Şimdi Ara

Baskı Balata Değişimi, Soru? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
107
Cevap
1
Favori
5.437
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Yarı otomatik. Set 3100 lira.. İşçiliği yağı ıvır zıvır 4000.. Servis en az 8-9 bin tutar demişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uni_cran

    Megane 3 lerin sanırım kronik problemi bu. Babamın arabası 2012 privilege 6 ileri. İlk sahibinden 60 binde baskı balata bitirdi yolda kaldı tüm set olarak değişildi. İlk alındığında da debraj çok sertti şimdide öyle.

    kaça patladı, ne zaman değişti?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihntk

    Yarı otomatik. Set 3100 lira.. İşçiliği yağı ıvır zıvır 4000.. Servis en az 8-9 bin tutar demişti.

    Sanırım bu tip 6 ilerilerde standart.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam geçmiş olsun 1 yıl önce 43000de aldığım renault motorlu aracımın 200km sonra baskı balatası gitti. Renault malzemeleriyle ankarada volan dahil 2900 aldılar. Ben çok anlamam volanı değiştirmeden deneriz ancak olmazsa tekrar kaldır indir olur dediler bir arkadaşında dediği gibi uzun vadeli düşünerek hepsini değiştirttim. Birden bu kadar masraf çıkınca birde aracı yeni aldıysanız baya bi üzüyor. Allah yardımcınız olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehmengineer

    Hocam geçmiş olsun 1 yıl önce 43000de aldığım renault motorlu aracımın 200km sonra baskı balatası gitti. Renault malzemeleriyle ankarada volan dahil 2900 aldılar. Ben çok anlamam volanı değiştirmeden deneriz ancak olmazsa tekrar kaldır indir olur dediler bir arkadaşında dediği gibi uzun vadeli düşünerek hepsini değiştirttim. Birden bu kadar masraf çıkınca birde aracı yeni aldıysanız baya bi üzüyor. Allah yardımcınız olsun.

    Araç qq mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Evet kendi servisi o vakit 8000tl ye yakın çıkarmıştı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehmengineer

    Evet kendi servisi o vakit 8000tl ye yakın çıkarmıştı

    43000 de çok erken. Değil mi araç İstanbulda mi kullanılmış llginç qq da da oynar göbekli volan var di mi uygun fiata değişmiş bu arada geçmiş olsun




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defiant82 -- 7 Mart 2021; 15:6:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    Hareketli volandı. Bi tuhaflık oldu ama anlamadım. Çok erken gitti baskı balata. Saolsun usta parçaları uyguna buldu. Bana aldığı yeri söyledi. Gittim bide taksit yaptılar. 500tl falan işçilik aldı. Parayı arabaya yatırınca tamire neredeyse para kalmıyor. 2900e çok iyi oldu.
  • uni_cran U kullanıcısına yanıt

    Aynen kronik volantin yaylari bozuluyor.tamirci degilde bu islere sevdali aftermarket urun kullanan ve modifiye seven kisiler problemi cozebiliyor.

    Yetkili servis kafasinda cikar aynisini tak yollacilar lanet sefiller. Yuzunden Turkiye de sanayi yerlerde...

    Yani bozulan volantin aynı marka ayni modelini tekrar takmak uckagitcilik dolandiricilik.

    Sabit volanta cevrilebiliyor gayet. Oynar volant sadece vites gecislerindeki konfordan ibaret. Vede gayet islevli pruzsuz kaymak gibi vites yukseltilebiliyor.


    Sabit volantin %100 uyumlu olani ve sabit volantla kardesce calisabilecek baskibalata da bulunup takildimi. Birdaha baski balata degistirmemek uzere yolunuza bakiyorsunuz.


    Sizin volant 30-60 bin araliginda tekrar bozulacak gecmis olsun ;)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Halisünasyon H kullanıcısına yanıt

    Ben hala problem oldugunu dusunmuyorum hatta eminim


    Silkeleme yok tekleme yok yakit artisi yok.keza kacirma da yoktur.yakit artmiyorsa yoktur yani. 5 lt yakip baski balata bitmis demek abest.


    Debriyaj yukarda kavriyor vede sertlesti diye komple seti degis diyen ustadan uzak dur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehmengineer

    Hareketli volandı. Bi tuhaflık oldu ama anlamadım. Çok erken gitti baskı balata. Saolsun usta parçaları uyguna buldu. Bana aldığı yeri söyledi. Gittim bide taksit yaptılar. 500tl falan işçilik aldı. Parayı arabaya yatırınca tamire neredeyse para kalmıyor. 2900e çok iyi oldu.

    Aynen serviste deli paralar istiyorlar qq volan+baskıya araç nerde kullanilmis bu arada


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Polisti aldığım kişi Van da almış sonra tayini ankaraya çıkmış ama ne kadar ankara ne kadar van bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ehmengineer

    Polisti aldığım kişi Van da almış sonra tayini ankaraya çıkmış ama ne kadar ankara ne kadar van bilmiyorum

    Kusura bakmayin ilerde lazım olur bilgi olsun ne marka çıktı volan ve baskı araçtan ve ne takildi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıkanlar kendi orjinal parçalarıydı. Takılanlar renault du. Şanzuman yağının markasını hatırlamıyorum.
  • Hocam ben parçacıyım.Bu tip şanzımanlarda mutlaka volant ile beraber değiştirmenizi öneririm.Sabit volanta çevirmek ise başka bir macera yaşamak olur;vites geçişlerinde ayrıca rampalarda ve yükte çekişte sorun yaşamanız kuvvetle muhtemel.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DIGIL -- 7 Mart 2021; 15:51:40 >
  • @halüsinasyon_44


    Bence Çift Kütleli, oynar volanı, sabit volana değiştirmemek lazım. Neticede arabayı araba yapan unsurlardan bir tanesi. Sabit volan 20 sene öncesinin teknolojisi, sırf maliyeti daha düşük diye arabanın konforunu azaltmak tam da sanayi işi Kaldı ki @cormen hocamın da dediği gibi başka yerlerden sorun çıkartma potansiyeli olabilir. Bu aynı lastik pahallı d,ye 18' jnatları atıp 14' tenekeye geçmek gibi bir şey.

  • Yahu şanzuman iner bakılır.gerek varsa volant ta değişir.gerek yoksa değişmez.

    Ustalarda parçacılarda iş olsun diye konuşuyor.

    Yaz bakalım parça ve işçilik fiyatlarını ona göre yönlendirelim usta ya

  • DIGIL D kullanıcısına yanıt

    Cekisde sorun yasama diye birsey olmaz aksine araba daha iyi ceker daha iyi ivmelenir. Sorun cikarir dememiz icin krank a olan baskisi incelenmeli sadece.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lınc L kullanıcısına yanıt

    Kranka olan momenti ölçmek , incelemek vs. mühendisliğe girmeğe gerek yok.Atom santrali yapmıyoruz.Bende teknik elemanım.Sizin bu savınıza göre fabrikaların araştırma geliştirme design bölümleri boşa çalışmış oluyor adamlar daha basit ve ucuz sistemler varken daha yüksek maliyetli teknoloji gerektiren bu ürünleri kullanarak (ileride sorun yaşamak ve garantiden bunları ücretsiz değiştirdiklerinde çıkan maliyetide hesap edemiyorlar herhalde) aptallık etmiş oluyorlar.Ben sadece bu tip ürünleri çok sayıda sattığımız ve bize dönen şikayetler olduğu için yani birebir tecrübe edilmişi yazdım.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DIGIL -- 7 Mart 2021; 16:23:27 >
  • DIGIL D kullanıcısına yanıt

    Fabrika çok mu bilgili sizce ? Ilk cikan seri ozellikle 6 ileri dizel megane 3 lerin cogu arizali geldi ve cogu servisde ortalama 10 30 bin km arasinda sorun ciktigi icin volantlari degistirildi.Ve buna ragmen degistirildikten sonra dahi silkeleme tekleme motoru siddetli sallama gibi hala kronik problemleri var.Oynar volant megane 3 un hangi serileri oldugu bilmiyorum ama ozellikle 2010 ve 2011 model araclarda sorun cikardigini biliyorum.


    Volantin bozulmasina sebeb bir baska meselede yag kacagidir. Damla damla baski balatanin uzerine yag geldigindede ayni problemler ortaya cikar.


    Ha neden bu sekilde bana cevap verdiniz onuda anlamadim. Hani cok basitti halbuki sabit volan gucu direk iletir. Oynar volantda cok az bi kayip olur.Maliyetli dogru konforlu oda dogru ama sorunlu bi sistem her an bozulmaya elverisli.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.