Şimdi Ara

Audi'nin önden çekişli olmasına rağmen pahalıya satılması? (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
2
Favori
27.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu şekilde değerlendirmek çok yanlış olur şahin,serçe de arkadan iter araçlar? Kaldı ki Honda'nın Mazda'nın da arkadan iter araçları var bu onları piyasada muadillerinden daha pahalı satmaya yönlendirmedi.

    Bu yüzden Audi de önden çeker yapıyorum ben ucuz satayım demek zorunda değil. Premium sınıfta seçim tamamen zevk'e bakar Mercedes beğenen Mercedes alır, Jaguar beğenen jaguar alır bu bu kadar basittir. Adam ulan bu önden çeker yapıp aynı paraya satıyor bundan uzak duralım demez.
    _____________________________
    SONY VAIO VPCEB1S1E - ASUS N550JV-CN127H
    FORD FOCUS 1.6TDCI- MERCEDES-BENZ C220 CDI
    AKG K324P - ROCKIT SOUNDS R50 - SAMSUNG GALAXY S II


    GIGABYTE 990FXA-UD5/ AMD FX8 8320 / SAPPHIRE RADEON HD7850 O.C. / CORSAIR VENGEANCE DDR3 2133Mhz DUAL-KIT / KINGSTON 240GB V+200 SSD
  • benim arabanin direksiyonu titriyor sebebi nedir nasil yaptiririm diye arastirmaya gelmistim.
    _____________________________
    Working Hard


  • iPhone 4 32GB Black
  • iPad 4 32 GB Black
  • Samsung Chronos 7 NP700Z5B-W01UB
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905
    Sonucta benimde anlattigim gibi, bu firmalar bir Peynircinin;

    Bu peyniri yaparken su kadar sut gitti, su kadar sundan gitti gibi bir maliyetleri yok...

    Maliyetim buysa %30 karla su kadar satayim gibi bir fiyatlandirma politikalarida yok...

    Olay elmalar armutlar ile anlatilamayacak kadar karmasik ve kendi icinde termolojisi olan konular, "Maliyet" tekil degil, arabanin uretimininin basladigi saniyeden satildigi saniyeye kadar gecen hayatinda farkli maliyetlere sahip oluyor...


    Sonuçta maalesef öyle değil işte.. Birim fiyatların oluşturulmasında, tam olarak "yok" dediğiniz gibi bir maliyet izleme yöntemleri "var".

    Her neyse, konuyu çok fazla dağıtmayalım..

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 23 Ocak 2012; 9:17:10 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Birakin arabayi, uluslar arasi bir firmanin urettigi mallarin MALIYETI ile SATIS FIYATI Arasinda HERHANGI BIR BAGLANTI OLMADIGINI bilmeyen birine ne anlatsak bos aslinda...

    Bugun araba olsun beyaz esya olsun yada oturdugunuz ev olsun maliyetinden bagimsiz sekilde fiyatlandirilir satiliyor...

    Babanizin 15.000 Liraya aldigi size biraktigi araziyi 15e aldik 30a satalim diye mi satiyorsunuz ? Yoksa civarda fiyatlar ne diye arastirip mi ?

    Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var...

    Arabalar uretilir, fiyatlari piyasa dahilinde konur ve satilir

    Eger hedeflenen miktar uretilir ama satilamaz ise fiyatlandirma yanlis yapilmistir

    Eger hedeflenen miktar satislanip karlilik tuturulmadi ise araci pahaliya ureten uretim kanadi hata yapmistir

    Yani AUDI'nin bu arabayi ucuza yaptik 3 lira ucuza satalim deme LUKSU YOK

    Elindeki araclarin hepsini saticak sekilde toplamda en yuksek ciroyu yapacak sekilde satar

    Yani;

    300.000 A4 araci basta 50K ya sonra 48K ya daha sonra makyajlayip maliyeti %5 artirip 52K ya makyaj alisinca 46K ya yeni kasa gelirken 48K ya en son 42K ya satar

    Yani bir malin fiyati uretim hayati boyunca bile degisken amac 300.000 araci satip maksimum parayi cebe koymakta

    Bunu yaparken kullaniciyi zarar ettirmeme gibi hsusulara dikkat ediyorlar yani ilk araci 60K ya son makyajli araci 40K ya satmiyorlar ama fiyatlar dalgalaniyor her zaman...

    Diger taraftan A4 ile 3 serisi yada C serisi bir degil

    Yani A4 onden cekisken onerdigi baska seyler var ki insanlar bu arabayi alip kullaniyor, diyelim ki donanimi cok ici guzel yada tasarimi goz aliyor araba birsey oneriyorki millet para verip 3 serisi yerine aliyor bu arabayi...

    Son olarak onden cekis ucuz diye birsey yok, onden cekis uretim suresini kisaltir

    Ve evet sofore verecegim bir araba alirsam ve kis gormeyen bir ulkedeysem FWD bir A8 muadili araclardan cok daha sessiz olacakir, en azindan kicimin altinda hareket dogrultumun tersine donen bir diffransiyel olmayacak

    Kisacasi bir aracin FWD olmasi ucuz oldugunun yada kotu oldugunun kaniti degildir

    Bu duruma gore degisiklik gosteriyor....


    +1
    _____________________________


    Dilimde Şarkıların Gündüz Gece!




  • "Audi önden çekişli, daha ucuz olmalı" sözü ne kadar anlamsızsa, "Şahin de arkadan itişli" diyerek BMW ve Mercedes'in arkadan itişli olmasını tiye almak o kadar anlamsız.

    Abimde arkadan itişli BMW 320d var. Sürüş zevki kesinlikle önden itişli araçlara göre çok daha iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905
    Sonucta benimde anlattigim gibi, bu firmalar bir Peynircinin;

    Bu peyniri yaparken su kadar sut gitti, su kadar sundan gitti gibi bir maliyetleri yok...

    Maliyetim buysa %30 karla su kadar satayim gibi bir fiyatlandirma politikalarida yok...

    Olay elmalar armutlar ile anlatilamayacak kadar karmasik ve kendi icinde termolojisi olan konular, "Maliyet" tekil degil, arabanin uretimininin basladigi saniyeden satildigi saniyeye kadar gecen hayatinda farkli maliyetlere sahip oluyor...


    Sonuçta maalesef öyle değil işte.. Birim fiyatların oluşturulmasında, tam olarak "yok" dediğiniz gibi bir maliyet izleme yöntemleri "var".

    Her neyse, konuyu çok fazla dağıtmayalım..

    Saygılar.

    +1
    mercedesin, bmwnin, audinin ürettiği üründe ürün başına maliyeti bilmeme gibi durumu kesinlikle olamaz. hatta tahmini satış rakamları üzerinden reklam, ar-ge maliyetlerini dahi öngörebilir. fiyatlandırmada piyasa koşulları çok önemlidir ama tabi ki maliyet de olmazsa olmazlardandır.
    _____________________________




  • VW VW dir, Audi ise Audi. Bence pek karıştırmamak lazım iki markayı. VW in sahiplik pozisyonunda olması Audiyi tamamen yönettiği anlamına gelmez bana göre. Hatta ilk katılım yıllarında satış rakamını arttırmak için Audi araçların ucuzlatılması düşüncesini açıklayan VW başkanına Audi başkanından sert bir cevap gelmişti diye hatırlıyorum.

    Her ne kadar bence de BMW, Mercedes ayarında olmasa bile yine de VW den kalem kalem üstün bir markadır Audi. Önden çekişli olmasının ise aracın satıp satmayacağını büyük ölçüde belirleyen bir özellik olduğunu düşünmüyorum açıkçası.

    Bu arada ohara arkadaşımızın da Audi markasına açmış olduğu savaş gözümden kaçmadı açıkçası.
    _____________________________
    *****
    Aptalların en akıllı tarafı, onlar hiç vakit kaybetmez, başkalarının vakit kaybetmesini sağlar ve bu konuda harıl harıl çalışırlar!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanst

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905
    Sonucta benimde anlattigim gibi, bu firmalar bir Peynircinin;

    Bu peyniri yaparken su kadar sut gitti, su kadar sundan gitti gibi bir maliyetleri yok...

    Maliyetim buysa %30 karla su kadar satayim gibi bir fiyatlandirma politikalarida yok...

    Olay elmalar armutlar ile anlatilamayacak kadar karmasik ve kendi icinde termolojisi olan konular, "Maliyet" tekil degil, arabanin uretimininin basladigi saniyeden satildigi saniyeye kadar gecen hayatinda farkli maliyetlere sahip oluyor...


    Sonuçta maalesef öyle değil işte.. Birim fiyatların oluşturulmasında, tam olarak "yok" dediğiniz gibi bir maliyet izleme yöntemleri "var".

    Her neyse, konuyu çok fazla dağıtmayalım..

    Saygılar.

    Her ne kadar siz yazimi okuyup, benim maliyet'in takibi icin "YOK" dedigimi anlamaniz benim "YOK" dedigim anlamina gelmez...

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var...

    --------------------------

    Ben bu yuzden otomobil firmalari "Maliyet hesaplamaz, tamin eder" dedim...

    --------------------------

    Yani toplam giderin, belli agirlikla uretilen urunlere YAKLASIK olarak paylastirilmasi..
    _____________________________
    [drahte1905 | Cennetlik Zebani] love me or hate me, i promise it won't make me or break me.[/right]




  • Audi Audi'dir hakkinda konusmak yorum yapmak anlamsiz kedi-ciger hesabi yapmayin.
    _____________________________
  • audinin hakkını yemeyelim gerek sağlam gerek performans gerek görsellik
    yeni çıkacak olan a4'ü ben gerçekten beğendim (şuan çıkmışta olabilir tam bilmiyorum ntv kanalında izlemiştim)
    _____________________________
    RüzgarEranus
  • arkadan çekiş nedir yavv arkadan itiş deyin şuna önden çekiş,arkadan itiş



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi extrem_015 -- 23 Ocak 2012; 12:08:53 >
    _____________________________
    KORKTUĞUN YERDE BAŞLARIM.

    >>(Cornering specialist)<<
  • Audi citayi yukseltti yeni araclari guzel gercekten ;)
    _____________________________

    ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ☾☆ | Togg | ☾☆ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
    [2024] Togg T10X V2 | [2012] Opel Astra J Cosmo | [2012] VW Polo 1.6 TDI DSG | Samsung Galaxy Z Fold 6 | Huawei P30 Pro | Huawei GT3 Pro | Sony PS4 20. Yıl Özel Sürümü | Sony PS5 Pro | Vestel 43UD9300 | Vestel 65O9930 | AMD Ryzen 9 7900X3D | Asus TUF Gaming X670E-Plus | Corsair 64GB DDR5 RAM | MSI 1 TB Spatium M480 | Nvidia 12GB GeForce RTX 4070Ti
  • mercedes ve bmw yi hiç birisi tutamaz ama bu demek değil ki audi o paraları haketmiyor..
    bende hyundai chevrolet kia citroen peugeot renault markalarına verilen paraları israf görüyorum ama alan yokmu? dolu sürüsüne bereket!

    siz kia ya fiat'a binin aga. Boşverin yok audiymiş, audi süslü vw miş. Uzanamadığınız her ciğer mındar değil!
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: draguh

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Birakin arabayi, uluslar arasi bir firmanin urettigi mallarin MALIYETI ile SATIS FIYATI Arasinda HERHANGI BIR BAGLANTI OLMADIGINI bilmeyen birine ne anlatsak bos aslinda...

    Bugun araba olsun beyaz esya olsun yada oturdugunuz ev olsun maliyetinden bagimsiz sekilde fiyatlandirilir satiliyor...

    Babanizin 15.000 Liraya aldigi size biraktigi araziyi 15e aldik 30a satalim diye mi satiyorsunuz ? Yoksa civarda fiyatlar ne diye arastirip mi ?

    Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var...

    Arabalar uretilir, fiyatlari piyasa dahilinde konur ve satilir

    Eger hedeflenen miktar uretilir ama satilamaz ise fiyatlandirma yanlis yapilmistir

    Eger hedeflenen miktar satislanip karlilik tuturulmadi ise araci pahaliya ureten uretim kanadi hata yapmistir

    Yani AUDI'nin bu arabayi ucuza yaptik 3 lira ucuza satalim deme LUKSU YOK

    Elindeki araclarin hepsini saticak sekilde toplamda en yuksek ciroyu yapacak sekilde satar

    Yani;

    300.000 A4 araci basta 50K ya sonra 48K ya daha sonra makyajlayip maliyeti %5 artirip 52K ya makyaj alisinca 46K ya yeni kasa gelirken 48K ya en son 42K ya satar

    Yani bir malin fiyati uretim hayati boyunca bile degisken amac 300.000 araci satip maksimum parayi cebe koymakta

    Bunu yaparken kullaniciyi zarar ettirmeme gibi hsusulara dikkat ediyorlar yani ilk araci 60K ya son makyajli araci 40K ya satmiyorlar ama fiyatlar dalgalaniyor her zaman...

    Diger taraftan A4 ile 3 serisi yada C serisi bir degil

    Yani A4 onden cekisken onerdigi baska seyler var ki insanlar bu arabayi alip kullaniyor, diyelim ki donanimi cok ici guzel yada tasarimi goz aliyor araba birsey oneriyorki millet para verip 3 serisi yerine aliyor bu arabayi...

    Son olarak onden cekis ucuz diye birsey yok, onden cekis uretim suresini kisaltir

    Ve evet sofore verecegim bir araba alirsam ve kis gormeyen bir ulkedeysem FWD bir A8 muadili araclardan cok daha sessiz olacakir, en azindan kicimin altinda hareket dogrultumun tersine donen bir diffransiyel olmayacak

    Kisacasi bir aracin FWD olmasi ucuz oldugunun yada kotu oldugunun kaniti degildir

    Bu duruma gore degisiklik gosteriyor....


    +1

    Koskoca firma neyi kaça mal ettiğini bilmez olur mu? Yapmayın lütfen. Maliyet muhasebesi, muhasebe departmanları herhalde piyasadaki ortalama fiyatı hesaplamak için çalışmıyor. İsterse milyarlarca malzeme olsun, bunun hesabı bugünkü teknoloji ile rahat bir şekilde tutulur, maliyetler üretilen birimlere uygun bir şekilde dağıtılır. Buna göre bir maliyet hesabı çıkar.

    Diyebilirsinki arabanın fiyatının yaklaşık olması gereken değerinden geriye doğru giderek ürün ve maliyet hesaplaması yapıyorlardır (bu fiyatlama yönteminin ismini hatırlayamadım) tamam, bu olabilir.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: safkar14

    quote:

    Orijinalden alıntı: draguh

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Birakin arabayi, uluslar arasi bir firmanin urettigi mallarin MALIYETI ile SATIS FIYATI Arasinda HERHANGI BIR BAGLANTI OLMADIGINI bilmeyen birine ne anlatsak bos aslinda...

    Bugun araba olsun beyaz esya olsun yada oturdugunuz ev olsun maliyetinden bagimsiz sekilde fiyatlandirilir satiliyor...

    Babanizin 15.000 Liraya aldigi size biraktigi araziyi 15e aldik 30a satalim diye mi satiyorsunuz ? Yoksa civarda fiyatlar ne diye arastirip mi ?

    Mercedes, BMW yada AUDI, bu firmalar araba maliyetlerini bilmezler bilemezler hesaplamazlar, sadece tahmin ederler cunki arabada milyon parca milyon degisken var...

    Arabalar uretilir, fiyatlari piyasa dahilinde konur ve satilir

    Eger hedeflenen miktar uretilir ama satilamaz ise fiyatlandirma yanlis yapilmistir

    Eger hedeflenen miktar satislanip karlilik tuturulmadi ise araci pahaliya ureten uretim kanadi hata yapmistir

    Yani AUDI'nin bu arabayi ucuza yaptik 3 lira ucuza satalim deme LUKSU YOK

    Elindeki araclarin hepsini saticak sekilde toplamda en yuksek ciroyu yapacak sekilde satar

    Yani;

    300.000 A4 araci basta 50K ya sonra 48K ya daha sonra makyajlayip maliyeti %5 artirip 52K ya makyaj alisinca 46K ya yeni kasa gelirken 48K ya en son 42K ya satar

    Yani bir malin fiyati uretim hayati boyunca bile degisken amac 300.000 araci satip maksimum parayi cebe koymakta

    Bunu yaparken kullaniciyi zarar ettirmeme gibi hsusulara dikkat ediyorlar yani ilk araci 60K ya son makyajli araci 40K ya satmiyorlar ama fiyatlar dalgalaniyor her zaman...

    Diger taraftan A4 ile 3 serisi yada C serisi bir degil

    Yani A4 onden cekisken onerdigi baska seyler var ki insanlar bu arabayi alip kullaniyor, diyelim ki donanimi cok ici guzel yada tasarimi goz aliyor araba birsey oneriyorki millet para verip 3 serisi yerine aliyor bu arabayi...

    Son olarak onden cekis ucuz diye birsey yok, onden cekis uretim suresini kisaltir

    Ve evet sofore verecegim bir araba alirsam ve kis gormeyen bir ulkedeysem FWD bir A8 muadili araclardan cok daha sessiz olacakir, en azindan kicimin altinda hareket dogrultumun tersine donen bir diffransiyel olmayacak

    Kisacasi bir aracin FWD olmasi ucuz oldugunun yada kotu oldugunun kaniti degildir

    Bu duruma gore degisiklik gosteriyor....


    +1

    Koskoca firma neyi kaça mal ettiğini bilmez olur mu? Yapmayın lütfen. Maliyet muhasebesi, muhasebe departmanları herhalde piyasadaki ortalama fiyatı hesaplamak için çalışmıyor. İsterse milyarlarca malzeme olsun, bunun hesabı bugünkü teknoloji ile rahat bir şekilde tutulur, maliyetler üretilen birimlere uygun bir şekilde dağıtılır. Buna göre bir maliyet hesabı çıkar.

    Diyebilirsinki arabanın fiyatının yaklaşık olması gereken değerinden geriye doğru giderek ürün ve maliyet hesaplaması yapıyorlardır (bu fiyatlama yönteminin ismini hatırlayamadım) tamam, bu olabilir.

    Abi pideci işletmiyorsun ki, senin birlikte çalıştığın 7.000 e yakın tedarikçin var Göstergeni Valeo'dan, teybini Blaupunkt'tan, aydınlatma aksamını Hella'dan, ABS'ni Bosch'tan, lastiklerini Michelin'den, jantlarını CMS'den, döşemelerini Bursa'daki tekstilciden alıyorsun. Bunun gibi bir sürü kalem var.

    Şimdi, Bursa'daki tekstilcin iflas etti, başkasıyla çalışmaya başladın hoop aracın fiyatı yükseldi.

    Yada Valeo, bu sene çok kar etti, üretim hacmini artırdı, birim bazında satış rakamını negatif anlamda revize etti, hoop aracın fiyatı düştü.

    Bu sene, Passat için Dünya çapında 160 milyon dolarlık reklam kampanyası yaptın, 2. sene bu rakamı 80 olarak değiştirdin, hop maliyetlerin gene oynadı.

    Yada, herşeyi geçtim, kışın fabrikanın ısıtma tertibatı sana kafadan 500.000 dolar ek maliyet yarattı, ama sen aynı arabayı yazın daha ucuza üretiyorsun.

    Araba dediğiniz, koltuklu tekerlek değil artık, fabrika gezenleriniz bilir, 1 milyondan fazla bileşen var belki. Bu yüzden drahte'nin dediği gibi aracın maliyeti tahmin olarak 15.800 ile 16.200 USD arası demek zorundalar öbür türlü CEO'ya tek fiyat çekerse adam zaten yalan söylemis olur!!
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    VW, Audi'yi cicileyip bicileyip premium marka yaptı ve Mercedes ile BMW'nin çıtasına yükseltti. Fiyatlara bakıyoruz neredeyse aynı. 3 serisi, C class ve A4 aynı fiyatlarda. 5 serisi, E class ve A6 aynı fiyatlarda.

    Fiyatlar aynı olunca kalite ve maliyet de aynı olmalı değil mi?

    Peki Mercedes ve BMW yüksek maliyetli arkadan çekiş sistemi kullandığı için arabalarını bu fiyatlara satıyor. Ama Audi çok daha ucuza mal olan önden çekiş kullandıoğı halde nasıl olur da Mercdes ve BMW'nin arkadan çekişli araçalarıyla aynı fiyata önden çekiş satabiliyor? Bence önden çekişlin düşük maliyetini, arakdaş çekiş fiyatına sattığı için aradaki fiyat farkını kar olarak cebe atıyor. Millet saf olduğundan Audi alıp Audi'nin bu hinliğni teşvik ediyor. Bunu gören BMW de artık bazı modellerde önden çekiş sitemine geçmeye karar verdi. Haklı adamlar, Audi önden çekişli aracaı aradkadan çekişli fiyatına satıyorsa BMW'ninni biraz enaylik gibi kalıyor.



    Güzel mantık.

    O zaman BMW ve Mercedes in iç mekanları Audi den kalitesiz olduğu için onlar daha ucuza mal ediyor ve aradaki fiyat farkını cebe indiriyor!

    PİYYYY yoruma gellllll
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akdogan911

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb

    quote:

    Orijinalden alıntı: ohara

    VW, Audi'yi cicileyip bicileyip premium marka yaptı ve Mercedes ile BMW'nin çıtasına yükseltti. Fiyatlara bakıyoruz neredeyse aynı. 3 serisi, C class ve A4 aynı fiyatlarda. 5 serisi, E class ve A6 aynı fiyatlarda.

    Fiyatlar aynı olunca kalite ve maliyet de aynı olmalı değil mi?

    Peki Mercedes ve BMW yüksek maliyetli arkadan çekiş sistemi kullandığı için arabalarını bu fiyatlara satıyor. Ama Audi çok daha ucuza mal olan önden çekiş kullandıoğı halde nasıl olur da Mercdes ve BMW'nin arkadan çekişli araçalarıyla aynı fiyata önden çekiş satabiliyor? Bence önden çekişlin düşük maliyetini, arakdaş çekiş fiyatına sattığı için aradaki fiyat farkını kar olarak cebe atıyor. Millet saf olduğundan Audi alıp Audi'nin bu hinliğni teşvik ediyor. Bunu gören BMW de artık bazı modellerde önden çekiş sitemine geçmeye karar verdi. Haklı adamlar, Audi önden çekişli aracaı aradkadan çekişli fiyatına satıyorsa BMW'ninni biraz enaylik gibi kalıyor.



    Güzel mantık.

    O zaman BMW ve Mercedes in iç mekanları Audi den kalitesiz olduğu için onlar daha ucuza mal ediyor ve aradaki fiyat farkını cebe indiriyor!

    PİYYYY yoruma gellllll

    Olayın o boyutu da var tabi.Audi iç mekanda kaliteyi artırırken BMW ve Mercedes kaliteyi düşürüyordu,yaptıkları hatadan çabuk döndüler,ve makyajlı C serisi,yeni BMW 1 serisi gibi modeller olması gereken kaliteye ulaştı.
    _____________________________
    God doesn't play dice with the universe.
    2013 BMW 1.16d Sportline
    2015 Mercedes C200d Fascination




  • Audi arkadan itis yapinca 80 firin ekmek yemis olucak, bmw ve mercedesten 10 gomlek ustun olucak ve fiyatlari simdikinin 2 kati olacak.

    Yaa ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi donnaiolo -- 23 Ocak 2012; 18:43:01 >
    _____________________________
  • Audi'ye laf edenler genelde parası VW almaya bile yetmeyen kişiler olduğuna kanaat getirdim çünkü arka arkaya yeni E serisi ve A6'ya binerseniz A6'nın kalite olarak E serisinden aşağı kalır yanı olmadığını görürsünüz.

    Parça ve ön takım dayanıklılığı bakımından da akrabalarımın ve çevremdekilerin tecrübelerine dayanarak Audi'yi BMW'nin bir adım önünde tutarım.

    Yani Audi'nin eksiği olduğu konular olduğu gibi artıda olduğu yerler de vardır ve bu yüzden bu 3 marka da premium sınıftadır. VW'den farkı yok diyenlere yeni Polo'nun ve Jetta'nın Fiat markasından farksız kapı içi döşemelerini incelemelerini öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 23 Ocak 2012; 20:03:24 >
  • Dunyanin hicbir yerinde tek tuk istisnalar disinda insanlar olcup tartmadan, ince eleyip sik dokumadan arac almaz. Hele ki kamyonla para dokulen premium markalarda. Su ya da bu markayi/modeli alan mutlaka rakiplerini de incelemistir, hesabini ona gore yapmistir.

    "X markayi, Y modeli alanlar kerizdir" yaklasimi hem anlamsiz, hem cirkin. Marka gozetmeden, en ucuzundan en pahalisina kadar. Tuketicinin nabzini iyi tutan araclar satar; tutamayan satmaz.

    Onden cekis-arkadan itis konusu ise (ben dahil) tuketicilerin cok buyuk bir yuzdesi icin marjinal bir ozellik. Ona gelene kadar ne kriterler var arac seciminde...
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.