Şimdi Ara

C segment -Yol Tutuşu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
4
Favori
33.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lancer ı satamadım diye 1 yıldır forumda ağlayıp Altea almak ne demekse.. 2. eli geçtim sokaktan 10 kişiye soralım Altea'nın hangi marka olduğunu bilemezler.
  • Yukarıda belirttiğim gibi kanıtlarımla geldim

    Yol tutuş dediğiniz olay "hisle" anlaşılacak bir şey değil.En doğru sonuca virajda G kuvvetinin ölçüldüğü SKIDPAD değerleriyle ulaşılır.Yüksek olan değer iyidir.

    Daha önce açılmış konu şurada: http://forum.donanimhaber.com/m_50631456/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Konuya yazdığım yorumu aynen kopyalıyorum ancak o zaman Ford Focus'un Hatchback versiyonu yoktu,onun yerine Sedan versiyonunu koymuştum.

    quote:


    Orijinalden alıntı: Yasakpınar



    11 Temmuz 2011; 5:18:53

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim.Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.84 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2011_ford_fiesta-road_test




    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.




    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..



    -Ek olarak-

    Volkswagen Jetta: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-volkswagen-jetta-s-short-take-road-test

    Alfa Romeo Giulietta'yı çok merak ediyorum ama onunla alakalı SKIDPAD değeri bulamadım ne yazık ki.Buna Mitsubishi Lancer Sedan da dahil.Ayrıca bazı markaların (Opel gibi) değerleri yok.Çünkü bu site Amerika kaynaklı ve bilirsiniz ki orada Opel satışı yok.Zaten Astra'nın da yol tutuş iddası yok.

    Sanırım daha söylenecek bir şey kalmadı.


    Aylar sonra gelen düzenleme: Chevrolet Cruze'un 0.85g'ye ulaştığı test de varmış:
    http://www.caranddriver.com/reviews/2011-chevrolet-cruze-ltz-test-chevy-cruze-review



    Saygılarımla ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yasakpınar -- 29 Ağustos 2012; 0:44:16 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Yukarıda belirttiğim gibi kanıtlarımla geldim

    Yol tutuş dediğiniz olay "hisle" anlaşılacak bir şey değil.En doğru sonuca virajda G kuvvetinin ölçüldüğü SKIDPAD değerleriyle ulaşılır.Yüksek olan değer iyidir.

    Daha önce açılmış konu şurada: http://forum.donanimhaber.com/m_50631456/mpage_1/f_/key_//tm.htm

    Konuya yazdığım yorumu aynen kopyalıyorum ancak o zaman Ford Focus'un Hatchback versiyonu yoktu,onun yerine Sedan versiyonunu koymuştum.

    quote:


    Orijinalden alıntı: Yasakpınar



    11 Temmuz 2011; 5:18:53

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim.Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.84 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2011_ford_fiesta-road_test




    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.




    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    C sınıfı


    1)BMW 1 e87 : 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun )
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..




    Alfa Romeo Giulietta'yı çok merak ediyorum ama onunla alakalı SKIDPAD değeri bulamadım ne yazık ki.Buna Mitsubishi Lancer Sedan da dahil.

    Sanırım daha söylenecek bir şey kalmadı.

    Saygılarımla ..

    Forumda herkes test pilot olmuşta haberimiz yok bu liste güzel kapak olmuş .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Lancer ı satamadım diye 1 yıldır forumda ağlayıp Altea almak ne demekse.. 2. eli geçtim sokaktan 10 kişiye soralım Altea'nın hangi marka olduğunu bilemezler.

    sokaktaki 10 kişi değil ben biniyorum altea ya
    lancer ı da ezer
    kusura bakma artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vipmail123

    i30'u göz ardı etmeyin. Yeni referans modelimiz i30.

    Sana cevap yazmak bosuna ama senin biraz yalın düşüncelerine ayar vermen lazım. Gördük gittik test ettik ne olduğunu gördük, eee daha ne yani??? Bence sen kimligindeki din kısmını Hyundai ile degistirt. Seninki tapinmak oluyor. Acziyetine diyecek soz bulamıyorum.
  • Porsche 911
  • Lancer o kadar iyi yol tutuşa sahip değil Leonun yanında.Bizzat virajlarda gördüm yol tutuşunu.Leonun viraj hakimiyeti çok daha iyi......
  • Lancer i kullanma şansım olmadı ama arkadaşların bir kaçı yazmış,bir bilgim yok bu araçla ilgili ancak,

    Alfa Giulietta ve 1 serisi bu yönden çok başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: one man one engine

    Lancer o kadar iyi yol tutuşa sahip değil Leonun yanında.Bizzat virajlarda gördüm yol tutuşunu.Leonun viraj hakimiyeti çok daha iyi......

    aynen
    değil leon yüksek olmasına rağmen altea bile çok daha iyi

    ben de mecburen kullandım bir süre altea ile değişmiştik
    her açıdan geride
    kapısı mukavva gibi
    arabayı almanlar motorları japonlar yapsa iyi bi kombinasyon olabilir
  • Bmw 1 ve alfa gui diyenleri +1 liyorum.
  • bmw 1 i 1 bile olsa ayrı tutmak gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Chevrolet Cruze.

    çok C segmenti araba sürdüm, hiç birisi Cruze kadar oturaklı degildi, cruze kadar insana güven vermiyordu yüksek hızlarda dönüşlerde vs.

    fakat şunu söyleyeyim focus ve jetta kesinlikle degil


    Bu nasıl cruze sevdasıdır?
  • Cruze un skidpad o 85+ dir. Bilgi yanlışlığı var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne astra ne focus arkadaş honda HB 1.8 , guiletta , bmw 1 serisi köpek yol tutuyor, cruze benim golf ten bile vasat yol tutşta
  • En kötüsü jetta ile focus. Youtubeu biraz karıştırın, hemen bulursunuz.
  • astra kullanmadım ama eminim ki yol tutuş olarak çok iyi araçların genelde tipinden çıkarak yorum yapıyorum ve genelde yorumlarımda başarılıyım.zaten astranın yol tutuş olarakta iyi olduğu biliniyor.

    ek olarak yeni i30u beğenmedim ama yol tutuşu çok iyi başarmışlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Cruze un skidpad o 85+ dir. Bilgi yanlışlığı var

    0.85 g Cruze'a az bile.
  • cruze her konuda birinci zaten maşallah bu kadar fanatiktiklik de her konuda pes dedirtiyor insana.
    bence mazda 3 bu konuda çok iddalı şahsen kullandıgımda cok hoşuma gitmişti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: `bELa

    Chevrolet Cruze.

    çok C segmenti araba sürdüm, hiç birisi Cruze kadar oturaklı degildi, cruze kadar insana güven vermiyordu yüksek hızlarda dönüşlerde vs.

    fakat şunu söyleyeyim focus ve jetta kesinlikle degil


    http://www.youtube.com/watch?v=SATsk7Enp4g

    http://www.youtube.com/watch?v=r-o8wYnpjoA

    yanlıs bılgıye gerek yok....




  • 1.Giulietta
    2.Mazda 3
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.