Şimdi Ara

Bakıma verdiği aracını bu halde buldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
113
Cevap
0
Favori
16.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
200 oy
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fulya Aksoy adlı bir kadın, otomobilini yıllık bakım için 10 Mart Çarşamba günü Doğuş Otomotiv’in Kartal servisine bıraktı. Aksoy, ayrıca, aracının sol arka kapı altındaki çiziğin de ücretini ödeyecek şekilde onarılmasını istedi. Ancak aracını bırakmasının üzerinden bir hafta geçmemişken, 16 Mart Salı günü, servisten kendisini aramalarıyla can sıkan olaylar da başladı…

    “NEDEN ONAY ALALIM”

    Fulya Aksoy’un iddiasına göre, arayan servis çalışanları, Aksoy’un aracının servisteyken bir kazaya uğradığını, başka bir müşterinin, Aksoy’un aracına çarptığını söylediler. Telefonda; çarpan aracın sigortasının bu kazayı karşılayacağının aktarıldığını ifade eden Aksoy, kendisinden habersiz “onarımın” başladığının haber edilmesine şaşırdığını ve böyle bir duruma izin vermediğini söylerken, “Zaten sizin onarım istediğiniz bölgede hasar, o yüzden sizden neden onay alalım” yanıtını aldığını ifade etti.

    “Tutanak tuttunuz mu” diye sorduğunda “Hayır” yanıtını alan Aksoy’un bu andan itibaren şaşkınlığı sinire dönüşürken, aracının resmini görmek istediğini söylediğinde ise işin rengi değişti. Aksoy’a bu kez de kazanın, çekicinin taşıdığı arabayı indirirken araba kapısını açmasıyla Aksoy’un kapısına sürttüğü anlatıldı. Servis çalışanlarının sol arka kapı, çamurluk, jant ve tamponun hasar gördüğünü, sol stop lambasının kırıldığını ve sol lastiğin patladığını ilettiklerini aktaran Aksoy, “Aracıma dokunmayın, gelip göreceğim” demesine rağmen, aracının çoktan sökülüp tamire alındığını anlattı.

    Olay bununla da kalmazken, Fulya Aksoy, işin daha da tuhafını yaşadı.


    Aracın başına gelenler şu şekilde:


    Bakıma verdiği aracını bu halde buldu


     




    "Otomobile verilen zarar"a dair firma tarafından verilen belge şu şekilde:


    Bakıma verdiği aracını bu halde buldu




    “BÖYLE ŞEYLER OLABİLİR”


    Zira, 

    “ekstra ücret alınmayacağı” söylenmesinde rağmen, Aksoy, hem kendi istediği yer için ücret hem de kazanın olduğu bölge için ücretin kendisinden talep edildiğini, “Biz iki kez işlem yaptık” ifadeleriyle karşılaştığını söyledi. Kazanın kendisinden kaynaklanmadığını beliren Aksoy, firma çalışanlarından “Böyle şeyler olabilir” yanıtı aldığını ifade etti.

    22 Mart’ta “onarımın” yapıldığının kendisine iletildiğini söyleyen Aksoy, bu kez de araç kaput üstünün boyasının benek benek olduğunu fark ettiğini, aracının perte çıkarıldığını ifade ederek, duruma tepki gösterdi. “Bu aracı ben asla bu şekilde teslim almam” dediğini belirten Aksoy, Doğuş Otomotiv’in üst düzey yönetimine mailler atarak, aracının başına gelenleri anlattığını aktardı.

    Mağduriyetinin giderilmesini isteyen ve aracının değerinden alınarak kendisine sıfır aracı uygun bedelle vermelerini talep ettiğini ifade eden Aksoy, ancak ertesi gün kendisine yapılan teklifin çok komik rakamlardan oluşması karşısında yine hayrete düştüğünü aktardı. Yapılan teklifte, hiçbir şekilde indirimin yapılmadığını, hatta kendisi üzerinden para kazanılmaya bile çalışıldığını savunan Aksoy, 25 Mart’ta aracını almaya giderek, hakkını hukuki yollardan aramaya karar verdi. Ancak bu sefer de servis ücreti olarak kendisine 2100 TL fatura çıkarıldığını ifade eden Aksoy, para vermeyi kabul etmediğinde, “aracınızı size teslim edemeyiz” yanıtını aldığını ve aracına el konulmaya çalışıldığını söyledi. Fulya Aksoy, “Siz zorba mısınız, kanun var bu ülkede” diyerek polisi çağıracağını söylerken, bunun üzerine firmanın aracını servis ücreti ödemeden teslim ettiğini belirtti.

    Doğuş Otomotiv Kartal Satış Sorumlusu Yöneticisi ve servis sorumlusu yetkililerle de iletişime geçen Aksoy, bir mesajında, “Midem bulandı bu süreçten” derken, firmanın yöneticisinden, “İnanın biz de çok üzgünüz”, “Bu son aksilik” gibi yanıtlar aldı.

    Aksoy, gönderdiği bir mailinde ise aldığı yanıtlar karşısında şaşkınlığını, “Profesyonel ve Türkiye'nin önde gelen firmalarından birinin çalışanın bana sarf ettiği cümleler ne yazık ki bunlar” sözleriyle anlattı.

    Fulya Aksoy, olayla ilgili olarak şikayetçi olurken, yaşananlar tartışmalara neden oldu.

    Fulya Aksoy’un firma yetkilileriyle mesajlaşmalarının bir bölümü şu şekilde:



     

    Bakıma verdiği aracını bu halde buldu




    KOSKOCA DOĞUŞ OTOMOTİV MAHALLE KABADAYISI GİBİ ARABAMI GASP ETTİ”


    Fulya Aksoy, yaşananlarla ilgili olarak Odatv’ye konuştu.

    Aksoy, olayı anlatırken, “Koskoca Doğuş Otomotiv, mahalle kabadayısı gibi arabamı gasp etti” diye belirtti.

    Fulya Aksoy, şunları söyledi:

    “Doğuş Otomotiv Kartal’dan sıfır olarak satın aldığım ve tüm bakımlarını şimdiye kadar kendilerinde yaptırdığım aracım ne yazık ki son bakım için verdiğim süreçte hasara uğramış ve kesinlikle onayım alınmadan onarım işlemleri başlatılarak tarafıma haber verilmiştir. Kurumsal ve profesyonel yetkili servis olduğunu düşünerek kendilerinden almak istediğim hizmette tarafıma mahalle kabadayısı gibi ahkam kesilmiş, üstelik bir de araç bakım ücreti talep edildiğinde ‘Asla vermem siz benim zararımı karşılamak zorundasınız, aracımın başına gelmeyen kalmadı. Sizin emanetinizdeyken oldu her şey, bana aracın buraya geldiği andan şu ana kadar olan görüntüleri gösterin. Aracımın dışarıda başına iş gelmediği, sonradan burada sizin bu görüntüleri düzenlemediğinizi nerden bileyim’ dedim, ‘mahkeme kararı olması lazım’ dediler. ‘Ücret ödemezseniz araca el koyarız, size teslim edemeyiz’ dediler ve yukarıda bahsettiğim gibi koskoca Doğuş Otomotiv, mahalle kabadayısı gibi arabamı gasp etti. Polis çağırdığımda geri adım atarak aracımı teslime ettiler. ‘Mala zarar verme’, ‘güveni kötüye kullanma’, ‘gasp’ gibi nedenlerle şikayetçi oldum. Ayrıca hukuk davaları da süreci izleyecektir. Ne yazık ki yetkili servis, profesyoneller diye güvenmemek gerekliymiş.”


    kaynak: https://odatv4.com/koskoca-firma-mahalle-kabadayisi-gibi-arabami-gasp-etti-29032101.html




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-D78B5F520 -- 29 Mart 2021; 21:50:25 >



    _____________________________




  • Vag grubu bir araç sahibi olarak doğuş gerçektende senelerce buna benzer şaibeli olaylar karşısında hala tavrını ve yaklaşımını inatla değiştirmeyip insanların akıl sağlıklarıyla oynamaktan başka bişey yapmıyorlar. Bu nasıl bi rezillik ve ciddi anlamda mide bulandırıcı tutumdur ?

    Aldığım arabamın önceki sahibi tarafından full doğuş bakımlı. Normalde bende aldıktan sonra yetkili serviste devam ettirmek isterdim, en ufak bi arızada oraya gitmeyi vs. Fakat bakım fiyatları dışarıya göre çok pahalı olduğu için doğal olarak benden itibaren artık dışarda güvendiğim ustalarda olucak her türlü işlemleri ve bakımları. Sırf şu muameleyi görüpte bunlara 1 lira bile kazandırmamak lazım diyorum. Sadece yaptığım tek şey arabanın eksik gedik küçük bütçeli parçaları servisten alıp tamamlıyorum gözle görülmesi zor olan parçaları (çünkü aracımın eksiklikleri var onları tamamlıyorum halen)

    Doğuşun başta Mercedes Koluman ve birazda olsa Borusandan alması gereken çok ama çooook fazla memnuniyet dersi var.

    bakın size asıl bomba trajediyi anlatıyım. Önceki günün akşamına doğru doğuş otomotiv genel merkezi arayıp randevu aldım, yapılmasını istediğim şeyleri ve şikayetlerimi yazdım. Kadın bir güzel not etti ve benden hangi saat müsait olduğumu, hangi ilde olduğumu ve hangi servis şubesinden randevu istediğimi sordu. Söyledim, kaydınızı açtım şu saatte şu beyfendi sizinle ilgilenicek vs diye kayıt oluşturdu. Bakın bildiğiniz iletişim bilgilerim, saatim, şikayetlerim kısacası bütün herşeyiyle kayıt açıldı. Hiç dakika geciktirmeden ertesi gün güzelim uykumdan feragat edip servisin yolunu tuttum. İçeriye girdim ordaki sekreter zımbırtısına "randevum vardı" dedim. Ne yaptı dersiniz ? Aracınızın nesi vardı diye sordu . Ya bakın o önündeki mıçtığımın bilgisayarına bile girip kayıtlara bakmaz mı insan ? Ben buraya ne için gelmişim ne randevusu almışım insan bilmez mi ? Veya kayıtları umursuyolar mı asıl kritik soru bu :D Sonra dedim ki "falanca beyfendi benimle ilgileneceğine dair ve şu saatte randevu alıp şikayetlerimin çözümü için genel merkezinizden randevu aldım" dedim. Peki ikinci kez ne yaptı dersiniz ? Tuttu orda bi tane erkek görevliyi bana yönlendirdi tanımadığım ismi uymayan bi herif bana eşlik etmeye çalıştı ve sekreter herife arkadan aynen şunu seslendi "Kayıt açmadık yalnız ona göre" demez mi iyice kafayı yedim hiçbir şeyden haberleri yok hiçbir şeydennnn. Ben ne diye o zaman önceki gün doğuşu arayıp şikayetlerimi iletip bunun çözümü için randevu alıyorum ki ? Hayır bide demekki keyfe keder istediğim saatte gitsem olacakmış demekki çünkü ne için geldiğimden HABERLERİ YOK .

    Tanımadığım herife tuttum derdimi anlattım. O benimle ilgilenecek olan arkadaş sonradan geldi şikayetimi anlattım ve "bunu takarlar merak etmeyin parçalar sağlamsa" dedi ve ne oldu dersiniz ? Tanımadığım adam ise bu sefer "bunu takacak usta yok kişi yok yani bunu yapabilcek insan yok" demez mi ? E ben şu falanca arkadaşınız takarlar sıkıntı olmaz dedi bana, "Öyle mi dedi ? O zaman gitsin kendisi taksaymış madem" . Heriflerin kendi aralarında arabaya ne yapılıp ne yapılamayacağını bile bilmiyolar Ağzıma gelen küfürleri sıralayasım var cidden
  • Dasvagen diye bi vw fanboyu vardi .Gelir birazdan yesillendirir buralari

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Daswagen ve saz arkadaslari boyle konulara ugramaz bosuna beklemeyin. Gelip bir de olayin ustune tuy mu dikecek gelse

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Başlığın herhangi bir yerinde vw geçseydi çoktan burada olurdu :)

    _____________________________
  • "segmentinin banisi" olmuş "servislerin banisi"
    ilgili vagboylar konuya bekleniyor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yetkili servisin kaza yapıp tamir etmesi sorunu çözmez ki, yok bir de tamir etmesinler olduğu gibi versinler aracı. Bu kararı veren yetkilinin başına gelse aynı olay tepkisi ne olurdu acaba?
    Kaldı ki araç sahibinin teklifi de çok makul, kimse kimseden bedava araç talep etmemiş zararı oranında indirim talep etmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Aklıma bu video geldi
    https://www.youtube.com/watch?v=jr-VuaWYXV0&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Kaza her yerde olabilir onemli olan bunun telafisi. Gorunen o ki servis bu kisimda biraz hata etmis.


    Ondan sonraki durumda iletisim becerisi ve ikna kabilyeti onemli. Insanlari biktirmadan, olayi kisisellestirmeden konusabilmek onemli. Mesela midem bulandi demek, koyulan emoji falan sonuc almayi zorlastiracak seyler. Konusmanin tamamini bilemiyoruz ama gerek aciklamalardan gerek mesajlasmalardan musterinin sakin kalamadigi ve taleplerini dogru iletemedigi belli.


    Burda servisin yapmasi gereken aracin onarimi yapip, ozur dileyip, bakim da bizden demesi idi. Hatta belki ufak bir hediye ceki falan da olabilirdi ustune.

    _____________________________
    2020 Alfa Romeo Stelvio
  • Cok abartilcak bi durum yok 2 beleş bakim ve serviste kendi parasiyla yaptirmaya calistiginin parasini almasalar yeterli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2008 FORD TRANSIT 3.2TDCI 200 PS 470NM TORQUE ------------ 2015 FIAT PRATICO 1.3 MULTILEŞ 90PS 40-50 NM TORQUE
  • Daswagen gelsin.. Kendim polo, golf sonra 2 passat kullanmama ragmen servisler tamamen rezalet.. Heleki elazig.. Uzak durun kacin kacinnnnn..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kadın durduk yere ihale almış başına, yazık günah. Okurken sinirleniyor insan.

    İyiki arabamı özel servise götürüp başında duruyorum. Bu gerizekalılara güvenilmez. Bir de 0 km alıp daha 6 aylık olan bir aracımız var. Mecburen yetkili servise götüreceğiz garanti diyerek, ilk bakım bedava bir de.

    2. bakımda araç 2 yaşını dolduracak. Parçalarını kendim alıp dışarıda bakım yaptıracağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    2020 Ford Focus 4 1.5 Ti-Vct 123 Hp AT6-TrendX
    2022 Toyota Corolla 1.5 MDS Dream
    2022 Skoda Kamiq 1.0 TSI DSG Elite
  • Yuh ya! Şunlara dur diyecek kimse yok mu?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bana yapsalar katliam çıkardı orada ama öyle değil doğduklarına pişman ederdim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheLiberator -- 29 Mart 2021; 23:12:25 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • memlekette 1 arabaya 3 araba parası istiyosun devlet olarak.. hadi ona da tamam ya. ona da tamam. ama kardeşim bari benim hakkımı koru di mi. üzerine fazla istediği bi şey yok bu vatandaşın. madem bu kadar vergi alıyosun bu insanlardan bari hakkını koruuu. ben burdayım de devlet olarak.

    _____________________________
    en sevdiğim sayı 6
  • Emanet arabaya sahip cikamiyorsan her türlü fedakarlığı yapacaksın , kaza oldu demek ne kadar kolay kendi aracın değil başkasının aracı bu, araç sahibi bence çok sakin davranmış.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hadi bu arac polo , e serisi sahibi adam ne yapsin , ulkede yapilan işe saygi yok .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bildiğim ve işçiliğine güvendiğim ustama en iyi yağı en iyi filtre setini alarak gider, işler bitene kadar da başında beklerim. Böyle dertlerim olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Delilik yer çekimi gibidir ; sadece hafifçe itmek yeterlidir... The Joker
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-EFAE9B29C

    Hadi bu arac polo , e serisi sahibi adam ne yapsin , ulkede yapilan işe saygi yok .

    Hadi dediğin arabaya 250 300 kaat çekiyorlar canısı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    söz bilmezsen sükut eyle seni adam sansınlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: en1gma

    Hadi dediğin arabaya 250 300 kaat çekiyorlar canısı



    Alıntıları Göster

    Fiyatinim yuksek olmasi arabayi kaliteli yapmaz , sahsen bu tarz b veya c segment araca binsem boyasiydi kinasiydi cok dert etmem keza kendi aracim d segment ona bile cok ozendigimi soyleyemem , belki de ben abartiyorumdur bilmiyorum ..


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.