Şimdi Ara

BİR SAMSUNG HİKAYESİ (GÜNEY KORE ŞİKAYET) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
10
Favori
19.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 hafta
  • Cevaplayan Üyeler 52
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 8
  • Ortalama Mesaj Aralığı 36 gün 18 saat 23 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Favoriye Eklediklerim 10
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • hero_conqueror (8 mesaj) bsimsek06 (3 mesaj) ayazkafkas (3 mesaj) The souls migration (2 mesaj) barbarossa18 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (24 mesaj) Mobil (21 mesaj) Tablet (7 mesaj) Mini (1 mesaj) Uygulama (2 mesaj) (1 mesaj)
  • @
22 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Uzun süre önce yazmış olduğum konuyu şimdi güncelliyorum. Bazı arkadaşlar mail adresini sormuş. Aradan baya zaman geçtiği için ben de biraz araştırdım ve ilgili firmanın e posta adresini buldum umarım yanılmamışımdır.


    Türkiye için (işe yaramaz bence)

    https://contactus.samsung.com/customer/contactus/formmail/mail/MailQuestionGeneralNew.jsp?siteId=45



    aşağıdaki adres güney kore adresi. Açıklamanızı anlaşılır şekilde ingilizce olarak belirtin ve irtibat bilgilerinizi yazın. Eposta öncelikli

    https://www.samsungsem.com/global/support/contact-us/inquiry.do





  • TiSKE kullanıcısına yanıt

    BEN SAMSUNG M12 ALDIM TEKNİK SERVİS OLAN BDH SÜREKLİ KAPANAN VE EN SON KİTLENEN HATTA DÜN DE EKRAN TAMAMEN KARARDI DIŞARDAN ARANILDIGINDA TELEFON ÇALSADA GÖRÜNTÜ ÇIKMADI BU CİHAZA 2 KEZ SAĞLAM DEDİ. ÇÖZÜMSÜZ ÇÖZÜM MASASI İSE BANA TEKRAR CİHAZI CİHAZDAN ANLAMAYAN BDH 'A GÖNDERMEM GEREKTİĞİNİ BELRTTİ. GÜNDE EN AZ 5 KEZ KAPANIP AÇILIYOR. VE EKRAN KİTLENİYOR. TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE GİDECEGİM. ÖNERİSİ OLAN VAR MI ? SAMSUNGTAN UZAK DURUN

  • Merhaba bana da kırık bulaşık Makinesi teslim etmişler ve değiştiriyorlar bende Samsung güney Kore maili arıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim lütfen 🙏


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana da o maili verir misiniz bulaşık Makinesi aldım Kırık geldi servis raporu olmasına rağmen kesinlikle değişim yapmıyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi Günler
    Hiya adlı istemeden kullandığımız bir Samsung ortağı kafasına göre Türkiye'deki bazı numaraları spam olarak algılayıp konuşmamızı engelliyor mesela İş Bankası, Turkcell, THY müşteri hizmetleri, şirket içi kısa kodlu aramalar gibi... Hiç cevap veremeden spam diye aramayı red ediyor
    Konuyu bir çok kez Samsung a bildirmeme rağmen bana önerdikleri işlem bu servisi hiya dan kullanıyoruz biz onlara mail atin bizlik değil diyor su saçma cevaba bakar mısınız bende diyorum ki ben telefonu sizden aldım banane sizin çözüm ortağınızdan siz iletişime geçin diyorum yok siz geçeceksiniz diyor düşünebiliyor musunuz sen Samsung değilmişin sen irtibata geçsene hiya ile çözüm ortağı olurken bana mı sordun
    Hiya ile mail attın adamlar Türkçe bilmiyor İngilizce yaz diyor Samsung saçma çözümler sunuyor bugünde bana ben Osmaniye deyim İstanbul'a gelmiyor musunuz dedi is için geleceğim dedim hangi semt dedi Maslak dedim şişlide teknik servise yakınmış oraya gitmeliymişim gidemem dedim telefonu bırakacakmışım onlar bakacakmış
    Bu iki birbirinden güzel çözüm önerilerini Samsung verdi
    Rezil bir telefon ve müşteri hizmetleri ve Turkiye Samsung yonetimi ile karşı karşıyayız
    Beceremiyorsan koltuğu bırak git.
    Samsung s21 Ultra kullanıcısı....
    Saglam birilerine sikayet etmem gerek yardim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gardaşım allah rızası için şu maili nasıl yolladın mail adresini banada yazarmıaın ŞUAN TV KONUSUNDA LANET SAMSUNG TÜRKİYE HİÇ BİŞEYLE İLGİLENMİYOR 😰😡


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.