Şimdi Ara

Brc ayarı için usta tavsiyesi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar chevrolet kalos 1.4se 2004 model bir aracım var. Uzun süredir yanan ve ustaların "-Oksijen sensörü lpgde hatalı okuma yaptığı için yanar önemli değil" dedikleri arıza ışığı son zamanlarda aracımda tekleme gaz yememe gibi sorunlara sebep oldu.

    Faydası olur ümidi ile "ustaların yönlendirmesi ile" oksijen sensörlerini değiştirdim ancak nafile aynı sıkıntıları yaşamaya devam ediyorum.
    Forumda araştırma yaparken faruk sevgili beyin konu ile ilgili çözümünü gördüm özetle lpg ayarı fakir karışım yapıldığı için araç ecusundaki lft ve sft değerlerinin değiştiğini bununda benim yaşadığım sıkıntılara sebep olduğundan bahsediyor.Kendisine ulaşamadım.
    İstanbul içi Bana bu konuda tavsiye edebileceğiniz brc kiti için adam akıllı ayar yapacak olan ve bu işten anlayan bir USTA varmı?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • kartalda mucip otogaz var ,genelde bayilerin araçlarına dönüşüm yapar ve garantili araçlara bakar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • LPG :)
  • Oksijen sensörü hatalı okuma yapar lafı külliyen yalan. Karışım tutturamamışlar, araç fakir veya zengin karışımla çalışıyor. Doğru karışım ayarlarıyla LPG de kesinlikle arıza lambası yanmaz. Aracımda çift o2 sensörü var 20 bin kmdir bir kere yanmadı.

    İyi bir ustaya gidin, düzgünce ayar yapsınlar. Aracınızın motoruna zarar verir bu şekilde gezmeniz.
  • Sıkıntım tamda burada başlıyor işte o doğru ayarı yapacak ustayı bir türlü bulamıyorum. İki yere gittim ikisinde de aynı tavırlar o lamba her arabada yanar diyor pcye bağlayıp hiç bir inceleme yapmadan 1 dakika bile sürmeyen bir ayar sonrasında arıza kodunu silip tamam bukadar. Sonuç hüsran...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amenna__20 kullanıcısına yanıt
    Aracınızda LPG ayarı ile ilgili bir problem olduğunu sanmıyorum. Oksijen sensörü arızalanmış olma ihtimali daha yüksek. Sensörün fişini çekip biraz kullanın sıkıntı düzeliyorsa sensörü değiştirin ya da öyle kalsın fişini takmayın. LPG'li araçlarda sensör sürekli arıza verir zaten. Yeni araçların çoğunda arıza ışığını yakmaması için bir direnç atarlar ondan arıza ışığı yanmıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amenna__20

    İyi günler arkadaşlar chevrolet kalos 1.4se 2004 model bir aracım var. Uzun süredir yanan ve ustaların "-Oksijen sensörü lpgde hatalı okuma yaptığı için yanar önemli değil" dedikleri arıza ışığı son zamanlarda aracımda tekleme gaz yememe gibi sorunlara sebep oldu.

    Faydası olur ümidi ile "ustaların yönlendirmesi ile" oksijen sensörlerini değiştirdim ancak nafile aynı sıkıntıları yaşamaya devam ediyorum.
    Forumda araştırma yaparken faruk sevgili beyin konu ile ilgili çözümünü gördüm özetle lpg ayarı fakir karışım yapıldığı için araç ecusundaki lft ve sft değerlerinin değiştiğini bununda benim yaşadığım sıkıntılara sebep olduğundan bahsediyor.Kendisine ulaşamadım.
    İstanbul içi Bana bu konuda tavsiye edebileceğiniz brc kiti için adam akıllı ayar yapacak olan ve bu işten anlayan bir USTA varmı?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...

    Şehir neresi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ozbayram kullanıcısına yanıt
    2 sensörüde değiştirdim 1 gün sonra aynı problemler tekrarladı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • amenna__20 kullanıcısına yanıt
    İstanbul üsküdardayım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ankarada yada yakınında olsan mocan otogaza git derdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çorum brcye gidin diyecektim de uzakmışsınız.adamlar cidden işin ehli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ümraniye de Candan Mühendislik var, çoğu kalite markaların bayiliğini yapıyor.
  • Bunu çözmenin tek bir yolu var geceden akünün - ve + kutuplarını sökün. Sabaha kadar öyle kalsın. Sabah marşa basın arabanın sft ve lft değerleri sıfırlanacak. Bir süre benzinde binin lft ve sft değerleri yazılsın (ortalama 100 km ) bu süre zarfında lamba yandıysa sorun başka bir yerde ( boğaz kelebeği pis olabilir, araçta kurum olabilir, yağ yakıp sensörü kirli ölçtüren bir motorunuz olabilir vs..) Yanmadıysa tamam sorun lpg den demektir. İşte şimdi herhangi bir lpg ustasına gidip, kardeşim al bilgisayarını gel benzin ayarları ile lpg ayarlarını birbirine yaklaştır diyeceksin yol ayarı yaptıracaksınız. Sakın silsileyi karıştırmayın. Lpg haritası benzin değerlerine yakın olunca ışık mışıkta yanmaz böylelikle bukadar.
  • Brc ayar otogaz Taner uçar usta bir arayın görüşün derim 05324973347

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Candan otogaza gittim kit eski olduğu için ayar yapamayacaklarını söylediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana ayarla cozulecek bir sorun gibi , lft sft problemi gibi gelmedi bu durum.

    Enjektorler kucuk veya basinc dusuk olabilir. Bu nedenle enjeksiyon surelerin yuksek. Bu da gaza tam basip devir yukseldiginde yuksek sureler yuzunden fakir karisimda kalma durumuna sebep oluyor. Tekleme performans dusuklugu bunlarin isaretcisi.

    Enjeksiyon sureleri kontrol edilmesi lazim. Basinc yukseltmek yeterli gelebilir bu sekilde sureler dusurulebilir.

    Kendi kablonu alip, varsa laptopunla sisteme baglanip enjeksiyon surelerinin oldugu bolumlerin resimlerini paylasirsan daha net yorum yapilabilir.

    Yalniz brc sistemde kendi kablon olsa bile map sensoru olmadigi icin, map sensoru sadece servisler kalibrasyon icin kullanip sonra cikardiklari icin servislere muhtacsin malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: earl2000

    Aracınızda LPG ayarı ile ilgili bir problem olduğunu sanmıyorum. Oksijen sensörü arızalanmış olma ihtimali daha yüksek. Sensörün fişini çekip biraz kullanın sıkıntı düzeliyorsa sensörü değiştirin ya da öyle kalsın fişini takmayın. LPG'li araçlarda sensör sürekli arıza verir zaten. Yeni araçların çoğunda arıza ışığını yakmaması için bir direnç atarlar ondan arıza ışığı yanmıyor.

    Surekli ariza verir diye genelleme yapmayin.

    Sistem hatali kurgulanirsa, yetersiz enjektor regulator kullanilirsa ariza isigi yanar.

    Duzgun kurulan sistemde ariza isigi yanmamasi gerekir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün bostancı 2a brc servine gittim sıkıntımı anlattım aracımla ilgilenen genç arkadaş arıza tesbit cihazını bağladı ve -aabii bunun oksijen sensörü arızalı-- dedi yeni değiştiğini söyledim takılanında arızalı olabileceğini söyledi lft sft değerlerini sordum onunla ilgili bir sıkıntı olsa zengin- fakir karışım ikazı verir benim yapabileceğim birşey yok dedi ve bir brc servisinden daha hüsranla ayrıldım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada sistemin kurulumu ile alakalı bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum aracın lpgsi 2006 yılında takılmış araç 2 senedir bende ve ilk sene arıza ışı yanmıyordu ve bir problem yoktu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amenna__20

    Bu arada sistemin kurulumu ile alakalı bir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum aracın lpgsi 2006 yılında takılmış araç 2 senedir bende ve ilk sene arıza ışı yanmıyordu ve bir problem yoktu.

    Hocam sen benim dediğimi yapsana.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.