Merhabalar. Öncelikle herkese iyi forumlar dilerim. Yaşadığım routing problemini kanıt niteliğimdeki ekran görüntülerim ile birlikte sizlere aktarmak istiyorum. Konuya başlayalım; Sorunumu özetlemem gerekirse Türknet 100mbit abonesiyim. 1.1.1.1'e ping değerim genellikle 17-19 ms aralığında olsa da nadiren 13ms oluyor. Aynı şehirde yaşadığım ve aynı iss ile aynı tarifeyi kullanan tanıdığımda da durum aynı. Arkada windows update vs. vardır demeyin. Tüm cihazları kapatıp modemin arayüzünden ping attığımızda da sonuçlar aynı. Türknet'e geçmeyi düşünen 4 arkadaşım bu durumdan dolayı şuanlık çekinceli davranıyor geçmesek mi modundalar. Bandırma'daki Türknet kullanıcıları olarak sorunumuzun çözülmesini diler , iyi forumlar dilerim. ((Hız düşüklüğü vs. yok hat değerlerimizde yeterli seviyede.)) Ping değerim 13 milisaniye civarındayken aldığım ekran görüntüm : ![]() Ping değerim 17-19 aralığındayken aldığım ekran görüntüm: ![]() Lütfen hattınızdan kaynaklı diyip TT ekibini eve kontrol etmesi için yollamayın routing problemi var. Edit : Uzun zamandır sol ftth kullanıyordum. Yıllar sonra tekrar vdsl döndüm bu sefer netgalaksi ile girdim. Sorun hala düzelmemiş , 1 gram ilerleme yok. Sorun internet servis sağlayıcı kaynaklı değil dostlar bu sorun TT kaynaklı. ![]() Edit 2 : Yöneticilerden konuyu Türk Telekom bölümüne taşımalarını istiyorum , çünkü iss kaynaklı değil TT kaynaklı routing sorunu yaşıyoruz Bandırma halkı olarak. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi casper160 -- 10 Mart 2022; 13:16:32 > |
Bandırma Çözülemeyen Routing Problemi



-
-
Aynı sorunu online işlem merkezinden de bildirdim , konuyla ilgili gelişmeleri buradan yazacağım. Sadece bende değil Bandırma'da denk geldiğim tüm Türknet abonelerinde bu routing sorunu çoğu zaman herkeste aynı anda yaşanmaktadır.
-
İstanbul pendik statik ip kullanıyorum
-
quote:
Orijinalden alıntı: Guest-A287741AC
Bu mesaj silindi.Hocam benim ping değerlerim 13 milisaniye değerine en son 19.02.2021 tarihinde düşmüştü sizin hatırladığınız en son ne zaman düştü acaba?
Benim çevremden gözlemlediğim kadarıyla bu sorun Bandırma'daki türknet kullanan çoğu kullanıcıda aynı anda yaşanıyorda aynı vakitlerde oluyor genelde ondan sordum.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu kontrol ederek yardımcı olmak isterim. Oluşturduğunuz destek kaydı numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz? -
Merhaba, yaşadığınız sorunu test sonuçları ile birlikte www.turk.net/oim sayfamızdan destek kaydı açarak iletebilir misiniz? Kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşmanız durumunda network ekiplerimize ileteceğim. -
Destek kaydımı problemi çözmeden sonlandırmaya çalışıyorsunuz. Gelişmeleri ilk mesajdan güncelleyeceğim. Bilginize. @TurkNetDestek
-
Türknet desteğe pm'den gönderdiğim tracert testimi burayada yüklemek istiyorum.
Nadiren olan pingimin düşük olduğu zamanlardaki tracert testi;
Genelde olan pingin gereksiz yere yüksek olduğu zamanlar;
Burdan ne anlıyoruz? Türknetin 172.17.1.250 ip'li cihazında problem var ping gereksiz yere +5 ms artıyor çoğu zaman.
Gerekli işlemin yapılmasını arz ederim.
-
Merhaba, yaşadığınız sorunu network ekiplerimize ilettiğimde bölgede herhangi bir sorunun olmadığı bilgisi verilmiştir. Bu konuda donanımsal destek alabilirsiniz. -
Donanımsal dediniz iyi güzel hoşta kaç arkadaşız aynı anda mı donanımsal sorun yaşamaya başladık? Ayrıca drahmizm isimli üyede aynı sorunu yaşıyormuş üstelik aynı dolaba bağlıda değiliz hiçbirimiz
-
Hocam bu durumu genel olarak tekrar network ekiplerimize iletebilirim. Bu konuda sizinle birlikte aynı sorunu yaşayan kullanıcılarımız test sonuçlarını, konunun linkini ve müşteri numarasını PM üzerinden benimle paylaşması yeterli olacaktır. Ben network ekiplerine toplu bir şekilde ileteceğim. -
Merhaba, gigafiber altyapı çalışmalarımız İstanbul, Ankara ve İzmir'in bazı ilçe ve mahallelerinde yapılmaktadır. Yatırımlarımız devam ediyor. Mahalle bilgisini iletmeniz durumunda notlarıma ekleyerek proje ekiplerimiz ile paylaşacağım. -
Bandırma Paşakent, Paşakonak ve Sunullah Mahalleleri için +1 hepsi için de pek çok başka aboneye de önerir geçişlerini sağlarım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba, talebinizi not aldım ve proje ekibimiz ile paylaşacağım. -
Merhaba, talebinizi not aldım ve proje ekibimiz ile paylaşacağım. Mahallelerden gelen talep adetleri proje önceliklendirmede etken oluyor.
Benzer içerikler
- superonline alarm ışığı kırmızı yanıyor
- ev interneti
- dns 8.8.8.8 ve 8.8.4.4 işe yaramıyor
- los ışığı yanmıyor
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- internetim çok yavaş
- ağda kayıtlı değil ne demek
- cep magnet nedir
- kapanan hat nasıl açılır
- türk telekom superbox
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X