Şimdi Ara

Chery Kimo'yu merak edenler, buyrun! (Çarpışma Testi Geldi) (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
238
Cevap
2
Favori
48.758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu ağırlık farklılıklarından dolayı NCAP testleri kategorilere ayırmıştır.

    Small Family Car
    Large Family Car
    Small MPV
    Large MPV
    Pick-UP vs.vs.

    Bu yüzden o güvensiz Dacianın aldığı 3 yıldız bu aracın aldığı 3 yıldızdan çok daha değerlidir.

    http://forum.donanimhaber.com/m_47225525/tm.htm

    Buradan biraz bilgi edinin bence.
  • "_ Sen Dacia'yı daha üstün gördüğün için"

    Tekrar ediyorum benim Daciayı daha üstün görme durumum yok.Ben duster örneğine atıfta bulundum.Bu kadar.Hala anlamak istemiyorsanız siz sorunlarınızla kendiniz uğraşın
    Bu arada cevap verememelerinizi anlıyorum.Sonuçta işiniz reklam.Reklamında iyisi kötüsü olmaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61




    Bunlarda anlatmak istediklerimin vidoları.Örnekler

    Kaldıki dacia bile ncapta çok kötü bir sonuç almıştır.Chery bu hafiflikteki bir araçla 3 yıldızı anca alabilmesi güvenlik konusunda daciadan bile geride olduklarının kanıtıdır...Karoser sağlamlığı daciadan bile kötüki o hafiflikte bir araca rağmen bile aynı puanı alabilmiştir...


    Arkadaşım senin algılamanda problem var galiba. Araçlar aynı kriterler ve E-NCAP'a bağlı olan kurum tarafından test edildi ve 3 yıldız aldı. Yani dacia ile aynı orana sahip değil mi? Senin saçmalamalarına göre o zaman dacia 4 yıldız alsaymış. Neden alamamış? Elbette normal yolda giderken kafa kafaya girmelerde fark olacak. Bunda hem fikiriz. Ama sen bana gelip dacia 3 yıldız ama daha sağlam gibi komik cümleler kullanıyorsun. O zaman E-NCAP'ın yaptığı testlerin hiçbir önemi yok. Sen iyisi mi git bir elini yüzünü yıka. Çünkü konuşmalarında mantık yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61




    Bunlarda anlatmak istediklerimin vidoları.Örnekler

    Kaldıki dacia bile ncapta çok kötü bir sonuç almıştır.Chery bu hafiflikteki bir araçla 3 yıldızı anca alabilmesi güvenlik konusunda daciadan bile geride olduklarının kanıtıdır...Karoser sağlamlığı daciadan bile kötüki o hafiflikte bir araca rağmen bile aynı puanı alabilmiştir...


    Arkadaşım senin algılamanda problem var galiba. Araçlar aynı kriterler ve E-NCAP'a bağlı olan kurum tarafından test edildi ve 3 yıldız aldı. Yani dacia ile aynı orana sahip değil mi? Senin saçmalamalarına göre o zaman dacia 4 yıldız alsaymış. Neden alamamış? Elbette normal yolda giderken kafa kafaya girmelerde fark olacak. Bunda hem fikiriz. Ama sen bana gelip dacia 3 yıldız ama daha sağlam gibi komik cümleler kullanıyorsun. O zaman E-NCAP'ın yaptığı testlerin hiçbir önemi yok. Sen iyisi mi git bir elini yüzünü yıka. Çünkü konuşmalarında mantık yok.


    Tekrar yazıyorum

    Bu ağırlık farklılıklarından dolayı NCAP testleri kategorilere ayırmıştır.

    Small Family Car
    Large Family Car
    Small MPV
    Large MPV
    Pick-UP vs.vs.

    Bu yüzden o güvensiz Dacianın aldığı 3 yıldız bu aracın aldığı 3 yıldızdan çok daha değerlidir.

    Hala anlaşılmayan bir nokta var mı yoksa anlamak istemeyişiniz cevap veremeyecek olmanızdan mı kaynaklanıyor???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bu yüzden o güvensiz Dacianın aldığı 3 yıldız bu aracın aldığı 3 yıldızdan çok daha değerlidir.



    dacia cherry filan umrumda değil de ben bu mantığa karşıyım arkadaş

    bunun 3 yıldızı bunun aldığı 3 yıldızdan daha değerlidir nedemek bir türlü anlayamıyorum

    okulda matematik ve mantık eğitimi aldım.
    basit bir örnekle açıklayayım dacia ve kimo yu teraziye koyalım ikisinin ağırlığıda 1 ton çıksın
    şimdi birisi çıkıp diyebilir miki dacia daha iri görünüyordu dacianın 1 tonu cherynin 1 tonundan daha ağırdır
    yada 1 kilo pamuk 1 kilo demirden daha ağır demek gibi ciddi bir mantık hatasıdır bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61




    Bunlarda anlatmak istediklerimin vidoları.Örnekler

    Kaldıki dacia bile ncapta çok kötü bir sonuç almıştır.Chery bu hafiflikteki bir araçla 3 yıldızı anca alabilmesi güvenlik konusunda daciadan bile geride olduklarının kanıtıdır...Karoser sağlamlığı daciadan bile kötüki o hafiflikte bir araca rağmen bile aynı puanı alabilmiştir...


    Arkadaşım senin algılamanda problem var galiba. Araçlar aynı kriterler ve E-NCAP'a bağlı olan kurum tarafından test edildi ve 3 yıldız aldı. Yani dacia ile aynı orana sahip değil mi? Senin saçmalamalarına göre o zaman dacia 4 yıldız alsaymış. Neden alamamış? Elbette normal yolda giderken kafa kafaya girmelerde fark olacak. Bunda hem fikiriz. Ama sen bana gelip dacia 3 yıldız ama daha sağlam gibi komik cümleler kullanıyorsun. O zaman E-NCAP'ın yaptığı testlerin hiçbir önemi yok. Sen iyisi mi git bir elini yüzünü yıka. Çünkü konuşmalarında mantık yok.


    Tekrar yazıyorum

    Bu ağırlık farklılıklarından dolayı NCAP testleri kategorilere ayırmıştır.

    Small Family Car
    Large Family Car
    Small MPV
    Large MPV
    Pick-UP vs.vs.

    Bu yüzden o güvensiz Dacianın aldığı 3 yıldız bu aracın aldığı 3 yıldızdan çok daha değerlidir.

    Hala anlaşılmayan bir nokta var mı yoksa anlamak istemeyişiniz cevap veremeyecek olmanızdan mı kaynaklanıyor???


    Neye cevap vermiyormuşum. Sen rahat ol evel Allah söylediklerimizin arkasındayızdır. Bak güzel kardeşim seninle kelime oyunu yapmayacağım çünkü belli ki anlaşamıyoruz.

    Öncelikle araçların test edilme amacı nedir? Müşteriye ne denli bir güvenlik sunduğu değil mi? Bir araç zaten 5 yıldız alırsa bu demektir ki kabin içinde ki herkesi koruyor. Araçlar kategorilere ayrılsa ne olacak, ayrılmasa ne olacak. Burada önemli olan bütün araçların genel değerlendirmeyi nasıl bitirdiğidir ve içindekileri ne derece koruduğudur. Bu araç rakiplerinden geri kalır bir sonuç almış mı? Almamış. E o zaman gerisi beni ilgilendirmez. Fizik kuralları filan diyorsun fakat gelmiş 10 yaşında ki araç daha sağlamdır diyorsun. Öncelikle şu hafızanı bir tazele. 10 Yaşında ki bir araçla ilk günde aldığı çarpışma değerini bekleyemezsin. Çünkü aracın görülmeyen yerlerinde çürümeler oluşmuş olabilir. Bu sebeble deformasyon daha fazla olur. Üstelik bu araçla kaza yaptığınızda bile hava yastıklarının açılıp, açılmayacağı meçhul.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61




    Bunlarda anlatmak istediklerimin vidoları.Örnekler

    Kaldıki dacia bile ncapta çok kötü bir sonuç almıştır.Chery bu hafiflikteki bir araçla 3 yıldızı anca alabilmesi güvenlik konusunda daciadan bile geride olduklarının kanıtıdır...Karoser sağlamlığı daciadan bile kötüki o hafiflikte bir araca rağmen bile aynı puanı alabilmiştir...


    Arkadaşım senin algılamanda problem var galiba. Araçlar aynı kriterler ve E-NCAP'a bağlı olan kurum tarafından test edildi ve 3 yıldız aldı. Yani dacia ile aynı orana sahip değil mi? Senin saçmalamalarına göre o zaman dacia 4 yıldız alsaymış. Neden alamamış? Elbette normal yolda giderken kafa kafaya girmelerde fark olacak. Bunda hem fikiriz. Ama sen bana gelip dacia 3 yıldız ama daha sağlam gibi komik cümleler kullanıyorsun. O zaman E-NCAP'ın yaptığı testlerin hiçbir önemi yok. Sen iyisi mi git bir elini yüzünü yıka. Çünkü konuşmalarında mantık yok.


    Tekrar yazıyorum

    Bu ağırlık farklılıklarından dolayı NCAP testleri kategorilere ayırmıştır.

    Small Family Car
    Large Family Car
    Small MPV
    Large MPV
    Pick-UP vs.vs.

    Bu yüzden o güvensiz Dacianın aldığı 3 yıldız bu aracın aldığı 3 yıldızdan çok daha değerlidir.

    Hala anlaşılmayan bir nokta var mı yoksa anlamak istemeyişiniz cevap veremeyecek olmanızdan mı kaynaklanıyor???


    Neye cevap vermiyormuşum. Sen rahat ol evel Allah söylediklerimizin arkasındayızdır. Bak güzel kardeşim seninle kelime oyunu yapmayacağım çünkü belli ki anlaşamıyoruz.

    Öncelikle araçların test edilme amacı nedir? Müşteriye ne denli bir güvenlik sunduğu değil mi? Bir araç zaten 5 yıldız alırsa bu demektir ki kabin içinde ki herkesi koruyor. Araçlar kategorilere ayrılsa ne olacak, ayrılmasa ne olacak. Burada önemli olan bütün araçların genel değerlendirmeyi nasıl bitirdiğidir ve içindekileri ne derece koruduğudur. Bu araç rakiplerinden geri kalır bir sonuç almış mı? Almamış. E o zaman gerisi beni ilgilendirmez. Fizik kuralları filan diyorsun fakat gelmiş 10 yaşında ki araç daha sağlamdır diyorsun. Öncelikle şu hafızanı bir tazele. 10 Yaşında ki bir araçla ilk günde aldığı çarpışma değerini bekleyemezsin. Çünkü aracın görülmeyen yerlerinde çürümeler oluşmuş olabilir. Bu sebeble deformasyon daha fazla olur. Üstelik bu araçla kaza yaptığınızda bile hava yastıklarının açılıp, açılmayacağı meçhul.


    GÜnümüzde kazaların büyük bir çoğunluğu başka bir araçla yapılan kazalardan oluşmaktadır.Bu yüzden karşı taraftaki aracın ağırlığı,sağlamlığı sizin kaza anındaki durumunuzu çok etkiler.Eğer kazalar bu testteki gibi sadece düz bir zemine çarpılarak gerçekleşse haklısınız. dusterda kimoda eşit koruma sağlar.Fakat gerçek hayattaki durum benim anlattığım gibidir.Buradaki " yıldız" aslında bir bakıma diğer şartları sabit kabul edip verilen bir derece.O yüzden bu duvara çarpma testi gerçek hayattaki realitelerle uyuşmuyor.

    Bu sebepten ağırlık önemli diyoruz burada.Adamlarda bunu bildikleri için gruplara ayırıyorlar.Adamlarda bu puanlamaları kendi kategorilerine uygun olarak değerlendirilmeli önerisinde bulunuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskinbalta


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bu yüzden o güvensiz Dacianın aldığı 3 yıldız bu aracın aldığı 3 yıldızdan çok daha değerlidir.



    dacia cherry filan umrumda değil de ben bu mantığa karşıyım arkadaş

    bunun 3 yıldızı bunun aldığı 3 yıldızdan daha değerlidir nedemek bir türlü anlayamıyorum

    okulda matematik ve mantık eğitimi aldım.
    basit bir örnekle açıklayayım dacia ve kimo yu teraziye koyalım ikisinin ağırlığıda 1 ton çıksın
    şimdi birisi çıkıp diyebilir miki dacia daha iri görünüyordu dacianın 1 tonu cherynin 1 tonundan daha ağırdır
    yada 1 kilo pamuk 1 kilo demirden daha ağır demek gibi ciddi bir mantık hatasıdır bu


    Sn. keskinbalta.

    Herhangi bir araçla yolda giderken birisi kimo, diğeri x5 olsun. Böyle bir kaza ardından elbetteki kimo'nun durumu pek iç, açıcı olmaz. Ağırlık denklemini burada anlarım. Fakat aynı kriterler ve firma tarafından test edilmiş 3 yıldız almış bir aracın, diğer test edilen ve 3 yıldız alan bir araçtan daha güvenli olmasına'da şaşarım. .
    Her aracın kullanıcısına ve yolcusuna verdiği hasar farklıdır. Çünkü iç hacimler farklıdır, konsol farklıdır, karoser farklıdır vs. Önemli olan genel sonuç zaten.

    Artık çamur atmak için farklı yollarada başvurmaya başladılar. Hadi hayırlısı. :))

    Dacia Logan

     Chery Kimo'yu merak edenler, buyrun! (Çarpışma Testi Geldi)

    Chery Kimo

     Chery Kimo'yu merak edenler, buyrun! (Çarpışma Testi Geldi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonpoL -- 16 Mayıs 2011; 4:53:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: keskinbalta


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bu yüzden o güvensiz Dacianın aldığı 3 yıldız bu aracın aldığı 3 yıldızdan çok daha değerlidir.



    dacia cherry filan umrumda değil de ben bu mantığa karşıyım arkadaş

    bunun 3 yıldızı bunun aldığı 3 yıldızdan daha değerlidir nedemek bir türlü anlayamıyorum

    okulda matematik ve mantık eğitimi aldım.
    basit bir örnekle açıklayayım dacia ve kimo yu teraziye koyalım ikisinin ağırlığıda 1 ton çıksın
    şimdi birisi çıkıp diyebilir miki dacia daha iri görünüyordu dacianın 1 tonu cherynin 1 tonundan daha ağırdır
    yada 1 kilo pamuk 1 kilo demirden daha ağır demek gibi ciddi bir mantık hatasıdır bu


    Bir üstteki mesajda arkadaşa verdiğim cevabı okursanız anlayamadığınız yerleri anlarsınız asıl hatayı kimin yaptığını da.Ayrıca verdiğiniz örneklerle benim anlattıklarım arasında hiçbir bağlantı yok.Lütfen okuduğumuz bölümleri iyice sindirip okuyalım.Veya aldığımız eğitimin hakkını verelim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    GÜnümüzde kazaların büyük bir çoğunluğu başka bir araçla yapılan kazalardan oluşmaktadır.Bu yüzden karşı taraftaki aracın ağırlığı,sağlamlığı sizin kaza anındaki durumunuzu çok etkiler.Eğer kazalar bu testteki gibi sadece düz bir zemine çarpılarak gerçekleşse haklısınız. dusterda kimoda eşit koruma sağlar.Fakat gerçek hayattaki durum benim anlattığım gibidir.Buradaki " yıldız" aslında bir bakıma diğer şartları sabit kabul edip verilen bir derece.O yüzden bu duvara çarpma testi gerçek hayattaki realitelerle uyuşmuyor.

    Bu sebepten ağırlık önemli diyoruz burada.Adamlarda bunu bildikleri için gruplara ayırıyorlar.Adamlarda bu puanlamaları kendi kategorilerine uygun olarak değerlendirilmeli önerisinde bulunuyor.


    bilimsel deneylerde karşılaştırma yaparken şartların eşitliği kuralı vardır
    iş gerçek hayata gelince kimin hangi kazadan ölü yada sağ çıkacağını kestirmek imkansız
    3 yıldız almış 3 araç düşünelim
    dacia ve kimo kafa kafaya çarpışınca dacia galip gelse ve daciayıda mağlup eden 3 yıldızlı bir araç çıksa ve o aracıda kimo mağlup etse işin içinden çıkamayız herhalde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL


    quote:

    Orijinalden alıntı: keskinbalta


    quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61

    Bu yüzden o güvensiz Dacianın aldığı 3 yıldız bu aracın aldığı 3 yıldızdan çok daha değerlidir.



    dacia cherry filan umrumda değil de ben bu mantığa karşıyım arkadaş

    bunun 3 yıldızı bunun aldığı 3 yıldızdan daha değerlidir nedemek bir türlü anlayamıyorum

    okulda matematik ve mantık eğitimi aldım.
    basit bir örnekle açıklayayım dacia ve kimo yu teraziye koyalım ikisinin ağırlığıda 1 ton çıksın
    şimdi birisi çıkıp diyebilir miki dacia daha iri görünüyordu dacianın 1 tonu cherynin 1 tonundan daha ağırdır
    yada 1 kilo pamuk 1 kilo demirden daha ağır demek gibi ciddi bir mantık hatasıdır bu


    Sn. keskinbalta.

    Herhangi bir araçla yolda giderken birisi kimo, diğeri x5 olsun. Böyle bir kaza ardından elbetteki kimo'nun durumu pek iç, açıcı olmaz. Ağırlık denklemini burada anlarım. Fakat aynı kriterler ve firma tarafından test edilmiş 3 yıldız almış bir aracın, diğer test edilen ve 3 yıldız alan bir araçtan daha güvenli olmasına'da şaşarım. .
    Her aracın kullanıcısına ve yolcusuna verdiği hasar farklıdır. Çünkü iç hacimler farklıdır, konsol farklıdır, karoser farklıdır vs. Önemli olan genel sonuç zaten.

    Artık çamur atmak için farklı yollarada başvurmaya başladılar. Hadi hayırlısı. :))

    Dacia Logan

     Chery Kimo'yu merak edenler, buyrun! (Çarpışma Testi Geldi)

    Chery Kimo

     Chery Kimo'yu merak edenler, buyrun! (Çarpışma Testi Geldi)

    Yani diyeceğim o ki artık aracı kötülemek için saçmala


    Araç zaten kötü.Bizim birşey dememize gerk yok
    BU arada verdiğim örnek sizi rahatsız etti heralde cevap vermek yerine kaçmayı tercih etmişsiniz.

    Ncap zaten böyle bir realite olduğu için gruplara ayırdı testleri.Anlamak istememek en güzel kaçış yoludur.Türkiyedede genelde insanlar hep bunu yapar.Sizin gibi




  • quote:

    GÜnümüzde kazaların büyük bir çoğunluğu başka bir araçla yapılan kazalardan oluşmaktadır.Bu yüzden karşı taraftaki aracın ağırlığı,sağlamlığı sizin kaza anındaki durumunuzu çok etkiler.Eğer kazalar bu testteki gibi sadece düz bir zemine çarpılarak gerçekleşse haklısınız. dusterda kimoda eşit koruma sağlar.Fakat gerçek hayattaki durum benim anlattığım gibidir.Buradaki " yıldız" aslında bir bakıma diğer şartları sabit kabul edip verilen bir derece.O yüzden bu duvara çarpma testi gerçek hayattaki realitelerle uyuşmuyor.

    Bu sebepten ağırlık önemli diyoruz burada.Adamlarda bunu bildikleri için gruplara ayırıyorlar.Adamlarda bu puanlamaları kendi kategorilerine uygun olarak değerlendirilmeli önerisinde bulunuyor.


    Bu konuda sizinle hemfikirim ve bir önceki mesajımda belirttim. Fakat aynı kriterler ile test edilmiş Dacia Logan/Sandero aracının aldığı 3 yıldız, Kimo'nun aldığı 3 yıldız'dan daha değerli cümlesinde hem fikir değiliz. Üstelik bunu inatla savunuyorsunuz. Yolda araca vuruş açınız bile etkilenmenizi önemli ölçüde etkiler. Buna katılıyorum.
    Geçen aylarda İzmir/Karataş yolunda Citroen Berligo araç sahibi Tofaş Kartal araç sahibine arkadan çarptı ve Kartal'da oluşan ufak çiziğe rağmen, Citroen aracın motorunun yarısı göçtü, yağlar filan aktı. Üstelik dediğim olay Kırmızı ışığın, yeşile dönmesiyle 20 veya en fazla 30 km. hızla gerçekleşti. Üzgünüm fakat bu olayı burada'da tartışamayız, her aracın tepkisi yolda farklı olacak çünkü. Bizim burada konuşabileceğimiz tek husus anca kurumlarca yapılan bu testler sonuçları olur. Kurumlarda birbirine bağlı olduğuna göre ve kriterler aynı olduğuna göre, tartışacak birşey göremiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Sn. keskinbalta.



    değerli bilgiler için teşekkürler
  • quote:

    Araç zaten kötü.Bizim birşey dememize gerk yok
    BU arada verdiğim örnek sizi rahatsız etti heralde cevap vermek yerine kaçmayı tercih etmişsiniz.

    Ncap zaten böyle bir realite olduğu için gruplara ayırdı testleri.Anlamak istememek en güzel kaçış yoludur.Türkiyedede genelde insanlar hep bunu yapar.Sizin gibi


    Arkadaşım öncelikle şu kaçma kelimesini ağzına çok dolamışsın. Kaçtığım filan yok, bak çatır çatır cevap yazıyorum. Rahat ol yani. İkincisi araç çok iyi dedim mi ben? Yaşından, tahsilinden vede kapasitenden şüphe etmeye başladım! Bu aracın fiyatı ne kadar? Yuvarlak 20bin. Rakipleri ne kadar 27,28'e kadar dizel farkından dolayı gidiyor. Ben bu aracı örneğin Ford fiesta ile zaten kıyaslamam, kıyaslayamam. Bu araç sana Fiesta'nın sunduklarını sunamaz. Çünkü maaliyetleri ortada. Bu maaliyete daha iyi bir güvenlik sunan bir firma var mı? Yok. O zaman problemde yok. Problem varsa oda sende.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Araç zaten kötü.Bizim birşey dememize gerk yok
    BU arada verdiğim örnek sizi rahatsız etti heralde cevap vermek yerine kaçmayı tercih etmişsiniz.

    Ncap zaten böyle bir realite olduğu için gruplara ayırdı testleri.Anlamak istememek en güzel kaçış yoludur.Türkiyedede genelde insanlar hep bunu yapar.Sizin gibi


    Arkadaşım öncelikle şu kaçma kelimesini ağzına çok dolamışsın. Kaçtığım filan yok, bak çatır çatır cevap yazıyorum. Rahat ol yani. İkincisi araç çok iyi dedim mi ben? Yaşından, tahsilinden vede kapasitenden şüphe etmeye başladım! Bu aracın fiyatı ne kadar? Yuvarlak 20bin. Rakipleri ne kadar 27,28'e kadar dizel farkından dolayı gidiyor. Ben bu aracı örneğin Ford fiesta ile zaten kıyaslamam, kıyaslayamam. Bu araç sana Fiesta'nın sunduklarını sunamaz. Çünkü maaliyetleri ortada. Bu maaliyete daha iyi bir güvenlik sunan bir firma var mı? Yok. O zaman problemde yok. Problem varsa oda sende.


    Arkadaşım tekrar ediyorum 0 cherye o para vermek yerine giderim 2. el megane 2 alırım,paşa paşada binerim emin ol o cheryden yine her konuda daha üstün olacaktır.0 araç takıntısı chery gibi markalarda saçma.Anlayamadığınız nokta bu? Bu benim fikrim ki benim gibi düşünende çok var.Sizin gibilerde az olduğu için araç satmıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SLVR61


    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    quote:

    Araç zaten kötü.Bizim birşey dememize gerk yok
    BU arada verdiğim örnek sizi rahatsız etti heralde cevap vermek yerine kaçmayı tercih etmişsiniz.

    Ncap zaten böyle bir realite olduğu için gruplara ayırdı testleri.Anlamak istememek en güzel kaçış yoludur.Türkiyedede genelde insanlar hep bunu yapar.Sizin gibi


    Arkadaşım öncelikle şu kaçma kelimesini ağzına çok dolamışsın. Kaçtığım filan yok, bak çatır çatır cevap yazıyorum. Rahat ol yani. İkincisi araç çok iyi dedim mi ben? Yaşından, tahsilinden vede kapasitenden şüphe etmeye başladım! Bu aracın fiyatı ne kadar? Yuvarlak 20bin. Rakipleri ne kadar 27,28'e kadar dizel farkından dolayı gidiyor. Ben bu aracı örneğin Ford fiesta ile zaten kıyaslamam, kıyaslayamam. Bu araç sana Fiesta'nın sunduklarını sunamaz. Çünkü maaliyetleri ortada. Bu maaliyete daha iyi bir güvenlik sunan bir firma var mı? Yok. O zaman problemde yok. Problem varsa oda sende.


    Arkadaşım tekrar ediyorum 0 cherye o para vermek yerine giderim 2. el megane 2 alırım,paşa paşada binerim emin ol o cheryden yine her konuda daha üstün olacaktır.0 araç takıntısı chery gibi markalarda saçma.Anlayamadığınız nokta bu? Bu benim fikrim ki benim gibi düşünende çok var.Sizin gibilerde az olduğu için araç satmıyor...


    Artık paşa paşa mı binersin, yoksa milletin cenebesini mi çekersin onu bilemem. Buna'da saygı duyarım elbette. Tek temennim herkesin kazasız, belasız araçlarını sürmeleridir. Herkesin tercihine saygımız sonsuz. Fakat gereksiz laf salatası yapanlara değil.




  • Madde madde bu testin ülkemizle nasıl alakası olmadığını, olsa da güvenli olduğu anlamına gelmediğini anlatmaya çalışayım;
    1- Bu test Kimo testi değildir, J1 testidir. J1'le Kimo arasında fark yok diyecek arkadaşlar için, A1 modelin fabrika adı, J1, Kimo ve Face farklı pazarlar için özelliştirilmiş araçların adlarıdır. J1 sadece Avustralya'da satılan bir modeldir ve orada satılabilmesi için gerekli ekstra özelliklere sahiptir;
    "The Australian model goes by the name of J1 instead of A1. It is equipped with more features for the Australian market with standard feature to include 14-inch alloy wheels, front fog lamps, two front airbags, six-speaker CD player, air-conditioning, five cloth seats, electric windows and side mirrors and a rear windscreen wiper along with a strenghtened body and grill." Burada önemli olan "güçlendirilmiş gövde ve ızgara".

    2- Araç üç yıldız almış ve hem yan hem ön çarpmalarda ölümcül göğüs yaralanması alınıyor. Örnek olarak Dacia Duster'la kıyaslarsak o araçta ön çarpmada ayaklarda çok ağır hasar yan çarpmada ölümcül göğüs yaralanması var.

    3- Araç önden çarpmada 16 üzerinden 5.233, yandan çarpmada 16 üzerinden 11.733 puan almış. Yolcu kabini yapısal bütünlüğünü kaybetmiş, testin ilk cümlesi "hayati tehlikeye sebep olacak göğüs yaralanmaları" buna rağmen nasıl 3 yıldız almış derseniz de kısfmet diyelim;
    "The Chery J1 scored 5.233 out of 16 in the offset crash test. The passenger compartment lost structural integrity. Protection from serious chest injury was poor for the driver. The vehicle scored 11.733 out of 16 in the side impact crash test. There was a high risk of a life-threatening chest injury for the driver."

    4- ANCAP kendi sitesinde "4 yıldız altındaki arabaları almayın" (ANCAP does not recommend purchasing vehicles with less than 4 stars)diyor ve buna rağmen bu araçlar güvenli mi oluyor? Mesela bir arkadaş buraya 2001 yılında yapılmış Alfa Romeo 147 testini koymuş, o araçta 3 yıldız almış, ama sadece ayak ve bacaklarda hasar var, göğüs ve kafa bölgesi sağlam, yan çarpmada her taraf sağlam, 16 üzerinden 16 almış. 10 yaşındaki arabayla aşık atmaya kalkmak gerçekten çok güzel.

    Bu araçla 64km hızla kaza yapıldığında ölümcül göğüs yaralanması, 50km hızla yandan darbe alındığında yine ölümcül göğüs yaralanması var. Aracın yapısal bütünlüğü bozuluyor. Kırılması muhtemel ayak ve bacaktan bahsetmiyorum zaten göğüs kafesiniz akciğerlerinizi deldiği için bir önemi yok bunların. Testi yapan kurum 4 yıldız altında arabaları almayın diyor. Bu bilgiler ışığında bu arabaya güvenli diyebilmek için gerçekten okuduğunu anlama özürlü olmak lazım. Bir de bu araç Kimo değil bahsettiğim üzere, J1. Kimo testi olursa güçlendirilmiş gövde olmayacağından ön çarpmada çok daha ağır bir sonuç olması beklenir. Ama hadi önümüzdeki haftadan itibaren Chery bu aracı ithal etmeye başladı Kimo yerine diyelim, yine de güvenli değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil

    Madde madde bu testin ülkemizle nasıl alakası olmadığını, olsa da güvenli olduğu anlamına gelmediğini anlatmaya çalışayım;
    1- Bu test Kimo testi değildir, J1 testidir. J1'le Kimo arasında fark yok diyecek arkadaşlar için, A1 modelin fabrika adı, J1, Kimo ve Face farklı pazarlar için özelliştirilmiş araçların adlarıdır. J1 sadece Avustralya'da satılan bir modeldir ve orada satılabilmesi için gerekli ekstra özelliklere sahiptir;
    "The Australian model goes by the name of J1 instead of A1. It is equipped with more features for the Australian market with standard feature to include 14-inch alloy wheels, front fog lamps, two front airbags, six-speaker CD player, air-conditioning, five cloth seats, electric windows and side mirrors and a rear windscreen wiper along with a strenghtened body and grill." Burada önemli olan "güçlendirilmiş gövde ve ızgara".

    2- Araç üç yıldız almış ve hem yan hem ön çarpmalarda ölümcül göğüs yaralanması alınıyor. Örnek olarak Dacia Duster'la kıyaslarsak o araçta ön çarpmada ayaklarda çok ağır hasar yan çarpmada ölümcül göğüs yaralanması var.

    3- Araç önden çarpmada 16 üzerinden 5.233, yandan çarpmada 16 üzerinden 11.733 puan almış. Yolcu kabini yapısal bütünlüğünü kaybetmiş, testin ilk cümlesi "hayati tehlikeye sebep olacak göğüs yaralanmaları" buna rağmen nasıl 3 yıldız almış derseniz de kısfmet diyelim;
    "The Chery J1 scored 5.233 out of 16 in the offset crash test. The passenger compartment lost structural integrity. Protection from serious chest injury was poor for the driver. The vehicle scored 11.733 out of 16 in the side impact crash test. There was a high risk of a life-threatening chest injury for the driver."

    4- ANCAP kendi sitesinde "4 yıldız altındaki arabaları almayın" (ANCAP does not recommend purchasing vehicles with less than 4 stars)diyor ve buna rağmen bu araçlar güvenli mi oluyor? Mesela bir arkadaş buraya 2001 yılında yapılmış Alfa Romeo 147 testini koymuş, o araçta 3 yıldız almış, ama sadece ayak ve bacaklarda hasar var, göğüs ve kafa bölgesi sağlam, yan çarpmada her taraf sağlam, 16 üzerinden 16 almış. 10 yaşındaki arabayla aşık atmaya kalkmak gerçekten çok güzel.

    Bu araçla 64km hızla kaza yapıldığında ölümcül göğüs yaralanması, 50km hızla yandan darbe alındığında yine ölümcül göğüs yaralanması var. Aracın yapısal bütünlüğü bozuluyor. Kırılması muhtemel ayak ve bacaktan bahsetmiyorum zaten göğüs kafesiniz akciğerlerinizi deldiği için bir önemi yok bunların. Testi yapan kurum 4 yıldız altında arabaları almayın diyor. Bu bilgiler ışığında bu arabaya güvenli diyebilmek için gerçekten okuduğunu anlama özürlü olmak lazım. Bir de bu araç Kimo değil bahsettiğim üzere, J1. Kimo testi olursa güçlendirilmiş gövde olmayacağından ön çarpmada çok daha ağır bir sonuç olması beklenir. Ama hadi önümüzdeki haftadan itibaren Chery bu aracı ithal etmeye başladı Kimo yerine diyelim, yine de güvenli değil.


    Öncelikle testi okuyup, yorum yazdığınız için teşekkür ederim. Çünkü araç sadece çin malı diye girip yorum yazanlar var. Chery Kimo bahsettiğiniz gibi birçok farklı isimle yurtdışında satılıyor. Amerika'da Dodge ile anlaşıldı. Breeze ismi ile satışa çıkacak. Avustralya'da J1, Türkiye'de Kimo, Latin Amerika ülkelerinde Face, Rusya'da A113, Çinde A1 gibi isimlerle. Araçların iç donanım haricinde karoserlerinde herhangi bir oynama söz konusu değildir. Sadece Örneğin bendeki araçta 4 hoparlör var. Avustralya versyonun'da 6 hoparlör. Yani ekstradan bir çift hava yastığıymış, esp'miş bunlar yok anlayacağınız. Ben zaten en başından okursanız dacia markasını bu işin içine katmadım. Sadece yazılanlar doğrultusunda onun elde etmiş olduğu baraşıyı elde ettiğini söyledim. Bahsetmiş olduğunuz göğüs travması sadece sürücü için geçerli ve dediğiniz gibi ciddi bir yaralanmalara sebeb olabiliyor. Fakat diğer yolcular için hafif bir yaralanma söz konusu. Dacia'da ise travmaya sebeb olmasa bile ağır göğüs yaralanması her iki sürücü ve yolcu içinde geçerli. Daha önce bahsettiğim gibi bu araçların farklı karoser, kabin yapısıyla filan alakalı. Kesinlikle 4 yıldız olayına'da katılıyorum. Keşke araçtan daha iyi bir sonuç çıksaymış. Ben araç 3 yıldız almış çok güvenli demiyorum bunu üstüne basa basa belirtmek istiyorum. Sadece rakiplerinden aşağı kalır yanı olmadığını savunuyorum. Sonuçlar ortada zaten. Bu araç 35 milyara satılsaydı ve bu sonucu alsaydı. Derdim ki berbat bir araç. İnsanlar işin maaliyetini koymayıp 40 milyarlık araçlardan beklediklerini bekliyorlar. Örneğin Chevrolet Aveo şuanda hala satışta ve aracın 1.5 yıldızı var. Yani araç ne karoser konusunda, ne donanım konusunda, nede fiyat konusunda Kimo'nun yanına yaklaşabilir. Bu firma henüz yeni. Yaptıkları işlerde ortada. Saygıyı hakediyorlar ki burada ben kullandığım aracı savunuyorum. Yoksa para verdiğimden değil. Ben yarın kafama eser aracı satarım veya başka araç alırım. Bu sefer neydi yaa o chery, iyi ki sattım kurtuldum mu diyeceğim. Tabiki hayır. Chery'nin diğer modellerini bilemem zaten diğer hiçbir markasını savunduğumu göremezsiniz. Çünkü ne kullandım, ne test ettim. Ben sahip olduklarımla size bu bilgileri aktarıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Öncelikle testi okuyup, yorum yazdığınız için teşekkür ederim. Çünkü araç sadece çin malı diye girip yorum yazanlar var. Chery Kimo bahsettiğiniz gibi birçok farklı isimle yurtdışında satılıyor. Amerika'da Dodge ile anlaşıldı. Breeze ismi ile satışa çıkacak. Avustralya'da J1, Türkiye'de Kimo, Latin Amerika ülkelerinde Face, Rusya'da A113, Çinde A1 gibi isimlerle. Araçların iç donanım haricinde karoserlerinde herhangi bir oynama söz konusu değildir. Sadece Örneğin bendeki araçta 4 hoparlör var. Avustralya versyonun'da 6 hoparlör. Yani ekstradan bir çift hava yastığıymış, esp'miş bunlar yok anlayacağınız. Ben zaten en başından okursanız dacia markasını bu işin içine katmadım. Sadece yazılanlar doğrultusunda onun elde etmiş olduğu baraşıyı elde ettiğini söyledim. Bahsetmiş olduğunuz göğüs travması sadece sürücü için geçerli ve dediğiniz gibi ciddi bir yaralanmalara sebeb olabiliyor. Fakat diğer yolcular için hafif bir yaralanma söz konusu. Dacia'da ise travmaya sebeb olmasa bile ağır göğüs yaralanması her iki sürücü ve yolcu içinde geçerli. Daha önce bahsettiğim gibi bu araçların farklı karoser, kabin yapısıyla filan alakalı. Kesinlikle 4 yıldız olayına'da katılıyorum. Keşke araçtan daha iyi bir sonuç çıksaymış. Ben araç 3 yıldız almış çok güvenli demiyorum bunu üstüne basa basa belirtmek istiyorum. Sadece rakiplerinden aşağı kalır yanı olmadığını savunuyorum. Sonuçlar ortada zaten. Bu araç 35 milyara satılsaydı ve bu sonucu alsaydı. Derdim ki berbat bir araç. İnsanlar işin maaliyetini koymayıp 40 milyarlık araçlardan beklediklerini bekliyorlar. Örneğin Chevrolet Aveo şuanda hala satışta ve aracın 1.5 yıldızı var. Yani araç ne karoser konusunda, ne donanım konusunda, nede fiyat konusunda Kimo'nun yanına yaklaşabilir. Bu firma henüz yeni. Yaptıkları işlerde ortada. Saygıyı hakediyorlar ki burada ben kullandığım aracı savunuyorum. Yoksa para verdiğimden değil. Ben yarın kafama eser aracı satarım veya başka araç alırım. Bu sefer neydi yaa o chery, iyi ki sattım kurtuldum mu diyeceğim. Tabiki hayır. Chery'nin diğer modellerini bilemem zaten diğer hiçbir markasını savunduğumu göremezsiniz. Çünkü ne kullandım, ne test ettim. Ben sahip olduklarımla size bu bilgileri aktarıyorum.


    Ben internette bulduğum bilgiye göre güçlendirilmiş gövde ve iki ekstra hava yastığına sahip diye biliyorum J1'i Kimo'ya göre. ABS, fren dağılım sistemi falan Türkiye'de de satın alınabiliyor ama ESP'nin hiçbir opsiyonda sunulmaması kötü. Bu yüzden zaten bazı yerlerde satışı mümkün değil.

    Ayrıca üslübunuza hayran kaldım, Çin malı araç kullanıp bu araçların tartışmasız üstünlüğünü savunmuyorsunuz. Araç hala yeterli güvenliğe sahip değil, ama 3-4 yıl önceki modellere göre inkar edilemeyecek bir iyileşme mevcut. Araçların şimdiki Türkiye fiyatları bence yüksek, ama ilerleyen yıllarda güvenlik sorununu çözerler, mevcut işçilik hatalarını yapmazlar ve fiyatları aynı kalırsa, pazarı çok ciddi şekilde sarsarlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil


    quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Öncelikle testi okuyup, yorum yazdığınız için teşekkür ederim. Çünkü araç sadece çin malı diye girip yorum yazanlar var. Chery Kimo bahsettiğiniz gibi birçok farklı isimle yurtdışında satılıyor. Amerika'da Dodge ile anlaşıldı. Breeze ismi ile satışa çıkacak. Avustralya'da J1, Türkiye'de Kimo, Latin Amerika ülkelerinde Face, Rusya'da A113, Çinde A1 gibi isimlerle. Araçların iç donanım haricinde karoserlerinde herhangi bir oynama söz konusu değildir. Sadece Örneğin bendeki araçta 4 hoparlör var. Avustralya versyonun'da 6 hoparlör. Yani ekstradan bir çift hava yastığıymış, esp'miş bunlar yok anlayacağınız. Ben zaten en başından okursanız dacia markasını bu işin içine katmadım. Sadece yazılanlar doğrultusunda onun elde etmiş olduğu baraşıyı elde ettiğini söyledim. Bahsetmiş olduğunuz göğüs travması sadece sürücü için geçerli ve dediğiniz gibi ciddi bir yaralanmalara sebeb olabiliyor. Fakat diğer yolcular için hafif bir yaralanma söz konusu. Dacia'da ise travmaya sebeb olmasa bile ağır göğüs yaralanması her iki sürücü ve yolcu içinde geçerli. Daha önce bahsettiğim gibi bu araçların farklı karoser, kabin yapısıyla filan alakalı. Kesinlikle 4 yıldız olayına'da katılıyorum. Keşke araçtan daha iyi bir sonuç çıksaymış. Ben araç 3 yıldız almış çok güvenli demiyorum bunu üstüne basa basa belirtmek istiyorum. Sadece rakiplerinden aşağı kalır yanı olmadığını savunuyorum. Sonuçlar ortada zaten. Bu araç 35 milyara satılsaydı ve bu sonucu alsaydı. Derdim ki berbat bir araç. İnsanlar işin maaliyetini koymayıp 40 milyarlık araçlardan beklediklerini bekliyorlar. Örneğin Chevrolet Aveo şuanda hala satışta ve aracın 1.5 yıldızı var. Yani araç ne karoser konusunda, ne donanım konusunda, nede fiyat konusunda Kimo'nun yanına yaklaşabilir. Bu firma henüz yeni. Yaptıkları işlerde ortada. Saygıyı hakediyorlar ki burada ben kullandığım aracı savunuyorum. Yoksa para verdiğimden değil. Ben yarın kafama eser aracı satarım veya başka araç alırım. Bu sefer neydi yaa o chery, iyi ki sattım kurtuldum mu diyeceğim. Tabiki hayır. Chery'nin diğer modellerini bilemem zaten diğer hiçbir markasını savunduğumu göremezsiniz. Çünkü ne kullandım, ne test ettim. Ben sahip olduklarımla size bu bilgileri aktarıyorum.


    Ben internette bulduğum bilgiye göre güçlendirilmiş gövde ve iki ekstra hava yastığına sahip diye biliyorum J1'i Kimo'ya göre. ABS, fren dağılım sistemi falan Türkiye'de de satın alınabiliyor ama ESP'nin hiçbir opsiyonda sunulmaması kötü. Bu yüzden zaten bazı yerlerde satışı mümkün değil.

    Ayrıca üslübunuza hayran kaldım, Çin malı araç kullanıp bu araçların tartışmasız üstünlüğünü savunmuyorsunuz. Araç hala yeterli güvenliğe sahip değil, ama 3-4 yıl önceki modellere göre inkar edilemeyecek bir iyileşme mevcut. Araçların şimdiki Türkiye fiyatları bence yüksek, ama ilerleyen yıllarda güvenlik sorununu çözerler, mevcut işçilik hatalarını yapmazlar ve fiyatları aynı kalırsa, pazarı çok ciddi şekilde sarsarlar.


    Sn. Nashquil

    quote:

    Ben internette bulduğum bilgiye göre güçlendirilmiş gövde ve iki ekstra hava yastığına sahip diye biliyorum J1'i Kimo'ya göre.


    Zaten yazılanları doğru okumuşsunuz. Yazıda bahsedildiği gibi Avustralya pazarı için güçlendirilmiş tamponlar filan diyor. Fakat ben daha önceki araştırmalarımda bir sitede detaylı bir incelemeye denk gelmiştim ve farklı ülkeye ihraç edilen tüm araçların donanımsal farklılıkların dışında herhangi bir fark olmadığı bilgisini edinmiştim. Demin araştırdım fakat bulamadım. Fakat baştan yazılarımı okursanız, bilgisini paylaştığım herşeyin linkleride mevcuttur. Bulursam bu konuda'da paylaşım yapacağım.

    quote:

    Kimo'ya göre. ABS, fren dağılım sistemi falan Türkiye'de de satın alınabiliyor ama ESP'nin hiçbir opsiyonda sunulmaması kötü. Bu yüzden zaten bazı yerlerde satışı mümkün değil.


    Satın alınması demeyelimde, araçta zaten ABS ve EBD standart sunuluyor. ESP konusuna gelirsek; Bundan sonra ki araçlarında standart olacağını düşünüyorum. Yeni gelen Change ve Niche modelinde olduğu gibi.

    quote:

    Ayrıca üslübunuza hayran kaldım, Çin malı araç kullanıp bu araçların tartışmasız üstünlüğünü savunmuyorsunuz. Araç hala yeterli güvenliğe sahip değil, ama 3-4 yıl önceki modellere göre inkar edilemeyecek bir iyileşme mevcut. Araçların şimdiki Türkiye fiyatları bence yüksek, ama ilerleyen yıllarda güvenlik sorununu çözerler, mevcut işçilik hatalarını yapmazlar ve fiyatları aynı kalırsa, pazarı çok ciddi şekilde sarsarlar.


    Teşekkür ederim. Ben saygı çerçevesi içinde insanları muhatap alıyorum. Karşımda ki insanın aracı olsun, olmasın veya kullandığım aracı sevsin, sevmesin. Herkesle burada kardeşce, arkadaşca paylaşımlar yapıyorum. Maalesef gelin görün kü ne Chery çalışanı olmadığım kaldı, nede aşağılık kompleksine girmiş bir insan olmadığım. Ucuz araç aldığım için kendini üstün gören yaratıkları saymıyorum bile. İşte komiktir ki kendileri aynı fiyatlara 2.el Golf, Focus gibi araçlar aldıklarında birden üstün biri sanıyorlar fakat beni ve ailemi tanısalar ne kadar komik duruma düştüklerinin farkına varırlardı.
    Araç fiyatları konusunda size katılıyorum. Fiyatlar kesinlikle çok yüksek. Fakat sadece otomobilde değil, her anlamda ülke olarak içler acısı bir durumdayız. Benzinin 5 liraya dayandığı şu günlerde Allah herkesin yardımcısı olsun. Başımızda ÖTV gibi bir illet varken ucuz mal sahibi olmamız hayal gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonpoL -- 16 Mayıs 2011; 14:49:55 >




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.