Şimdi Ara

Bijon Şifresini Kaybedenler - DİKKAT !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
2
Favori
96.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracım eski kasa 2007 Mondeo TDCI Ghia.

    Geçen gün lastikçiye gittiğimde bijon şifresini kaybettiğimi farkettim. İlk anda nasıl bir bela olduğunu idrak edememişim. Yetkili servis takım halinde yeni şifreli bijon takımı verdiklerini, kaybolanın yerine aynısının yapılmadığını ve şifreli bijonları da sanayide torna tesfiyecide bir şekilde söktürmem gerektiğini söyledi. Sanayide Ford yedek parçacısına gidip sordum, o da aynı şeyi söyledi. Tornacıya gidip sordum, yapılan işlem şu : Başka bir demir şifreli bijona kaynatılıyor ve o şekilde sökülebiliyor.

    Ben emin olamadım ve arabamı her zaman götürdüğüm ustamı aradım. "Tornacılara falan gitme, arabayı getir" dedi. Gittim ve ilk söylediği şu oldu. "Bijonlara kaynak yaptırırsan, jantın göreceği hasarı bi kenara bırak, arabanın beyni yanıyor ve bir sürü masraf çıkıyor" dedi. İlk anda inandırıcı gelmedi amam daha sonra öğrendimki bu şekilde arabaların beynin yaktıran ve bir sürü masraf açtıran insanlar olmuş. Yetkili servisteki adam bile tornacıya yönlendirdi beni, düşünün artık. Biz ustamla tanıdığı bütün Ford özel servis, yedek parçacıları gezdik ve nihayetinde aynı şifreyi bulup 4 tekerdeki bijonları söküp attık, yerine normal bijon taktık. Bi daha da asla şifreli bijonla işim olmaz...

    Şifreli bijonu kullanıyorsanız, olurda bir gün kaybolursa bijonları tornacıda kaynakla söktürmeden önce iyice bir araştırın, beyne zararı var mı diye. Kaynak kullanılmadan keski ile de zor da olsa sökülebiliyormuş ama keskiyle indirilen çok sert darbelerden ötürü havayastığı açılan arabalar bile oluyormuş bazen... O sert darbelerin alt takımlara verdiği zarar da cabası.

    Size tavsiyem şifreli bijonları söküp atmanız çünkü şifre kaybolursa büyük çok bela oluyor. Herkes ben kadar şanslı olmayabilir, yani şifrenin aynısını bulamayabilir. Çok düşük bir ihtimal olan alaşım jantların çalınması inanın o şifreyi kaybetmekten daha iyidir !!!







  • quote:

    Orijinalden alıntı: emtue

    jant kapagi var, huzur var arkadas

    Alıntıları Göster
    Kaynak geriliminden aracın "beyni"(o da ne demekse) yanıyorsa o zaman aracınızı kaportacıya da bırakmayın. Zira orada da en basit göçük çektirmesi için araca kaynak gerilimi verilecek...

    Bijona vurduğunuz keski darbesinden havayastığı açılacaksa da aman kasislere ve yoldaki çukurlara dikkat edin. Zira alt takıma etkisi benzer şiddette...

    Gelelim işin teknik kısmına;

    - Kaynak makinesinin şasisini gidip de ECU'den almayacaksa, ki genelde bir bijona kaynak atılıyorsa aynı tekerlekteki öteki bijondan da şasi alınır ve akım aracın üstünden bile geçirilmez, birşey olmaz.

    - Keski de bijona değil de şasi başındaki sensörlere vurulmayacaksa, veya keski yerine balyoz kullanılmayacaksa havayastığına hiçbirşey olmaz. Kaldı ki balyoz kullansa bile kontak kapalıyken havayastığını açabilen ilk kişi olma ödülünü ustamıza bizzat ben takdim edeceğim.

    Sonuç;
    Jantlarınızın ve lastiklerinizin güvenlik riskini göze aldığınız derecede düz bijon kullanın.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    ruhsatın içine,aracın kitapcığının içine yazarsın sonra hiç kaybolmaz.

    teyp şifresi değil bu

    Alıntıları Göster
    tamam lan ne geliyonuz üstüme.

    o da torpido da kaybolmaz kanımca.olmadı ecza çantasının içine atarsın.
    EIRP'nin yorumu hakkında yapılan geyik ile alakalı:

    Çocuğa vurmuşsunuz da vurmuşsunuz. Ayıp ulan! Sahipsiz mi sandınız? Hüseyin mazlumun yanında. Bundan sonra seninle uğraşırlarsa beni çağır.

    Bilmemek değil, öğrenmemek ayıp. Utanın lan forum ahalisi! Parmak izi tarayıcılı bijon çıksın, hepinizi cahil yerine koymazsam adam değilim lan!
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Bijon Şifresini Kaybedenler için Dikkat Çeken Bir Uyarı

    Bijon şifresini kaybetmek, araç sahipleri için büyük bir sorundur. Şifre kaybedildiğinde, bijonları çıkarmak ve tekerlekleri değiştirmek imkansız hale gelir. Bu durum, acil durumlarda veya aracınızın bakımını yapmanız gerektiğinde ciddi sorunlara yol açabilir.

    Bijon Şifresi Kaybolursa Ne Yapmalısınız?

    Bijon şifrenizi kaybettiyseniz, panik yapmayın. İşte izleyebileceğiniz bazı adımlar:

    • Yetkili Servise Başvurun: Aracınızın yetkili servisine başvurarak yeni bir bijon anahtarı çıkartabilir veya şifreyi sıfırlatabilirsiniz.
    • Şifreli Bijon Sökme Aparatı Kullanın: Şifreli bijon sökme aparatları, şifre olmadan bijonları sökebilir. Bu aparatlar otomotiv mağazalarında veya çevrimiçi olarak bulunabilir.
    • Çilingir Çağırın: Çilingirler, özel aletler kullanarak şifreli bijonları profesyonelce sökebilirler.

    Şifreli Bijonları Çıkarmaya Çalışmayın

    Bijon şifrenizi kaybettiyseniz, bijonları kendiniz çıkarmaya çalışmayın. Bu, bijonlara veya tekerleklerinize zarar verebilir. Daima profesyonel yardım alın.

    Bazı Yaygın Sorular

    • Şifreli bijon nasıl sökülür? Yetkili servise başvurabilir, şifreli bijon sökme aparatı kullanabilir veya çilingir çağırabilirsiniz.
    • Bijon şifresi kayboldu ne yapmalıyım? Profesyonel yardım alın. Kendiniz çıkarmaya çalışmayın.
    • VW bijon şifresi kayboldu nerede? Aracınızın yetkili servisine başvurun.
    • Ford Courier şifreli bijon anahtarı nerede? Aracınızın kullanım kılavuzuna bakın veya yetkili servise başvurun.
    • Şifreli bijon sökme aparatı nereden alınır? Otomotiv mağazalarında veya çevrimiçi olarak bulunabilir.
    • Ford Connect bijon şifresi nerede? Aracınızın kullanım kılavuzuna bakın veya yetkili servise başvurun.

    Bijon şifrenizi kaybetmek, rahatsız edici bir durum olabilir, ancak profesyonel yardım alarak bu sorunu güvenli ve etkili bir şekilde çözebilirsiniz. Daima güvenliğinizi önceliğiniz yapın ve bijonları kendiniz çıkarmaya çalışmayın.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    ruhsatın içine,aracın kitapcığının içine yazarsın sonra hiç kaybolmaz.


    abi bu yazılı şifre değil, sen teyp şifre si gibi birşey zannettin herhalde, ahanda bunun gibi birşey, ruhsatın arasına koy koyabilirsen





  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    ruhsatın içine,aracın kitapcığının içine yazarsın sonra hiç kaybolmaz.

    teyp şifresi değil bu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    ruhsatın içine,aracın kitapcığının içine yazarsın sonra hiç kaybolmaz.

    teyp şifresi değil bu

    Alıntıları Göster
    tamam lan ne geliyonuz üstüme.

    o da torpido da kaybolmaz kanımca.olmadı ecza çantasının içine atarsın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EIRP -- 15 Temmuz 2010; 16:31:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    tamam lan ne geliyonuz üstüme.

    o da torpido da kaybolmaz kanımca.olmadı ecza çantasının içine atarsın.

    Hay sen çok yaşa...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    tamam lan ne geliyonuz üstüme.

    o da torpido da kaybolmaz kanımca.olmadı ecza çantasının içine atarsın.

    Hay sen çok yaşa...

    Alıntıları Göster
    Benim eski Toledo'da şifreliydi,torpido da muhafaza ediyordum.Alırken aldığım şahıs sıkı sıkı tembihledi aman abi sakın kaybolmasın diye,her lastik değişimine gittiğimde şifreyi verdiğimde gözümü üzerinden ayırmazdım,satarken ben de tembihledim şifre önemli dikkat edin diye.Kaybolması halinde sıkıntı olduğunu ben de duymuştum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webcin

    quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    tamam lan ne geliyonuz üstüme.

    o da torpido da kaybolmaz kanımca.olmadı ecza çantasının içine atarsın.

    Hay sen çok yaşa...

    Alıntıları Göster
    Bijon sıkışırsa, şifreli anahtarıda açamayıp yalama olacak gibi, sakat iş.

    Günümüz otomobilleri, tamamen elektronik. Kutupbaşı sökülse dahi, çok yüksek amperli ve AC gerilimle çalışan elektrik kaynak makinesi ile sökmeyi tavsiye etmek delilik.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dranov

    Benim eski Toledo'da şifreliydi,torpido da muhafaza ediyordum.Alırken aldığım şahıs sıkı sıkı tembihledi aman abi sakın kaybolmasın diye,her lastik değişimine gittiğimde şifreyi verdiğimde gözümü üzerinden ayırmazdım,satarken ben de tembihledim şifre önemli dikkat edin diye.Kaybolması halinde sıkıntı olduğunu ben de duymuştum..

    Alıntıları Göster
    Araştırdım baktım şifreyi nereye koyabilirm diye, bi baktım çalıştım anladım. 1 kg lık şifreyi ruhsata koydum, beyin bedava.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    ruhsatın içine,aracın kitapcığının içine yazarsın sonra hiç kaybolmaz.



    ciddi ciddi mi yazdın bunu? espri yaptın herhalde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AXAPTA

    quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    ruhsatın içine,aracın kitapcığının içine yazarsın sonra hiç kaybolmaz.



    ciddi ciddi mi yazdın bunu? espri yaptın herhalde..

    Alıntıları Göster
    O şifre zaten koyduğun yerden kaybolup gitmiyor. Lastikçi veya rot balançıya gittiğin zaman o şifreyi kullanarak tekerleri söküp takıyorlar. Senin dalgınlığına gelir ve de unutursan, adamlar da şifreyi arabana koymazsa, o şifre orada unutulup kalıyor. Kaybedenler hep bu şekilde kaybediyor. Ben o şifreyi arabada hep aynı yere koyuyordum ama bir gün lastikçi lastiği tamir ettirdikten sonra arabaya koymamış, ben de o an unuttum ve 6-7 ay sonra dün farkettim kaybettiğimi... O lastikçi de dükkanı kapatmış...

    Kaybetmeseniz bile o şifrenin sıyrılma ihtimali de var, özellikle lastikçi veya rot balansçı çok fazla sıkarsa...

    Ben insanları uyarayım dedim, yoksa herkes istediğini yapmakta özgür...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    O şifre zaten koyduğun yerden kaybolup gitmiyor. Lastikçi veya rot balançıya gittiğin zaman o şifreyi kullanarak tekerleri söküp takıyorlar. Senin dalgınlığına gelir ve de unutursan, adamlar da şifreyi arabana koymazsa, o şifre orada unutulup kalıyor. Kaybedenler hep bu şekilde kaybediyor. Ben o şifreyi arabada hep aynı yere koyuyordum ama bir gün lastikçi lastiği tamir ettirdikten sonra arabaya koymamış, ben de o an unuttum ve 6-7 ay sonra dün farkettim kaybettiğimi... O lastikçi de dükkanı kapatmış...

    Kaybetmeseniz bile o şifrenin sıyrılma ihtimali de var, özellikle lastikçi veya rot balansçı çok fazla sıkarsa...

    Ben insanları uyarayım dedim, yoksa herkes istediğini yapmakta özgür...

    Alıntıları Göster
    jant kapagi var, huzur var arkadas




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emtue

    jant kapagi var, huzur var arkadas

    Alıntıları Göster
    Kaynak geriliminden aracın "beyni"(o da ne demekse) yanıyorsa o zaman aracınızı kaportacıya da bırakmayın. Zira orada da en basit göçük çektirmesi için araca kaynak gerilimi verilecek...

    Bijona vurduğunuz keski darbesinden havayastığı açılacaksa da aman kasislere ve yoldaki çukurlara dikkat edin. Zira alt takıma etkisi benzer şiddette...

    Gelelim işin teknik kısmına;

    - Kaynak makinesinin şasisini gidip de ECU'den almayacaksa, ki genelde bir bijona kaynak atılıyorsa aynı tekerlekteki öteki bijondan da şasi alınır ve akım aracın üstünden bile geçirilmez, birşey olmaz.

    - Keski de bijona değil de şasi başındaki sensörlere vurulmayacaksa, veya keski yerine balyoz kullanılmayacaksa havayastığına hiçbirşey olmaz. Kaldı ki balyoz kullansa bile kontak kapalıyken havayastığını açabilen ilk kişi olma ödülünü ustamıza bizzat ben takdim edeceğim.

    Sonuç;
    Jantlarınızın ve lastiklerinizin güvenlik riskini göze aldığınız derecede düz bijon kullanın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi O.B.K -- 16 Temmuz 2010; 12:01:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: billurDayı

    Araştırdım baktım şifreyi nereye koyabilirm diye, bi baktım çalıştım anladım. 1 kg lık şifreyi ruhsata koydum, beyin bedava.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: EIRP

    quote:

    Orijinalden alıntı: billurDayı

    Araştırdım baktım şifreyi nereye koyabilirm diye, bi baktım çalıştım anladım. 1 kg lık şifreyi ruhsata koydum, beyin bedava.



    Alıntıları Göster
    O.B.K. hocam aynen ben yazmaya hazırlanıyordum neyse ki hislerime tercüman olmuşsun.
    Şu "beyin yanması" muhabbetine ben zaten 11 senedir alışamadım sanayide, bir beyin yanmasıdır gidiyor.
    Benzincide telefonla konuşuyordum bir gün, pompacı şiddetle uyardı "abi uzakta konuş bak telefon pompanın beynini yakıyor, bir beyin yanınca da bütün pompaların beyni yanıyor" kaçarak uzaklaştım tabi o istasyondan.
    Ondan sonra xenon kitinin silecek motorunu yakması var, efendim işte bunu da yeni duydum kaynak yaparken beyin yanması.
    Böyle bir olayın gerçekleşebileceğini düşünen kimse egzoz tamiri vs. yaptırmadı herhalde aracına? Düz mantıkla kaçak olsa punto atılacak olsa aman dikkat beyin yanmasın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RqJnr

    O.B.K. hocam aynen ben yazmaya hazırlanıyordum neyse ki hislerime tercüman olmuşsun.
    Şu "beyin yanması" muhabbetine ben zaten 11 senedir alışamadım sanayide, bir beyin yanmasıdır gidiyor.
    Benzincide telefonla konuşuyordum bir gün, pompacı şiddetle uyardı "abi uzakta konuş bak telefon pompanın beynini yakıyor, bir beyin yanınca da bütün pompaların beyni yanıyor" kaçarak uzaklaştım tabi o istasyondan.
    Ondan sonra xenon kitinin silecek motorunu yakması var, efendim işte bunu da yeni duydum kaynak yaparken beyin yanması.
    Böyle bir olayın gerçekleşebileceğini düşünen kimse egzoz tamiri vs. yaptırmadı herhalde aracına? Düz mantıkla kaçak olsa punto atılacak olsa aman dikkat beyin yanmasın.

    Alıntıları Göster
    Ya ne efsaneler var ya..Bijona yapılan kaynaktan ötürü bir miktar Ford marka aracın beyinleri yanmış.Şifreli bijon olunca heralde beyinle alakalı çalışan bir sistem yapmışlar bizim bildiğimizden farklı olarak;sanırım o yüzden..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    Ya ne efsaneler var ya..Bijona yapılan kaynaktan ötürü bir miktar Ford marka aracın beyinleri yanmış.Şifreli bijon olunca heralde beyinle alakalı çalışan bir sistem yapmışlar bizim bildiğimizden farklı olarak;sanırım o yüzden..

    Alıntıları Göster
    Konuyu şaşkınlıkla ve hayretler içerisinde okuyup, gülücükler saçarak sonlandırdım. Gerçekten başınıza komik şeyler gelmiş. Neyse geçmiş olsun.

    Fakat benim takıldığım nokta, şifreli bijon. Şayet aracınızı İstanbul'da Gazi mahallesinde, Hacıhüsrevde ya da Tarlabaşının alt taraflarında bırakmıyorsanız bu şifreli bijon kilidine olan merakınız nedir onu anlamış değilim. Kaskonuz varsa hiç uğraşmayın böyle antin kuntin şeylerle. Tekerlekleri söküp arabayı takoza oturtacak şerefsiz benden anahtarı istesin arabayı vereyim. Hırsız o jantları çalacaksa -ki Lexani filan değilse zaten kaç liraya satacak- zaten çalar. Bijon kilitleri filan da aperatif olur.

    Herkesin aracı ve aksesuarları gözünde çok değerlidir. Ama aynı değeri aracınızı muhafaza ettiğiniz yere de göstermeniz gereklidir. Garaj, bahçe, otopark, aydınlık ortam ve güvenlik vs.nin aracı görebileceği yerlerden bir ya da birkaçını seçip arabayı oraya bırakmanız zaten bir çok olumsuz vakayı engelleyecektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Coşkun

    Konuyu şaşkınlıkla ve hayretler içerisinde okuyup, gülücükler saçarak sonlandırdım. Gerçekten başınıza komik şeyler gelmiş. Neyse geçmiş olsun.

    Fakat benim takıldığım nokta, şifreli bijon. Şayet aracınızı İstanbul'da Gazi mahallesinde, Hacıhüsrevde ya da Tarlabaşının alt taraflarında bırakmıyorsanız bu şifreli bijon kilidine olan merakınız nedir onu anlamış değilim. Kaskonuz varsa hiç uğraşmayın böyle antin kuntin şeylerle. Tekerlekleri söküp arabayı takoza oturtacak şerefsiz benden anahtarı istesin arabayı vereyim. Hırsız o jantları çalacaksa -ki Lexani filan değilse zaten kaç liraya satacak- zaten çalar. Bijon kilitleri filan da aperatif olur.

    Herkesin aracı ve aksesuarları gözünde çok değerlidir. Ama aynı değeri aracınızı muhafaza ettiğiniz yere de göstermeniz gereklidir. Garaj, bahçe, otopark, aydınlık ortam ve güvenlik vs.nin aracı görebileceği yerlerden bir ya da birkaçını seçip arabayı oraya bırakmanız zaten bir çok olumsuz vakayı engelleyecektir.

    Alıntıları Göster
    forumun hali işte biri deftere yaz der diğeri beyni yakmaktan bahseder şaka gibi biyer oldu burası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airarmada

    forumun hali işte biri deftere yaz der diğeri beyni yakmaktan bahseder şaka gibi biyer oldu burası

    Alıntıları Göster
    faydalı bir paylaşım olmuş.
    konuyuaçanın emeğine sağlık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    faydalı bir paylaşım olmuş.
    konuyuaçanın emeğine sağlık.

    Alıntıları Göster
    Şunu belirteyim benim gittiğim Ford ustası, öyle sanayideki merdiven altı ustalarından falan değil. Uzun yıllar yetkili serviste çalışmış, sonra kendisi dükkan açmış ve oldukça bilgli birisi. Bana yalan borcu falan yok. Arabanın tekerlerinde arabanın elektronik bir ünitesine (ismini bilmiyorum) bağlı olan ABS ve ESP sisteminin sensörleri bulunuyor. Bijonlar yoluyla bu sensörlere yüksek akımın ulaşmasının arabanın elektrik-elektronik sistemine zarar verme ihtimalinin neresi komik anlamış değilim...

    Havayastığı meselesine gelince. Yolda sert kasise girip havayastığı açılması durumunu yaşayan insanlar var. Muhtemelen arabanın üretimindeki bir hatadan kaynaklanıyor bu. Konuştuğum tornacının da başına 1 kez gelmiş (bu da Muhtemelen arabanın üretimindeki bir hatadan). Keski ile bijona sert darbeler vururken arabanın havayastığı açılmış. Adamın 1 kez ağzı yanmış. Adam bana bunu anlattı ve "mesuliyet kabul etmem diye" baştan söyleme gereği duydu. İnsanın başına böyle bir şey gelmeden "bijona vururken havayastığı açıldı" gibi alakasız bir şeyi nereden ve nasıl uydursun...

    Ayrıca neden alaycı ve aşağılayıcı mesajlar yazılmış anlamış değilim. Ben forumun amaçları doğrultusunda insanları bir konuda uyarmak istedim sadece ama maşallah herkes alay etme, aşağılama derdinde. Sanırım suç bende. Bazıları gibi bu forumu, bilgi paylaşımından ziyade, ona buna ayar verme ortamı olarak görmem gerekiyor sanırım...

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Şunu belirteyim benim gittiğim Ford ustası, öyle sanayideki merdiven altı ustalarından falan değil. Uzun yıllar yetkili serviste çalışmış, sonra kendisi dükkan açmış ve oldukça bilgli birisi. Bana yalan borcu falan yok. Arabanın tekerlerinde arabanın elektronik bir ünitesine (ismini bilmiyorum) bağlı olan ABS ve ESP sisteminin sensörleri bulunuyor. Bijonlar yoluyla bu sensörlere yüksek akımın ulaşmasının arabanın elektrik-elektronik sistemine zarar verme ihtimalinin neresi komik anlamış değilim...

    Havayastığı meselesine gelince. Yolda sert kasise girip havayastığı açılması durumunu yaşayan insanlar var. Muhtemelen arabanın üretimindeki bir hatadan kaynaklanıyor bu. Konuştuğum tornacının da başına 1 kez gelmiş (bu da Muhtemelen arabanın üretimindeki bir hatadan). Keski ile bijona sert darbeler vururken arabanın havayastığı açılmış. Adamın 1 kez ağzı yanmış. Adam bana bunu anlattı ve "mesuliyet kabul etmem diye" baştan söyleme gereği duydu. İnsanın başına böyle bir şey gelmeden "bijona vururken havayastığı açıldı" gibi alakasız bir şeyi nereden ve nasıl uydursun...

    Ayrıca neden alaycı ve aşağılayıcı mesajlar yazılmış anlamış değilim. Ben forumun amaçları doğrultusunda insanları bir konuda uyarmak istedim sadece ama maşallah herkes alay etme, aşağılama derdinde. Sanırım suç bende. Bazıları gibi bu forumu, bilgi paylaşımından ziyade, ona buna ayar verme ortamı olarak görmem gerekiyor sanırım...

    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    @barisozyurt;

    Bizim tepkimiz veya alaya almamız size değil, sanayideki çok bilen ustalaradır. Yoksa siz tabi ki size söyleneni dikkate alacaksınız. Hele de söyleyen kişi sözünü tecrübesine dayandırıyorsa...

    Daha hiçbiri araçta ECU nedir, nasıl çalışır, ne gibi sensörlerden ne gibi değerler alır bilmezken nedense hepsi hangi şartlarda "beyin"in yanacağında hemfikir. Sebebi ise genelde en baştan kendilerini en kötüye karşı garantiye almak amacı oluyor.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.