Şimdi Ara

Basit kaporta tamirini bile yapamıyorlar... (foto eklendi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
0
Favori
3.085
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam.


    Bir kaç ay önce zincirleme trafik kazasına karıştık, Arkadan başka aracın çarpması sonucu öndeki araca ufak bir temasımız oldu.


    Arkada bagaj kapağı dahil zarar görürken ön tarafta sadece tampon esnemesi ve hafif kırıklar oluştu.


    gel gelelim aracımız çok yaygın bir araç ( Opel Astra J ) olmasına rağmen sadece tamponlar ve kromajlı parçalar için 20 gün bekledik.


    sonra boyaması-takması derken 30 günden uzun sürdü.


    aracı teslim aldıktan sonra farklı zamanlarda önce LPG dolum ağzını sıfır tamponu delerek taktıklarını fark ettim, normalde kendi ayağı vardı. Hem delmiş, hem yamultmuşlar tamponu.


    sadece sök tak yaptıkları ön tampon 1 ay sonra tırnaklarından attı.


    normalde klips ile tutan alt liplere akıllı vida atmışlar...


    bagaj kapağını düzelttikleri delikler yamuk yumuk iç tarafta duruyor.


    aracın "Astra" yazısı hatalı yapıştırılmış vs vs.



    diyeceğim şu : Basit bir kaza, şase falan da düzeltmiyorsun. Sıfır plastik parça takıyorsun... o esnada bile arabayı gelişi güzel toplamışsın.


    inanın bu kadar basit bir işte hata yapılınca daha çok canım sıkılıyor. Sanayi kalitesi gerçekten yerlerde...



    büyük tamirat gören araçların ikinci elde tercih edilmemesini iyi anlıyorum.


    Basit kaporta tamirini bile yapamıyorlar... (foto eklendi)


    Basit kaporta tamirini bile yapamıyorlar... (foto eklendi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mr.big -- 1 Ağustos 2023; 11:15:18 >







  • Hocam yetkili servis klipsinden tutun da tamponun arkasında olması gereken köpüğe kadar her şeyi yerine takar. Bu yüzden rakam yükselir. Bizim insanımız da "Yetkili servis şişiriyo dışarıda yarı parasına yaptırdım mehehe" diye seviniyor. Halbuki dışarıdan görüntüyü kurtaracak kadar toplanıyor araçlar.

  • Geçmiş olsun hocam. Sırf sanayiye güvenmediğim için garanti bittiği halde yetkili serviste devam ediyorum. Yemişim hasar kaydını kaskom full kapsam sokuyorum yetkili servise. Sanayi çok sıkıntılı.

  • mr.big kullanıcısına yanıt

    Hocam yetkili servis klipsinden tutun da tamponun arkasında olması gereken köpüğe kadar her şeyi yerine takar. Bu yüzden rakam yükselir. Bizim insanımız da "Yetkili servis şişiriyo dışarıda yarı parasına yaptırdım mehehe" diye seviniyor. Halbuki dışarıdan görüntüyü kurtaracak kadar toplanıyor araçlar.

  • Her sektörde aynıyız

  • birber80 kullanıcısına yanıt

    mesela şimdi cam taktıracağım, sadece yetkili servise giderim.

  • 3-5 tane dangalağın "ama bunda hasar kaydı var pert" imasından çekinmeyin gidin yetkili serviste civatasına kadar değiştirsinler. satarken de illa bu saçma salak şeylere takılmayan adam akıllı birisi çıkar.

  • sanayideki adamın ucuza yapmasının bir sebebi zaten bir yerleri uydur kaydır yapıyor olması.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kesinlikle katılıyorum.Sanayideki ustaların hemen hemen hepsi tamir ettikleri araçlara taş kırma ustası gibi davranıyorlar.Kendileri de kendilerini gayet iyi biliyor ki müşterisini hemen bir an önce arabanın yanından uzaklaştırmak için uğraşıyorlar.Aracını bırakıp giden müşteri onlar için kraldır.Aracın yanında duran adamı hiç sevmezler.Kıl gözüyle bakarlar.Bugün cam filmi taktırıyorum vallahi billahi bu iste bile diken üstündeydim.Benim kapı pandizotunu sökerek çıkardığım cam plastik kızağını kastırarak söktüler.İnşaallah birşey olmamıştır.En güvendiğim kaporta ustasına götürdüm adam benim.kazada yamulan dingili tam düzeltmeden pul atarak teslim etmiş.İki ay sonra şasicide düzelttim.
  • Yetkili serviste adam akıllı onarılsın dediğimde "ama trameeeer" diye bızıldayanlara göstermek lazım bunu.

    Beğenmediğiniz yetkili servislerde en azından akıllı vida atmıyorlar.

  • 2 ay önce arkadan çarptılar, tampon yarıldı, anlaşmalı servise götürdüm bıraktım. Kasko halleder dedim, bir boya yapılmış dillere destan. 2 ay içinde macunlar çatladı. Tamponu plastik kaynak yapmışlar ancak sallantıdan kaynaklar attı, macunlu yerlerden ayrıldı. Lanet gelsin bir daha anlaşmalı servise gidersem. Çekerim yetkili servise, umrum olmaz tramer.
  • Ben basit bir boyayı bile kasko yetkili servis şeklinde yapıyorum. Damalı eşeğe döndürüyorlar sanayide.

    Bir de akıllı vida demiyorlar mı onu takanın aklı vida kadar bile yok. Çoğu zaten suriyeli amele çalıştırıyor. Usta yok, kalfa hiç yok.

    Benim gözümde sanayiye düşen araç geneleve düşen kadın gibi. Hiç bulaşmayacaksın.
  • mr.big kullanıcısına yanıt

    Servis hariç düzgün cam bile bulamazlar, tecrübeyle sabittir.

  • Benzer bir durum bana da oldu hocam…Arkadan çarptılar benim arabaya araç 2009 Albea tamiri vs en basit modellerden biri neyse onarım 35 gün sonra başladı öyle bekledik öncesinde sonrasında bıraktım sanayide bir yere (servis tavsiyesi ile gittim iyidir demişlerdi) 1 hafta falan tamirde kaldı parça değişimi olmadı…(tampon ve bagaj tamir edilip boyayacaktı) Hocam arabayı aldım inceliyorum tamponun boyası portakal kabuğu gibi işçiliği rezalet tamponu düzeltmişlerdi hafif boşluk kalmış sağ tarafında…Arka panele iki çekiç atıp bırakmışlar adam akıllı düzeltmemişler ,sökerken plaka plastiğini kırmışlar onu tamir edip saçma sapan bir vaziyette yapıştırmışlar ,park sensörünün o sensör hışmının kenarını kırmışlar vs bende hay yapacağınız işe dedim aldım arabayı çıktım …Olaydan önce kaskom yoktu (zaten karşı sigortadan yapılmıştı) bu vesileyle kasko yapmış oldum ….En iyisi yetkili servis hocam bu mevzularda kalan ustalar araç yapılana kadar hallolur yaparız on numara olur vs diyo sonuç hüsran…




  • rs mi? ya da muadilidir. kasko ödeyecek diye mi böyle yapıyorlar bilmiyorum ama berbat bir işçilikle yeni başlamış çıraktan beter bir iş yaparak geri veriyorlar aracı. benim değişen farın vidasını takmamışlar far sallanıyordu. çamurluk değiştirmişler yolda giderken yerinden çıktı lastiğin altında eridi durana kadar. bir daha kasko alırken muafiyetsiz alıp kendi ustama götürürüm bir şey olursa.

  • Dükkan adını verirmisiniz ana mesaja
  • benim neredeyse bütün ailem sanayici. kesinlikle hak veriyorum. bizimkiler sanayici oldukları halde istediğim gibi yaptıramıyorum arabamı. yav parasını verecem şunu şunu yapın diyorum, akşam geliyorum. buraları niye yapmadınız diyorum. gerek yok orayı yapmaya diyolar geri gönderiyorlar.

  • İşini bilen kaportacıya götürürseniz sorun olmaz
  • byburaq67 B kullanıcısına yanıt

    98 model arabada kaporta ikinci planda olacaktır.


    İyi bir motor ustası çok değerli.

  • Yetkili servislerde işini doğru düzgün yapmıyor, hepsi aynı.Düzgün işletme ve usta bulmak şans işi

    Yetkili servis çamurluk değişimi yapıyor, cıvataları eksik takıyor,çamurluk ayarı saçma sapan şekilde araç bitti buyrun teslim alın diyor.Sen gördüğün hataları söyleyince kıl müşteri oluyorsun birde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mendieta58 -- 3 Ağustos 2023; 21:29:50 >
  • MUTLUBEY M kullanıcısına yanıt

    Rötüş işini çoğu kimse yapamıyor, bir kat boyayıp bırakıyorlar sonra rötüş yaptım diyorlar. İnternetten videolar izleyip kendiniz yapsanız emin olun daha düzgün yaparsınız.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.