Şimdi Ara

Borusan buzdolabını sokağa bırakıp gitti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
1
Favori
5.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
67 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben profilodan buzdolabı aldım teslimat için borusandan saat 10 12 arası randevu oluşturuldu dedikleri saatte gelmeyince bende satıcı bayiyi ve borusanı aradım kargo saat 14 te geldi ürünü seçerken özellikle kutulu ölçülerine dikkat ettim evimdeki en dar kapı 83 cm ürün kutulu halde 80 cm ama gelen eleman ürünün kutulu sığmayacağını iddia etti ya ürünün iade olacağını yada kutusuz taşınacağını söyledi biz profesyoneliz çizmeden çıkartırız dedikleri için bende kutunun açılmasına razı oldum sokakta kutuyu açtıktan sonra ürünü sağlam teslim aldım diye imza atmazsan ürünü taşımayız diyerek imzayı da sokak ortasında attırdılar eşim çizmeyin dikkat edin yada polar saralım dedi biz sorumluluk almayız aldığınız bayi taşısın diyerek ürünü yolun ortasında bırakıp gittiler bayideki temsilci elinde tornavida ile geldi ürünü beraber parçalayarak yukarı taşımak zorunda kaldık bu kişileri borusana şikayet ettim yaşadığım sorunu da şikayet vara yazdım ama bu adamların yaptıkları çok zoruma gitti bu konuyla alakalı başka yapabileceğim birşey var mı bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim şimdiden teşekkürler








  • Dostum bu müşterinin problemi değil. Müşteri kata teslim hizmeti içinde para ödeyip dolap satın alıyor. Ürün kata teslim gelmeli iken 1000 dereden su getiriliyor kata çıkarmamak için. Tamamen çalışanın ahlaksızlığı.

    Ben bu paraya bu işi yapmam diyorsan hakkını ara. Ya da bu işi yapma. Müşterinin suçu ne?
    Turkiyede git git gide buyuyen sorunlardan biri calisanlarin kalitesi okadar dustuki butun herseyde sorunlar cikmaya basladi kimse isini duzgun yapmiyor.ve bu her gecengun kotuye gidiyo kargocu kargoyu adrese getirmiyo pizza soyluyosun evi bulamiyolar 2 saatte geliyo soguk geliyo bilet aliyosun otobus otogara ugramadan transit geciyo trafik kazalarini goruyosunuz hergun kaza kalifeyisiz egitimsiz okadar kotu bi nesil geliyoki ileride duzgun adam bulamiycaz
    Bu arada bende buzdolabi almistim ceva lojistik getirmisti sitenin onune getirdiler buzdolabini biz bunu kata cikaramayiz dediler bende aldigim urunun kapiya kadar kargo oldugunu soylemistim onlarda hayir biz cikartamiyoruz dediler tamam ozaman yukleyin geri goturun ben iptal edicem urunu dedim tam arkami dondum gidiyodum tamam abi kapiya kadar cikaralim dediler kapiya kadar cikardilar evraklari oyle imzaladim

    Resmini çekip şikayet vara koy + youtube videosunu çek koy bitti olay



    Asus parayla reklam çekse bu kadar iyi yapamaz adam resmen asusun işini bitir


    Onur BABACANyoutube
    "Y.rak Gibi Notebook : Asus Zenbook Flip 13" inceleme videosu ile ilgili güncelleme (1) Y.rak Gibi Notebook : https://youtu.be/EUpc56tUPSY Y.rak Gibi Notebook Update 2 : https://youtube.com/shorts/EihyXv1PZL4 Y.rak Gibi Notebook Update 3 : https://youtube.com/shorts/17_dOhejVHY
    https://www.youtube.com/watch?v=rdC9otlHAdM&t=4s


    Onur BABACANyoutube
    "Y.rak Gibi Notebook : Asus Zenbook Flip 13" inceleme videosu ile ilgili güncelleme (2) Y.rak Gibi Notebook : https://youtu.be/EUpc56tUPSY Y.rak Gibi Notebook Update 1 : https://youtu.be/rdC9otlHAdM Y.rak Gibi Notebook Update 3 : https://youtube.com/shorts/17_dOhejVHY
    https://www.youtube.com/shorts/EihyXv1PZL4


    Onur BABACANyoutube
    "Y.rak Gibi Notebook : Asus Zenbook Flip 13" inceleme videosu ile ilgili güncelleme (3) Y.rak Gibi Notebook : https://youtu.be/EUpc56tUPSY Y.rak Gibi Notebook Update 1 : https://youtu.be/rdC9otlHAdM Y.rak Gibi Notebook Update 2 : https://youtube.com/shorts/EihyXv1PZL4
    https://www.youtube.com/shorts/17_dOhejVHY
    Geçen hafta mediamarkt tan 35 bin tlye xxl buzdolabı aldım. Borusan teslimata getirdi birinci kata çıkarmadılar. Bu merdivenler küçük deyip girişe bırakıp gittiler. Oysa merdivenler inadına büyüktü döner vs yoktu büyük ürün olduğu için işlerine gelmedi. Ben de iade ettim gitti.
    Profilonun anlaştığı kişilerde sorun var sanırım. Kayınvalideme Profilo buzdolabı almıştık. 3 ay sonra arıza yaptı. Kompresör ve 2 parça daha değişecek demiş gelen servis. Kayınvalidem beni aradı danışmak için. İade talep etmesini söyledim. İlk 6 ayda arıza çıkarsa ayıplı mal oluyor ve tüketicinin yasal olarak iade talep etme hakkı var. Gelen şer.. servis elemanı abuk subuk konuştu. "Fabrika her arızalı dolabı değiştirirse nasıl kar edecek! İade falan alamam." diye sesini yükselterek konuşmaya başlayınca telefona istedim. "Sen talebi işleme koy, gerisi markanın sorunu. Sen niye yorum yapıyorsun?" diyince "İade talep edecekseniz bu dolabın tamirini yapmadan gidiyorum." dedi. "İçindekiler bozulursa onun için de şikayette bulunurum, sen bilirsin." dedim ve kayınvalidemin şarjı bitti. Sinirli sinirli evi terk edip gitmiş. Profilo merkeze şikayet ettim ve ayrıca şikayetvar.com'a yazdım, ilgili kanun maddesini söyleyerek thh'ye başvuracağımı söyledim. 1 saat içinde özür dileyerek aradılar ve ertesi gün sıfır dolabı getirip kurdular. O şer.. elemanın gelmemesi için özellikle tembihlemiştim ama yine onu göndermişler. Ama bir yandan iyi oldu. Somurta somurta dolabı kurmuş, tek kelime etmeden defolup gitmiş. Sağlam zoruna gitmiş anlaşılan

    Fikri olmadan zikri olan boş adamlardan olmamak için önce konu hakkında bilginiz olsun ki , işkembeden çıkan ses ile sizden çıkan ses eşdeğer olmasın.


    Bu tür kargolarda daire kapısına kadar teslimat yapılır.

    Az önce profilo canlı destek ile yazıştım, cevabı açık ve net; daire kapısına teslimat yapılır.

    İstisna: Bina içerisinde taşımaya engel bir durum varsa o zaman istesede çıkaramaz zaten.

    Bu istisnayı bahane edip adamlar bina önüne bırakıp gitmeyi huy edinmişler anlaşılan.


  • Egeli3543 E kullanıcısına yanıt
    Standart Türkiye şartları profesyonellik,iş ahlakı yerlerde.
  • Turkiyede git git gide buyuyen sorunlardan biri calisanlarin kalitesi okadar dustuki butun herseyde sorunlar cikmaya basladi kimse isini duzgun yapmiyor.ve bu her gecengun kotuye gidiyo kargocu kargoyu adrese getirmiyo pizza soyluyosun evi bulamiyolar 2 saatte geliyo soguk geliyo bilet aliyosun otobus otogara ugramadan transit geciyo trafik kazalarini goruyosunuz hergun kaza kalifeyisiz egitimsiz okadar kotu bi nesil geliyoki ileride duzgun adam bulamiycaz
    Bu arada bende buzdolabi almistim ceva lojistik getirmisti sitenin onune getirdiler buzdolabini biz bunu kata cikaramayiz dediler bende aldigim urunun kapiya kadar kargo oldugunu soylemistim onlarda hayir biz cikartamiyoruz dediler tamam ozaman yukleyin geri goturun ben iptal edicem urunu dedim tam arkami dondum gidiyodum tamam abi kapiya kadar cikaralim dediler kapiya kadar cikardilar evraklari oyle imzaladim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ckmz17 -- 6 Ağustos 2023; 13:4:53 >
  • Resmini çekip şikayet vara koy + youtube videosunu çek koy bitti olay



    Asus parayla reklam çekse bu kadar iyi yapamaz adam resmen asusun işini bitir


    Onur BABACANyoutube
    "Y.rak Gibi Notebook : Asus Zenbook Flip 13" inceleme videosu ile ilgili güncelleme (1) Y.rak Gibi Notebook : https://youtu.be/EUpc56tUPSY Y.rak Gibi Notebook Update 2 : https://youtube.com/shorts/EihyXv1PZL4 Y.rak Gibi Notebook Update 3 : https://youtube.com/shorts/17_dOhejVHY
    https://www.youtube.com/watch?v=rdC9otlHAdM&t=4s


    Onur BABACANyoutube
    "Y.rak Gibi Notebook : Asus Zenbook Flip 13" inceleme videosu ile ilgili güncelleme (2) Y.rak Gibi Notebook : https://youtu.be/EUpc56tUPSY Y.rak Gibi Notebook Update 1 : https://youtu.be/rdC9otlHAdM Y.rak Gibi Notebook Update 3 : https://youtube.com/shorts/17_dOhejVHY
    https://www.youtube.com/shorts/EihyXv1PZL4


    Onur BABACANyoutube
    "Y.rak Gibi Notebook : Asus Zenbook Flip 13" inceleme videosu ile ilgili güncelleme (3) Y.rak Gibi Notebook : https://youtu.be/EUpc56tUPSY Y.rak Gibi Notebook Update 1 : https://youtu.be/rdC9otlHAdM Y.rak Gibi Notebook Update 2 : https://youtube.com/shorts/EihyXv1PZL4
    https://www.youtube.com/shorts/17_dOhejVHY




  • Keske hiç teslim almasaysiniz 3 kuruş fazla verip bosch siemens',ten alırdın.
  • Geçen hafta mediamarkt tan 35 bin tlye xxl buzdolabı aldım. Borusan teslimata getirdi birinci kata çıkarmadılar. Bu merdivenler küçük deyip girişe bırakıp gittiler. Oysa merdivenler inadına büyüktü döner vs yoktu büyük ürün olduğu için işlerine gelmedi. Ben de iade ettim gitti.
  • Kargocular hamal mı ya tabi çıkarmazlar. Git bir hamal tut kaç para isteyecek o buzdolabı için.

    Bu tür işler artık çok pahalı. Kimse üç kuruş maaşa buzdolabını çıkarmaz.

  • Vanished Man V kullanıcısına yanıt
    Dostum bu müşterinin problemi değil. Müşteri kata teslim hizmeti içinde para ödeyip dolap satın alıyor. Ürün kata teslim gelmeli iken 1000 dereden su getiriliyor kata çıkarmamak için. Tamamen çalışanın ahlaksızlığı.

    Ben bu paraya bu işi yapmam diyorsan hakkını ara. Ya da bu işi yapma. Müşterinin suçu ne?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Th3M4NIMAL -- 6 Ağustos 2023; 23:38:41 >
  • Vanished Man V kullanıcısına yanıt

    Eve teslim olarak anlaştık kapıya teslim değil

  • Vanished Man V kullanıcısına yanıt

    ona göre ücret alıyolar o yüzden borusan getiriyor yurtiçi ya da aras değil. onlar zaten çıkarmıyorlar 7-8 kg üstü.

  • İnsanları paralarıyla rezil ediyorlar gerçekten işini düzgün yapan kişi sayısı gittikçe azalıyor.
  • Eğer buzdolabı sorunsuz bir şekilde yerine yerleşti ve çalışıyor ise enerjini başka şeylere ayır.
  • rezillik olmuş geçmiş olsun parayla rezil oluyoruz resmen


    biz de daha 15 gün olmadı bekodan 2 tane beyaz eşya aldık kdv zammından önce aldık yerine kurdular servis getiriyor birde garanti satmaya çalışınca hizmet vermek zorunda ama diğerleri sıkıntı servisin yada yetkisi satıcının getirmesi lazım çünkü ceza falan yok babama da +4 garanti satmışlar ben satın alıp garanti almamama rağmen

  • Th3M4NIMAL kullanıcısına yanıt

    Müşteri üç kuruş fark ödeyecek tamam ama elemana bu farkın katkısı olacak mı? Adama ekstrası yoksa taşımaz. O eşyayı taşıyanlar bir hamalın kaç para aldığını biliyor.

    Bu devirde maaşlı adamı öyle çalıştıramazlar. Şirket eleman bulamaz.

  • Vanished Man V kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım ben sana haksızsın demiyorum. Müşteri değil bunun hesabının sorulacağı mercii. Müşteri kata teslim için ekstra ücret ödüyor.

    Sen bu paraya bu dolap taşınmaz diyorsan onu patronla, müdürle konuşacaksın. O paraya o malı taşıyacağım diye bir işe girip müşterinin kapısında ben bunu bu paraya taşımam diye malı bırakıyorsan ahlaklı bir çalışan değilsin.

    Zaten ülkede anket yapılsa taksicilerden sonra en nefret edilen kargocular/lojistikçiler çıkar. Neden acaba?
  • Borusan rezilliğidir çalışan kuruma göre hareket eder
  • berk70 kullanıcısına yanıt

    Ek garantiyi mutlaka yaptırın. Benim ne kadar beyaz eşyam varsa ek garanti sürecinde bozuldu ve ücretsiz tamir / değişim gördü. Hala o ürünleri kullanıyorum. Eğer ek garanti olmasaydı sanırım tamamı çöpe dönmüştü.

  • Hocam sizin hiç zorunuza gitmesin. Sizi çok iyi anlıyorum zaman zaman benimde başıma geliyor. Kargo şirketinin ve kargocu elemanın pisliği... Sizin yerinize bir başkası olsa ona da aynısını yapacaklardı.


    Böyle durumlarda ya iri yarı size itiraz edeni korkutacak bir tip olacaksınız ya da her zaman bir B planınız olacak. Hiçbir zaman kargocuların, ustaların ve benzeri sorun çıkartan tiplerin verdiği hizmete muhtaç kalmayın.


    Örneğin, kata kadar anlaşmanıza rağmen çıkarmıyor mu, hemen anında istemiyorum o zaman yallah iade et deyin. Teslim almayın, hiçbirşeye de imza atmayın. Muhtaç olduğunuzu anlarlarsa süründürürler.




    Onur BABACANyoutube
    Toplumsal ahlak ile beraber ticari ahlak da çöktü. #ticaret #toplum #ahlak
    https://www.youtube.com/shorts/whVJIJUzehs




  • RaptorFX kullanıcısına yanıt

    Ben profilodan 2 beyaz eşyama ek garanti yaptırıp garantiyi 7 yıla uzattım yardımcı olmadılar. 2 makineyede kullanıcı hatası deyip ücret talep ettiler. Kullanıcı hatasıda değildi sorunlar. Gelen servis elemanlarınında havalarından geçilmiyordu. Bir daha profilo mu, asla evime sokmam !

  • codename_lord C kullanıcısına yanıt

    Doğrudur. Benim tecrübelerim Arçelik üzerine. Hatta arçelik şimdi yılını hatırlayamayacağım ama epey yıllık dolabı serviste tamir edemeyince müşteri memnuniyeti kapsamında sıfırıyla değiştirdi. Bosch, Tefal, Karaca da garanti yönünden iğrenç firmalar.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.