Şimdi Ara

BİR SAMSUNG HİKAYESİ (GÜNEY KORE ŞİKAYET)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
9
Favori
21.804
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Değerli SAMSUNG ürünlerinden mağdur arkadaşlar.

    Başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Keza nihayetinde sizler de bir gün bu yola başvurabilir, bu firma ile ilgili sıkıntılarınızı bu şekilde kısmen çözebilirsiniz.. Olay şu şekilde;

    2014 yılının temmuz ayında UE55H6470 Model Samsung SmartTV satın almıştım. Kargo yoluyla ürünüm evime geldi. Samsung bölge kurulum ekibi eve geldiler ürünün kurulumu yapmışlar. Eşim evdeydi. Bu arada gelen ekibin temizlik ve nezaket sorunu vardı sanırım ortalığı pislediler ne galoş kullandılar ne de pisliğini temizlediler. Neyse.

    Aradan bir kaç ay geçti 28 Kasım 2015 günü gece 01:00 sularında televizyonda film izlerken tv kendiliğinden slow motion bir hareketle öne halının üzerine düştü. Bu arada TV duvara asılı değil, kurulum ekibi tarafından bildiğiniz TV ünitesinde bulunmaktadır. Hiç dokunmadan gecenin o saatinde samsung merkezini aradım bilgi verdim, bana bölgedeki sorumlu ekibin sizinle irtibat kuracağı söylendi. TV nin ekranı 4-5 yerinden çatlamış durumdaydı ve TV ayaklarının monte olduğu yerden kırılmıştı.

    Resim aşağıdaki gibidir.

     BİR SAMSUNG HİKAYESİ (GÜNEY KORE ŞİKAYET)

    Bir kaç gün zorla da olsa samsung kurulum ekibi geldiler tvnin fotoğraflarını çektiler gittiler. Merkeze haber vermişler güya "kullanıcı hatasıymış" bu yüzden bir şey yapamıyoruz dediler. Ben de bu işin arkasını bırakmadım samsung merkezi ile 1 aydan fazla bir sürede irtibat kurmak zorunda kaldım. Benim satın almış olduğum ürünümın akıbetinin ne olacağı konusunda beni sürekli oyaladılar, 1 ayda yaklaşık 40 kere aramışımdır. Her arayışımda konuşma tansiyonu da giderek yükseldi tabi. En sonunda sizi mahkemeye vereceğimi söyledim 15 gün daha o şekilde gitti. Tüketici mahkemesine başvurdum bir şey çıkmaz dediler. Sürekli telefonda adamlarla tartışıyordum.


    En sonunda bu işin Türkiye'de sonuca kavuşamayacağını anladım ve Güney Kore Samsung Merkezine 1 buçuk sayfadan oluşan ingilizce şikayet metni attım. İçeriğinde Türkiye'deki samsung yetkililerinin hal ve hareketlerinden tutun da bahse konu televizyonuma ve ona yapılan muameleye kadar. Ve şunu çok iyi anladım.


    Mail attıktan 1 günra Güney Kore'den mail geldi. "İlgili yerlere mailinizi gönderdik, bir problemle karşılaşırsanız tekrar irtibat kurun. saygılarımızla" şeklinde.
    Bunu okuduktan 3 saat sonra Türkiye Samsung Merkezinden beni aradılar. İsmimle hitap edere "fatih bey kusura bakmayın elimize G.Kore'den mail geldi saatlerdir sizinle irtibat kurmaya çalışıyoruz. Tv nizle olan probleminizin hepsi giderilecek. Herşeyi bir halledeceğiz, siz hiç bir yerle irtibat kurmayın, biz sizinle irtibat kuracağız."



    Ve Televizyonum 1 gün içersinde tamir oldu yeni ekranı geldi yeni ayaklıkları vs geldi. Şimdi ben bir müşteri olarak ne düşüneyim. Bu ülkede hakkını aradığın zaman seni içinden çıkılamaz bir bürokrasi bekliyor.. Ürün reklamı yapılırken iyi, ama kullanımdan doğan sıkıntılar müşterinin. Bir öğrenmişler düşme ve kırılmalar müşteriye aittir lafını öyle gidiyor. Elin oğlu ta Kore'den Türkiye'deki samsung merkezine ayarı vermiş, ortalık karışmış, yok benle irtibat kuramamışlar vs vs. İsteyen olursa gönderdiğim maili de gösterebilirim. Böyle sorunları olanlar da irtibata geçebilirler. Kore'ye yollarız mailden. her samsungu aradığımda beni el üstünde tutuyorlar. Başımdan böyle bir olay geçti. Sizler de baktınız olmuyor Yazın gitsin Kore'ye. Şikayetinizi de edin.







  • hocam şanslıymışsın. Samsung ile alakasız bir yere mail atmışsın ve gelip sana ulaşmış samsung electronics.

    Samsung electronics ile samsung C&T aynı şirket değildir. nasıki arçelik ile tofaş aynı değil ise bu da öyledir.
    geçmiş olsun.

    Samsung C&T (Construction & Trading ) inşaat baraj santral vs yapan birimi :)
  • Helal olsun size. ...işin diğer tarafı ülkemizde kanunlar malesef kişilere göre değişiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ülkemizdeki müşterinin hakkını elin korelisi koruyor. Tebrik ediyorum peşini bırakmamışsınız. Örnek olur umarım bu olay.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ülkemizdeki patronların kar anlayışları boyle
    Dünyanın umursamadığı bizi iş adamları da umursamayınca haaal boyle oluyor
    Adının lekelenmesini istemeyen Samsung da sahipleniyor
    Benzeri durumlar sadece samsung değil her marka ve eşyada olabiliyor
  • Ustam öncelikle sizlere helal olsun, gerçekten şu Samsung TR bozuntularına iyi bir ders vermişsiniz. Bu arada Samsung kore merkezinin mail'ini bana yazarmısınız. Mutlak işime yaracaktır benimde.
  • Kore'de nereye ukaştığınızı belirtebilirseniz harika olur. Sorun yaşayan herkes mail atmalı bence. Samsung ülkemizdeki gibi bir firma değil maalesef...
  • Helal olsun. Bu sadece samsungta geçerli degil. yan cizen tüm distributörleri tokatlamak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal, iyi yapmışsınız. Birde Kore'nin mail adresini yazın, belki lazım olur bize de.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle sizi tebrik ediyorum bizimde başımıza gelir mi diye gidip televizyona baktım şu anlık bir sıkıntı yok
    ayrıca maile neler yazdınız gerçekten merak ettim paylaşırsanız sevinirim
  • Tşk ederim öncelikle.

    Güney Kore'ye attığım mailin içeriği aşağıda yer almaktadır.
    Mail adresi ise :http://www.samsungcnt.com/eng/custInq/main.do?click=true
    Samsung.com yazdığınızda otomatik olarak Türkiye'deki sitesine yönlendiriliyorsunuz. Bu yüzden Güney kore menşeili bir samsung sitesine aittir bu mail adresi.

    Daha öncede dediğim gibi, Türkiye'deki samsung benim televizyonumla ilgilenmedikleri için en son olarak böyle bir metin yazma durumunda kaldım.. Bu metin o an ki sinir ve nefret dolu duygularla terbiye sınırları içersinde mevzuyu detaylı ele alarak hazırlamış oldugum bır metın. Ufak tefek kusurları görmezden gelin.

    HERKESE faydalı olması dileklerimle


    Gönderdiğim mail.

    Hi. My name is XXXXXXXXX, living in XXXXX district of province Balıkesir of TURKEY. I have problems with Samsung Customer Services in my own country. Please take this into consideration and help..

    About 1 year ago, I bought the Samsung SmartTV UE55H6470 model which cost $ 1,145 at that time. Exact date: October 2014. Authorized Samsung device installation team in my area came and did TV setup I have purchased. So far, no problem.

    1 year later, approximately at 01:00 AM November 28, 2015 when I was watching TV, it fell to floor spontaneously. Immediately I called for Samsung customer service in my country to report the situation to related-person for still ongoing my TV's warranty period. A few days later, Samsung authorized installation team coming for the TV setup I have bought before took to examine the damaged TV. I told them how incident occured. At the following times I wanted to get information about the status of the TV by phoning both Samsung customer service and Samsung authorized system installation team. None of them did not return to me about the situation. I tried to contact them continuously by phone and they kept me to delay the process consistently and did not give information about how it should be done. It still continues.


    I took pictures of my TV after it had felt down and I did some research on how this can happen by asking the other companies in nearby. According to consumer studies and in my opinion, while authorized Samsung installation team was installing the Samsung Smart TV stand, they tightened up overly and hardly the screws belonging to TV set and as a result; I saw that TV set was cracked of the plastic as a little piece because of having been tightened up the screws overly, hardly and I sent to the Samsung customer service in my country by photographing this .

    During the conversation with the Samsung customer service, I saw that given incorrect informations to Samsung Officials about my TV by Samsung authorized installation team in my area and I saw internet conversations stating that mistakes was caused by me. Whereas, authorized Samsung installation team made technical errors while installing TV setup. As a result of that, they tried to accuse me of it.

    For 1 month, neither Samsung customer service nor authorized Samsung installation team has done nothing about my TV. And they still have not return with me about status of TV. In the end I just want you think. I have no TV for 1 month. In fact that you also know legal process is not in this way as they did.
    I got angry because of their irresponsibility and recklessness. I went to authorized Samsung installation team's Office to get back my damaged TV. In exchange it, They gave the written service document on it "It was found to be broken on the panel display When we went to investigate. Warranty external process will be implemented". I was surprised when I saw it and I was shocked. Due to their irresponsibility and recklessness, I was discussed with them. I brought home my TV and called Samsung customer service. They told me nothing about the fate of my TV again and told me again you will be called back as always.

    As a result; I wanted to let you know before I start taking judicial proceeding to complain in a court of law about Samsung customer service and authorized Samsung installation team with related-documents in my hand. Please help me about this issue. I prefer Samsung products continuously as well as phone and TV brand. I do know that Samsung products have extraordinary quality. But this latest incident has disappointed me.

    Photo links of my damaged Smart TV are below.

    (Düşen tv nin foto linklerini ekledim 6 tane olmak üzere)




  • hero_conqueror H kullanıcısına yanıt
    İyi olmuş bu bizdeki şark kurnazlarına.

    Bu gibi durumlarda kurumsal firmaların direkt merkezleriyle iletişime geçmek işe yarıyor. Daha önce anneme bir yemek takımı almıştım, eve gelen kolide bazı parçalar kırık çıktı. Mağazayı arıyorum sallayıp duruyorlar, firmanın merkeziyle iletişime geçip şikayet edince mağaza tutuşup hemene değişim yapmış ve hediyeler vermişti. Marka Karaca bu arada.

    4. Paragrafta fell yerine felt yazmışsınız :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Haggard1963

    İyi olmuş bu bizdeki şark kurnazlarına.

    Bu gibi durumlarda kurumsal firmaların direkt merkezleriyle iletişime geçmek işe yarıyor. Daha önce anneme bir yemek takımı almıştım, eve gelen kolide bazı parçalar kırık çıktı. Mağazayı arıyorum sallayıp duruyorlar, firmanın merkeziyle iletişime geçip şikayet edince mağaza tutuşup hemene değişim yapmış ve hediyeler vermişti. Marka Karaca bu arada.

    4. Paragrafta fell yerine felt yazmışsınız :)

    :):)

    zamanlar bazen karılabiliyor malum :)
  • Çok güzel bir yol izlemissiniz tebrik ederim, ben aynısını LG smart tv de yaptım. Kutudan ekran kırık çıktı, vatan bilgisayar işi yokuşa sürdü. Hatta LG yetkili servisteki çocuk abi 200 lira verirsen raporu yazar televizyonu sıfırı ile değişiriz dedi. Şok geçirdim resmen, tabi durumu anlattım olay 3 gün de çözüldü..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tamda bende mail adresini arıyordum eyvallah çok yararlı bir konu
  • Öncelikle paylaşım için teşekkürler.Verdiğiniz linkte 500 karakter sınırı var.Sizde uzunca bir mail atmışsınız.Bunu nasıl yaptınız acaba benimde uzunca bir mail atmam gerekiyorda.
  • Belki Inanmayacaksiniz Ama Markalar Bile Ulkeye Gore Davraniyor Ayni Sey Avrupa Veya Amerikada Olsa Kosulsuz Degistiriyorlar 100% Kullanici Hatasi Olmadiktan Sonra Bizim Ulkede Ise Hatayi Kullanici Yukluyorlar Yeni Bi Urun Verdimide Para Aliyor :) Halbuki Kendi Hatasi Oldugu halde Ve Farkindaysaniz Kore Bi Emirle Her seyi Bitiriyor Ya Bu Adamlar Islerini Yapmiyor Yada Ulkeye Gore Muamele Ama Burada Sunuda Dusundum Ulkeye Gore Muamele Olsa Korede Topu Turk Yetkililere Atardi Veya Ilgilenmezdi O Oyle Kalirdi Bence Islerini Yapmiyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun üstadım, Türkiyede Türkçe anlatamıyoruz beni üzen budur. Neden herkes bizim ülkemizde çakala dönüşüyor, neden sağlam kanunlarımız yok , varsa da uygulanmıyor bilemiyorum. Ama yol göstericiliğiniz için teşekkür ederim kendi adıma.
  • Vay be hakaten tebrik ederim
    Ama işin şu tarafında var
    TV aniden yere düşmez muhakkak ve muhakkak biryerde çatlak vardı o çatlak. Zamanla dayanamadı ve kırıldı bunu siz farkede bilirdiniz
    TV muhakkak sallanıyordur veya az yamuk duruyordur. Önlem alabilirdiniz gibime geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı şekilde bende toyota aracımızı değiştirmiştim aracı 0 aldık şanzumanında sorun varmıs bir ton yazışma konusma en son avusturya mıydı avustralyamıydı bi yetkilisine msj attım türkiyeye o bakıyormus aracın üretim hatası olduğunu vs belirtip video ve ses kaydı istediler sorunla ilgili onuda çekip attım ertesi günü bilmem ne müdürü o müdür bu müdürü aradı durdu gelin aracınızı teslim alıp değiştirelim diye bu ülkede müşteriyi takan yok illa üstlerine ulaşıcaksınız işiniz öyle halloluyor adamlar ne mahkeme takıyo ne kararlarını takıyolar hiç bir şeyi takmıyolar ya alıcan eline silahı gidicen aldığın mağazayı basıcan sıkıcan iki tane ya herro ya merro ulan dicen yada böyle yurt dışı yetkililerine ulaşıcan :D

    yani rezalete gel sattığı ürünün arkasında duran 1 tane firma olmazmı ya :D
  • Helal olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.