Şimdi Ara

Audi'nin önden çekişli olmasına rağmen pahalıya satılması?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
2
Favori
27.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW, Audi'yi cicileyip bicileyip premium marka yaptı ve Mercedes ile BMW'nin çıtasına yükseltti. Fiyatlara bakıyoruz neredeyse aynı. 3 serisi, C class ve A4 aynı fiyatlarda. 5 serisi, E class ve A6 aynı fiyatlarda.

    Fiyatlar aynı olunca kalite ve maliyet de aynı olmalı değil mi?

    Peki Mercedes ve BMW yüksek maliyetli arkadan çekiş sistemi kullandığı için arabalarını bu fiyatlara satıyor. Ama Audi çok daha ucuza mal olan önden çekiş kullandıoğı halde nasıl olur da Mercdes ve BMW'nin arkadan çekişli araçalarıyla aynı fiyata önden çekiş satabiliyor? Bence önden çekişlin düşük maliyetini, arakdaş çekiş fiyatına sattığı için aradaki fiyat farkını kar olarak cebe atıyor. Millet saf olduğundan Audi alıp Audi'nin bu hinliğni teşvik ediyor. Bunu gören BMW de artık bazı modellerde önden çekiş sitemine geçmeye karar verdi. Haklı adamlar, Audi önden çekişli aracaı aradkadan çekişli fiyatına satıyorsa BMW'ninni biraz enaylik gibi kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohara -- 22 Ocak 2012; 18:05:25 >



    _____________________________
    Ne la bu? La ne bu? Bu ne la? Ne bu la? La bu ne?




  • Mercedes yada BMW alamayan fakirlerin verdiği primlerle Audi bu hale geldi
    _____________________________
  • bence birazda audinin hakkını yiyorsunuz. arkadan çekiş=maliyet değil bence iç kalitesi tasarımı fln biçok şeyde buna etken. kaldıki hemen hemen bütün modellerinde quatro özelliğide var ve o parayı veren insanlara bu özelliğin çokta yük getirceğini zannetmiyorum. birazda beğeni meselesi bnce. mesela bn s serisi yerine a8 tercih ederdim kişisel olarak çünkü birazcık daha sürücüyü önemseyen iç tasarımları var bnce. ha diyeceksiniz ki o klasmanda kim arabasını kendi kullanır ama dediğim gibi bu birazda zevk meselesi bnce. ayrıca ne olursa olsun kesin bişey var ki o da rekabet en çok sizin bizim gibi son kullanıcıya yarar.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    VW, Audi'yi cicileyip bicileyip premium marka yaptı ve Mercedes ile BMW'nin çıtasına yükseltti. Fiyatlara bakıyoruz neredeyse aynı. 3 serisi, C class ve A4 aynı fiyatlarda. 5 serisi, E class ve A6 aynı fiyatlarda.

    Fiyatlar aynı olunca kalite ve maliyet de aynı olmalı değil mi?

    Peki Mercedes ve BMW yüksek maliyetli arkadan çekiş sistemi kullandığı için arabalarını bu fiyatlara satıyor. Ama Audi çok daha ucuza mal olan önden çekiş kullandıoğı halde nasıl olur da Mercdes ve BMW'nin arkadan çekişli araçalarıyla aynı fiyata önden çekiş satabiliyor? Bence önden çekişlin düşük maliyetini, arakdaş çekiş fiyatına sattığı için aradaki fiyat farkını kar olarak cebe atıyor. Millet saf olduğundan Audi alıp Audi'nin bu hinliğni teşvik ediyor. Bunu gören BMW de artık bazı modellerde önden çekiş sitemine geçmeye karar verdi. Haklı adamlar, Audi önden çekişli aracaı aradkadan çekişli fiyatına satıyorsa BMW'ninni biraz enaylik gibi kalıyor.



    Güzel mantık.

    O zaman BMW ve Mercedes in iç mekanları Audi den kalitesiz olduğu için onlar daha ucuza mal ediyor ve aradaki fiyat farkını cebe indiriyor!
    _____________________________




  • iyi de saçma bir mantık olmuş.. her pahalı araba arkadan itişli mi olmak zorunda.. sürüş tarzları farklı...
    _____________________________
    Hergün güneş doğar yeter ki açık olsun perdeler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mufat

    iyi de saçma bir mantık olmuş.. her pahalı araba arkadan itişli mi olmak zorunda.. sürüş tarzları farklı...

    her pahalı araba arkadan itişli olmak zorunda değil ama arkadan itişli arabalar her zaman daha pahalıdır. bir aracın arkadan itişli olması ek maliyet getirir ve bu fiyata yansıtılır. ama önden çekişli aracın bu anlamda bir ek maliyeti olmadığı halde fiyat arakdan çekiş araçla aynı. ben buna itiraz ediyorum.

    dğer premiumlar hep arkadan çekişlidir, mercedes, BMW, Jaguar vs. Hatta bu markalar önden çekişli bir D veya E sınıfı araç yapmayı utanç olarak görürler ama Audi çıkmış önden çekişli A4 ve A6 satıyor. Bari biraz düşük fiyata sat ki işin mantığı olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ohara -- 22 Ocak 2012; 18:40:57 >
    _____________________________
    Ne la bu? La ne bu? Bu ne la? Ne bu la? La bu ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    quote:

    Orijinalden alıntı: mufat

    iyi de saçma bir mantık olmuş.. her pahalı araba arkadan itişli mi olmak zorunda.. sürüş tarzları farklı...

    her pahalı araba arkadan itişli olmak zorunda değil ama arkadan itişli arabalar her zaman daha pahalıdır. bir aracın arkadan itişli olması ek maliyet getirir ve bu fiyata yansıtılır. ama önden çekişli aracın bu anlamda bir ek maliyeti olmadığı halde fiyat arakdan çekiş araçla aynı. ben buna itiraz ediyorum.

    dğer premiumlar hep arkadan çekişlidir, mercedes, BMW, Jaguar vs. Hatta bu markalar önden çekişli bir D veya E sınıfı araç yapmayı utanç olarak görürlü ama Audi çıkmış önden çekişli A4 ve A6 satıyor. Bari biraz düşük fiyata sat ki işin mantığı olsun.

    bu işin maliyet olduğunu pek düşünmüyorum.. adı lüks marka olduktan sonra arabanın maliyeti 10 da olsa 20 de olsa 100 e satar..
    _____________________________
    Hergün güneş doğar yeter ki açık olsun perdeler...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Audi'nin dış kaporta ve iç döşeme hariç Vw'den bir farkı olduğuna inanmıyorum.Vw'e Passat'ı verip bunu Audi yap deseniz yaparlar.İçini komple sök,deri malzemeler,bir iki elektronik oyuncak,ekstra yalıtım malzemesi kullan.Dış kaportasını komple sök,çamurlukları şişir,far dizaynını değiştir bir de bolca led taktın mı oldu sana Audi.Özellikle A4 ile Passat'ın bundan başka bir farkının olduğuna inanmıyorum.

    -Motorları aynı
    -Şanzumanları aynı
    -Yürüyenleri aynı
    -Her türlü mekanik parçaları aynı

    Geriye ne kaldı?
    _____________________________
    Kıran Kırana "TÜRK-AMERİKAN SAVAŞI" Belgeseli İçin:

    TIKLA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    VW, Audi'yi cicileyip bicileyip premium marka yaptı ve Mercedes ile BMW'nin çıtasına yükseltti. Fiyatlara bakıyoruz neredeyse aynı. 3 serisi, C class ve A4 aynı fiyatlarda. 5 serisi, E class ve A6 aynı fiyatlarda.

    Fiyatlar aynı olunca kalite ve maliyet de aynı olmalı değil mi?

    Peki Mercedes ve BMW yüksek maliyetli arkadan çekiş sistemi kullandığı için arabalarını bu fiyatlara satıyor. Ama Audi çok daha ucuza mal olan önden çekiş kullandıoğı halde nasıl olur da Mercdes ve BMW'nin arkadan çekişli araçalarıyla aynı fiyata önden çekiş satabiliyor? Bence önden çekişlin düşük maliyetini, arakdaş çekiş fiyatına sattığı için aradaki fiyat farkını kar olarak cebe atıyor. Millet saf olduğundan Audi alıp Audi'nin bu hinliğni teşvik ediyor. Bunu gören BMW de artık bazı modellerde önden çekiş sitemine geçmeye karar verdi. Haklı adamlar, Audi önden çekişli aracaı aradkadan çekişli fiyatına satıyorsa BMW'ninni biraz enaylik gibi kalıyor.



    Güzel mantık.

    O zaman BMW ve Mercedes in iç mekanları Audi den kalitesiz olduğu için onlar daha ucuza mal ediyor ve aradaki fiyat farkını cebe indiriyor!

    İç mekanda BMW ve Mercedes, Audi'den daha mı kalitesiz

    Hiç güleceğim yoktu akşam akşam
    _____________________________




  • mantık yanlış bence tofaş kuş serisi de arkadan itişliydi maliyetle çok alakası yok aracın dengesiyle alakası var diye düşünüyorum
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Audi'nin dış kaporta ve iç döşeme hariç Vw'den bir farkı olduğuna inanmıyorum.Vw'e Passat'ı verip bunu Audi yap deseniz yaparlar.İçini komple sök,deri malzemeler,bir iki elektronik oyuncak,ekstra yalıtım malzemesi kullan.Dış kaportasını komple sök,çamurlukları şişir,far dizaynını değiştir bir de bolca led taktın mı oldu sana Audi.Özellikle A4 ile Passat'ın bundan başka bir farkının olduğuna inanmıyorum.

    -Motorları aynı
    -Şanzumanları aynı
    -Yürüyenleri aynı
    -Her türlü mekanik parçaları aynı

    Geriye ne kaldı?

    Süslü vw
    _____________________________
    B8 TSI Passat125 HP binaltıyüzsendromu
  • Mercedes'ler nerdeyse tamamen 4matic ve donanımla kalitesine oranla ucuz bile sayılır. Audi gibi ilk günlerden başlayarak arıza çıkartmıyor veya BMW gibi orasını burasını dağıtmıyor. VVV'nin başarısı tasarım, teknoloji veya üretim başarısı değildir; VVV'nin başarısı pazarlama başarısıdır. Çürük elmanın parlak kısmını öne getiriyor, insanlar kanıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Paramedik 112 -- 22 Ocak 2012; 18:45:54 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    VW, Audi'yi cicileyip bicileyip premium marka yaptı ve Mercedes ile BMW'nin çıtasına yükseltti. Fiyatlara bakıyoruz neredeyse aynı. 3 serisi, C class ve A4 aynı fiyatlarda. 5 serisi, E class ve A6 aynı fiyatlarda.

    Fiyatlar aynı olunca kalite ve maliyet de aynı olmalı değil mi?

    Peki Mercedes ve BMW yüksek maliyetli arkadan çekiş sistemi kullandığı için arabalarını bu fiyatlara satıyor. Ama Audi çok daha ucuza mal olan önden çekiş kullandıoğı halde nasıl olur da Mercdes ve BMW'nin arkadan çekişli araçalarıyla aynı fiyata önden çekiş satabiliyor? Bence önden çekişlin düşük maliyetini, arakdaş çekiş fiyatına sattığı için aradaki fiyat farkını kar olarak cebe atıyor. Millet saf olduğundan Audi alıp Audi'nin bu hinliğni teşvik ediyor. Bunu gören BMW de artık bazı modellerde önden çekiş sitemine geçmeye karar verdi. Haklı adamlar, Audi önden çekişli aracaı aradkadan çekişli fiyatına satıyorsa BMW'ninni biraz enaylik gibi kalıyor.



    Güzel mantık.

    O zaman BMW ve Mercedes in iç mekanları Audi den kalitesiz olduğu için onlar daha ucuza mal ediyor ve aradaki fiyat farkını cebe indiriyor!

    İç mekanda BMW ve Mercedes, Audi'den daha mı kalitesiz

    Hiç güleceğim yoktu akşam akşam

    İyi işte kendi kendine gül. Anca sen gülersin zaten.
    _____________________________




  • Renault Kaleos 4x4 modundan çıktığında önden çekiş oluyor. Belki de Audi daha ekonomik bulunuyordur.

    Diğer ihtimal de RWD yarış araçları yüksek beygirlerle kıyasıya mücadele ederken Audi fiması Quattro teknolojisiyle 1000 beygire kadar otomobillerle grup B' de epey ses getirmişti. Audi arka tekerleri iptal etsem de sistemime güveniyorum diyerek gözdağı veriyor da olabilir.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    VW, Audi'yi cicileyip bicileyip premium marka yaptı ve Mercedes ile BMW'nin çıtasına yükseltti. Fiyatlara bakıyoruz neredeyse aynı. 3 serisi, C class ve A4 aynı fiyatlarda. 5 serisi, E class ve A6 aynı fiyatlarda.

    Fiyatlar aynı olunca kalite ve maliyet de aynı olmalı değil mi?

    Peki Mercedes ve BMW yüksek maliyetli arkadan çekiş sistemi kullandığı için arabalarını bu fiyatlara satıyor. Ama Audi çok daha ucuza mal olan önden çekiş kullandıoğı halde nasıl olur da Mercdes ve BMW'nin arkadan çekişli araçalarıyla aynı fiyata önden çekiş satabiliyor? Bence önden çekişlin düşük maliyetini, arakdaş çekiş fiyatına sattığı için aradaki fiyat farkını kar olarak cebe atıyor. Millet saf olduğundan Audi alıp Audi'nin bu hinliğni teşvik ediyor. Bunu gören BMW de artık bazı modellerde önden çekiş sitemine geçmeye karar verdi. Haklı adamlar, Audi önden çekişli aracaı aradkadan çekişli fiyatına satıyorsa BMW'ninni biraz enaylik gibi kalıyor.



    Güzel mantık.

    O zaman BMW ve Mercedes in iç mekanları Audi den kalitesiz olduğu için onlar daha ucuza mal ediyor ve aradaki fiyat farkını cebe indiriyor!

    İç mekanda BMW ve Mercedes, Audi'den daha mı kalitesiz

    Hiç güleceğim yoktu akşam akşam

    İyi işte kendi kendine gül. Anca sen gülersin zaten.

    Öyle öyle BMW ve Mercedes'e parası yetmeyenlerin b.k atmak için zamanında uydurulmuş kilişesi Audinin iç mekanı daha kaliteli birde ne vardı almanlar BMW ve Mercedesi satmak Audi'yi binmek içinmi yapıyorlardı öyle birşeydi galiba
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Audi'nin dış kaporta ve iç döşeme hariç Vw'den bir farkı olduğuna inanmıyorum.Vw'e Passat'ı verip bunu Audi yap deseniz yaparlar.İçini komple sök,deri malzemeler,bir iki elektronik oyuncak,ekstra yalıtım malzemesi kullan.Dış kaportasını komple sök,çamurlukları şişir,far dizaynını değiştir bir de bolca led taktın mı oldu sana Audi.Özellikle A4 ile Passat'ın bundan başka bir farkının olduğuna inanmıyorum.

    -Motorları aynı
    -Şanzumanları aynı
    -Yürüyenleri aynı
    -Her türlü mekanik parçaları aynı

    Geriye ne kaldı?

    +1 benimde duşuncem budur.

    Biri bişey dedi herkes atladi Audi en kaliteli premiummuş...showroomuna gitmesem inanacagim vallahi..RS6,Q7 gibi ust duzey otomobilleride var tabiki ancak A4 cidden vasat..ki ençok satan segment vasat olacaksa yemişim oyle kaliteli premiumu.
    _____________________________
    G-Power! Alayına ulan!




  • Birakin arabayi, uluslar arasi bir firmanin urettigi mallarin MALIYETI ile SATIS FIYATI Arasinda HERHANGI BIR BAGLANTI OLMADIGINI bilmeyen birine ne anlatsak bos aslinda...

    Bugun araba olsun beyaz esya olsun yada oturdugunuz ev olsun maliyetinden bagimsiz sekilde fiyatlandirilir satiliyor...

    Babanizin 15.000 Liraya aldigi size biraktigi araziyi 15e aldik 30a satalim diye mi satiyorsunuz ? Yoksa civarda fiyatlar ne diye arastirip mi ?

    Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var...

    Arabalar uretilir, fiyatlari piyasa dahilinde konur ve satilir

    Eger hedeflenen miktar uretilir ama satilamaz ise fiyatlandirma yanlis yapilmistir

    Eger hedeflenen miktar satislanip karlilik tuturulmadi ise araci pahaliya ureten uretim kanadi hata yapmistir

    Yani AUDI'nin bu arabayi ucuza yaptik 3 lira ucuza satalim deme LUKSU YOK

    Elindeki araclarin hepsini saticak sekilde toplamda en yuksek ciroyu yapacak sekilde satar

    Yani;

    300.000 A4 araci basta 50K ya sonra 48K ya daha sonra makyajlayip maliyeti %5 artirip 52K ya makyaj alisinca 46K ya yeni kasa gelirken 48K ya en son 42K ya satar

    Yani bir malin fiyati uretim hayati boyunca bile degisken amac 300.000 araci satip maksimum parayi cebe koymakta

    Bunu yaparken kullaniciyi zarar ettirmeme gibi hsusulara dikkat ediyorlar yani ilk araci 60K ya son makyajli araci 40K ya satmiyorlar ama fiyatlar dalgalaniyor her zaman...

    Diger taraftan A4 ile 3 serisi yada C serisi bir degil

    Yani A4 onden cekisken onerdigi baska seyler var ki insanlar bu arabayi alip kullaniyor, diyelim ki donanimi cok ici guzel yada tasarimi goz aliyor araba birsey oneriyorki millet para verip 3 serisi yerine aliyor bu arabayi...

    Son olarak onden cekis ucuz diye birsey yok, onden cekis uretim suresini kisaltir

    Ve evet sofore verecegim bir araba alirsam ve kis gormeyen bir ulkedeysem FWD bir A8 muadili araclardan cok daha sessiz olacakir, en azindan kicimin altinda hareket dogrultumun tersine donen bir diffransiyel olmayacak

    Kisacasi bir aracin FWD olmasi ucuz oldugunun yada kotu oldugunun kaniti degildir

    Bu duruma gore degisiklik gosteriyor....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drahte 1905 -- 22 Ocak 2012; 18:57:55 >
    _____________________________
    [drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]




  • her türlü yoruma saygım var ama bilip bilmeden önden çekişin arkadan çekişle aynı maliyete sahip olduğunu birinin diğerinden daha maliyetli olmadığını diddia eden adamı dikkate almam. google girin ve "bmw önden çekiş" diye arama yaptığınızda göreceksiniz ki BMW 1 serisinde A3 ile rekabet edip fiyatını düşürebilmek için öden çekişe geçmneyi planlamaktadır
    _____________________________
    Ne la bu? La ne bu? Bu ne la? Ne bu la? La bu ne?
  • arkadan cekis araclarin maliyeti daha fazla fakat ne kadar daha fazla? Bunu bilipte mi yorum yapiyorsunuz?
    Almanyayi hatta avrupa pazarini dusunelim. Onden cekisli kac audi satiliyor? Adamlar en az 3.0 quattro araclara biniyor ... Hiz yapmak isteyen ulkemizdeki gibi 2.0 tdi almiyor. O yuzden arkadan cekis onden cekis farki dusuk motorlarda var. Bu yuzden onden cekismis arkadan cekismis cok fark olmuyor avrupada Bu durum da sadece ulkemizi ilgilendiriyor.

    Ic kalite konusunda bayiye gidin inceleyin oyle yorum yapin fotograflardan degil !

    ekleme: e90'nin sunroofundan iplikler sarkiyordu 2-3 tanesini elimle cekmek zorunda kaldim:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cyber-shot -- 22 Ocak 2012; 19:30:59 >
    _____________________________
    Katılım:19 Mayıs 2006
  • o aynı fiyata satılıyor dediğin arabaların %90ında quattro sistemi var
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.