Şimdi Ara

Bursagb.com Müşteriyi Yanlış Bilgilendiriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
105
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 01.01.2020 Tarihinde saat 22:30 da BursaGb.com sitesi üzerinden Apex Legends isimli oyuna 1000 Coin satın almak için işlem yaptım. Ürünün stok durumu "Stokta Var" Olarak görünmekteydi. Bursagb.com Müşteriyi Yanlış Bilgilendiriyor
    Şu an saat 01:25 ve hala "Stokta Var" olarak görünüyor. Alışverişimi tamamladıktan sonra 22:33 de 0850 ile başlayan bir numaradan GPAY üzerinden arandım ve işlemi onaylıyor musunuz diye soruldu. İşlemi onayladım ve kodumun gelmesini bekledim. Sitelerinde taahhüt ettikleri 1-5 dakika içerisinde hızlı teslimat yazısına güvenerek geleceğini düşündüm ve beklemeye devam ettim. Bursagb.com Müşteriyi Yanlış Bilgilendiriyor
    Şu an bu konuyu açtığım saat itibariyle elime herhangi bir kod ulaşmadı. Canlı destek ve Whatsapp destek hatlarıyla yaptığım görüşmelerde de Türkçesi bozuk yetkililerden kurumsal dilden uzak bir iletişim şekliyle ilk başlarda "Kısa sürede gelecektir efendim." diyerek bekletildim. Ardından biraz zaman geçtikten sonra "tedarik aşamasında şuanda stok bekliyoruz çok kısa süre içerisinde gelecektir" mesajıyla bekletildim. Şu an da tekrardan kendilerine yazmamla beraber aldığım cevap "henüz stok gelmedi sanırım en geç yarın sabah gelir" şeklinde bir mesaj ile bekletilmeye devam ediyorum. İşlem onaylandığı an ürünü saniyesinde teslim eden sitelerden almayıp burayı tercih ettiğim için çok pişmanım. Bir daha asla alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Ürünü teslim ettikleri zaman konuyu güncelleyeceğim.







  • Niye oyunun kendisinden almadin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.