Şimdi Ara

BİR SAMSUNG HİKAYESİ (GÜNEY KORE ŞİKAYET) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
9
Favori
21.778
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Uzun süre önce yazmış olduğum konuyu şimdi güncelliyorum. Bazı arkadaşlar mail adresini sormuş. Aradan baya zaman geçtiği için ben de biraz araştırdım ve ilgili firmanın e posta adresini buldum umarım yanılmamışımdır.


    Türkiye için (işe yaramaz bence)

    https://contactus.samsung.com/customer/contactus/formmail/mail/MailQuestionGeneralNew.jsp?siteId=45



    aşağıdaki adres güney kore adresi. Açıklamanızı anlaşılır şekilde ingilizce olarak belirtin ve irtibat bilgilerinizi yazın. Eposta öncelikli

    https://www.samsungsem.com/global/support/contact-us/inquiry.do





  • TiSKE kullanıcısına yanıt

    BEN SAMSUNG M12 ALDIM TEKNİK SERVİS OLAN BDH SÜREKLİ KAPANAN VE EN SON KİTLENEN HATTA DÜN DE EKRAN TAMAMEN KARARDI DIŞARDAN ARANILDIGINDA TELEFON ÇALSADA GÖRÜNTÜ ÇIKMADI BU CİHAZA 2 KEZ SAĞLAM DEDİ. ÇÖZÜMSÜZ ÇÖZÜM MASASI İSE BANA TEKRAR CİHAZI CİHAZDAN ANLAMAYAN BDH 'A GÖNDERMEM GEREKTİĞİNİ BELRTTİ. GÜNDE EN AZ 5 KEZ KAPANIP AÇILIYOR. VE EKRAN KİTLENİYOR. TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE GİDECEGİM. ÖNERİSİ OLAN VAR MI ? SAMSUNGTAN UZAK DURUN

  • Merhaba bana da kırık bulaşık Makinesi teslim etmişler ve değiştiriyorlar bende Samsung güney Kore maili arıyorum bana yardımcı olursanız sevinirim lütfen 🙏


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana da o maili verir misiniz bulaşık Makinesi aldım Kırık geldi servis raporu olmasına rağmen kesinlikle değişim yapmıyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi Günler
    Hiya adlı istemeden kullandığımız bir Samsung ortağı kafasına göre Türkiye'deki bazı numaraları spam olarak algılayıp konuşmamızı engelliyor mesela İş Bankası, Turkcell, THY müşteri hizmetleri, şirket içi kısa kodlu aramalar gibi... Hiç cevap veremeden spam diye aramayı red ediyor
    Konuyu bir çok kez Samsung a bildirmeme rağmen bana önerdikleri işlem bu servisi hiya dan kullanıyoruz biz onlara mail atin bizlik değil diyor su saçma cevaba bakar mısınız bende diyorum ki ben telefonu sizden aldım banane sizin çözüm ortağınızdan siz iletişime geçin diyorum yok siz geçeceksiniz diyor düşünebiliyor musunuz sen Samsung değilmişin sen irtibata geçsene hiya ile çözüm ortağı olurken bana mı sordun
    Hiya ile mail attın adamlar Türkçe bilmiyor İngilizce yaz diyor Samsung saçma çözümler sunuyor bugünde bana ben Osmaniye deyim İstanbul'a gelmiyor musunuz dedi is için geleceğim dedim hangi semt dedi Maslak dedim şişlide teknik servise yakınmış oraya gitmeliymişim gidemem dedim telefonu bırakacakmışım onlar bakacakmış
    Bu iki birbirinden güzel çözüm önerilerini Samsung verdi
    Rezil bir telefon ve müşteri hizmetleri ve Turkiye Samsung yonetimi ile karşı karşıyayız
    Beceremiyorsan koltuğu bırak git.
    Samsung s21 Ultra kullanıcısı....
    Saglam birilerine sikayet etmem gerek yardim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gardaşım allah rızası için şu maili nasıl yolladın mail adresini banada yazarmıaın ŞUAN TV KONUSUNDA LANET SAMSUNG TÜRKİYE HİÇ BİŞEYLE İLGİLENMİYOR 😰😡


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 31.01.2023 tarihinde Galaxy A51 cep telefonu kapandı açılmadı servise verdim garanti suresini bir ay geçtiği için anakart değişimi için 1930tl istendi. Ancak araştırmalarım sonucu benim gibi garanti süresi çok az süre gectikten sonra bu tip arizalarla para istendiğini öğrendim. Bu kasıtlı bir durum sanırım. Bilerek insanları mağdur ediyorlar. Bundan sonra bu tip durumlarla karşılaşmamak için Samsung markasını alırken kesin buna benzer olaylarla karşılaşacağınızı bilerek alın yada almayın. Belki de Samsung genel merkezi (Kore) nın haberi varmı yok mu bilemiyorum. Varsa durum daha vahim çunku bu paralar kolay kazanılmıyor. İki senede çöp olacak ise almayalım daha iyi. Umarım çözüm ücretsiz tamiri ile sonuçlanır. Yoksa ulasabildigim her mecrada ve çevremde bu durumu paylaşacağım. İnsanların bu durumları öğrenmesi için katkı saglayacagim. Bir kiside olsa bilinçlendirsem almasına engel olsam ne mutlu bana. ????????

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2607 2 kullanıcısına yanıt

    Garantisi süresi dolmuş bir cihaz için ücretsiz tamir talep etmek nasıl bir seviye... Cihaz benzer bir arıza daha önce yaşamış olur, servis kaydı olur adamlar insiyatif kullanır bir ihtimal yapar ama garanti süresini bilerek alıyoruz bu cihazları. Bilerek yapılıyor demişsiniz ama telefoncuları biraz dolaşın milyonlarca ikinci el samsung telefon var ellerinde, samsung enden onları da bozmamış  

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.