Şimdi Ara

C segment -Yol Tutuşu (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
297
Cevap
4
Favori
33.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Lastikler kötü olduktan sonra en iyisi bile yol tutmaz...
  • Ya bu neyin davasi yoltutusu olarak en iyi corolla ama motorunun 1.4 olmasi 90 bg olmasi yokus cikamamasi gibi ozellijlerini saymazsak uzun yolda guven veriyor hic savurmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İroni olsa gerek...
  • Focus en iyisi.

    Guiletta ve 1 serisi pek iyi yol tutmuyor. Her ikisi de palavra araclar.

    Focus ise 3 serisi ile ayni Skidpad değerine sahip. Focus 0.91g değerine sahip.

    Mesela Cruze 0.86g.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enoktakenokta

    İroni olsa gerek...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senersongur kullanıcısına yanıt
    Samimi olarak soruyorum; gerçekten Guiletta kullandınız mı hiç?
  • focus- lancer
  • m.youtube.com/watch?v=OVW-nAuYeNg
    (yol tutusu kotu denmemis. ama zevksiz ve hissiz oldugu soyleniyor. tabi en gucsuz motoru oldugunu unutmamak gerek)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Le_chacal

    Yol tutuş herkese göre farklı bir olay. viraja 50'yle girersen şahin de iyi yol tutuyor. Arabayı kullanan daha çok etkili.Viraja nasıl gireceğin,viraj içinde neler yapacağın da önemli ! Limitleri zorlayan bir kullanıcı olarak , kullandığım araçların yol tutuşlarını size özetleyeyim.

    Focus mk1 hb 2004 = sonuna kadar zorlayabilirsin, espsiz olmasına rağmen mükemmele yakın bir yol tutuş ve ani manevra kabiliyetine sahip bir araç. 140 km hızla aniden önüne bir araç atladığında bile denge çubukları sayesinde devrilmeyen araç. referans alınası bir makina.


    Hafif yağmur çiselesin, çok sık takla atan şarampole yuvarlanmış focus 1 görebilirsiniz yollarda. Şirket aracımız olan 2 focus'da bakımları düzeni yapılmasına ve iyi lastikleri olmasına rağmen birisinin 30 yıllık otobüs şoförü diğeri de yıllarca makam şoförlüğü yapmış kişilerin pilotajında dediğim gibi hafif çiselemiş yağmurda takla attı.

    Araçlar pert oldu. Ama içindekiler bir kaç kırıkla ve yaralı olarak sağ çıktılar. O yüzden, dediğiniz gibi Focus 'un yol tutuşunu referans almam ve çok ta beğenmem. Neye göre;

    2007 lancera göre, 2007 İmpreza 1,5'e göre, 2001 Citroen Xantia'ya göre. Diğer alman otomobilleri Opel ve VW gibi ortalama yol tutuşu değerlerine sahiptir kendileri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shuma II

    quote:

    Orijinalden alıntı: Le_chacal

    Yol tutuş herkese göre farklı bir olay. viraja 50'yle girersen şahin de iyi yol tutuyor. Arabayı kullanan daha çok etkili.Viraja nasıl gireceğin,viraj içinde neler yapacağın da önemli ! Limitleri zorlayan bir kullanıcı olarak , kullandığım araçların yol tutuşlarını size özetleyeyim.

    Focus mk1 hb 2004 = sonuna kadar zorlayabilirsin, espsiz olmasına rağmen mükemmele yakın bir yol tutuş ve ani manevra kabiliyetine sahip bir araç. 140 km hızla aniden önüne bir araç atladığında bile denge çubukları sayesinde devrilmeyen araç. referans alınası bir makina.


    Hafif yağmur çiselesin, çok sık takla atan şarampole yuvarlanmış focus 1 görebilirsiniz yollarda. Şirket aracımız olan 2 focus'da bakımları düzeni yapılmasına ve iyi lastikleri olmasına rağmen birisinin 30 yıllık otobüs şoförü diğeri de yıllarca makam şoförlüğü yapmış kişilerin pilotajında dediğim gibi hafif çiselemiş yağmurda takla attı.

    Araçlar pert oldu. Ama içindekiler bir kaç kırıkla ve yaralı olarak sağ çıktılar. O yüzden, dediğiniz gibi Focus 'un yol tutuşunu referans almam ve çok ta beğenmem. Neye göre;

    2007 lancera göre, 2007 İmpreza 1,5'e göre, 2001 Citroen Xantia'ya göre. Diğer alman otomobilleri Opel ve VW gibi ortalama yol tutuşu değerlerine sahiptir kendileri.




    yol tutuş konusuna yorumum yok.ancak hafif çiselemiş yağmur, sağanak yağmura göre çok daha tehlikelidir




  • yağmurun hafif çiselediği bir yolda kaymayan araba var mı? arkadaş takla atmış focus görebilirsiniz demiş, katılmıyorum, şirket arabalarına bakmam ben, bindiğim kullandığım arabayı konusurum, 20 kişinin bindiği aracı değil
  • shuma II kullanıcısına yanıt
    İsterse tekerleğin icadından itibaren araba süryor olsun çiselenmiş yolda temkinli gitmezse altındaki araba farketmez yoldan çıkar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullandığım araçlar şuan kendi aracım olan Focus 2 , Megane 2 , Golf 6 , Fluence , Corolla 2007 kasa , Bora . Bunların arasında bana çok güven veren Focustu virajlarda . Belki kendi aracım olduğundan dolayı objektif yaklaşamıyor olabilirim konuya . Fakat sadece 2007 ye kadar olan dönemdeki araçları kıyaslayacak olursam Focus kesinlikle lidermiş yol tutuşunda segmentindeki . O zamanlardan Top Gear programında Focusun 2005 te ki yeni kasasını denerlerken anında astra h kasa ve golf 5 ile kıyaslıyorlardı söyledikleri şey Focus'un 1 numara olduğu yol tutuşu ve sürüş dinamikleri açısından rakiplerinin yanına bile yaklaşamadığıydı . Fakat tabi geçen yıllarla bu fark mutlaka azalmıştır hatta belki focus yeni kasasında bunu kaybetmiş bile olabilir.
  • culdesac C kullanıcısına yanıt
    JETTA YAZMISIN YA Bİ ARA BAYA GÜLESİM GELDİ TABİKİ FORD FOCUS OPEL ASTRA FLEXRİDE PAKETLİ EN İYİLERİ
  • Yeni Auris müthiş yol tutuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ben focus kullanıyorum, jetta'yı hiç kullanmadım bilmiyorum ama focusun yol tutuşu mükemmele yakın diyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shuma II

    quote:

    Orijinalden alıntı: Le_chacal

    Yol tutuş herkese göre farklı bir olay. viraja 50'yle girersen şahin de iyi yol tutuyor. Arabayı kullanan daha çok etkili.Viraja nasıl gireceğin,viraj içinde neler yapacağın da önemli ! Limitleri zorlayan bir kullanıcı olarak , kullandığım araçların yol tutuşlarını size özetleyeyim.

    Focus mk1 hb 2004 = sonuna kadar zorlayabilirsin, espsiz olmasına rağmen mükemmele yakın bir yol tutuş ve ani manevra kabiliyetine sahip bir araç. 140 km hızla aniden önüne bir araç atladığında bile denge çubukları sayesinde devrilmeyen araç. referans alınası bir makina.


    Hafif yağmur çiselesin, çok sık takla atan şarampole yuvarlanmış focus 1 görebilirsiniz yollarda. Şirket aracımız olan 2 focus'da bakımları düzeni yapılmasına ve iyi lastikleri olmasına rağmen birisinin 30 yıllık otobüs şoförü diğeri de yıllarca makam şoförlüğü yapmış kişilerin pilotajında dediğim gibi hafif çiselemiş yağmurda takla attı.

    Araçlar pert oldu. Ama içindekiler bir kaç kırıkla ve yaralı olarak sağ çıktılar. O yüzden, dediğiniz gibi Focus 'un yol tutuşunu referans almam ve çok ta beğenmem. Neye göre;

    2007 lancera göre, 2007 İmpreza 1,5'e göre, 2001 Citroen Xantia'ya göre. Diğer alman otomobilleri Opel ve VW gibi ortalama yol tutuşu değerlerine sahiptir kendileri.



    Şimdiye kadar çok yağmurlu havada araba kullandım, şu çok sık takla atan Focus1'lerden hiç görmedim.

    İddia kendi içinde çelişiyor. Yağmurlu havada yani lastiklerin kolay kaydığı şartlarda arabanın savrulması ihtimali artar ama takla atma ihtimali düşer. Kuru yolda takla atmayan bir araba ıslak yolda hiç takla atmaz, daha kolay kayar sadece.




  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.