İnternet Kutusu Telekom'dan 100 mbit pakette 94-95 mbit hız alan bir yakınım vardı. Bu kadar önerildiği için Comnet'ten kendine bahsederek denettirmek istedim ve comnet'e geçmesine vesile oldum. Abi eski iss'de birebir aynı ayarlar ile 94-95 mbit hız alan adam şimdi 3 mbit hız alıyor. 720p bile izlenmiyor adam akıllı. Hiçbir ekstra ayar yapılmadı birebir aynı hat aynı modem aynı ayarlar yalnızca pppoe kullanıcı adı ve şifreyi değiştirdiğim anda hızı şaks 3 mbite düştü bu kadarda olamaz. Birde mantıklı çözüm önerileri de sunulmuyor pek ilgili değiller. Tavsiye etmiyorum! 3 ay geçmeden başka iss'ye de taşıyamıyorsunuz. Akrabamla aram bozuldu bu ISS sağolsun.
(( Not : Test kablolu şekilde yapılmıştır. ))
Manisa'da radyasyon seviyesinde ciddi artış gözlemlenmiş. Dün gece adeta radyasyon seviyesinde patlama gerçekleşmiş. Konu ile ilgili herhangi bir açıklama yok. Tüm Avrupa'daki en yüksek radyasyon seviyesi Manisa'da hatta 2. en yüksek olan yer ile Manisa arasında onlarca kat fark var.
Türkiye'nin abone odaklı, en hızlı büyüyen ve en uygun fiyatlı internet servis sağlayıcısı @internetkutusu Donanım Haber'de sizlerle ...
Abonelik işlemleri, Mail adresi: abone@internetkutusu.com.tr ,
Müşteri Hizmetleri Whatsapp Destek: 0535 057 0 140
Müşteri Hizmetleri Çağrı Merkezi: 0850 441 0 140
İnstagram: @internetkutusu
Kurulum ve aktivasyon ücretsizdir.
Sözleşme Gönderileri Ücretsiz Kargo Kodları;
Sürat Kargo Cari Kodu: 1295431126
PTT Kargo Cari Kodu: 100475723
Yurtiçi Kargo Cari Kodu: 427567101
İnternet Kutusu Donanım Haber Teknik Destek: https://forum.donanimhaber.com/internet-kutusu-teknik-destek--153645544#153645747
Arkadaşını Getir Referans Paylaşımları: https://forum.donanimhaber.com/internet-kutusu-arkadasini-getir-referans-kampanyasi-ana-konu--152653896
Sizi seviyoruz, sizler için çalışıyoruz.
Öncelikle herkese iyi forumlar.
Sol FTTH altyapısı üzerinden millenicom'dan hizmet almaktayım.
04/04/2021 tarihinde sesli olarak görüşerek Millenicom'daki 24 ay taahhütlü 24 Mbit sınırsız internet tarifesine 84,90TL karşılığında abone oldum. 1 gün sonra yani 05/04/2021 tarihinde internetim bağlandı.
Telefonda konuştuğum bayan arkadaş herşey dahil 84,90TL demişti bana.
Ama ilk faturam geldiğinde fatura tutarımın 90,18 TL olduğunu gördüm.
Ayrıca şöyle bişeyde var fatura kesim tarihi fatura detaylarında 30.04.2021 olarak gözüküyor. Yani 30-5 desek bana yaklaşık olarak 25 günlük fatura gelmesi lazımdı.
Şuan hem faturam olması gerekenden yüksek geldi, hemde sanki 30 gün boyunca kullanmışım gibi faturalandırıldım.
Biran önce sorunumun çözülmesini rica ediyorum. Millenicom'un online işlem merkezinde sol ftth altyapısı kullandığımdan destek kaydıda oluşturamıyorum. Müşteri hizmetlerini aradım telesekretere destek talebide oluşturdum bekliyorum bakalım gelişmeleri buradan yazacağım.
Güncelleme 11/05/2021 : Bugün destek talebinden ekipler millenicom'dan aradılar , ilk ay vergi ve ıvır zıvırdan dolayı böyleymiş bundan sonraki aylar 84,90 gelir dediler. Bende fazla üstelemek istemedim daha doğrusu uğraşmak istemedim. Herkese iyi forumlar.
Bandırma Çözülemeyen Routing Problemi
Merhabalar. Öncelikle herkese iyi forumlar dilerim. Yaşadığım routing problemini kanıt niteliğimdeki ekran görüntülerim ile birlikte sizlere aktarmak istiyorum. Konuya başlayalım;
Sorunumu özetlemem gerekirse Türknet 100mbit abonesiyim. 1.1.1.1'e ping değerim genellikle 17-19 ms aralığında olsa da nadiren 13ms oluyor. Aynı şehirde yaşadığım ve aynı iss ile aynı tarifeyi kullanan tanıdığımda da durum aynı. Arkada windows update vs. vardır demeyin. Tüm cihazları kapatıp modemin arayüzünden ping attığımızda da sonuçlar aynı.
Türknet'e geçmeyi düşünen 4 arkadaşım bu durumdan dolayı şuanlık çekinceli davranıyor geçmesek mi modundalar.
Bandırma'daki Türknet kullanıcıları olarak sorunumuzun çözülmesini diler , iyi forumlar dilerim.
((Hız düşüklüğü vs. yok hat değerlerimizde yeterli seviyede.))
Ping değerim 13 milisaniye civarındayken aldığım ekran görüntüm :
Ping değerim 17-19 aralığındayken aldığım ekran görüntüm:
Lütfen hattınızdan kaynaklı diyip TT ekibini eve kontrol etmesi için yollamayın routing problemi var.
Edit : Uzun zamandır sol ftth kullanıyordum. Yıllar sonra tekrar vdsl döndüm bu sefer netgalaksi ile girdim. Sorun hala düzelmemiş , 1 gram ilerleme yok. Sorun internet servis sağlayıcı kaynaklı değil dostlar bu sorun TT kaynaklı.
Edit 2 : Yöneticilerden konuyu Türk Telekom bölümüne taşımalarını istiyorum , çünkü iss kaynaklı değil TT kaynaklı routing sorunu yaşıyoruz Bandırma halkı olarak.
Merhabalar sizlere başımdan geçen herşeyi ve yaşadığım tüm sorunları aktarmak istiyorum;
-8 Şubat 2021 / Pazartesi
Gıbırnet 100 mbit vdsl kullanıcısıydım. Arkadaşlarımında tavsiyesi üzerine Türknet'e geçmeye karar verdim. Web sitelerinden ilk başvurumu yaptım , belgelerimi çıkarttım.
-9 Şubat 2021 / Salı
Belgeleri doldurup MNG kargo ile Türknet'e kargoladım.
-10 Şubat 2021 / Çarşamba
Belgeler Türknet'e ulaştı , sesli onayım yapıldı.
-12 Şubat 2021 / Cuma
Geçiş belgeleri Türknet'ten Gıbırnet'e iletilemediği için ret aldığı , Türknet'in başvuruyu tekrar yaptığı konusunda Türknet'ten bilgilendirme mesajı geldi.
-13 Şubat 2021 / Cumartesi
Gıbırnet'e başvurumu onaylayabilir misiniz diye whatsapp destek hattından sordum. 48 saat içinde incelenip onaylanacağını , beklemede kalmam gerektiğini söylediler. Yaklaşık 15 dakika sonra internet bağlantım kesildi , Gıbırnet'e internetimin neden gittiğini yazmamla beraber bana başvurumun onaylandığını geçiş yaptığım iss'nin ppoe bilgilerini modemime girdikten sonra kullanabileceğimi söylediler. Türknet'ten mesaj gelmemesine rağmen online işlem merkezinden ppoe bilgilerimi bulup modemimde ilgili yere girdim fakat internete erişim sağlayamadım. Bunun üzerine Türknet ile yaptığım görüşme sonrasında geçiş işlemimin henüz Gıbırnet tarafından onaylanmadığını söylediler. Hemen gittim Gıbırnet'e whatsapp'tan geçişimin onaylanmadığını söyledim. Onlarsa onaylandığını söyledirler.
Şuanda 2 iss'ninde ppoe bilgileriyle internete erişim sağlayamamakla birlikte tonla halletmem gereken işim var ve 2 iss'ninde ppoe bilgileriyle internete çıkamamaktayım.
En başta Turknet PPOE bilgileri gelmeden Gıbırnet'in internet erişimime devam etmesi gerekmez miydi?
(13 Şubat 2021 / 14:18) Güncelleme : Az önce Türknet'ten ppoe bilgilerimin olduğu bir sms geldi ve bilgilerimi modemime girdim şuan sorunsuz kullanabiliyorum geçiş işlemlerim tamamlandı her 2 firmayada ilgilendikleri için teşekkür ederim , esen kalın
58 kuruşum iade olurmu? (Gibirnet)
Merhabalar herkese. Bugün bildiğiniz gibi yaklaşık 6 saat internete tam manasıyla verimli şekilde bağlanamadık.
Gıbırnet 35mbit abonesiyim.
70 / 30 = 2,33TL (24 saatte)
6 saat bağlanamadığıma göre 2,33 / 4 = yaklaşık 58 kuruş ediyor.
Acaba Gıbırnet firmasından 58 kuruşumu istesem iadesi olurmu?
Yada faturayı 58 kuruş az kesebilirler mi?
Sonuçta burada tam manasıyla kullanamadığım bir hizmet var böyle bir hakkımız varmı acaba?
Bilgisi olan kişiler yazarsa sevinirim.
EDİT : Son mesajımda da belirttiğim gibi GIBIRNET whatsapp destek hattıyla görüşmelerim sonucunda resmi SLA süresinin 48 saat olduğunu ve her ISS firmasının 48 saat SLA ilan etme hakkının olduğunu tutarın düşülmeyeceğini söylediler.
Uzun lafın kısası 58 kuruşum gitti
Manjaro xfce ve dock hakkında
|
Ses sistemi hakkında.
|
Açıkta satılan maskeler hakkında
|
İlgi Alanları: Arabalar , elektronik , mekanik , bilgisayar oyunları ve donanımı.
Son Giriş: 9 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 227
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 280
İkinci El Bölümü Mesajları: 10
Konularının görüntülenme sayısı: 26.304 (Bu ay: 101)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 245 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar