam taklit yapıyorlar :) hatta taklitte orjinalleri bile geçtikleri oluyor.Güvenliğe önem vermek güzel ama altındaki araba 300 bin lira bile olsa sende iş yoksa ölürsün o arabada ;) ve ülkemizdeki çoğu ölümler lüks otomobillerde gerçekleşiyor ne yazık ki..
    Bu arada konuyu açan arkadaşa paylaşımları için teşekkür ediyorum.Gerçekten çok güzel ve objektif bir yazı olmuş :)
  • Çinli araçlara laf atmak için malesef gidip showrooma bakmaya bile gerek yok, Türk milletinin en haklı önyargısı bence bu araçlar üzerinedir, çünkü bu devirde artık Euro-Ncap sonucundan en az 4 yıldız almayan araba alınmaz, 5 yıldiz isteyense gayet uygun fiyatlara

    Renault Clio III
    Laguna II
    Megane II alabilirler

    Koreli araçlarla alman araçları niye sabaha kadar tartışılıyor, çinliller direk kestirip atılıyor hiç düşündünüz mü? çünkü korelilerle almanlar artık "aynı" ligde mücadele edebiliyorlar.. Çinlilerin geleceğinin parlak olduğu kesin, ama ben 2011 yılı için konuşuyorum, arabalarımızda sevdiklerimizi taşıyoruz sonuç olarak, güvensizliği bariz arabalara binmemize gerek yok.. Ben Palio, Dacia, Lada bilmemne düşünen insanlara da 2. el uygun Güvenli arabalar öneriyorum zaten, öbür türlüsü çelişki olur zaten haklısınız




  • quote:

    @SonpoL
    Ayrıca işin şu tarafıda var. Arkadaşın dediği gibi bu arabayı alacak kişiler bellidir. Yazılarına göre edebi yönün kuvvetli. Yani kafandakileri çok iyi şekilde kağıda döküyorsun. Buda herşeyden önce okumayı, sorgulamayı ve düşünmeyi gerektirir. Bu vasıflara sahip bir adamın bana göre kafası çalışır ve bununda hakkını kazandığı para ve statüyle alır. Kaldıki bu vasıflara sahip birisi ne annesine ne sevdiklerine nede kendisine böyle bir arabayı almaz, aldırmaz. Açıkcası bu arabayı alacak kişiler bellidir ama sen ne yazıkki onlardan birisi değilsin...

    Hayırdır, Kimo'nun içinde can veren bir aile mi gördün? Bir sevdiğini mi kaybettin ? insan sevdiklerine veya kendine böyle araba almaz diyorsun.

    Arkadaşın yazdıklarına istinaden, bu aracı tercih etmemdeki amacı zaten yazdım. Ben bu araca güvendim ve aldım. Geriye dönebilsem tekrar alırdım. Bu benim tercihim. Aracın benim için güvensizlik oluşturacak bir yanı yok. Çarpışma testi yok dersin, buna birşey diyemem fakat tekrar söylüyorum araçlar belli kriterleden geçerek elimize ulaşıyor. Herkes kafasına göre ben bunu yaptım hemen pazara girelim gibi bir davranış yok yani işin ucunda. Bu arabayı alacak kişiler bellidir derken sanırım maddi yönden değerlendiriyorsun. Maddi yönden iyiyiz. Yani biz bu arabayı ucuz olduğu için almadık. Tercih etmemizdeki en büyük neden f/p oranı. Böyle düşünceyle yaklaşman yanlış. Her ucuz araba alanın maddi gücü düşük olur gibi düşüncelere dalma bence.

    Son olarak neyi tercih edeceğiniz beni ve diğer kişileri ilgilendirmeyeceği gibi firmanın satış yapması ne benim yararıma, nede zararıma. Bu konunun açılış amacıda zaten belli. Bence sizin amacınız daha yüksek meblağlar verip otomobilinizden istediğiniz verimi alamamanızdır. Aksi halde sizin kötülediğiniz aracın fiyatıda ortadadır zaten.

    Siz, bize bu arabayı aldık diye keriz dersiniz. Biz, size arabaya gereğinden fazla para verdiğiniz için keriz deriz. Yani bu tartışmanın sonu yok. Bu aracı tasvip etmiyorsan yorumunu dile getirebilirsin fakat karşındaki kişiyi sorgulayamazsın. Kapiş ?

    Araç hakkında bir soru sorarsınız, elimden geldiğince yanıt vermeye çalışırım. Fakat böyle mesajlara gerekmedikçe cevap vermeyeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonpoL -- 2 Aralık 2010; 8:58:54 >




  • Güzel inceleme eline sağlık. Ben satın almadım sadece test sürüşleri yaptım (manuel ve y. otom. vites) fakat geniş bi zaman ayırıp ta incelemelerimi yazma fırsatı bulamamıştım.

    "Hayal dünyası gözlüğü" ile hayata bakan ve yorumlayan insanlara çok fazla bile cevap vermişsiniz. Gördüğünüz gibi kimse kimseyi değiştiremiyor, yormayın kendinizi.

    Aracı test sürüşlerinde incelemiş biri olarak özetle şu yorumları ekleyebilirim. (Amacım muhalefet etmek değil sadece kullanan başka birinin bakış açısını sunmaktır, sonradan polemik olmasın. )

    KULLANILAN MALZEME:
    Bazı yerlerde ortalama, bazı yerlerde vasat malzemeler kullanılmış. Sadece ön konsolda değil, 4 cam otomatiği düğmeleride 2 gün sonra elinizde kalacakmış duygusu veriyor. Megane II lerdeki gibi yapılmış el freni ile sıradışı bir tarz otortulmak istenmesine karşın kullanılan malzeme yine fazla esnek ve oynak olduğu için kırılgan bir izlenim veriyor. Motor tarafına geldiğimde ise malzemelerin daha kaliteli olduğunu gördüm. Burada pek de ucuza kaçılmamış, bilakis bu segmentdeki bir arabaya göre uygun malzemeler kullanılmış. Yan sinyal (ön çamurluktakiler) lambalarının kaporta ile birleşen yerlerinde conda veya ona benzer bir malzeme kullanılmamış. Zamanla youn kir ve sonucunda da bu bölgelerde korozyon başlayacağını işaretidir. Kapı içlerinde kullanılan kumaş döşemelerdeki renk seçimindenmidir yoksa gerçekten kirli olduklarındanmıdır bilemedim ama 0 bir arabada (ki showroomdaki tüm kimolarda aynıydı) bu tarz bir kumaş kötü olmuş. Çünki renk dolayısı ile kirli gibi bir izlenim veriyor. Kaportanın metalini elinizle tıklattığınızda sağlam bir duygu veriyor. Kaportayı ezmek elinizle esnettiğinize ise yine sağlam duruşunu koruyor.

    İŞÇİLİK:
    Yukarıda da belirttiğim yan sinyal lambaları zaten contasız olduğundan bir de gevşek monte edilmiş. Elinizle hafifçe oynatsanız bile sallanıyor. Sanki vidaların sıkıması unutulmuş gibi. İçeride ön konsolda kullanılan vasat plastik en iyi şekilde oturtulmuş. HErhangi bir olumsuzluk göze çarpmıyor. Kapıların iç tarafında kullanılan kaplamanın geneli ise sanki arkadaki plastikler iyi tutturulmamış gibi gevşek duruyor. Arka koltuğun bagajı genişletilmesi ama ile katlanabilmesi iyi olmasına rağmen çok zor bir formüle sahip olmaları satışçıları bile canından bezdiriyor (3 satışçı bile katlamayı beceremedi. Sırtlık yatıyor ama oturma ünitesi katlanmak istenirse kabusları yaşatıyor) Arka bagaj pandizotu yerine çok zor oturuyor. Biraz esnetince anında yerinden çıkıyor.

    MOTOR PERFORMANSI:
    6 kişi o minicik arabaya sıkıştık :) ve motoru biraz zorladık, o ağırlığa rağmen 83 BG in hakkını verdi. Kalkışlarda seri olması duygusunu kaybetmedi. Dik bayırda deneme şansım olmamasına rağmen 6 kişilik hızlanma testi bence başarılıydı.

    MANUEL ŞANZIMAN:
    Vites oranları pek orantılı olmamasına rağmen 83 BG lik performans bu açığı kapatıyor. Alışık olduğunuz "vites değiştirme için uygun hızı bulma" kavramını yeniden gözden geçirmek gereiyor. Vites geçişleri çok kemikli. Sanki bi kaç bin KM sonra dişliler birbirine artık geçmeyecek ve kırılacakmış hissini yaşatıyor. Bir de vites oldukça geniş bir alanda hareket ediyor (örn:1. ve 2. vites arasındaki topuzun katettiği mesafe ortalama 20 cm ise diğer markalarda, bunda 25-30 cm gibi bir hisi var. Fakat çok da rahatsız etmiyor.

    YARI OTOMATİK ŞANZIMAN:
    İşte burda çok acımasız eleştirmem gerekiyor çünkü gördüğüm en başarısız yarı otomatik (kısaca herkes gibi triptonik diyeyim ona) şanzıman. Hiç iyi bir tarafını göremedim tam bir çin işkencesi :). Ekonomik modda kullanmak sizin trafikte arkanızda seyreden araçların baskısına mağruz kalacağınızı garantiler. Vites geçişlerini bu kadar yavaş yapan başka triptonik görmedim. Adeta "şimdi 2. vitese geçiiimiiii yoksa geçmiiimmiii, dur bi düşüniiiim, haaa tamam geçiiim baaaari" der gibi davranıyor :). Sonrada hafiften bir sallıyor ve 3 hızlı geçmesi için size dua ettirmeye başlıyor.
    Ekonomik moddan çıkardığınızda ise daha başarılı bir geçiş sunuyor ama 83 beygiri hissetmeniz artık pek mümkün olmuyor. Sadece eko modun kabusunu artık yaşamıyorsunuz.

    İÇ HACİM:
    Araç B segmenti diye anılmasına rağmen sadece ön koltuklarda hiisediyosunuz bunu. Arka koltuğa geçtiğinizde biraz A segmenti gibi size küçük hissini yaşatıyor. Bagaj ise i10 neredeyse aynı yani A segmentinden hiç bir farkı yok. Her B segmentine sığan bebek arabamız bunda kesinlikle hiç bir pozisyonda sığmadı. Sığması için koltukları yatırmanız gerekir ama bu kez de büyük olan parşayı yatırdığınızdan arkada oturacak kişi veya bebek koltuğu için çok küçük bir alan kalıyor. Bu konuda da triptonik vites eko mod gibi hayal kırıklığı yaşadık. Bu araç A segmentine daha yakın yada en fazla A a/b yani segmentinde olabilir.

    FREN:
    Ben frenlerin ortalama bir performansta olduğunu yaptığım zorlu fren testleri ile söylersen yanıltıcı olmayacaktır. EBD desteki ABS devreye girmeden önce frenlerin gücünü pek hissedemiyorsunuz. Sistemin devreye girmesi için hayli basıtmanız gerekiyor ve bu durumda ABS işini başarılı bir şekilde yapıyor, yani EBD nin olduğunu farklı teker sürtünme tepkilerinden anlayabiliyorunuz. Kumda olan teker ABS ile desteklenirken asfaltta olan teker ise normal şeiklde frenleme yapıyor. Herhangi bir sapma da yaşatmadı (en fazla 50-60 ile zorladım, şartlar müsait olsaydı 70-90 ile de zorlamak isterdim.)

    KABİN İÇİ GÜRÜLTÜ:
    Enteresan şekilde umduğumdan iyi çıktı. En çok burada kötü intiba vereceğini sanmılştım ama C3 bile bazı noktalarda bu araca göre daha gürültülü. Bulup da girebildiğim ender çukurlardaki ses ve sarsıntı düzeyi başarılıydı. Bir lakırtı yada kütürtü duymuyorsunuz. Ayrıca sarsılmıyorunuz. Fakat o ucuz plastiğin sesini duymak durumunda kalabiliyosunuz. Bir önceki nesil fiestadaki yumuşak plastiği kullanmış olsalardı çok daha farklı bir kabin içi ses olacaktı.

    YOL TUTUŞ:
    50-60 km ile hız yaparken sert direksiyon manevraları yaptım ancak direksiyon tepkilerini çok beğendim. Ayrıca herhangi bir yatma yada önden /arkadan kayma da yaşamadım. Bu kısım da beni şaşırttı. Oldukça sağlam duruşu ile sert manevralarda heyecan yaşatmaması bence önemli bir özellik.

    Özet: Yeni bir firma için Chery nin Kimo aracı iyi sonuçlar vermesine karşın daha gelişmesi gereken yönleri var. Fakat fiyat/performans olarak şu anda Türkiye de daha uygun fiyatlısı yok. Parasının karşılığını kesinlikle hak ediyor ama bayilerde ürünü anlatabilecek çok daha yetkin insanların bulunması gerekiyor. Makyajlı yada Kimo 2 gibi bir revizyon ile çok daha iyi bir araç sunabileceklerini düşünüyorum. Hatta bunun gibi birşey yaparlarsa mütihiş bir satış grafiği yakalayacaklarına eminim.

    Kısaca yazağım dedim ama sanırım bayağı yazmışım.




  • chips, buna benzer bir yorumu farklı bir başlıkta da görmüştüm. Teşekkür ederim.

    "Hebele-hübele, allahınızı, sevdiklerinizi düşünüyosanız almayın kem küm" temalı mesajların arasında yeterince parlıyorlar zaten. Kahvehanede dahi seviye bu kadar düşmüyordur. Peder beyden bilirim, anlatır; bir kaportacı, usta, kalfa falan olur ortamda, bu kadar atıp tutamazsınız.

    Samimiyetimiz o boyutta olsa, yan komşudan isteyeceğim aracı da, bayram değil seyran değil, nereden çıktı diyecek, o yüzden yanaşamıyorum :)

    Ek olarak; daha önce de söyledim, Chery Niche ve Chance modelleri fiyat listesine giriş yaptılar. Bu araçlar C-NCAP'ten 5 yıldız almayı başardılar. Eminim EuroNCAP'ten de olumlu sonuçlar alacaklardır.

    http://www.chery.com.tr/fiyatlistesi.php



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jay jay justified -- 2 Aralık 2010; 15:34:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    Ek olarak; daha önce de söyledim, Chery Niche ve Chance modelleri fiyat listesine giriş yaptılar. Bu araçlar C-NCAP'ten 5 yıldız almayı başardılar. Eminim EuroNCAP'ten de olumlu sonuçlar alacaklardır.




    c-ncap dedığınız şeye nasıl güvenıyorsunuz?geçen merak ettım gırıyım dedım.ortaokul çocuğuna bılgısayar dersında hocası sıte yapın demışte ödev olarak yapılmış bır sıte gıbı.doğru düzgün bır verı yok.ayrıca ınternette gezen vıdeolarda bazı çın arçları test yaklaşırken 5-10 km daha yavaş çarptığını çok dıkkatlı bakarsanız görürsünüz.ayrıca saçma bı lıste yapmışlar.gözüme çarpan bışey oldu.fabıa ncapta 4 yıldız aldı,octavıa 5 yıldız aldı.ama c-ncap a göre am tersı durum.kaza testlerındekı asıl verının ne olduğunu ıyı araştırın.ıçerdekı yolculara bınen yükler ve vereceğı hasarlar hesaplanır.cncap testlerınde sankı ön tekerde kkaldı bu sağlamdır yok ön cama kadar gırdı bu sağlam değıldır mantığı var gıbı.zaten sıtesınde de aksıne bır durum söz konusu değıl.aldığı puan yazıyor sadece.sürücüye yolcuya bınen yük sakatlanma rıskı gıbı şeyler yok.zaten kaza testı yapabılcek derecede cıddı bı kurum olsa blogdan bozma sıtesı olmazdı




  • SonpoL;

    Benim yıldızla, bilmem neyle alıp veremediğim yok zaten. Bu forumda EuroNCAP ve müdavimleriyle en çok dalga geçen de benimdir. Sadece konusu açılmışken aktarayım istedim. Landwind 2 yıldız almış, akıllarınca eğleniyorlar. Jaguar'ın son model, yüzlerce bin liralık otomobili 4 yıldız almış, ses seda yok. Bunca düşünce yoksununu bir araya getirince, normaldir tabi.

    Güvenlikte öncelikli unsur insandır. 20 yıl önce yıldız da yoktu, ESP de yoktu, birçok şey yoktu. Fakat insan canının değeri aynıydı. Yıldızdan çok daha önce konuşulması gerekenler var bu hususta. Fakat sağolsun sığ suların, sığ insanları sayesinde biz yıldız derdindeyiz.

    Takılın kafanıza göre (:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adalet mülkün temeli

    Fiyatına göre alınabilir bir otomobildir.Doğan ve şahinlere 10 bin TL'nin üzerinde istendiği ülkemizde sıfır km teknoloji olarak doğanla karşılaştırılmayacak araçlara 17-18 bin verilir ve binilir.


    çok doğru bir tespit
    sırf marka diye 10 - 15 yaşındaki araçlara 15 20 bin tl istiyorlar
  • fiyatı 10-15 bin tl civarında olsa daha iyi olurdu. en azından yollardaki kuş serileri yerine insanlar bu araçlara yönelirdi.. en azından emisyon oranının kuş serisinden daha iyidir.
  • distribitörün aç gözlüğü olmasa daha ucuz olacaktı ne yazık ki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OguzhanKeskinbalta -- 14 Mayıs 2011; 18:14:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskinbalta

    distribitörün aç gözlüğü olmasa daha ucuz olacaktı ne yazık ki


    Distribitörden çok, suçu bize gereksiz vergilendirmeler yapan devletimizde aramamız daha doğru olur. Sonuçta bu aracın vergisiz fiyatı 12.000 lira civarlarında. Gerisi vergi.

    Bu arada genel bilgilendirme olması açısından aracımız 10.000km. ye dayandı ve her hangi bir sıkıntı bulunmamaktadır. Bakım için yetkili servise gittiğimde change/niche gibi yeni modellerin'de incelemesini yapmaya çalışacağım ve buradan sizleri bilgilendireceğim. Kimo olarak genel düşüncem hala değişmedi ve f/p oranında bence hala en alınası araçtır.
  • sonpol haklısın vergi kutsaldır diye vergi konusuna değinmeyi unutmuşum
    araçların neredeyse yarısı vergi
    demek ki devlet milletinin araç sahibi olmasını istemiyor...
  • Açıkçası ben Accent Era ile ilgili yaptığım testten bin ton dezavantaj çıkarmışken, şu yazıdaki optimistliğinize şaşırdım ve pek tarafsız gelmedi.
    Sadece 1-2 yönüyle o da çeşni olsun diye eleştirmişsiniz ve hepsinin sonunda "..ama" ile başlayan bir toparlama cümlesi mevcut.
    Mental kıstas olarak bundan önce kullandığınız araç nedir bilmem ama aracın eksik yanları yeterli derecede gözlemlenmiş bir test olmamış bence.
    Ve aracın güvenliği konusundaki çabalarını da çok beyhude bulduğumu özellikle belirtiyorum,
    bizim birşey kanıtlamamız gerekmiyor, chery nin araçlarının güvenliğini kendi kanıtlaması gerekiyor diğer tüm markalar gibi.
    Ki bu da çok havada kalan bir mevzu, bu olana kadar chery'nin güvenliğinden kimse bahsetmesin lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 26 Nisan 2011; 15:18:29 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.