Şimdi Ara

Chery Kimo'yu merak edenler, buyrun! (Çarpışma Testi Geldi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
238
Cevap
2
Favori
49.528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Ben açıkçası bir firma araba yapacak teknolojiye sahip hale gelmişse dandik bişiler çıkartacağını düşnmüyorum. Tek eksileri ncap testleri olabilir. Fakat insanımız o kadar balık hafızalı ki kuş serisinin ülkemizde hala tutulduğunu unutuyor. Ayrıca şikayet var isimli siteye baktığımda bu firmalar ( chery,gelly,proton ) müşteri şikayetlerine cevap verme tenezzülü gösteriyorlar. Ama peynir ekmek gibi satan markalar cevap bile vermiyor. Ayrıca hemen hemen aynı şikayetleri alıyorlar. Hani ülkemizde satılmıyor denilen bu araçlar bir yerlerde satılıyor ki , Tata Range roveri, Proton lotusu, Gelly Volvoyu aldı. Bence bu markalar türkiyede tutmaz nedeni ise milletimiz o kadar meraklı ki ederinden fazla para vermeye. Bende bunlardan birisiydim ama şu an ki aklım olsa kesinlikle fiyat ve performansı göz önünde bulundurdum. Ztn bunu yazarak bir vw sahibi olduğumu anlamışsınızdır:)) Son olarak allah kaza bela vermesin güle güle kullanın.


    Kesinlikle dediklerinize katılıyorum. Bir ürünü tercih ettiğinizde f/p oranı bence çok önemli. Bir arkadaş Chery bence dandik bir marka demiş. Premium olduğunu savunan yok zaten fakat f/p oranını ele aldığınızda dandik kelimesi bence ağır kaçıyor. Eğer rakipleri ile aynı fiyata satılsaydı, dandik kelimesine katılırdım. Bu durumda katılmıyorum.

    İlerideki yıllarda Çin, dünya pazarında çok büyük bir pazar payına sahip olacak. Çünkü Çin'de sadece otomotiv değil, bir çok sektörden büyük yatırımlar mevcut ve oradaki insanlar bu sektörlere hizmet vererek tecrubeleniyor ve gelişiyorlar. Daha sonra bu tecrubeler ile kendi üretim bandlarını oluşturuyorlar. Boynuz kulağı geçer :). Teşekkür ederim size ve diğer arkadaşlara. Sizlerde kazasız, belasız kullanın.




  • Fiyatına göre alınabilir bir otomobildir.Doğan ve şahinlere 10 bin TL'nin üzerinde istendiği ülkemizde sıfır km teknoloji olarak doğanla karşılaştırılmayacak araçlara 17-18 bin verilir ve binilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Öncelikle hayırlı olsun aracınız.

    Yalnız 0 km aracın direksiyonun titremesi garip geldi?


    Merhaba. Garipsenecek bir durum yok aslında. Çoğu araçlarda yüksek hızlara çıkıldığında titreme meydana gelebiliyor. Lakin diğer sahibi olduğumuz araçlarda'da bu durum geçerlidir. Araçla yüksek devirde yol almak, yolun yapısı ve lastik gibi etkenleri unutmamak gerek.

    +1 benim C4 yol yapısından çok etkileniyor. Bir yolda 130 ile giderken titreme yaparken 10 km ileride 140 ile titreme yapmadığı zamanlar oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dj_Gençkan

    Ben açıkçası bir firma araba yapacak teknolojiye sahip hale gelmişse dandik bişiler çıkartacağını düşnmüyorum. Tek eksileri ncap testleri olabilir. Fakat insanımız o kadar balık hafızalı ki kuş serisinin ülkemizde hala tutulduğunu unutuyor. Ayrıca şikayet var isimli siteye baktığımda bu firmalar ( chery,gelly,proton ) müşteri şikayetlerine cevap verme tenezzülü gösteriyorlar. Ama peynir ekmek gibi satan markalar cevap bile vermiyor. Ayrıca hemen hemen aynı şikayetleri alıyorlar. Hani ülkemizde satılmıyor denilen bu araçlar bir yerlerde satılıyor ki , Tata Range roveri, Proton lotusu, Gelly Volvoyu aldı. Bence bu markalar türkiyede tutmaz nedeni ise milletimiz o kadar meraklı ki ederinden fazla para vermeye. Bende bunlardan birisiydim ama şu an ki aklım olsa kesinlikle fiyat ve performansı göz önünde bulundurdum. Ztn bunu yazarak bir vw sahibi olduğumu anlamışsınızdır:)) Son olarak allah kaza bela vermesin güle güle kullanın.


    Kesinlikle dediklerinize katılıyorum. Bir ürünü tercih ettiğinizde f/p oranı bence çok önemli. Bir arkadaş Chery bence dandik bir marka demiş. Premium olduğunu savunan yok zaten fakat f/p oranını ele aldığınızda dandik kelimesi bence ağır kaçıyor. Eğer rakipleri ile aynı fiyata satılsaydı, dandik kelimesine katılırdım. Bu durumda katılmıyorum.

    İlerideki yıllarda Çin, dünya pazarında çok büyük bir pazar payına sahip olacak. Çünkü Çin'de sadece otomotiv değil, bir çok sektörden büyük yatırımlar mevcut ve oradaki insanlar bu sektörlere hizmet vererek tecrubeleniyor ve gelişiyorlar. Daha sonra bu tecrubeler ile kendi üretim bandlarını oluşturuyorlar. Boynuz kulağı geçer :). Teşekkür ederim size ve diğer arkadaşlara. Sizlerde kazasız, belasız kullanın.

    Çin aldı başını gitti geçmiş olsu nartık yakalanmaz emin ol amerikadan reel anlamada daha büyükler çünkü amerikanın ekonomisinin büyük bir kısmını telif hakları ve üretmeden para kazandıran borsa oluşturuyor.

    Haa ilk çıktıkları zaman hyundai ve kia da çakma araçtılar şimdi ayrı bir noktadalar. Yakında bu markalarda o şekilde olacaktırki şu an proton mitsubishi ile ortak araç çıkartıyor. Dediğim gibi milyar dolarlık yatırımlar yapıldıktan sonra adam dandik araç üretmeyi göze almaz.
    Sahibindene baktım 13000 liraya 2009 model 12000 km de kimo var. Bence şahin yerine alınabilir.




  • Geçenlerde Chery hakkında açılan bir başka başlıkta şunları yazmıştım:


    quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan


    Bir hayli derecede at gözlüğü kokan ve dünyanın kalıplardan/tekerrürlerden ibaret olduğunu sanan bir yazı olmuş; hiç katılmıyorum. Ayni yazı Kore'nin yıldızı parladığında Daewoo için de yazılabilirdi 10 yıl önce ama gelişim aşaması herzaman yeterli bir altyapı ile desteklenemez akabinde sonuç da herzaman ayni başarı olmaz. Zira Japon otomotiv sanayisinin gelişimininin lokomotif şirketlerin kendilerini birçok sektörde geliştirmeleri ve deneyim kazanmaları sonucunda 1950'lerden bu yana süren bir süreç olduğu ve diğer tüm büyük otomotiv üreticileri gibi değişik konularda arge deneyimine sahip şirketlerce sürdürülmüş ve geliştirilmiş olduğu görülecektir. Şayet Japon otomotiv sanayisini kalıp alarak bir yazı yazılıp olası bir gelecek öngörüldüğünde öncelikle mevcut durumun o kalıbın koşullarını, iştirakçı şirketlerin yapısını, o dönemin dünya genelinde motorlu araç pazarını ve hatta sosyo-ekonomik yapısını kavramak gerekir bunun dışında yapılan yorumlar kahvehane ağzıyla yapılmış bir muhabbetten öteye geçemez. Tüm bu bağlamda Çin'in, Japon otomotiv sanayisi gibi bir gelişimi yakalaması, bunu kabul ettirebilecek bir piyasa bulması bir hayli zor görünüyor.


    Asıl kahvehane ağzı diye buna derim ben.

    Çinliler'i bu kadar hafife almak bu kadar kolaymış da, bizim haberimiz yokmuş.

    Birincisi; technical know-how diye bir kavram vardır. Öyle ekisi gibi "vay anasını, Japonlar yapmış" diyerek iç geçirmez kimse. İç pazarda milyonlarca teneke kutu ayarında otomobil satarak biriktirdiği sermayeyle, dış pazarlarda milyonlarca otomobil satmak için teknolojiye, kalifiye insana yatırım yapar Çinliler. Düşündüğün gibi aptal değillerdir. Dediğim gibi, teknoloji öyle yıllar öncesindeki gibi bir sır değildir. Kolayca taklit edilir ve geliştirilebilir. İktisadi sahada Maoculuk'tan sıyrılan Çin de, küresel ekonominin bir parçası olarak, bunun nimetlerinden, ilk andan itibaren yararlanmaya başlamıştır.

    Dünyanın en büyük otomobil üreticisi konumundadır Çin, 2009 itibariyle. Japonya ve ABD'nin ürettiği toplam otomobil sayısından daha fazla otomobil üretmişlerdir. En yakın takipçisi ABD'nin yaklaşık 5 katı kadar demir-çelik ürettiğini ve değerli madenlerin birçoğuna sahip olduklarını hesaba katarsak, bu sayının artmasının önünde hiçbir engel olmadığı görülür.

    Otomotiv endüstrisindeki gelişme derken, paralel evrende yaşayıp yaşamadığını merak ettim. 1985 yılında üretilen binek araç sayısı 5.200 (beş-bin-iki-yüz) olan bir ülkede, 2009 yılında toplamda 13,9 milyon ticari/binek araç üretilmiş. Hala gelişimden bahsediyoruz. Vah halimize. Büyümek için önce var gücünüzle sermaye biriktirirsiniz (Japonya'nın 1930'lardaki agresif, ihracat yönlü ticaret politikalarını hatırlayın. Birilerinin çüş* dediğini görürsünüz). Sadece otomotiv penceresinden bakıldığında dahi, Çin gibi, elinde yüz milyonlarca bisiklet kullanıcısı olan bir ülke için de bu çocuk oyuncağıdır. Daha 5.200 binek otomobil üretmişken oturup "lan nasıl çok sağlam araba yaparız ki?" diye düşünürseniz, tabii ki gelişemezsiniz. Bunların hepsi paraya bakar. Buna ilaveten; Çin'in üretimi çılgın atarken, dünyada üretilen toplam araç sayısının da son birkaç yıldır azaldığını unutmamak lazım. Pastadan alınan pay otomatik olarak çok büyük boyutlara ulaşmıştır.

    Sosyo-ekonomik parametre demişken; Çin'de yaklaşık 300 milyon kişinin gelir düzeyi, ABD standartlarıyla aşık atacak düzeydedir. Sosyalist dönemden kalan mirası sömürmesini bilen bu grup, serbest pazar ekonomisinin verdiği gazla, paralarına para katarken, tüketimde sınır tanımazlar. Yani Çin'de, her türlü ürünün müşterisi çıkabilir. Yani otomobillerin sadece çakmaları değil (Rolls Royce, Bentley... vb. markaların imitasyon modelleri), asılları da pekala müşteri bulur. Bu da Çin'deki potansiyel hakkında yeterince ipucu verir. Hatta Çin'deki pazarda talep öylesine çeşitli ve fazladır ki, birçok ülkede bulunmayan otomobil modelleri (BMW 5 Serisi Uzun Şasi gibi) Çin pazarına özel olarak üretilir ve satışa sunulur.

    Japonya ve Güney Kore'den farklı olarak, Çin henüz ipleri küresel sermayeye teslim etmemiştir. Yani Japonya ve Güney Kore'ye ne zaman çüş* denileceğine ABD ve saz arkadaşları karar verirken, Çin (ve Hindistan) gibi ülkelerde böyle bir durum söz konusu değildir. Çin'in, ticareti kendi para birimi veyahut da dolar dışında bir birimden yapma çabaları da, ileride olabilecekler hakkında sinyaller veriyor zaten.

    Altyapı, iştirakçılar, kalıplar falan derken olaylara bu kadar sığ bakmamakta fayda var.

    Otomotiv penceresinden bakınca çok şey görülüyor. Kendilerinin hangi endüstri dallarında aktif olduklarını da hesaba katmak lazım:

    quote:

    mining and ore processing, iron, steel, aluminum, and other metals, coal; machine building; armaments; textiles and apparel; petroleum; cement; chemicals; fertilizers; consumer products, including footwear, toys, and electronics; food processing; transportation equipment, including automobiles, rail cars and locomotives, ships, and aircraft; telecommunications equipment, commercial space launch vehicles, satellites



    Sistemin iyi işlemediğini görmek farklı, sistemin nasıl işlediğini bilmek farklı.




  • quote:

    jay jay justified


    Çok güzel bir tespit. Elinize sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: olcaytoshow

    bence motoru fiat lisansıyla üretiyordur, fiat motoru taşeron ürettiriyordur chery in fiat a teknoloji vereceğini hiç sanmıyorum. ama fiat motoru kullanılması bir artı bu azbilinen markalarda insanı en cok motor tedirgin eder

    Volvoyuda Gely satın aldı şimdi gely üretiyor volvoyu bu volvoyu kötü bir araç mı yapar?Şu anda kullandığımız ürünlerin büyük çoğunluğunu incelediğinzde çin'de üretildiğini görürsünüz.
  • inceleme icin tesekkurler..

    bu araclar 16 bin liraya lpg dahil satilsaydi patlardi ama 19 bine lpg dahil denk geliyor; insan bu sefer daha fazla dusunuyor.

    Chery Turkiye'ye gelirken heyecanlandim cunku 12 bin liraya araba satacagiz diyorlardi, Mazda'yi batiran Mermerler yine sozunu tutmadi.

    Cok guzel bir yazi olmus; keyifle okudum. Birkac resim ekleseniz daha guzel olabilirdi; sitedekiler cizim gibi duruyor etkileyiciligi pek yok.
  • 26 mesajlı bir üyeye göre forumu gayet aktif kullanan ve özellikleri iyi bilen birisi imajı çiziyorsun.Senin gerçekte bu araca sahip olan birisi olduğuna inanmıyorum.
    İnsan öz annesini tabuta bindirirmi bindirirde gelip buralarda başkalarınada tavsiye niteliğinde yazılar yazarmı.Cheryi alcak adam bellidir sosyo ekonomik durumuda bellidir kalkıp gelip Türkiyenin en çok takip edilen forumunda böyle konu açmak aklınada gelmez.
    Senin chery satış temsilcisi olduğuna bahse girerim.Yanlış anlaşılmasın bu kötü birşeydir demiyorum ama dürüst ol canımızı ye.Kuru reklama girmeden önce firmana Ncap testlerine girmesi için mail at baskı yap bu herkes için daha hayırlı olur.


    quote:

    GÜveNLİK

    Bir çoğunuzun bildiği gibi üstünde çok durulacak bir konu değil aslında. Çünkü henüz kendini kanıtlamış bir veri yok.


    şu cümlenden bile para için başkalarının hayatlarının veya en ufak kazada sakat kalmalarının senin açından zerre kadar önemli olmadığı açıkça anlaşılıyor.Önemsiz hatta üstünde durulacak birşey yok aslında diye nasıl diyebilir bir insan.Annenide bu şekildemi bindirdin o araca.Güvenlik ve sağlamlık konusunda büyük soru işaretleri bırakan bir firmaya nasıl bukadar masumhane ve safça itimat etmektesin.Ya kendini kandırıyorsun safın önde gidenisin yada niyetin bozuk arkadaşım.

    İşin ilginç tarafı ne amaçta olduğunu suratınıa vuracak biriside çıkmamış olması.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WarSaw -- 20 Kasım 2010; 22:15:23 >




  • Güzel bir inceleme yazısı olmuş.
    Fakat warsaw adlı arkadaşımız çok güzel bir noktaya değinmiş.Güvenlik hakkındaki ilk cümleniz düşündürücü.Arabada En önemli unsur güvenliktir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ageofempires -- 20 Kasım 2010; 22:49:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    26 mesajlı bir üyeye göre forumu gayet aktif kullanan ve özellikleri iyi bilen birisi imajı çiziyorsun.Senin gerçekte bu araca sahip olan birisi olduğuna inanmıyorum.
    İnsan öz annesini tabuta bindirirmi bindirirde gelip buralarda başkalarınada tavsiye niteliğinde yazılar yazarmı.Cheryi alcak adam bellidir sosyo ekonomik durumuda bellidir kalkıp gelip Türkiyenin en çok takip edilen forumunda böyle konu açmak aklınada gelmez.
    Senin chery satış temsilcisi olduğuna bahse girerim.Yanlış anlaşılmasın bu kötü birşeydir demiyorum ama dürüst ol canımızı ye.Kuru reklama girmeden önce firmana Ncap testlerine girmesi için mail at baskı yap bu herkes için daha hayırlı olur.


    quote:

    GÜveNLİK

    Bir çoğunuzun bildiği gibi üstünde çok durulacak bir konu değil aslında. Çünkü henüz kendini kanıtlamış bir veri yok.


    şu cümlenden bile para için başkalarının hayatlarının veya en ufak kazada sakat kalmalarının senin açından zerre kadar önemli olmadığı açıkça anlaşılıyor.Önemsiz hatta üstünde durulacak birşey yok aslında diye nasıl diyebilir bir insan.Annenide bu şekildemi bindirdin o araca.Güvenlik ve sağlamlık konusunda büyük soru işaretleri bırakan bir firmaya nasıl bukadar masumhane ve safça itimat etmektesin.Ya kendini kandırıyorsun safın önde gidenisin yada niyetin bozuk arkadaşım.

    İşin ilginç tarafı ne amaçta olduğunu suratınıa vuracak biriside çıkmamış olması.


    Öncelikle bu aracın gerçekten sahibiyiz. İçin rahat etsin diye daha sonra aracın resim ve ruhsat resimlerini paylaşarım bu konuda için rahat olsun :). İkincisi Chery servisi adına çalışmıyorum maalesef bahse girerim gibi cümleler komik oluyor. Eğer gerçekten iddaa edersen ortaya kağıt üzerinde birşeyler koyalım ki bahsin tadı çıksın değil mi ? Dh aileside şaitlik yapsın nasıl fikir ? Bu konuda ciddiyim. Asıl soru nasıl böyle bir düşünceye daldın :). Aracın, fiyatının karşılığını verdiğini söylediğim için mi ? Evet, bir daha söylüyorum araç fiyatının karşılığını kesinlikle veriyor.
    Bu araca tabut demişsin pardon ama kanıtın var mı ? Bu aracın sağlamlıktan kaldığını gösteren bir veri olmadığı gibi, sağlam olduğunu gösteren bir veride yok. Hee bana deseydin ki güvenlik konusunda henüz kendisini kanıtlamamış bir firmanın ürününü niye aldınız ? Bunun cevabı basit;

    1_ Araca güvendim.
    2_ Firmanın gelişmesine katkıda bulunmak istedim.

    Üzgünüm herkes senin gönlünde ki arabalara binmek zorunda değil. Benim için kullandığın ''ya safın önde gidenisin veya niyetin bozuk'' gibi cümleler kullanmışsın. Pardon ama ne gibi bir saflık veya niyeti bozukluk gördün bunu açıklarsan sevinirim !

    Aracın fiyatı ortada, donanımı ortada. Ben burada kimseye bir yönlendirme yapmadım. Araçta ki tecrubelerimizi aktardım. Aracın bana göre artı ve eksilerini, beklentilerimizi karşıladığını söyledim. Soru soranlarada tüm samimiyetimle cevap vermeye çalıştım.

    Sen bence biraz araştır. Günümüzde artık bir araç pazara girerken hangi kriterler isteniyor, hangi aşamalardan sonra araç kullanıcılara ulaşıyor bütün firmalarla iyice bir görüş, danış, konuş. Daha sonra gel yaz buralara tamam mı canım kardeşim ? Foruma ben herşeyi bilirim havalarında giriş yapma, çünkü sen zaten yazarken kaybettin. Yarın sırf sen mutlu ol ama yazdıklarından utan diye en önemlisi ne kadar önyargılı ve fikir sahibi bir insan olmadığını yani insanlar bir kişide olsa senin gibi gereksiz bir insanı dinlemesinler diye koyacağım resimleri.




  • WarSaw deserthawk'a katılmak durumundayım.. güzel bir analiz olmuş, elinize sağlık, ancak güvenlik kaleminin diğer tüm emek sarfederek harcadığınız kalemlerden kat be kat üstün olduğunu belirtmek lazım, bu aracı şahin-doğan ile kıyaslayan yok, ancak 19-20 bin civarına alınabilen 5 yıldızlı Megane-II'lerle kıyaslarım ben ama herkesin kişisel tercihidir, saygı duyarım, ana düşüncem şu; çinli markaların GELECEKTE ne olacağını kimse bilmiyor, fakat ŞU AN ne olduklarını herkes biliyor..
  • iyi bir inceleme.
    gittikçe etrafta daha fazla chery görüyorum.
  • azcık kaderci bi yakaşım ama ecel gelince o yıldızlar pek bi işe yaramıyor.
  • Arkadaşlar bazı şeyleri açığa kavuşturalım. Ben farkındaysanız Chery’nin diğer modellerini kaleme almadım. Çünkü her hangi bir deneyimim olmadı. Deneyimimin olmadığı bir aracı burada kötülemek veya övmek hangimize yakışır? Burada gayet saygı, sevgi çerçevesi içinde bazı şeyleri paylaşmaya çalışıyoruz ki eğer aklımıza takılan bir şeyler olursa bir nebzede olsa karşı taraf aydınlansın.
    İyi niyetle açılan bu tip konulara genelde bakıyorum aradan hemen daha nasıl konuşacağını bilemeyen, konun başında dediğim gibi bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olan, aldığı ürün için karşı tarafı aşağılayacak kadar seviyesiz insanlar çıkageliyor. Sonra bir bakmışsın konu açılış amacından çıkmış, bambaşka boyutlara doğru sürükleniyor. Bu tip davranışlar kişilik bozuklarından öte değildir. WarSaw isimli arkadaş konuya sen yalancısın diye dalış yapıyor, kendisi yalan söylüyor! Bu nasıl bir kişilik bozukluğudur arkadaşlar Allah aşkına ya :)). Sonra bahse girmek istiyormuş ben Chery bayisinde çalışıyormuşum’ da birde firmama söyleyecekmişimde Euro N-Cap’ a gireceklermiş.
    Neymiş bu aracı burada övdüğüm için ve ona göre yürüyen tabut olduğu için insanların sağlığını düşünmeyecek kadar bencilmişim’ de hakaretler diz boyu! Hayırdır burada kaykaya mı biniyoruz’ da en ufak kazada kolumuz, bacağımız kırılacak?
    Bana 26 mesaj atmışsın diyerek konuya girdin ama sen 1.562 mesaj atmana rağmen insanları nasıl muhatap alacağını, işin en komik tarafı sen bu aracın sahibi değilsin, Chery’ de çalışıyorsun, insanları hiç düşünmüyorsun gibi hakkımda cümleler kurarak bakıyorum da maşallah her şeyi biliyorsun. Utanmasan peygamberliğini ilan edecek :). Neyse Allah sana akıl, fikir versin.

    Sana başında ne demiştim? Birazcık araştır değil mi ? Bak bakalım aşağılara araştırınca ne gibi sonuçlar elde ediyormuşsun. Sen ve diğer okuyucular hep beraber görelim.

    Senin yürüyen tabut diye tabir ettiğin araç sevgili WarSaw arkadaşım Chery firmasının 3 yıllık bir ar-ge ürünü olup, dünya piyasasına girişi için en çok önem verdiği ve para harcadığı model olduğunu biliyor musun ?

    Üstünde yer alan Acteco isimli motorun 200 üst düzey mühendis tarafından geliştirildiğini, en zor şartlarda Avrupa, Amerika ve Asya’ da toplamda 3.000.000 km. (üç milyon kilometre), 10.000 saat sürüş testi yapıldığını biliyor musun ?

    Senin beğenmediğin yürüyen tabutu İtalyan tasarım firması olan Bertone’nin tasarladığını ve ar-ge sırasında aracın Avrupa için en ağır güvenlik testleri ile geliştirildiğini biliyor musun?

    Aracın Amerika piyasasına bile girdiğini ve yakın bir zaman içinde Dodge Breeze ismi altında satılacağı gibi Dodge’un marka imajını bu devirde zedeleyecek bir harekette bulunacağını en önemlisi müşterilerine yürüyen tabut satacağına inanıyor musun ?

    Peki uğrana Euro N-Cap dediğiniz kuruluşun bu tip araçlara müsaade ederek, diğer Avrupalı markarları karşılarına alacağı gibi, diğer markaların pazarlarını daraltacağına inanıyor musun ?

    Bak işte bu nedenlerden dolayı tercih ettim. Sağlıcakla kal.

    KAYNAKLAR;
    http://listnewcar.blogspot.com/2010/11/chinese-made-dodge-breeze-scooped.html
    http://www.oneshift.com/articles/article.php?pageid=1&view=1&type=&artid=414
    http://www.auto-chery.com/a1/powertrains
    http://www.auto-chery.com/a1/precise-rd-process
    http://www.auto-chery.com/a1/background



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SonpoL -- 21 Kasım 2010; 13:03:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    Öncelikle bu aracın gerçekten sahibiyiz. İçin rahat etsin diye daha sonra aracın resim ve ruhsat resimlerini paylaşarım bu konuda için rahat olsun :). İkincisi Chery servisi adına çalışmıyorum maalesef bahse girerim gibi cümleler komik oluyor. Eğer gerçekten iddaa edersen ortaya kağıt üzerinde birşeyler koyalım ki bahsin tadı çıksın değil mi ? Dh aileside şaitlik yapsın nasıl fikir ? Bu konuda ciddiyim. Asıl soru nasıl böyle bir düşünceye daldın :). Aracın, fiyatının karşılığını verdiğini söylediğim için mi ? Evet, bir daha söylüyorum araç fiyatının karşılığını kesinlikle veriyor.
    Bu araca tabut demişsin pardon ama kanıtın var mı ? Bu aracın sağlamlıktan kaldığını gösteren bir veri olmadığı gibi, sağlam olduğunu gösteren bir veride yok. Hee bana deseydin ki güvenlik konusunda henüz kendisini kanıtlamamış bir firmanın ürününü niye aldınız ? Bunun cevabı basit;

    1_ Araca güvendim.
    2_ Firmanın gelişmesine katkıda bulunmak istedim.

    Üzgünüm herkes senin gönlünde ki arabalara binmek zorunda değil. Benim için kullandığın ''ya safın önde gidenisin veya niyetin bozuk'' gibi cümleler kullanmışsın. Pardon ama ne gibi bir saflık veya niyeti bozukluk gördün bunu açıklarsan sevinirim !

    Aracın fiyatı ortada, donanımı ortada. Ben burada kimseye bir yönlendirme yapmadım. Araçta ki tecrubelerimizi aktardım. Aracın bana göre artı ve eksilerini, beklentilerimizi karşıladığını söyledim. Soru soranlarada tüm samimiyetimle cevap vermeye çalıştım.

    Sen bence biraz araştır. Günümüzde artık bir araç pazara girerken hangi kriterler isteniyor, hangi aşamalardan sonra araç kullanıcılara ulaşıyor bütün firmalarla iyice bir görüş, danış, konuş. Daha sonra gel yaz buralara tamam mı canım kardeşim ? Foruma ben herşeyi bilirim havalarında giriş yapma, çünkü sen zaten yazarken kaybettin. Yarın sırf sen mutlu ol ama yazdıklarından utan diye en önemlisi ne kadar önyargılı ve fikir sahibi bir insan olmadığını yani insanlar bir kişide olsa senin gibi gereksiz bir insanı dinlemesinler diye koyacağım resimleri.



    Bu tür insanlara troll yakıştırması yapıldığını, en az benim kadar iyi biliyorsunuzdur SonpoL. Başlığın selameti açısından, bu tür yaklaşımları dikkate almamanızı salık veririm. Daha önceki, Çin menşeili otomobil başlıklarından edindiğim tecrübeyle sabittir. Güzelim başlık heba olur gider.




  • @sonpoL

    Arkadaşım neden eleştirilere cevap yazıp sinirlerini geriyorsun?
    Siz izlenimlerinizi anlatmışsınız isteyen faydalanır istemeyen eleştirir. Kendinizi yormayın bence.
  • bana ncap göster arabayı servise bırakan birisinin ruhsat fotokopisini değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    bana ncap göster arabayı servise bırakan birisinin ruhsat fotokopisini değil.


    hahaha yahu sen gerçekten komik adamsın he :). Bak ne diyeceğim; Onu bile koymayacağım. Zaten arkadaşlar kaaleye alınmayacak birisi olduğunu öğrenmişler ya o bana yeter. Son olarak seni takdir ediyorum. Hayal gücün gerçekten çok geniş. Fakat hayal gücünü yanlış yerde kullanıyorsun. Sen iyisi git kumda oyna, kumdan kaleler yap :)). Belki kaleleri tamamlayana kadar büyür, birazcık olgunlaşırsın.
  • hayırlı uğurlu olsun aracınız
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.