Şimdi Ara

BİR SAMSUNG HİKAYESİ (GÜNEY KORE ŞİKAYET) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
69
Cevap
9
Favori
21.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moonrow

    Helal olsun
    Helal olsun. Bu arada sizin yazınızı okuyunca benim Nokia marka bir telefonla yaşadığım bir olay aklıma geldi. Gerçi ben sorunu Türkiye sınırları içerisinde çözmüştüm.

    Yaşadığım şehirde bir Turkcell Bayisinden Nokia telefon almıştım seneler önce. Bir gün telefon yeteri kadar hafızası olmasına rağmen kamerasını açınca yeterli hafıza yok diyerek kamera uygulamasını kapatıyordu.

    Aldığım yere götürdüm ve durumu anlattım. Format atacaklarını ve yazılım yükselteceklerini söylediler. Aynı gün içerisinde yaparız dendi ve öğren tekrar gittim. Format atıp yazılım yükseltmişler ancak telefonda virüs bulduklarını da belirttiler. 2 eleman kendi aralarında konuşurken( sözde ben duymayacağım ama duymamı da istedikleri açıktı) sakıncalı içerik var dediler. Ben mümkün değil dedim neyse o kısmı geçiyorum cihazı tekrar açıp baktık sorun devam ediyor. Hafıza kartından dolayı olabilir dendi ve yeni bir hafıza kartı verildi. Sorun düzeldi ve tüm işlemler için 50 TL para alındı.

    Virüsün adını da bir kağıda yazıp bana verdiler. Ben sorunca böyle yaptılar. Neyse eve geldim ve bir şey fark ettim. Söz ettikleri virüsün telefon ve hafıza kartında olması imkansızdı. O gün başka sorunlarla da uğraştığımdan aklım başımda değildi ve adını daha önceden bildiğim o virüse serviste bulunduğum sırada fakr etmemiştim.

    Eve gelince daha telefonu servise vermeden o virüsün bulaşıp bulaşmadığını kontrol ettiğim aklıma geldi. O yıllarda 4 adet virüs vardı ve telefona bulaştıkları zaman hafıza kartı ve telefonun kendi hafızasında belli dosyalar oluşturuyorlardı. Ben o kontrolü yapmıştım hatta işletim sistemini geliştiren firmanın o virüsler için yayınladığı 3 farklı eklentiyi kurup taramada yapmıştım ve 1 tanesi bile telefonda tespit edilememişti.

    Bunları hatırlayınca telefonu aldığım ve aynı zamanda servis hizmeti veren yerin bir üç kağıt yaptığını anladım. Nokia Firmasını aradım ve durumu anlattım. Tabi onlar pek bilgi sahibi değillerdi ve bana servis numarası vereceği dediler. Ama bana telefonu aldığım yerin numarasını vermek istediklerinde zaten orayla bu olayı yaşadığımı anlatınca bana tüm Türkiye'ye hizmet veren en yetkili servisin numarasını verdiler.

    Sakarya da bir teknik servisti. Arayıp durumu aynen anlatınca bana beni de şaşırtan ve aynı zamanda sevindiren bir bilgi vermişlerdi. Telefonunuz garanti kapsamında işlem görmeliydi demişlerdi üstelik ben onlara servisin iddiasına göre virüs bulaşmış ve bu kullanıcı hatasına girmiyor mu diyede sorunca hayır kullanıcı hatasına girmiyor demişlerdi.

    O görüşmeden sonra direk yaşadığım şehirdeki, telefonu da satın almış olduğum ve bu sorunu yaşadığım servisi aradık. Onlara Nokia ve Sakarya servisiyle yaptığımız görüşmeleri anlattık. 30-40 dakika sonra size geri döneceğiz dediler.

    1 saat sonra aradılar ve kredi kartınızla gelirseniz paranızı iade edeceğiz dediler. Gittim hem parayı geri aldım hem de arıza oluştuğu için yerine yeni verdikleri hafıza kartı bende kaldı. Sanırım Nokia Merkezi ve Sakarya servisiyle yaptıkları görüşmede baya bir azar işitmiş olsalar gerek.

    Hatta ben servise tekrar gittiğimde servisteki o iki eleman ortalıklarda gözükmüyorlardı. Kovduklarını sanmam çünkü o olayda tüm servis kusurluydu zaten bir kaç gün sonra önünden geçerken o iki elamın içeride görünüyorlardı diye hatırlıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noctivagant

    Helal olsun. Bu arada sizin yazınızı okuyunca benim Nokia marka bir telefonla yaşadığım bir olay aklıma geldi. Gerçi ben sorunu Türkiye sınırları içerisinde çözmüştüm.

    Yaşadığım şehirde bir Turkcell Bayisinden Nokia telefon almıştım seneler önce. Bir gün telefon yeteri kadar hafızası olmasına rağmen kamerasını açınca yeterli hafıza yok diyerek kamera uygulamasını kapatıyordu.

    Aldığım yere götürdüm ve durumu anlattım. Format atacaklarını ve yazılım yükselteceklerini söylediler. Aynı gün içerisinde yaparız dendi ve öğren tekrar gittim. Format atıp yazılım yükseltmişler ancak telefonda virüs bulduklarını da belirttiler. 2 eleman kendi aralarında konuşurken( sözde ben duymayacağım ama duymamı da istedikleri açıktı) sakıncalı içerik var dediler. Ben mümkün değil dedim neyse o kısmı geçiyorum cihazı tekrar açıp baktık sorun devam ediyor. Hafıza kartından dolayı olabilir dendi ve yeni bir hafıza kartı verildi. Sorun düzeldi ve tüm işlemler için 50 TL para alındı.

    Virüsün adını da bir kağıda yazıp bana verdiler. Ben sorunca böyle yaptılar. Neyse eve geldim ve bir şey fark ettim. Söz ettikleri virüsün telefon ve hafıza kartında olması imkansızdı. O gün başka sorunlarla da uğraştığımdan aklım başımda değildi ve adını daha önceden bildiğim o virüse serviste bulunduğum sırada fakr etmemiştim.

    Eve gelince daha telefonu servise vermeden o virüsün bulaşıp bulaşmadığını kontrol ettiğim aklıma geldi. O yıllarda 4 adet virüs vardı ve telefona bulaştıkları zaman hafıza kartı ve telefonun kendi hafızasında belli dosyalar oluşturuyorlardı. Ben o kontrolü yapmıştım hatta işletim sistemini geliştiren firmanın o virüsler için yayınladığı 3 farklı eklentiyi kurup taramada yapmıştım ve 1 tanesi bile telefonda tespit edilememişti.

    Bunları hatırlayınca telefonu aldığım ve aynı zamanda servis hizmeti veren yerin bir üç kağıt yaptığını anladım. Nokia Firmasını aradım ve durumu anlattım. Tabi onlar pek bilgi sahibi değillerdi ve bana servis numarası vereceği dediler. Ama bana telefonu aldığım yerin numarasını vermek istediklerinde zaten orayla bu olayı yaşadığımı anlatınca bana tüm Türkiye'ye hizmet veren en yetkili servisin numarasını verdiler.

    Sakarya da bir teknik servisti. Arayıp durumu aynen anlatınca bana beni de şaşırtan ve aynı zamanda sevindiren bir bilgi vermişlerdi. Telefonunuz garanti kapsamında işlem görmeliydi demişlerdi üstelik ben onlara servisin iddiasına göre virüs bulaşmış ve bu kullanıcı hatasına girmiyor mu diyede sorunca hayır kullanıcı hatasına girmiyor demişlerdi.

    O görüşmeden sonra direk yaşadığım şehirdeki, telefonu da satın almış olduğum ve bu sorunu yaşadığım servisi aradık. Onlara Nokia ve Sakarya servisiyle yaptığımız görüşmeleri anlattık. 30-40 dakika sonra size geri döneceğiz dediler.

    1 saat sonra aradılar ve kredi kartınızla gelirseniz paranızı iade edeceğiz dediler. Gittim hem parayı geri aldım hem de arıza oluştuğu için yerine yeni verdikleri hafıza kartı bende kaldı. Sanırım Nokia Merkezi ve Sakarya servisiyle yaptıkları görüşmede baya bir azar işitmiş olsalar gerek.

    Hatta ben servise tekrar gittiğimde servisteki o iki eleman ortalıklarda gözükmüyorlardı. Kovduklarını sanmam çünkü o olayda tüm servis kusurluydu zaten bir kaç gün sonra önünden geçerken o iki elamın içeride görünüyorlardı diye hatırlıyorum.

    Alıntıları Göster
    samsung şikayet için verdiğiniz linkde 500 karakter sınırı var.benimde sizin gibi uzun bir mail atmam gerekiyor.yardımcı olurmusunuz acilen acaba..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsimsek06

    samsung şikayet için verdiğiniz linkde 500 karakter sınırı var.benimde sizin gibi uzun bir mail atmam gerekiyor.yardımcı olurmusunuz acilen acaba..

    500 karakterle sinirlandiriyorlar fakat ben 1 buçuk sayfa yazdım. 3 e böldüm. 1. Kısım devamı 2. Kısmın devamı şeklinde en başında belirtin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hero_conqueror

    quote:

    Orijinalden alıntı: bsimsek06

    samsung şikayet için verdiğiniz linkde 500 karakter sınırı var.benimde sizin gibi uzun bir mail atmam gerekiyor.yardımcı olurmusunuz acilen acaba..

    500 karakterle sinirlandiriyorlar fakat ben 1 buçuk sayfa yazdım. 3 e böldüm. 1. Kısım devamı 2. Kısmın devamı şeklinde en başında belirtin.

    Alıntıları Göster
    ben 16 ağustosda tüketici mahkemesine başvurdum.hem teknosa hemde samsung için.nasip bakalım bekleyip görücez..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsimsek06

    ben 16 ağustosda tüketici mahkemesine başvurdum.hem teknosa hemde samsung için.nasip bakalım bekleyip görücez..

    Kardeşim bir sonuç alabildin mi?
  • Türkiye'deki samsung merkezinin başında artık koreli üst düzey bir yönetici var. Eskiden yoktu.


    Heralde onlar da anladı sürekli sorun çıktığını başlarına birini gönderdiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hero_conqueror

    Türkiye'deki samsung merkezinin başında artık koreli üst düzey bir yönetici var. Eskiden yoktu.


    Heralde onlar da anladı sürekli sorun çıktığını başlarına birini gönderdiler.
    ingilizcem yok bende mail atacağım ama beceremiyorum 1 aydır rezil rüsva oldum, cihazım bozuk çıktı yerine cihaz geldi bozuk kutusu açık bir cihaz verdiler :(

    https://forum.donanimhaber.com/m_120325640//tm.htm#120325640 konum budur kardeşler :(
  • benim asıl merak ettiğim tv nasıl kendi kendine 1 seneden fazla kullandıktan sonra düşmüş. samsung türkiye ve koreden açıklamasını isteseymişsiniz keşke

    müşteri yönünden haklı çıkmak için alt kademenin itiraz edemeyeceği mevki sahibi birilerini araya koymak
    firma açısından müşteri çok ses çıkarıyor işini görün neyse yapın demek

    bunlar hoş şeyler değil.ortada bir problem varsa nedenlerinin araştırılıp hatalı olanın cezalandırılması gerekir.

    bu anlattıklarınız adaletli olan değil. çünkü 1.5 sene neredeyse kullanmışsınız. o kadar sürede o televizyon kaç defa sizin tarafınızda silindi kaç kere fiziki müdahalede bulunuldu

    madem bu televizyonlar kendi kendine düşüyor bizede söylesinler kontrol edelim kendi kendine düşmeden önlemimiz alalım.
  • merhaba biraz uzun olacak lütfen yardım edin bu konuda ne yapacağımı şaşırdım nasıl bir yol izlemem lazım 29.11.2016 tarihinde Samsung servisi arayıp garantisi bitmiş Samsun bulaşık makinemin (dmS3 00trs/xtr) kapağının kapanmadığını bildirip servisin ürünümün gelip incelenmesi için servis istedim, ertesi gün gelip ürünümü inceleyip ürünün tamir tamir edilmediğini ve onarımın mümkün olmadığı söylendi, ürünlerine 5 yıl ömür biçtiklerini sonrasında parça üretilmediği söylendi ve benden 50 TL hizmet bedeli alınıp gidildi.

    Defalarca aramadan sonra sonunda ilgilenip servis gönderdiler 04.01.2017 tarihinde tekrardan servis geldi aynı kişi gelmesine rağmen ürünü isteteceğini söyledi ve Samsung'un bana çıkardıgı parça değigişim fiyatı 880 TL makinenin kendi değeri kadar para istiyor. Resmen insanlarla dalga geçiyor Samsung firması bir daha Samsung'dan eşya almak mı asla. kimseye de tavsiye etmiyorum...

    tüketici haklarına başvursam bir sonuç elde eder miyimi?




  • ceyar kullanıcısına yanıt
    Adaletli olup olmadığı tartışılır. Neden derseniz. Bu adamlar gelip tv yi kendileri kurdular. Ben 1 sene boyunca tv nin yerini hiç degistirmedim. Toz vs illaki silme işlemi oldu. Ama demek istediğim kendi kurulumunu kendi yaptıkları cihaz kendisinde alttaki ayaklarında itibaren direkt olarak kırılmak suretiyle yere düştü. Sonrası da hasar tespiti yaparken anlaşıldı ki ayakları tv ye monte ederken vidaları fazla sert sıkmışlar. Çok sıktıklari için zamanla tv ünitesinin yanındaki hoparlörunde titreşim etkisiyle (rezonans) yere düştü.



    İlk etapta bende şaşırdım nasıl durumu ifade edeceğim kim inanır vs diye çok düşündüm.2 ay laf anlatmaya çalıştım.
  • nasil da götleri 3.5 atmis serefsizlerin

    iyi yapmissin hakkini almissin



    terbiyesiz haysiyetsiz serefsiz herifler
  • Benimde 49 inch curved tv yetkili servis tarafindan kurulumu yapildi dun ve calistirildi sonrasinda gittiler ve 5 dakika sonra ekranin sol tarafinda bir morluk olustu sonra uzun kalin bir cizgi hemen geri cagirdim servis i 10 dakika sonra gelip baktilar ve darbe almis kullanicisi hatasi diyip gittiler simdi ise kaldim boyle 1300 tl istiyorlar samsung turkiye de servis kullanci hatasi demis yapacak birsey yok diyor yazik 3500 tl verip aldim 5 dakika kullanamadim birak darbeyi kumandasini bile elime almadan ekrani kirmisim sozde diyorum montaj yapan eleman belki hasar verdi ve bu hasar zamana yayilarak ortaya cikti ben nasil emin olayim diyorum bizi ilgilendirmez bilir kisi olarak servis kullanici hatasi dedi :(( aglicam ya resmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hero_conqueror

    Tşk ederim öncelikle.

    Güney Kore'ye attığım mailin içeriği aşağıda yer almaktadır.
    Mail adresi ise :http://www.samsungcnt.com/eng/custInq/main.do?click=true
    Samsung.com yazdığınızda otomatik olarak Türkiye'deki sitesine yönlendiriliyorsunuz. Bu yüzden Güney kore menşeili bir samsung sitesine aittir bu mail adresi.

    Daha öncede dediğim gibi, Türkiye'deki samsung benim televizyonumla ilgilenmedikleri için en son olarak böyle bir metin yazma durumunda kaldım.. Bu metin o an ki sinir ve nefret dolu duygularla terbiye sınırları içersinde mevzuyu detaylı ele alarak hazırlamış oldugum bır metın. Ufak tefek kusurları görmezden gelin.

    HERKESE faydalı olması dileklerimle


    Gönderdiğim mail.

    Hi. My name is XXXXXXXXX, living in XXXXX district of province Balıkesir of TURKEY. I have problems with Samsung Customer Services in my own country. Please take this into consideration and help..

    About 1 year ago, I bought the Samsung SmartTV UE55H6470 model which cost $ 1,145 at that time. Exact date: October 2014. Authorized Samsung device installation team in my area came and did TV setup I have purchased. So far, no problem.

    1 year later, approximately at 01:00 AM November 28, 2015 when I was watching TV, it fell to floor spontaneously. Immediately I called for Samsung customer service in my country to report the situation to related-person for still ongoing my TV's warranty period. A few days later, Samsung authorized installation team coming for the TV setup I have bought before took to examine the damaged TV. I told them how incident occured. At the following times I wanted to get information about the status of the TV by phoning both Samsung customer service and Samsung authorized system installation team. None of them did not return to me about the situation. I tried to contact them continuously by phone and they kept me to delay the process consistently and did not give information about how it should be done. It still continues.


    I took pictures of my TV after it had felt down and I did some research on how this can happen by asking the other companies in nearby. According to consumer studies and in my opinion, while authorized Samsung installation team was installing the Samsung Smart TV stand, they tightened up overly and hardly the screws belonging to TV set and as a result; I saw that TV set was cracked of the plastic as a little piece because of having been tightened up the screws overly, hardly and I sent to the Samsung customer service in my country by photographing this .

    During the conversation with the Samsung customer service, I saw that given incorrect informations to Samsung Officials about my TV by Samsung authorized installation team in my area and I saw internet conversations stating that mistakes was caused by me. Whereas, authorized Samsung installation team made technical errors while installing TV setup. As a result of that, they tried to accuse me of it.

    For 1 month, neither Samsung customer service nor authorized Samsung installation team has done nothing about my TV. And they still have not return with me about status of TV. In the end I just want you think. I have no TV for 1 month. In fact that you also know legal process is not in this way as they did.
    I got angry because of their irresponsibility and recklessness. I went to authorized Samsung installation team's Office to get back my damaged TV. In exchange it, They gave the written service document on it "It was found to be broken on the panel display When we went to investigate. Warranty external process will be implemented". I was surprised when I saw it and I was shocked. Due to their irresponsibility and recklessness, I was discussed with them. I brought home my TV and called Samsung customer service. They told me nothing about the fate of my TV again and told me again you will be called back as always.

    As a result; I wanted to let you know before I start taking judicial proceeding to complain in a court of law about Samsung customer service and authorized Samsung installation team with related-documents in my hand. Please help me about this issue. I prefer Samsung products continuously as well as phone and TV brand. I do know that Samsung products have extraordinary quality. But this latest incident has disappointed me.

    Photo links of my damaged Smart TV are below.

    (Düşen tv nin foto linklerini ekledim 6 tane olmak üzere)

    hocam şanslıymışsın. Samsung ile alakasız bir yere mail atmışsın ve gelip sana ulaşmış samsung electronics.

    Samsung electronics ile samsung C&T aynı şirket değildir. nasıki arçelik ile tofaş aynı değil ise bu da öyledir.
    geçmiş olsun.

    Samsung C&T (Construction & Trading ) inşaat baraj santral vs yapan birimi :)




  • @IRFUN4EVER;

    aynen hocam sonradan farkında varmıştım. Biraz da şans evet
  • Arkadaslar konuyu hortlatmis gibi olmayim ama lutfen ayni mail adresine, uhd tv lerde kumandadan sesli komutu var ama tukce destegi yok. Guney kore ve turkiye nin gecmise dayanan iki dost ulke oldugunu hatirlatip, bir guncelleme ile turkce komut destegi isteyelim

    Mail atmak zor gelir derseniz, Turkiye de tum Guney Kore urunleriyle ilgilenen bir merkez var. Kotra. Iletisim bilgileri bu numarada.

    http://www.kotra-istanbul.com.tr/frontMain.do?method=getMainLst

    Ister arayalim. Ister mail atalim. Durumu bi sekilde Samsung Guney Koreye bildirelim. Kotra Samsung a maili Korece atma konusundada yardimci olabilir diye zannediyorum. Zira Turkiyedeki Samsung ile defalarca gorusmeme ragmen bizim yapacagimiz birsey yok dediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi barbarossa18 -- 22 Temmuz 2017; 9:21:59 >




  • bende s8 le ilgili en ufak birşeyi samsung türkiyeye değil genel merkeze yolluyorum böyle olması lazım zaten
  • Shame on you Samsung.

    Yaziklar olsun Samsung.

    Turk nedir Turkiye nedir bilmeden islem yapmissin. Televizyona Turkce destek icin yaptigim ricaya ,samsung'dan gelen cevabi ekte sunuyorum. Bizi Mısır zannetmişler.
     BİR SAMSUNG HİKAYESİ (GÜNEY KORE ŞİKAYET)
  • Hocam bende samsung s7 edge kullanicisiyim telefonum su aldi servise goturdum anakart bozulmus dediler musteri hatasi dediler 1200tl para istediler 8 ay garantisi oldugu halde bende kabul etmedim. Samsung Gn mudurlugunu aradim onlarda ilgilenmediler. Vermis oldugunuz kore mail adresine ingilizce mail attim ama error diyor. Yardimci olursaniz sevinirim.
  • Tebrikler sıkılmadan okudum valla her zaman diyorum samsung türkiye tam bi rezalet telefonda da böyle beyaz eşya da da böyle samsungun türkiye ye acil ek atması lazım en baş tepe yönetiminden itibaren
  • IRFUN4EVER I kullanıcısına yanıt
    Ben de aynı yere mail attım dün ve geri dönüş olmadı. Nereye aramalıyım bilginiz varsa yardimci okur musunuz?
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.